Subin vs Orja

Nämä kaksi käsitettä sekoitetaan kokoajan ja jatkuvasti. Kerrataampa 🧐

Eli leikit joissa alistettu esittää toivomuksia, asettaa rajoja mitä saa ja ei saa tehdä ja pitää hallussaan turvasanaa on Subi. Subi tarvitsee sen turvallisen tunteen että on tilanteen herra ja voi puhaltaa leikin poikki koska tahansa.

Henkilö joka alistuu ehdoitta, ei kysele, ei turvasanaa ja tekee ehdoitta niinkuin Valtiatar tai Master sanoo on Orja. Orja ei valita jos hänet suljetaan kalteri häkkiin 48h ajaksi, piiskataan tai sidotaan köysin hankalaan asentoon vaan hän kiittää kaikesta huomiosta mitä hänelle on osoitettu. Orja tietää että on toisen omaisuutta eikä omista tuolloin omaa tahtoa vaan hänen pääasiallinen tehtävänsä on miellyttää omistajaansa.

Kumpi sinä olet? Minä olen orja, aina ollut ja aina tulen olemaan ❤

10

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen sub... mutta haluan, että sessioissa minua puhutellaan orjana. Jos löytyy sopiva Master, niin voin toimia myös orjana...

    • Anonyymi

      Valtiatar ja Master piiskaa, nöyryyttää ja alistaa tätä mies-oliota.
      olen orja.
      olen aina ollut orja ja tulen aina olemaan orja.
      palvelen Ylempiarvoisia jatkuvasti.
      olen orja-raimo.

    • Anonyymi

      Orjana eläminen ei ole realistista, se vain orjuuttaa domin jos joutuu koko ajan käskemään toista. Ja mites sitten suu pannaan jos dom esim ei päästä sua näkemään sun vanhempia ja ystäviä, ja eristää sut kokonaan kaikesta?
      Ei ole tervettä. Orjallakin pitää olla turvasana, koska joillekin ihmisille toi "saa tehdä mitä tahansa" voi tarkoittaa ihan mitä vain.

      • Sessiointi tuskin koskaan muuttuu "elinkautiseksi" 😂 Arjen ja seksielämän yhteensovittaminen ei ole mitään rakettitiedettä 😉 Hyvin harva edes kykenisi elämään elämäntapana tuollaista tosielämän kotiorjan elämää vaikkakin se ajatuksen taholla kiehtoo. Ja sitäpaitsi kenen nyt tarvitsee aina olla edes tavoitettavissa?


    • Anonyymi

      Sub (=bottom) on alistuva, se, joka ottaa suuhun ja/tai perseeseen.
      Top on se, joka panee.

      • Vanilija termejä... 😂


    • Anonyymi

      Masterista orjaksi.
      Liittomme alusta alkaen masteroin useita vuosia tiukaten tasaisesti otettani, että vaimoni tottui muutokseen.
      Viimeiset parikymmentä vuotta olen ollut alkuun subin roolissa joka nopeasi muuttui orjan osaan.
      Pitkään subina ollut vaimoni tunsi ja tiesi leikin hengen joten hän käsittelee minua orjana mutta tietyssa mielessä leikit ovat sub-henkisiä koska hän pystyy arvioimaan käsittelyn riittävän asteen.
      Oleellinen osa leikkimme on asteettainen sitominen ja siihen liittyvät nöyryytykset joita vaimoni harrastaa omaksi tyydytyksekseen

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe