Subin vs Orja

Nämä kaksi käsitettä sekoitetaan kokoajan ja jatkuvasti. Kerrataampa 🧐

Eli leikit joissa alistettu esittää toivomuksia, asettaa rajoja mitä saa ja ei saa tehdä ja pitää hallussaan turvasanaa on Subi. Subi tarvitsee sen turvallisen tunteen että on tilanteen herra ja voi puhaltaa leikin poikki koska tahansa.

Henkilö joka alistuu ehdoitta, ei kysele, ei turvasanaa ja tekee ehdoitta niinkuin Valtiatar tai Master sanoo on Orja. Orja ei valita jos hänet suljetaan kalteri häkkiin 48h ajaksi, piiskataan tai sidotaan köysin hankalaan asentoon vaan hän kiittää kaikesta huomiosta mitä hänelle on osoitettu. Orja tietää että on toisen omaisuutta eikä omista tuolloin omaa tahtoa vaan hänen pääasiallinen tehtävänsä on miellyttää omistajaansa.

Kumpi sinä olet? Minä olen orja, aina ollut ja aina tulen olemaan ❤

10

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen sub... mutta haluan, että sessioissa minua puhutellaan orjana. Jos löytyy sopiva Master, niin voin toimia myös orjana...

    • Anonyymi

      Valtiatar ja Master piiskaa, nöyryyttää ja alistaa tätä mies-oliota.
      olen orja.
      olen aina ollut orja ja tulen aina olemaan orja.
      palvelen Ylempiarvoisia jatkuvasti.
      olen orja-raimo.

    • Anonyymi

      Orjana eläminen ei ole realistista, se vain orjuuttaa domin jos joutuu koko ajan käskemään toista. Ja mites sitten suu pannaan jos dom esim ei päästä sua näkemään sun vanhempia ja ystäviä, ja eristää sut kokonaan kaikesta?
      Ei ole tervettä. Orjallakin pitää olla turvasana, koska joillekin ihmisille toi "saa tehdä mitä tahansa" voi tarkoittaa ihan mitä vain.

      • Sessiointi tuskin koskaan muuttuu "elinkautiseksi" 😂 Arjen ja seksielämän yhteensovittaminen ei ole mitään rakettitiedettä 😉 Hyvin harva edes kykenisi elämään elämäntapana tuollaista tosielämän kotiorjan elämää vaikkakin se ajatuksen taholla kiehtoo. Ja sitäpaitsi kenen nyt tarvitsee aina olla edes tavoitettavissa?


    • Anonyymi

      Sub (=bottom) on alistuva, se, joka ottaa suuhun ja/tai perseeseen.
      Top on se, joka panee.

      • Vanilija termejä... 😂


    • Anonyymi

      Masterista orjaksi.
      Liittomme alusta alkaen masteroin useita vuosia tiukaten tasaisesti otettani, että vaimoni tottui muutokseen.
      Viimeiset parikymmentä vuotta olen ollut alkuun subin roolissa joka nopeasi muuttui orjan osaan.
      Pitkään subina ollut vaimoni tunsi ja tiesi leikin hengen joten hän käsittelee minua orjana mutta tietyssa mielessä leikit ovat sub-henkisiä koska hän pystyy arvioimaan käsittelyn riittävän asteen.
      Oleellinen osa leikkimme on asteettainen sitominen ja siihen liittyvät nöyryytykset joita vaimoni harrastaa omaksi tyydytyksekseen

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      320
      3751
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      270
      2155
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      109
      1505
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1358
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1227
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe