Pölkky sopiminen

Anonyymi

Täh. Nyt ei sitten paikallinen käy.

9

1310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko kyse pekkasista?

• Anonyymi

Pölkyllä on aina ollu ongelmia pekkasten järjestämisessä. On menny maksuun ja eivät olisi halunneet maksaa pekkasia niin kuin laissa lukee. Saamattomat esimiehet suojatöissä. Tyyliin artsi mjuna.

• Anonyymi

Siellä taitaa kohta Pölökyllä olevan enemmän johtajia kuin työntekijöitä. Missä välissä ne työt hoidetaan kun pitää tehä raporttia raportin perrään ja juosta palavereissa. Työnteko itse tuottavassa työssä olisi tärkeintä.

• Anonyymi

Maalaisjärki on unohettu. Ku niitä polttopuitakaan enää saa niinku silloin Joukon aikaan.

• Anonyymi

Joo. Sinne on 2 uutta johtajan paikka auki. Yksi pätevä lähti ja 6 tilalle.

• Anonyymi

Miten yhteismehtä pyörittää nuin vähällä porukalla, taitaa tehä kovaa tulosta kuitenkin.

• Anonyymi

Huomaa että et ole koskaan ollut työelämässä. Yritysrakenteita ei voi mitenkään verrata toisiinsa
        P.s. lopeta ryyppääminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa että et ole koskaan ollut työelämässä. Yritysrakenteita ei voi mitenkään verrata toisiinsa
        P.s. lopeta ryyppääminen

Yli neljäkymmentä vuotta on rattia pyöritely, pitkä on puupino joka viety paikasta toiseen, välimereltä jäämerelle on rahtia ajettu. Viina jäi pulloon jo vuosikymmeniä sitten, juokoon muut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli neljäkymmentä vuotta on rattia pyöritely, pitkä on puupino joka viety paikasta toiseen, välimereltä jäämerelle on rahtia ajettu. Viina jäi pulloon jo vuosikymmeniä sitten, juokoon muut.

Siinä tapauksessa olisi kannattanut aikoinaan viitata tunnilla niin ymmärtäisit jotain mitä eroa noilla yrityksillä on. Pölkyllä tehdään raha sahaamalla ja puun jalostamisella. Pitää olla logistiikka tiimiä ja markkinoinnista puhumattakaan. Eiköhän ne heitä turhat samantien lasin läpi kadulle. Yhteismetsän omaisuus metsissä ja tiestössä. Raha tulee siitä kun hakataan puuta ja myydään sekä hirviluvat eräluvat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe