Iloa-eloa yksinäisiin sydämiin

Anonyymi

Kunhan avaat linkin, voit huomioida kuinka voit piristää meidän mummojen ja pappojen päiviä, niitä yksinäisiä päiviä kun riittää tänä Korona aikana.

Mitä mieltä olet tästä papan pojantyttären Lotan ideasta auttaa ilahduttaa papan yksinoloa. Lotta-pojan tytär tuli Suomeen ehkä pakoon tuota viheliäistäkin viheliäisempää Korona paholaista papan luokse. Tässä onkin hyvä idea meille jokaiselle tuoda iloa,meille jo parhaat vuodet taakse jääneille yksinäisille eläjille.
Ikä ei ole este, kummallakaan osapuolella!
Malliin:
https://www.youtube.com/watch?v=4EPtfq_xdp8

Kaikki joiden kenkä kopsaa sekä suu napsaa mietintämyssy Päähän ja viemään iloa, eloa monen yksinäisen sydämeen.Auttajan ikä ei liene esteenä, jo keskustelut muistelut auttavat pysymään ajan hengessä mukana.

Antoisaa Joulun Odotusta!

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kiinnosta minua.
      Olen aikuinen.

H.

• Anonyymi

Negatiivisuutesi viihdyttää muita-Keskustelut-musiikki-ym, ei näytä olevan alaasi. Usko pois, kyllä niitä yksinäisiä päiviä riittää sinullekin vuoren varmasti. Murjottaminen omissa oloissasi---vanhentaa ja altistaa dementialle!
        Tule pois sieltä yksinäisyydestäsi menevien, tulevien, hyvään joukkoon, jossa tarinat, jutut antavat elon viihdykettä puolin ja toisin.

• Anonyymi kirjoitti:

Negatiivisuutesi viihdyttää muita-Keskustelut-musiikki-ym, ei näytä olevan alaasi. Usko pois, kyllä niitä yksinäisiä päiviä riittää sinullekin vuoren varmasti. Murjottaminen omissa oloissasi---vanhentaa ja altistaa dementialle!
        Tule pois sieltä yksinäisyydestäsi menevien, tulevien, hyvään joukkoon, jossa tarinat, jutut antavat elon viihdykettä puolin ja toisin.

"Anonyymi"

Yksin tässä onkin eletty 15v. jotain.
        Ongelmia ei ole edelleenkään.
        Tarvittaessa olen aina elänyt muutakin elämää.
        -
        Ei ole Dementiaa havannut lääkärinikään.
        Uskoisin hänen tietävän Dementiasta enemmän kuin sinä.
        Jokaisella ovat omat viihdykkeet.
        Töks, töks Typeryys ei ole minun.
        Jatkahan sinä.

H.

• huruksz kirjoitti:

"Anonyymi"

Yksin tässä onkin eletty 15v. jotain.
        Ongelmia ei ole edelleenkään.
        Tarvittaessa olen aina elänyt muutakin elämää.
        -
        Ei ole Dementiaa havannut lääkärinikään.
        Uskoisin hänen tietävän Dementiasta enemmän kuin sinä.
        Jokaisella ovat omat viihdykkeet.
        Töks, töks Typeryys ei ole minun.
        Jatkahan sinä.

H.

...havainnut

H.

• Anonyymi

ei kiinnosta juutubet

• Anonyymi

Tv:ssä oli kerran tämän parin laulua, näin pitkää juttua en ole nähnytkään. Siinä oli papan paidanrinnassa synnyinkodin traktori.
      Voi kun joskus omat lapsenlapset viitsisivät piipahtaa sitten jos olen ihan yksin. En nyt sitä aikaa odota, mutta pidän yllä toivoa että muistaisivat. Laulukin sujuu, ihan kamari riittää, ei tarvitse youtubea.

• Anonyymi

Anna meidän elää,
      me huudamme sinun nimeäsi.
      Jumala, Herra Sebaot,
      auta meidät ennallemme,
      anna meidän nähdä kasvojesi valo,
      niin me pelastumme.

• Aloittaja ehdotti ajatuksia ilon viemisestä yksinäisille.
      Linkinkin idea on ihan hyvä.
      Tähän asti hän on saanut 14 kommenttia, joista yksi asiallinen.
      Yksinäisyyskö vanhoja vaivaa, vai mikä, kun kaunaa ja katkeruutta tarvitsee joka ketjuun tuoda.

• Anonyymi

Ihan tuota samaa ihmettelen, olen se yksi asiallinen.
        Ollaanko me ollenkaan me vai kirjoittaako tänne jotkut nuoret koiranleuvat.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan tuota samaa ihmettelen, olen se yksi asiallinen.
        Ollaanko me ollenkaan me vai kirjoittaako tänne jotkut nuoret koiranleuvat.

"Anonyymi"

Enköhän se ole minä, se asiallinen.
        Vastasin kuten tunnen asiasta.
        En vastannut kuten aloittaja halusi.
        Joten olen siis negatiivinenkin?

H.

• Mikäs siinä, jos pappa tuollaista kälkättämistä ja käkättämistä kestää. Kunhan ei tänne tule.
      En minä jaksaisi tuollaista tekohilpeyttä ja hihkumista jatkuvasti. Enemmän väsyisin siitä kuin piristyisin.
      Muutaman osan noita katsonut ja saanut niistä ihan tarpeekseni. Ihana hiljaisuus laskeutunut sen jälkeen ja hermot saaneet levätä.

Lotta joutui lähtemään Lontoosta, kun se paikka (oliko joku opiskelupaikka) meni koronan takia kiinni. Minnepä hän muualle olisi päässyt Suomessa kuin papan riesaksi.
      Keksi sitten tehdä samalla tienestiä tubettamalla ja kirjoittamalla kirjan. Onkohan se kirja jo ilmestynyt? Jouluun mennessä piti ... Ei niin, että sekään kiinnostaisi, jonkun minulle yhdentekevän paapparaisen elämäkerta.
      Mutta jos jotain kiinnostaa, niin en halua olla esteenä.

• Ei Lotta ja pappa kiinnosta. Kirjoitukseni plus70- ja plus 80-palstoilla, ovat parasta ilon antia.

Aina kun aika antaa touhuiltani myöten käyn hakemassa täältä hymyterapiaa. Nytkin, ei yllätys, koko ketju täynnä meikäläisen heittämiä aivo pieruja, eikä tarvitse edes laulaa. Pikkasen vedätystä, lause tai kommentti ja lähtee. Esim.

Avasin joulukalenterissa oman autoni uuden oven 😁

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Ei Lotta ja pappa kiinnosta. Kirjoitukseni plus70- ja plus 80-palstoilla, ovat parasta ilon antia.

Aina kun aika antaa touhuiltani myöten käyn hakemassa täältä hymyterapiaa. Nytkin, ei yllätys, koko ketju täynnä meikäläisen heittämiä aivo pieruja, eikä tarvitse edes laulaa. Pikkasen vedätystä, lause tai kommentti ja lähtee. Esim.

Ihana video!

Kiitos aloittajalle kun laitoit tänne!
        Niin hyvä, että tälläisiä elämänmyönteisiä ja muille iloa tuottavia ihmisiä on olemassa!

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Ei Lotta ja pappa kiinnosta. Kirjoitukseni plus70- ja plus 80-palstoilla, ovat parasta ilon antia.

Jo on halvat huvit, palstoilla vedättää toisia eli valehdella. Sitä se yksinäisyys ja näköalattomuus teettää. Jaksamista sinne kierreportaiden alle, kun vähän väliä joudut vuokraisäntäsi kämppääkin korjailemaan vesivahinkojen takia. Niitä ”vesivahinkoja” kunvanhuksille tahtoo sattua. Mutta onhan tenoja eri väreissä.

• Anonyymi

Niin se todella on. Se menee halpaan jatkuvasti, kun haluaa olla esillä tavalla millä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se todella on. Se menee halpaan jatkuvasti, kun haluaa olla esillä tavalla millä tahansa.

Jos joku haluaa nolata itsensä ja tehdä itsensä naurettavaksi minkäs sille voi.
        Luonne määrää tyhmää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      91
      3942
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3297
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      124
      2608
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      207
      1928
    5. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      20
      1774
    6. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      95
      1658
    7. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      79
      1645
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      110
      1519
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1291
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1182
    Aihe