Rantalainen Lahti kokemuksia

Anonyymi

Lueskelin vanhoja keskusteluita etsiessäni uutta kirjanpitäjää. Onko kellään tuoreita kokemuksia ko. tilitoimistosta? Ei ole edullisin, mutta saako rahalleen vastinetta paremman palvelun ja asiantuntijuuden muodossa?

14

4806

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tilipalvelu Rantalainen Oy on menossa pörssiin sun rahoilla

• Anonyymi

Firma suurenee ja suurenee, ihmiset vaihtuu ja pakka leviää käsiin. Yks pikkujohtajaukkeli häippäs ja haukku firman jälkikäteen.

• Anonyymi

Tilitoimisto Rantalainen Oy laskuttaa nykyään erillislaskua siitä kun siirtävät kirjanpidon varastoon. Ei sisälly kuukausiveloitukseen. Varmaan jonkun uuden johtajan älynväläys, jolla saadaan liikevaihto suureen nousuun. No ei ainakaan minun rahoillani. :) Äänestän jaloillani. Saa nähdä pääseekö noista laskuttajista eroon miten helposti.

• Anonyymi

Kentällä kuulostaa siltä, että kun isompi ketju ostaa pieniä, sielu katoaa ja asiakas joutuu isomman rattaisiin osaksi pääomasijoittajan rahantekoprosessia. Pk-yrittäjän tulisi hankkia paikallinen pieni toimisto yhteistyökumppaniksi. Ei rahastavaa jättiläistä.

• Anonyymi

Rantalaisen toiminta on mennyt siihen, että jokainen lasku on aina yllätys. Ei voi koskaan tietää minkämoinen rivi laskulta löytyy. Sitten kun kyselet perään niin saat semmoisen vastauksen että tunnet, että sua pidetään ihan ääliönä, ettet muka ite ymmärrä kun sua ryöstetään.

• Anonyymi

Tilitoimisto Rantalaisen laskutus on epärehellistä. Tekevät tyhjästä rahhoo.

• Anonyymi

Mietin itse mennä Rantalaisen asiakkaaksi mutta nämä kommentit kyllä käänsivät pääni. Kiitos tiedoista!

• Anonyymi

Rantalainen nostaa pienyrittäjien kirjanpitomaksua 1.7. Yli 30% että silleen. Ei ole sielua firmassa vaan on kirjaamis TEHDAS!!!!

• Anonyymi

Laskin että vuodessa kirjapito noussut lähes 24%. Enemmin kuin indeksi korotus!
        Vaihdan kirjanpitäjää kun joka lasku aina vaan suurempi!

• Anonyymi

Tuore negatiivinen kokemus löytyy täältä myös.

• Anonyymi

Kenkään ei kannata mennä Rantalaisen tstoon laskutta sellaista mitä ei ole edes pyydetty ,kun on lähdössä firmasta haluavat rahastaa et saadaan ilmasta rahaa.

• Anonyymi

Pienyrittäjänä vaihto alle 400 KE erittäin negatiiviset kokemukset. Eivät pidä sovittuja hintoja. Hinnat nousset vuositasollaa yli 45%. Milloin mistäkin uutta epämääräistä tuntilaskustua sekä hinnan korotuksia joka laskussa. En voi suositella. Harvoin on näin pettynyt mihinkään "palveluyritykseen". Saadaan tämä tilikausi taputeltua niin vaihtoon menee tai tehdään kirjanpito itse.

• Anonyymi

Et varmaasti saa

• Anonyymi

Yrityskaupan kautta Rantalaiselle. 15vuotta olin tyytyväinen tilitoimistoni palveluihin, mutta kaikki muuttui kun myivät yrityksen Rantalaiselle. 9 kk aivan törkeää rahastusta, hintojen kohtuutonta nousua, perusteettomia laskuja ja todella huonoa, töykeää "palvelua" riitti - vaihdoin tilitoimistoa. Älkää jääkö miettimään vaihtoa muualle, Rantalaiselle ei kannata jäädä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      201
      3011
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2033
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1682
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      181
      1579
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      171
      1519
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      183
      1430
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1278
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1231
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1208
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1121
    Aihe