121LOTTO / Vanhusten huijausta, asiatonta asiakaspalvelua

Anonyymi

Aattelin kirjoittaa oman kokemukseni kyseisen paskafirman kanssa, jakakaa toki omiakin kokemuksia mikäli sellaisia löytyy.

Eli soittelevat ihmisille ja myyvät yhdistelmälottoa, jossa pelissä osallistutaan useampaan lottoon useammalla rivillä, mutta jakajia on 300 per rivi. 121lotto ja 365lotto taitavat olla samaa puljua muutenkin, josta ehkä 365 tunnetumpikin joillekin.

Ensinnäkin, todella harmaalta alueelta mennään sopimusten kanssa, ja toiminta on Suomessa laitonta. Tietysti koska peli toimii netissä ja lisenssit ovat Curacaosta, niin se on vähän siinä ja siinä, ei pysty poliisi tekemään mitään. Sekä Barcelonasta pyörittävät toimistoaan, eli senkin suhteen heidän on vaikeaa mitään tehdä.

Älkää missään nimessä ottako tältä firmalta vastaan MITÄÄN: mikäli teillä on vanhempia jotka ovat jo iäkkäämpiä, pliis valistakaa heitä tästä firmasta. Muuten ovat 4 tai 6kk mukana maksamassa kalliita laskuja, jotka menee muuten perintään todella nopeasti.

Myyjät saavat tuotteen kuulostamaan toki hyvältä, mutta sehän on aivan täyttä huuhaata.

Oma äitini tähän huijattiin mukaan, eivät antaneet peruuttaa tilausta 2 viikon sisään, koska ilmeisesti sopimuksessa kerrottiin 48 tunnin peruutusoikeudesta.

Vein asian poliisin hoitoon, jotka tokaisivat että laitonta toimintaa, sekä että laskut tulisi jättää maksamatta.

Kysyvät myös henkilötunnusta.

Jos soitto tulee, ilmoittakaa heti numerosta poliisille sekä kuluttajasuoja virastolle.

VÄLTTÄKÄÄ, 121LOTTO SEKÄ 365 LOTTO OVAT MOLEMMAT TÄYTTÄ KUSETUSTA! Käyttäkää veikkausta.

41

4905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep jep.. olin ite mukana tässä väkisin sen 4kk kun ei saanut enää peruutettua. Laskut perinnässä ja asia viety poliisille... jännä ettei tästä ennen ole ollut keskustelua välttäkää kun ruttoa!!!!

      • Anonyymi

        Peruitko 48 tunnin sisällä.


      • Anonyymi

        Loppuko tuo laskutus tuohon 4 kk?


    • Anonyymi

      Jos joku huijaa, laskut todellakin kannattaa aina kiistää. Huijarin laatimilla ehdoilla ei ole mitään merkitystä. Eivät varmasti mene oikeuteen ja julkisuuten.

      Jos uhkaavat jollakin, tehkää vastauhkaus.

      • Anonyymi

        Tuossa on vaan se, että käyttävät erillistä laskuttajaa (paylevo) josta sitten laskut tulevat, sekä perintätoimiin mennään hyvin nopeasti.

        Mutta näin sanoivat myös poliisi, on kyllä todella harmaalla alueella tapahtuvaa toimintaa koko 121lotto sakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on vaan se, että käyttävät erillistä laskuttajaa (paylevo) josta sitten laskut tulevat, sekä perintätoimiin mennään hyvin nopeasti.

        Mutta näin sanoivat myös poliisi, on kyllä todella harmaalla alueella tapahtuvaa toimintaa koko 121lotto sakki.

        Ihan sama mitä tekevät. Kaikki riittää kiistää. Perintätoimistot ovat osa huijausta.

        Jokainen täysijärkinen pystyy kirjoittamaan heille sellaisen vastineen, että perintäyritykset loppuvat heti. Jos ei pysty, niin sitten pitää vaan jatkaa kiistämistään ja olla maksamatta mitään. Tuollainen "kiusanteko" tulee perintätoimistolle aika kalliiksi, joten ei ole ihan huono valinta.


    • Anonyymi

      121lotto huijaus

      Joo huono kokemus firmasta itselläkin elekää menkö mukaan.. Mukavia ovat ja asiallisesti puhuvat sekä esittää asian ensiksi viikkohintaan, sitten et mun pysty peruuttamaan ellet ole 48 tunnin sisään sitä tehnytkin... kuukausimaksu tuleekin ja laskut löytävät perille, täyttä k**etusta.Välttäkää

      121lotto huijaus firma ja 69€ kuussa vaikka 17€ puhuttiin.. .

    • Anonyymi

      Miten kukaan voi olla niin pöljä, että ryhtyy maksamaan joitakin lottomaksuja muualle kuin Veikkaus OY:lle?

      • Anonyymi

        Ovat todella hyviä puhumaan ja tarjoat jotain ihme kansainvälisiä lottoja jota Suomessa ei ole ennen pelattu sekä suuria rivimääriä. Huijaus mikä huijaus.

        Ei kaikki ymmärrä (esim vanhukset) millaisesta asiasta on kyse..


      • Anonyymi

        No,viisaskin menee välillä vipuun.on kyllä ite miettinyt samaa


    • Anonyymi

      Joo o.. Mietinkin kun tästä soitettiin ja mitään kokemuksia ei löytynyt 121lotto humpuukista keltään, hyvä etteivät päässyt höynäyttämään.. Kovin se plikka yritti

      • Anonyymi

        On muuten hyvä likka puhumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten hyvä likka puhumaan.

        Todellakin on.halpasn sai


    • Anonyymi

      oma 121lotto kokemus on kyllä sellainen että huhhu. oikeuteen ja poliisille ilmoitettu tästä huijauksesta, varokaa. soittavat suomalaisesta numerosta, mutta eivät taida lähimaillakaan olla

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Sain äsken laskun 365 Hankinta Oy-firmalta.
      Ei minkäänlaista tietoa, mitä asiaa lasku koskee. Laskussa maksettava summa 138,79.
      Eräpäivä HETI. Laskussa lukee että on maksettava HETI.

      MITÄ TÄMÄ LASKU KOSKEE - EN TIEDÄ !

      VOISIO JOKU VIISAS NEUVOA, MITÄ TEEN. OLEN YKSINHUOLTAJA JA EN HALUAISI JOUTUA MAKSAMAAN TYHJÄSTÄ..ASDIAKASNUMERO ON 392 654.

      • Anonyymi

        Vie asia poliisin hoitoon, ja kerrot heille että et ole tehnyt kyseisen firman kanssa minkäänlaista sopimusta. Koittaisin myös sinuna peruuttaa tilauksen ja tekemään kuluttajansuojaan ilmoituksen.

        Ei mitään häpyä näillä 121 lotto sekä 365 lotto huijareilla. Huijaavat vanhoja ihmisiä ja käyttävät ihmisiä hyväkseen heikolla hetkellä. Oma äitini tähän retkahti tähän 121 lotto huijaus systeemiin mukaan ja poliisille lähti ilmoitus.

        Älkää missään nimessä jatkako puheluita näiden kanssaan, kuka tietää minne kaikkialle äitinikin henkilötunnus tuolta pääsee jos noin kyseenalaista toimintaa.. Aivan käsittämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie asia poliisin hoitoon, ja kerrot heille että et ole tehnyt kyseisen firman kanssa minkäänlaista sopimusta. Koittaisin myös sinuna peruuttaa tilauksen ja tekemään kuluttajansuojaan ilmoituksen.

        Ei mitään häpyä näillä 121 lotto sekä 365 lotto huijareilla. Huijaavat vanhoja ihmisiä ja käyttävät ihmisiä hyväkseen heikolla hetkellä. Oma äitini tähän retkahti tähän 121 lotto huijaus systeemiin mukaan ja poliisille lähti ilmoitus.

        Älkää missään nimessä jatkako puheluita näiden kanssaan, kuka tietää minne kaikkialle äitinikin henkilötunnus tuolta pääsee jos noin kyseenalaista toimintaa.. Aivan käsittämätöntä.

        Lähetin sähköpostin heti peruutuksesta.


    • Anonyymi

      Niin paskaa toimintaa . Kukaan ei vastaa viesteihin ja asiakaspalvelu numerossa sanotaan kiitos asioinnista ja siihen loppuu puhelu . Olen lähtellyt viestejä kun tietokone päivitti ohjelmia minulta hävisi tuo lotto 121 linkki . Ihmettelen miten suomaiset kehtaavat myydä moista paskaa paljon lupauksia mutta niille lupauksille ei ole katetta . Toivon ettei kukaan lähde niiden kusetus juttuihin mukaan !!!!!

      • Anonyymi

        Kannattaa lähettää sähköpostia, ja kuvankaappaukset mukaan jokaisesta viestistä jonka olet lähettänyt heille. Toivon samaa ettei kukaan lähde tähän mukaan. miten he nukkuvat yönsä, on minulle täysin mysteeri


    • Anonyymi

      Joo mukana huijauksessa! nyt jo 200€ mennyt mitään ei ole tullut!En muista antaneeni pankkinsuorav veloitussta mutta siellähän ne häärää tililläni firma on Chec-kout Finland oy.Et siitäpä lähteä repimään,ovat jo suoraan tilillä!Kunpa jaksaisi ruveta setvimään,hävettää ett on antannu vedättää.

    • Anonyymi

      Minulle soitettiin myös ko.firmasta enkä yhtään osannut arvata tämän olevan huijausta. Jälkeenpäin luin täältä Suomi24-palstalta tämän olevan petosta. Olen 67-vuotias ja asun yksin eikä minulla ollut lähellä ketään jolta olisin voinut kysyä tästä asiasta. Tein sopimuksen 4 kk:ksi, koska kuvittelin siten saavani lotota helpommin kuin täyttämällä kuponkeja. En aio maksaa laskuja.

    • Anonyymi

      No nyt tuli postissa 69 euron lasku, vaikka puhuivat kuukauden maksavan 17 e. En vahvistanut lottolinkkiäni eli en pelannut ko. lottoa lainkaan. Silti laskuja tulee. Yritin myös irtisanoa lottoa, mutta ei näyttänyt auttavan. Poliisiin yritin ottaa yhteyttä, mutta oli ruuhkaa enkä päässyt läpi. Laskua en aio maksaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minun mielle on itsellä kokemus myös ei vasta puhihin ja säköpostin huijausta on halutaan vaan rahaa

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. Huijausta koko homma. Kehtaattekin vanhuksia ryövätä. Hävetkää.

    • Anonyymi

      joo en tiedö miksi minäkin tähän sorruin kun en itseäni tyhmänä pidä olen vanha iältäni mutta olen kouluja käynyt. nyt ei auta kun maksaa yksi erä mikä hoitamatta, soitin koska mielestäni tuli asiaton lasku, kysyin että mistä saan tietoa olenko voittanut mitään. tyttyö siellä yhdisti johonkin numeroon, tuli vain tiedote englanniksi, lopetin puhelun, kun en uihan hirveän hyvin osaa ko kieltä, vaikka jotakin ymäärsinkin

    • Anonyymi

      Haluan sanoutua irti kyseisestä Lotosta 121 välittömästi.kyseinen lotto on huijaus ja poliisille tehty rukos ilmoitus

    • Anonyymi

      onkto kellään kokemusta lopettavatko veloitukset tuohon 4 kuukauteen? Minäkin narahdin kun väsyneenä vastasin ja kun selkeää suomea puhu. Luulin että oli joku veikkauksen tytäryhtiö tms. Hölmö olin.

      • Anonyymi

        Tein nyt heti irtisanomisilmoituksen samana päivänä. Saapas nähdä meneekö läpi vai perivätkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein nyt heti irtisanomisilmoituksen samana päivänä. Saapas nähdä meneekö läpi vai perivätkö.

        Hei. Mihin sä lähetit se irtisanomisilmoituksen ? Haluan tehtä sama!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Mihin sä lähetit se irtisanomisilmoituksen ? Haluan tehtä sama!

        Oot liian "myöhässä" ellet 48h sisällä tehnyt.. Et maksa laskuja ja ilmoitat pankille heti että ottaa suoraveloituksen pois päältä heidän perintäyhtiöltä ja teet rikosilmoituksen poliisille asiasta.

        Ota myös kuluttaja suojaan yhteys.

        Nimimerkillä nämä toimivat minulle.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Pääsittekö eroon,kun laskut maksamatta.pankki ei suostu siirtämään rahaa kyseiselle tilille,mik hyvä.mutta laskuja tulee ,viestit epämääräisiä,ja lukee kuukauden irtisanominen.on kaikkee muuta kun lipevä myyjä kertoi.kyllä ketuttaa

      • Anonyymi

        Tärkeintä on, ettei maksa mitään, mitä ei ole itse sopinut ja ymmärtänyt. Huijarien laatimilla ehdoilla ei ole mitään merkitystä, ellei heillä ole näyttää uhrin nimikirjoitusta sopimuksen alla.


    • Anonyymi

      Osallistuin LOTTO 121 8 kuukautta annetiin salasana jolla piti kirjautua sisään en koskaan päässyt aina oli väärä salasana tai väärä sähköposti sain uuden salasanan montakertaa, ei kelvannut. aina oli joku syy soitin heidän antamaannumeroon ainakin 5 kertaa. onneksi en päässyt kun se oli Maltalle soitin soitin Yritin lopettaa tilauksen , sitä ei saanut peruutta kuin lotto 121 henkilölle joka ei ollut koskaan tavattavissa. vastasin heidän sähköpostiinsa sain aina uuden salasanan, sama asia salasana väärä ja ei tälläistä sähköpostia ole olemassa. sitten kysytiin nimeä, ei tämän nimistä ole. Vaadin selitystä mitä lottoja he olivat nimelläni tehneet annettiin uusi salasana ja katso sieltä en päässyt. maksoin turhaan 8kuukautta 29,00 euroa.

    • Anonyymi

      MInäkin olin porukka 121lotossa ensimäinen sopimus oli 49e .mutta kun en raskinut niin paljon maksaa niin myyjä ehdotti 29e sopimuksen ja sanoin kun sopimus loppuu niin loppuu maksaninen, mutta ei niin käynyt vieläkin perirään kahdesta sopimuksesta aivan kusetusta ,minäkin ilmoitan poliisille

    • Anonyymi

      Älkää maksako missään nimessä, teiltä huijatan joka kuukausi 50 euroa .ettkä pääse eroon heisstä .karhukirjeitä sataa perinän kautta.Heihin ei saa yhteytä millään,että vois perua tilauksen.

      • Anonyymi

        Onko perinnät laitettu käytäntöön? Ootko jossain vaiheessa antanut tilinumerosi?


    • Anonyymi

      Moikka! Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa!

    • Anonyymi

      Kokemusta on rikos tutkinta tehty hujarri toiminttaa koko touhu

    • Anonyymi

      Menivätkö laskut todella perintään, miten kävi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe