Britanniassa on kuollut ja sairastunut ihmisiä korona rokotteeseen:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007671541.html
Korona rokotteesta vakavia sivuoireita
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
yhtään ei ole kuollut eikä yhtään sairastunut, pari on saanut ohimeneviä allergisia reaktioita.
Britannia erosi Euroopan diktaattori unionista. Siellä EU. sta riippumattomat tutkijat voivat itsenäisen Britannian alaisuudessa tutkia rokotteita puolueettomasti, ja antaa julkilausumia jos toteavat rokotteet vaarallisiksi.
- Anonyymi
Delphin kirjoitti:
Britannia erosi Euroopan diktaattori unionista. Siellä EU. sta riippumattomat tutkijat voivat itsenäisen Britannian alaisuudessa tutkia rokotteita puolueettomasti, ja antaa julkilausumia jos toteavat rokotteet vaarallisiksi.
Juuri näin, ja siksi siellä jo rokotetaan väkeä koska rokote on todettu riittävän turvalliseksi.
Mikä oli pointtisi?
Allerginen reaktio on hyvin odotettavissaoleva muutamalla rokotetulla koska rokotetta ei ole vielä jaeltu ennen tuota massoille. Heti kun opittiin että tuollainen haitta on olemassa ohjeistus muuttui.
Taustalla myös alkaa tutkinta mitenkä tuon reaktion voisi estää. - Anonyymi
Delphin kirjoitti:
Britannia erosi Euroopan diktaattori unionista. Siellä EU. sta riippumattomat tutkijat voivat itsenäisen Britannian alaisuudessa tutkia rokotteita puolueettomasti, ja antaa julkilausumia jos toteavat rokotteet vaarallisiksi.
Olit ihanasti poissa. Kerro ovatko Venäjä ja Unkari mielestäsi mitä maita?
EU ei täytä yhtään diktatuurimäärettä.
Onko oikein mukavaa niin kuin tuostaa vaan heitellä?
Lopeta trollaaminen. Mitä luulet saavuttavasi sillä?
- Anonyymi
Huomionkipeä pyrkii saavuttamaan huomiota. Todennäköisesti Delphininkin kohdalla on kyse vaikeasta lapsuudesta.
Anonyymi kirjoitti:
Huomionkipeä pyrkii saavuttamaan huomiota. Todennäköisesti Delphininkin kohdalla on kyse vaikeasta lapsuudesta.
Valitettavasti olet oikeassa. Mutta se asia ei liity aloitukseeni rokotusten vaarallisuudesta kait mitenkään?
- Anonyymi
Delphin kirjoitti:
Valitettavasti olet oikeassa. Mutta se asia ei liity aloitukseeni rokotusten vaarallisuudesta kait mitenkään?
Aloituksessasi valehdellaan. Ongelma ei ole mainitussa tapauksessa rokote vaan allergia.
- Anonyymi
Mummuja rokotetaan jo Britanniassa. Tuoteselostetta ei ole näkynyt missään.
Sama tulee tapahtumaan omassa maassamme.
Ihmiset antavat injektoida tuntemattomia litkuja kehoonsa. Koostumusta eivät tiedä lääkärit eivätkä pistäjätkään.
Sinne vain rokotuksiiin , sano......- Anonyymi
Milloinka viimes olet saanut tuoteselosteen ollessasi rokotettavana?
Ainako ruokakaupassakin tutkit tuoteselosteet suurennuslasin kanssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinka viimes olet saanut tuoteselosteen ollessasi rokotettavana?
Ainako ruokakaupassakin tutkit tuoteselosteet suurennuslasin kanssa?Minä tutkin, ettei vaan ole esim. palmuöljyä tai muuta epäeettistä tuoteessa.
- Anonyymi
Australiassa koronarokote sisältää HIV-proteiineja:
https://www.naturalnews.com/2020-12-11-trial-subjects-injected-with-coronavirus-vaccines-hiv.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Australiassa koronarokote sisältää HIV-proteiineja:
https://www.naturalnews.com/2020-12-11-trial-subjects-injected-with-coronavirus-vaccines-hiv.htmlEt taida pipipää tietää että tuo "lähde" on uskottavuuden itsemurha. Miksi kukaan ei ole yllättynyt salaliittopellen typeryydestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida pipipää tietää että tuo "lähde" on uskottavuuden itsemurha. Miksi kukaan ei ole yllättynyt salaliittopellen typeryydestä?
Joka toista haukkuu, sen napa ja per*e paukkuu.
- Anonyymi
Hetki kun harhaisuus on jo sillä tasolla että näkee iltapäivälehden artikkelissakin asioita joita siinä ei ole. 🤪
- Anonyymi
Mutta pitäisikö olla???
- Anonyymi
Koronapassi tulee:
https://www.youtube.com/watch?v=VMesyh1zzJc - Anonyymi
Sitä, että Britanniassa olisi kuollut ihmisiä koronarokotteeseen, ei vinkkaamassasi uutisessa lue.
Tieto kuolemista on siis PTT:n uutisia. - Anonyymi
Kaikki kuolevat; oli rokotettu tai ei.
Rokotettu kuolee vain aiemmin. - Anonyymi
Mikään lääke ja rokote ei ole täysin vaaraton, kuten tauditkaan.
Elämän ruletti pyörii ja viikatemies korjaa voitot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492
