A-Talkissa kyseinen ukko oli hermovikainen ja sönkkäsi. Vihreiden olisi pitänyt laittaa keskusteluun Alanko-Kahiluoto.
Tuo ukko ei saanut sanottavvansa esille. En ainakaan minä ymmärtänyt sanaakaan.
Atte Harjanne sönkkää
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Satu Hassi oli alunperin merkitty keskustelijaksi, mutta hän ei päässyt. Hänen tilalleen pantiin tuo onneton keskustelutaidoton tunari lisäämään vihreiden ahdinkoa.
- Anonyymi
Tyypillinen vihreä, tuollaisiahan he ovat kaikki.
- Anonyymi
Älä välitä,en minäkään saanut mitään selvää tuosta puheesta,luulin että se on ruvennut puhumaan "tiki-talk" tapaan,sen tyyliseltä se kuullosti.Sorry Tiki tästä.
- Anonyymi
Olikohan huumeissa, kuten monet muutkin vihreät..
- Anonyymi
puhevika?
- Anonyymi
No aika moni Vihreä on "sönkännyt" Haavisto- tapauksen jälkeen. Ja mitä enemmän selitelleet ja puolustaneet, sitä enemmän sönkänneet. Se on niin ettei totuus pala tulessakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919