Puolustusvoimat on todellakin puolustaa mitä maastamme jäljellä viellä on. Reservitoiminnoissakin.. toimintamme on kuin nukke- tai vanhusten talossa. Reservin vetäjinä on useinmiten vain paikalle vaivautuneet valitut talvisodan jälkeläiset toitottaa samaa juupaa.. kollaasta isän isä oli tuolla. Kohdaltani noin 40 vuotta ressu toiminnassa riitti..
Ja mitä pitäisi poikien teitämättömien puolustaa arvojako vai politikoiden päiväunia.. Into lopahti naisten astuessa armeijan toimintoihin ja kouluttajat ei ole päivän tasalla. esimies koulutus sodan ajan tarpeesen on jotain.. Pitää vakavasti miettiä mikä saa reservin sittemmin tarpeen vaatiesa liikkumaan.. Jos omistat maa tilkun on se nykyään eu,n maata tämän varmasti jokainen tietääkin..
Kiitos olen puhunut,nähnyt ja kuullut.
Asento.
Puolustusvoimat ja reservin päiväunet
Anonyymi
1
930
Vastaukset 1
- Anonyymi
Vois mennäkin kertaamaan, jos pääsis naisvääpelin (Muhkea Mandy) viereen sissiteltassa. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493