Puolustusvoimat on todellakin puolustaa mitä maastamme jäljellä viellä on. Reservitoiminnoissakin.. toimintamme on kuin nukke- tai vanhusten talossa. Reservin vetäjinä on useinmiten vain paikalle vaivautuneet valitut talvisodan jälkeläiset toitottaa samaa juupaa.. kollaasta isän isä oli tuolla. Kohdaltani noin 40 vuotta ressu toiminnassa riitti..
Ja mitä pitäisi poikien teitämättömien puolustaa arvojako vai politikoiden päiväunia.. Into lopahti naisten astuessa armeijan toimintoihin ja kouluttajat ei ole päivän tasalla. esimies koulutus sodan ajan tarpeesen on jotain.. Pitää vakavasti miettiä mikä saa reservin sittemmin tarpeen vaatiesa liikkumaan.. Jos omistat maa tilkun on se nykyään eu,n maata tämän varmasti jokainen tietääkin..
Kiitos olen puhunut,nähnyt ja kuullut.
Asento.
Puolustusvoimat ja reservin päiväunet
Anonyymi
1
837
Vastaukset
- Anonyymi
Vois mennäkin kertaamaan, jos pääsis naisvääpelin (Muhkea Mandy) viereen sissiteltassa. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308