Sleeven käyttö panohommissa

Anonyymi

Onko porukalla kokemusta sleeven käytöstä? Eli sellainen kyrvän päälle laitettava lärpäke, jolla saa lisää kokoa? Tykkääkö naiset sellaisista vai onko ihan turha kapistus? Miten vaikuttaa miehen nautintoon? Mulla on ihan jees mittainen (17cm) mut ei kovin paksu. Ois hyvä saada just lisää paksuutta ja mikä ettei pari senttiä pituuttakin.

11

1219

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en tarvitse mitään härpäkkeitä, minä vetelen paljaaltaan perkele

      • Anonyymi

        No mikäs sulle nyt taas tuli kun noin kIlahdit


    • Anonyymi

      On kokemusta muutamasta ja uudet on olleet silikoni pehmeitä laadukkaita mutta joka kerta sama lopputulos,oikein huono vaikutus. Ei tykätty ikinä mistään versiosta ja naisen suusta nämä tulokset eli tärkein asia. Eli täysin turhia naisen mielestä ja tuntuma on siis huonompi vaikka sitä pituutta ja paksuutta on selvästi lisää! Eli ei kannata miltään kantilta nämä värkit.

      • Anonyymi

        Ne on tehty huonosti. Ajatus on hyvä ja ajatus on myös toimiva, mutta kaikki pidentävät holkit on tehty väärin.

        Kuten esimerkiksi tämä

        https://www.sinful.fi/p/loving-joy-mighty-penisholkki/1020452

        Seksin aikana penis löystyy hieman koska penis toimii niin. Se heikentää holkin istuvuutta vaikka holkki pysyisikin paikallaan. Kivesrengas autttaa tuossa, joten kivesrengas on ehdoton vaatimus.

        Mutta, ja tämä on se asia mikä pilaa nuo kaikki. Jos käytät ylläolevan esimerkiksi mukaista peniksen pidentäjäholkkia, käytännössä kaikissa on sama vika joka tekee niistä käyttökelvottomia. Ongelma johtuu siitä että se peniksenpidennyspää on paksu, käytännössä umpinainen muovi mötikkä ja siksi painava, kun taas se varsi on ohut niin että sinne mahtuisi penis.

        Miten käy? Se ohut varsi on tiukasti sinun kyrvänvarren ympärillä, kivesrengas pitää sen paikallaan, mutta heti terskan edessä on painava mötikkä? Mieti miten käy. Terska kuitenkin kapenee eteenpäin mentäessä, joten siihen ei jää mitään tukevaa kohtaa väliin joka tukisi sitä mötikkää, ja näin ollen siinä terskan kohdalla on ikäänkuin pehmeä sarana, joka antaa periksi. Edes kivikovana jököttävä jölli ei auta siihen koska se varsiosa ei tue mitenkään sitä painavampaa osaa. Tuosta kuvasta näet kuinka edes realistisen dildon kanssa se ei istu hyvin!

        Tuosta kuvasta ei kovin hyvin näe, mutta kun katsoo poikkileikkauskuvia noista, niin kaikissa on sama vika. Eli ensin on suorapäinen lieriö johon penis työnnetään, ja sitten siitä jatkuu spermalle samanlainen, mutta hieman pikkurilliä ohuempi lieriö. Siihen kapeaan osioon kun tiukkaat kullilla ja kun se väärässä kohdassa taipuu, ja se taipuu, se sattuu ja paljon!

        Ne pitäisi valmistaa niin että sisälierion terskanpuoleinen pää kapenee tasaisesti noin 5 sentin matkalla eli jo reilusti varsiosastaan lähtien, kunnes sitten tulee se tila pieni, vain noin sentin tila johon sperma pääsee purkautumaan. Tuolloin se pituuden lisäys ja kärjen paino ei aiheuta ongelmia koska terska pystyy tukemaan sitä eikä siihen muodostu helposti terskaa nipistävää saranaa.

        Pitäisi laittaa postia noille valmistajille että he korjaisivat sen suunnitteluvian, koska on päivänselvää ettei kukaan niiden valmistajista ole noita koskaan käyttänyt.

        Sitten toinen vinkki. Jos sinun vaimo tai tyttöystävä on kiihottunut siitä että saisi paksua sisäänsä, niin kokeile tätä ensiksi.

        https://www.sinful.fi/p/tenga-egg-variety-wonder-masturbaattori-6-kpl-pakkaus/1026004

        Tuossa on siis kuuden kappaleen paketti, mutta noita saa myös yksittäisinä ja ne ei maksa käytännössä mitään. Vaikka niitä kaupataan kertakäyttöisinä, ne kestävät hyvin käyttöä. Minulla on tuollainen iso paketti noita ja siellä on munia joita en ole vielä useamman vuoden jälkeenkään edes avannut. Kokeile tuolla naida tyttöystävää koska tuo lisää paksuutta. Itse en noista munista sinällään pidä, sillä tuosta olisi samantien parempi versio jos tuon munan "varren" saisi muutaman sentin hieman pidempänä. Siitä esittelyvideosta saa aivan väärän kuvan siitä kuinka se oikeasti käytössä toimii. Kukaan ei vedä sitä niin tiukalle ja niinpä se muna jää pelkästään terskalle eikä siitä riitä varrelle mitään.

        Eli tuo muna on sen verran lyhyt, että käytännössä runkkaat pelkästään terskaa, eikä varrelle riitä. Mutta sen sijaan naidessa, tuo antaa periksi, kuten kuvastakin näkee, ja sillä pystyy ilman nuljuamista naimaan syvälle ja se lisää paksuutta. Älä laita liukkaria kullin ja munan sisälle, vaan pistä tippa liukkaria ainoastaan naisen pilluun, eli sen munan kärkeen ja se riittää pitkälle.

        Tuo on myös helpompi naiselle joka arastelee tuon kaltaisia lisälaitteita.


    • Anonyymi

      Meillä ollut käytössä muutaman kerran ja vaimo kyllä sanoo että laita päälle vaan.

      Ostettiin tälläinen https://hotlips.fi/p38787/penisjatko-juomuilla

      Ja tuossa on se hyvä puoli, että pallit laitetaan tuolta läp, niin pysyy jämäkästi paikallaan. Tuo kulma asettuu myös hyvin häpyluuta vasten. Rouva sanoi että nuo juomut tekevät höpöä. Itellä tuo vie hieman tuntoa pois, mutta mitäpä sitä ei tekisi että frouva nauttii 😁

      • Anonyymi

        ” Meillä ollut käytössä muutaman kerran ja vaimo kyllä sanoo että laita päälle vaan.

        Ostettiin tälläinen https://hotlips.fi/p38787/penisjatko-juomuilla

        Ja tuossa on se hyvä puoli, että pallit laitetaan tuolta läp, niin pysyy jämäkästi paikallaan. Tuo kulma asettuu myös hyvin häpyluuta vasten. Rouva sanoi että nuo juomut tekevät höpöä. Itellä tuo vie hieman tuntoa pois, mutta mitäpä sitä ei tekisi että frouva nauttii 😁”

        Nuo juomut on arvoitus mutta sinun vaimo niistä pitää ettei ole pykälinä ja vain ikävää ärsytystä aiheuttamassa hmm taidan tilata tuon linkin paksunnoksen! On noita ollut ja rouva ei ole pitänyt oikein mistään versiosta mutta jospa taas ostan. Tuo pituus +2cm on oikein hyvä ettei mikään ihme pitkä irtopää poikkipäin tuntuva lisäosa. Saapa nähdä aiheuttaako ongelmia nuo ”pykälät” ikään kuin rappuset. Paljonko lisää paksuutta jos ilman ja tuo päällä mittaa ympärysmitan? Laitampa tilauksen menemään samantien.


    • Anonyymi

      Minä en tarvitse mitään härpäkkeitä mun Munat ovat Isot, kusen usein Akan paalle nussimisen lopuksi vielä paska menee kovaks pitaa ulosvetajalla paskakyora vetaa ulos perserekän mukaan

    • Anonyymi

      Meillä Xtend it käytössä ja tykätään molemmat.paljon vain liukkaria.ja varovasti sisään aluksi. Kun vaimo kiihottuu, menee pikku hiljaa syvemmälle ja lopuksi koko varsi sisälle. Vaimo herahtaa jossain vaiheessa aina aivan valuvan märäksi, mitä ei tee koskaan ilman jatkoa. Vaimon mukaan varren avulla pääsee pohjassa jonnekin uuteen kiihotuspisteeseen, minne ei ilman jatkoa yllä. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Itse ottaisin mieluummin suht pitkän ja vain vähän paksuntavan jatkon. Syvällä löytyvän kiihotuspisteen metsästys on aivan parasta molempien mielestä.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­­­tsum­­­me sinu­­t kä­ym­ään u­ude­ssa chatis­sa! Mei­tä on yl­­i mil­jo­­­ona! 👉 http://amisagroup.net/H/G8x3V0

    • Anonyymi

      Minä vetelen paljaaltaan perkele ei mies tarvii panohommissa mitään leluja, se on pervoilu. Minä sanon ukolle ennen kuin ruvetaan hommiin, minä käyn paskalla räplää ittes sillä aikaa märäks

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe