Suomi.fi valtuudet

Anonyymi

Olen yhtymän osakas, joka tekee veroilmoitukset. Miten haen valtuudet muilta osakkailta?
Menen omilla tunnuksilla Suomi.fi:hin. En kai voi hakea valtuuksia muilta. Silloin näkisin heidän omatkin verot. En löydä kohtaa mistä voisin hakea valtuuksia yhtymän puolesta.
Osaako joku neuvoa? Kiitos

5

1933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Menen omilla tunnuksilla Suomi.fi:hin. "
      En tiedä, mutta voitko mennä yhtymän tunnuksilla, onko yhtymällä tunnuksia.

Pitää mennä ensin luovuttajan tunnuksilla. Minäkin menin vaimon tunnuksilla ja "vaimo" antoi silloin minulle 103 asiaan valtuudet. Sitten tulee valtuuksien saajalle ilmoitus ja voi hyöksyä.

Tähän voisin kertoa myös kokemuksen.
      Meillä oli naapurin yksinäisen vanhuksen kaikki avaimet ja pankkitunnukset. Kaikki oli aivan hyvin.
      kerran oli savunhajua ja menin omilla avaimilla, mamma sanoi nauraen , että kiitos kun tulit, kokeilin vaan ja pudotin tiskirätin hellalle. Hän oli terve ja hhmorilla varustettu , yli 97v.

Mutta kun tuli perinnönjako , heti kysyttiin, Missä ne kullat on , kun hänellä oli niitä paljon. Onneksi oli nauhoitettu keskustelu ja pankissa tehdyt paperit.
      olkaa varovaisia, mitä kaukaisemmat perilliset, sitä vaarallisempia.

• Anonyymi

tarkennan vielä, MUIDEN PITÄÄ ANTAA sulle ensin valtuudet

• Anonyymi

Suomi.fi on ihan toivoton palvelu

• Anonyymi

Jokaisen osakkaan täytyy kirjautua omilla tunnuksillaan sinne suomi-palveluun ja valtuuttaa sinut ja lopuksi sun täytyy vielä itsekin valtuuttaa itsesi. On joo vähän monimutkaista ja meilläkin meni monta tuntia ennenkuin saatiin homma toimimaan. Onneksi valtuutus on sentään 5 vuotta voimassa.

• Anonyymi

Uskomattoman kankea palvelu....suosiolla kannattaa soitta heidän palvelunumeroon jossa neuvotaan kohta kohdalta miten täytetään. Valmiina kannattaa olla yhtymän Ly-tunnus ja osakkaiden hetut (kaikkien).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2053
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1380
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1241
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      987
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      956
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe