Nämä kaksi käsitettä sekoitetaan kokoajan ja jatkuvasti. Kerrataampa 🧐
Eli leikit joissa alistettu esittää toivomuksia, asettaa rajoja mitä saa ja ei saa tehdä ja pitää hallussaan turvasanaa on Subi. Subi tarvitsee sen turvallisen tunteen että on tilanteen herra ja voi puhaltaa leikin poikki koska tahansa.
Henkilö joka alistuu ehdoitta, ei kysele, ei turvasanaa ja tekee ehdoitta niinkuin Valtiatar tai Master sanoo on Orja. Orja ei valita jos hänet suljetaan kalteri häkkiin 48h ajaksi, piiskataan tai sidotaan köysin hankalaan asentoon vaan hän kiittää kaikesta huomiosta mitä hänelle on osoitettu. Orja tietää että on toisen omaisuutta eikä omista tuolloin omaa tahtoa vaan hänen pääasiallinen tehtävänsä on miellyttää omistajaansa.
Kumpi sinä olet? Minä olen orja, aina ollut ja aina tulen olemaan ❤
Subin vs Orja
10
811
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen sub... mutta haluan, että sessioissa minua puhutellaan orjana. Jos löytyy sopiva Master, niin voin toimia myös orjana...
- Anonyymi
Valtiatar ja Master piiskaa, nöyryyttää ja alistaa tätä mies-oliota.
olen orja.
olen aina ollut orja ja tulen aina olemaan orja.
palvelen Ylempiarvoisia jatkuvasti.
olen orja-raimo. - Anonyymi
Orjana eläminen ei ole realistista, se vain orjuuttaa domin jos joutuu koko ajan käskemään toista. Ja mites sitten suu pannaan jos dom esim ei päästä sua näkemään sun vanhempia ja ystäviä, ja eristää sut kokonaan kaikesta?
Ei ole tervettä. Orjallakin pitää olla turvasana, koska joillekin ihmisille toi "saa tehdä mitä tahansa" voi tarkoittaa ihan mitä vain.Sessiointi tuskin koskaan muuttuu "elinkautiseksi" 😂 Arjen ja seksielämän yhteensovittaminen ei ole mitään rakettitiedettä 😉 Hyvin harva edes kykenisi elämään elämäntapana tuollaista tosielämän kotiorjan elämää vaikkakin se ajatuksen taholla kiehtoo. Ja sitäpaitsi kenen nyt tarvitsee aina olla edes tavoitettavissa?
- Anonyymi
Sub (=bottom) on alistuva, se, joka ottaa suuhun ja/tai perseeseen.
Top on se, joka panee. - Anonyymi
Masterista orjaksi.
Liittomme alusta alkaen masteroin useita vuosia tiukaten tasaisesti otettani, että vaimoni tottui muutokseen.
Viimeiset parikymmentä vuotta olen ollut alkuun subin roolissa joka nopeasi muuttui orjan osaan.
Pitkään subina ollut vaimoni tunsi ja tiesi leikin hengen joten hän käsittelee minua orjana mutta tietyssa mielessä leikit ovat sub-henkisiä koska hän pystyy arvioimaan käsittelyn riittävän asteen.
Oleellinen osa leikkimme on asteettainen sitominen ja siihen liittyvät nöyryytykset joita vaimoni harrastaa omaksi tyydytyksekseen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005