Nyt kun hän on kansanedustaja, niin näkyy hyvin kuvissa kuinka suuret hinkit hänellä onkaan ! Oikein mukavat.
Katri Kulmuni
8
1273
Vastaukset
- Anonyymi
Katri kantoi poliittisen vastuun avustajan töppäyksestä ja erosi, vallanhimo ei mennyt kaiken edelle.
- Anonyymi
Katri ei olisi päästänyt Haavistoa kuin koiraa veräjästä.
- Anonyymi
Onko Heikki pääsy Katrin veräjälle, ohjurit kyllä laatusat
- Anonyymi
Hinkeistä en osaa sanoa, mutta aivot sillä on ainakin takapuolessa.
- Anonyymi
Vasemmistohallitus suosii ja tukee lainrikkojaa.
Vihreitten Haavisto on rikkonut kahta lakia ja jatkaa siitä huolimatta. - Anonyymi
Kulmuni on vastenmielinen ihminen joka seurustelee yhtä vastenmielisen lobbarin kanssa. Molemmat tuollaisia kaikenmaailman johtokunnissa ryvettyneitä poliittisia paskanpuhujia joista ei ole tavallisen suomalaisen kannalta mitään hyötyä vaan ovat pelkkiä loisia ja ylensyöviä turhimuksia.
- Anonyymi
Mitä muuten tulee Maria Ohisaloon onko hän Suomenvenäläinen? Ohisalo on ainakin hyvin harvinainen sukunimi. Heitä on elävinä vain 48 kappaletta koko Suomessa. Suomenvenäläisillähän on usein Suomalaistettuna nimenä harvinainen nimi. Sukunimilakihan on usein täysin suojannut kaikki Sukunimet joten Suomenvenäläisethän ovat pakotettuja keksimään Suomalisen nimensä.
- Anonyymi
Hän kaipaisi kiireesti stylistiä, niin vaatetuksen, meikin kuin kampauksensakin suhteen. Tyyli on kaikin puolin vähemmän kaunis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569