Korona rokotteesta vakavia sivuoireita

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      yhtään ei ole kuollut eikä yhtään sairastunut, pari on saanut ohimeneviä allergisia reaktioita.

      • Britannia erosi Euroopan diktaattori unionista. Siellä EU. sta riippumattomat tutkijat voivat itsenäisen Britannian alaisuudessa tutkia rokotteita puolueettomasti, ja antaa julkilausumia jos toteavat rokotteet vaarallisiksi.


      • Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

        Britannia erosi Euroopan diktaattori unionista. Siellä EU. sta riippumattomat tutkijat voivat itsenäisen Britannian alaisuudessa tutkia rokotteita puolueettomasti, ja antaa julkilausumia jos toteavat rokotteet vaarallisiksi.

        Juuri näin, ja siksi siellä jo rokotetaan väkeä koska rokote on todettu riittävän turvalliseksi.

        Mikä oli pointtisi?

        Allerginen reaktio on hyvin odotettavissaoleva muutamalla rokotetulla koska rokotetta ei ole vielä jaeltu ennen tuota massoille. Heti kun opittiin että tuollainen haitta on olemassa ohjeistus muuttui.

        Taustalla myös alkaa tutkinta mitenkä tuon reaktion voisi estää.


      • Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

        Britannia erosi Euroopan diktaattori unionista. Siellä EU. sta riippumattomat tutkijat voivat itsenäisen Britannian alaisuudessa tutkia rokotteita puolueettomasti, ja antaa julkilausumia jos toteavat rokotteet vaarallisiksi.

        Olit ihanasti poissa. Kerro ovatko Venäjä ja Unkari mielestäsi mitä maita?

        EU ei täytä yhtään diktatuurimäärettä.

        Onko oikein mukavaa niin kuin tuostaa vaan heitellä?


    • Lopeta trollaaminen. Mitä luulet saavuttavasi sillä?

      • Anonyymi

        Huomionkipeä pyrkii saavuttamaan huomiota. Todennäköisesti Delphininkin kohdalla on kyse vaikeasta lapsuudesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomionkipeä pyrkii saavuttamaan huomiota. Todennäköisesti Delphininkin kohdalla on kyse vaikeasta lapsuudesta.

        Valitettavasti olet oikeassa. Mutta se asia ei liity aloitukseeni rokotusten vaarallisuudesta kait mitenkään?


      • Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

        Valitettavasti olet oikeassa. Mutta se asia ei liity aloitukseeni rokotusten vaarallisuudesta kait mitenkään?

        Aloituksessasi valehdellaan. Ongelma ei ole mainitussa tapauksessa rokote vaan allergia.


    • Anonyymi

      Mummuja rokotetaan jo Britanniassa. Tuoteselostetta ei ole näkynyt missään.
      Sama tulee tapahtumaan omassa maassamme.
      Ihmiset antavat injektoida tuntemattomia litkuja kehoonsa. Koostumusta eivät tiedä lääkärit eivätkä pistäjätkään.

      Sinne vain rokotuksiiin , sano......

      • Anonyymi

        Milloinka viimes olet saanut tuoteselosteen ollessasi rokotettavana?
        Ainako ruokakaupassakin tutkit tuoteselosteet suurennuslasin kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloinka viimes olet saanut tuoteselosteen ollessasi rokotettavana?
        Ainako ruokakaupassakin tutkit tuoteselosteet suurennuslasin kanssa?

        Minä tutkin, ettei vaan ole esim. palmuöljyä tai muuta epäeettistä tuoteessa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida pipipää tietää että tuo "lähde" on uskottavuuden itsemurha. Miksi kukaan ei ole yllättynyt salaliittopellen typeryydestä?

        Joka toista haukkuu, sen napa ja per*e paukkuu.


    • Anonyymi

      Hetki kun harhaisuus on jo sillä tasolla että näkee iltapäivälehden artikkelissakin asioita joita siinä ei ole. 🤪

      • Anonyymi

        Mutta pitäisikö olla???


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sitä, että Britanniassa olisi kuollut ihmisiä koronarokotteeseen, ei vinkkaamassasi uutisessa lue.

      Tieto kuolemista on siis PTT:n uutisia.

    • Anonyymi

      Kaikki kuolevat; oli rokotettu tai ei.
      Rokotettu kuolee vain aiemmin.

    • Anonyymi

      Mikään lääke ja rokote ei ole täysin vaaraton, kuten tauditkaan.

      Elämän ruletti pyörii ja viikatemies korjaa voitot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe