narsistin uhri

Anonyymi

Kenet narsisti valitsee uhrikseen ja miksi? Miksi narsisti edes haluaa tarkoituksella pahaa jollekkin tai yrittää mustamaalata toista? Miksei keskity vain oman erinomaisuutensa kehittämiseen.. Vai mikä siinä se perimmäinen syy on, että valitsee jonkun tietyn uhrin mihin käyttää paljon aikaa ja energiaa että saa mahdollisimman paljon pahaa toiselle aikaan. En ole ikinä tätä ymmärtänyt valoittakaa minua

78

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huvin vuoksi

    • Anonyymi

      Siinä imetään toisen emotionaalista energiaa kuin vampyyri.


      "ppoihyhghgh"

    • Anonyymi

      Jos ei voi itseään parantaa voi vain
      toistaan huonontaa.
      Tuossa pelissä siis järjestys muuttuu.

      noin tekee aito narsisti

      • Anonyymi

        Mut eiks narsistin ajattele että on parhaita ja parempia kuin kaikki muut? Niin miksi sitten pitää huonontaa muita jos kokee jo itsensä paljon paremmaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut eiks narsistin ajattele että on parhaita ja parempia kuin kaikki muut? Niin miksi sitten pitää huonontaa muita jos kokee jo itsensä paljon paremmaksi

        Parhautensa narsisti uskottelee vai muille.
        Totuus on toinen.


    • Anonyymi

      Kenet jätetynnyri valitsee uhrikseen? No tietenkin mukavan ja empaattisen henkilön joka jostain syystä haluaa uskoa että kaikissa on jotain hyvää. Totuus on että ei ole. Narsistia ei voi parantaa ja häneen pitää katkaista kaikki yhteydet. Sen jälkeen luonnehäiriö etsii uuden hyväuskoisen uhrin itselleen. Varsinkin naisia olisi syytä varoittaa noista.

      • Anonyymi

        Narsisti valitsee mieluusti uhrinsa itsensä yläpuolelta.
        Saatuaan sellaisen koukkuunsa hän alkaa järjestelmällisesti
        nousta uhrinsa yläpuolelle ja polkemaan uhriaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti valitsee mieluusti uhrinsa itsensä yläpuolelta.
        Saatuaan sellaisen koukkuunsa hän alkaa järjestelmällisesti
        nousta uhrinsa yläpuolelle ja polkemaan uhriaan.

        Minun on vaikea käsittää miksi auttava puhelin aivan välttämättä on halunnut painostaa minut vanhempieni uhriksi nyt vanhalla iällä ja jos nyt mainitsenkin heille äitini, vastaaja alkaa jo melkein kirkua, ettei ikinä halua enää puhua minulle. Kerroin heille viisi vuotta sitten, että olen ollut äitini manipuloitavana 30 vuotta, että yhteys on tärkeä katkaista nopeasti. Kuuroille korville meni kaikki.

        "poighghjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun on vaikea käsittää miksi auttava puhelin aivan välttämättä on halunnut painostaa minut vanhempieni uhriksi nyt vanhalla iällä ja jos nyt mainitsenkin heille äitini, vastaaja alkaa jo melkein kirkua, ettei ikinä halua enää puhua minulle. Kerroin heille viisi vuotta sitten, että olen ollut äitini manipuloitavana 30 vuotta, että yhteys on tärkeä katkaista nopeasti. Kuuroille korville meni kaikki.

        "poighghjjj"

        Muutenkin minun äitini on heille jotenkin aivan kummallinen keskustelunaihe, josta ei voi keskustella normaalisti, vaan heillä nousee kauheesti jotenkin tunteet pintaan tai aiheen puhumiskielto ikäänkuin päälle. Äiti itsekin ihmetteli valtaansa heidän ajatteluunsa. vaikkei edes ole soittanut auttavaan puhelimeen. Asiassa on jotain kummallista.

        "ppjuhhhhnn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutenkin minun äitini on heille jotenkin aivan kummallinen keskustelunaihe, josta ei voi keskustella normaalisti, vaan heillä nousee kauheesti jotenkin tunteet pintaan tai aiheen puhumiskielto ikäänkuin päälle. Äiti itsekin ihmetteli valtaansa heidän ajatteluunsa. vaikkei edes ole soittanut auttavaan puhelimeen. Asiassa on jotain kummallista.

        "ppjuhhhhnn"

        En näe enää muuta vaihtoehtoa kuin välttää puhumasta äidilleni ja ajatukseen hänestä niin erikoisesti reagoiville ihmisille.


        "ppoujhhhhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe enää muuta vaihtoehtoa kuin välttää puhumasta äidilleni ja ajatukseen hänestä niin erikoisesti reagoiville ihmisille.


        "ppoujhhhhjhj"

        Jos ihminen vuosikausia pelottelee minua kaikella pahalla niin miksi siinä muka ei ole syytä epäillä mitään pahaa?

        "ppiuiuyhhhh"


    • Anonyymi

      Muutes. Määrääkö terveyskeskuslääkäri ap:n lääkityksen kun alvariinsa narsistin uhrina olemisestaan kirjuttaa?
      - qyseleissön.

      • Anonyymi

        Minä taas ajattelin, että palsta on ollut pari päivää kovin hiljainen, piti yrittää jahdata paikalle narsismin uusia uhreja. Ehkä esimieheltä tullut käsky hankkia uusia uhreja.

        Mutta totta turiset kuinka jaksaa vuositolkulla jahkailla aihetta. Liekö tervettäkään enää.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja minä olen semmosen projisoinnin kohde oikein todella rankasti. ..niin että oma maailmani kääntyi yhtäkkiä päälaelleen ...siksi asiani on niin kummallinen, koska se on ylösalaisin.

        "poiujhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä olen semmosen projisoinnin kohde oikein todella rankasti. ..niin että oma maailmani kääntyi yhtäkkiä päälaelleen ...siksi asiani on niin kummallinen, koska se on ylösalaisin.

        "poiujhhhh"

        Kun ongelma alkoi oli tiedossa, että asian on nurinpäin, jopa äitini sanoi sen olevan nurinpäin ja auttavalle puhelimelle kerrottiin sen olevan nurinpäin. Mutta kukaan ei ottanut huomioon tuota seikkaa että asia oli nurinpäin, vaan hoiti sitä aivan kuin se olisi oikein päin. Vaikka kerroin, että se on nurinpäin ja äitinikin mukaan nurinpäin.


        "ppuhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ongelma alkoi oli tiedossa, että asian on nurinpäin, jopa äitini sanoi sen olevan nurinpäin ja auttavalle puhelimelle kerrottiin sen olevan nurinpäin. Mutta kukaan ei ottanut huomioon tuota seikkaa että asia oli nurinpäin, vaan hoiti sitä aivan kuin se olisi oikein päin. Vaikka kerroin, että se on nurinpäin ja äitinikin mukaan nurinpäin.


        "ppuhhhhh"

        Eikä ihmekään, että minusta tuollainen projisoinninkohde tuli.
        Kun suomalainen ystävättäreni katsoi minuun discon ovella nuorena, hän yhtäkkiä sanoi: "Kun katson sinua tuntuu kuin katsoisin itseäni."
        Samoin kävi afrikkailaisen miehen kävellessä vierelläni kadulla, hän yhtäkkiä sanoin: "Kun katson sinua, minusta tuntuu kuin katsoisin peiliin. " Toinen afrikkalainen mies sanoi: "Olet mielenkiintoinen valkoinen, kun puhuu sinulle, ei huomaa, että olet valkoinen. "

        "ppiujhhhjhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ihmekään, että minusta tuollainen projisoinninkohde tuli.
        Kun suomalainen ystävättäreni katsoi minuun discon ovella nuorena, hän yhtäkkiä sanoi: "Kun katson sinua tuntuu kuin katsoisin itseäni."
        Samoin kävi afrikkailaisen miehen kävellessä vierelläni kadulla, hän yhtäkkiä sanoin: "Kun katson sinua, minusta tuntuu kuin katsoisin peiliin. " Toinen afrikkalainen mies sanoi: "Olet mielenkiintoinen valkoinen, kun puhuu sinulle, ei huomaa, että olet valkoinen. "

        "ppiujhhhjhjj"

        Noin taisi käydä kriisipuhelinbastaajillekin. mutta he ei tiedostaneet ilmiötä kuten nuoruuteni ihmiset,

        "popiuyhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin taisi käydä kriisipuhelinbastaajillekin. mutta he ei tiedostaneet ilmiötä kuten nuoruuteni ihmiset,

        "popiuyhhhh"

        Mutta on aika pelottavaa olla muiden peili, paitsi silloin kun on joku kiltti katsoja,

        "ppjujjhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin taisi käydä kriisipuhelinbastaajillekin. mutta he ei tiedostaneet ilmiötä kuten nuoruuteni ihmiset,

        "popiuyhhhh"

        Popiuhhh nimimerkillä kirjoittaja. Oletko mies vai nainen? Kirjoitat useita ketjuja ilman, että kukaan kommentoisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Popiuhhh nimimerkillä kirjoittaja. Oletko mies vai nainen? Kirjoitat useita ketjuja ilman, että kukaan kommentoisi?

        Niin ihmisiö eivät kiinnosta aiheeni, joita kuitenkin pidän tärkeinä.
        Olen nainen.

        "poiyhgghjjjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ihmisiö eivät kiinnosta aiheeni, joita kuitenkin pidän tärkeinä.
        Olen nainen.

        "poiyhgghjjjk"

        "Rejection is God's protection"


        "pougftfghjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Popiuhhh nimimerkillä kirjoittaja. Oletko mies vai nainen? Kirjoitat useita ketjuja ilman, että kukaan kommentoisi?

        Epäilen hänen olevan narsisti narsistisista lähtökohdista. Voin olla väärässäkin. Minusta hän kommentoi ja puhuu enimmäkseen itselleen?


    • Anonyymi

      Kiusaajat kiusaavat huvikseen ja ovat empatiakyvyttömiä. Tosi narsulle on hyöty ja vallankäyttö tärkeää, eikä niinkään tuollainen huvittelu, vaikka mielellään tekevät sitäkin.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Kiusaaminen, rääkkääminen, pahointelyn eri muodot, .. ovat joillekin ihmisille tapa ja huvittelumuoto. He ovat parantumattomasti kieroutuneita ihmisiä ja heitä löytyy kaikista ammateista ja asemista. Heitä on paljon enemmän kuin viralliset tahot suostuvat arvelemaan.


      • Anonyymi

        Onko teille käynyt niin että ensin houkutellaa johonkin tilaisuuteen ja sitten suunilleen sanotaan että mene h...ettiin mitä täällä teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teille käynyt niin että ensin houkutellaa johonkin tilaisuuteen ja sitten suunilleen sanotaan että mene h...ettiin mitä täällä teet.

        On käynyt ...nimenomaan...
        narsistit on aktiivisia luomaan kontaktia siihen asti että saavat toisen emotionaalisesti juttuun mukaan tai menemään jonnekin minne ovat houkutelleet tms. ja sitten alkaa toi toinen meno niin että siinä on sitten hämillään mihin on tultu...

        ja sitten on semmonen vaikee olo kun ajattelee ettei olis mennyt tietenkään ollenkaan jos olisi tiennyt, mutta nyt kun on mennyt jo niin kuinka selvitä tilanteesta kunnialla...

        Mutta mulla ei nyt ole enää tuota ongelmaa, kun mulla on vähän lopahtanut kiinnostunus kaikkeen tommoseen sosiaaliseen menoon kun oon päätynyt näkeen niin rumia juttuja etten olis millään uskonut olevan olemassa...mikähän tarkoitus silläkin on että niitä näytetään..


        ppoiiiuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On käynyt ...nimenomaan...
        narsistit on aktiivisia luomaan kontaktia siihen asti että saavat toisen emotionaalisesti juttuun mukaan tai menemään jonnekin minne ovat houkutelleet tms. ja sitten alkaa toi toinen meno niin että siinä on sitten hämillään mihin on tultu...

        ja sitten on semmonen vaikee olo kun ajattelee ettei olis mennyt tietenkään ollenkaan jos olisi tiennyt, mutta nyt kun on mennyt jo niin kuinka selvitä tilanteesta kunnialla...

        Mutta mulla ei nyt ole enää tuota ongelmaa, kun mulla on vähän lopahtanut kiinnostunus kaikkeen tommoseen sosiaaliseen menoon kun oon päätynyt näkeen niin rumia juttuja etten olis millään uskonut olevan olemassa...mikähän tarkoitus silläkin on että niitä näytetään..


        ppoiiiuii

        Joitain ihmisiä varmaan suorastaan kutsutaan tuollaisiin tarkoituksiin.


        ppoioiuuu


    • Anonyymi

      Jonkun joka uhkaa hänen haurasta minuuttaan tai arvomaailmaansa.

      Narsisti ei siedä sitä että hänen silmille hypitään.

      • Anonyymi

        Narsisti ei kestä yhtään häneen kohdistuvaa kritiikkiä, mutta itse narsisti saa kyllä toista kritisoida mielinmäärin mukaanluettuna kaikki uhrille tärkeät ihmiset.


    • Anonyymi

      Narsismi ja sadismi(=joka on siis nauttimista muiden tuskasta) ovat lähtökohtaisesti toisistaan erillisiä ilmiöitä jotka voivat myös liittyä toisiinsa.

      Narsismilla tarkoitetaan itsekeskeisyyttä. Itsekeskeisyys voi olla luonteeltaan tervettä tai sairaalloista.

      Jokaisen on välttämätöntä olla narsisti ja kehumaan omaa ylivertaisuuttaan esim. työpaikkahakemusta tehdessään. Tällöin työhakemusta tekevä joutuu myös tekemään muille pahaa. Narsistisesti hankittu työpaikkasi on pois joltain toiselta joka joutuu kärsimään työttömyydestä tai huonommasta työpaikasta.

      Narsistisesti hankittu opiskelupaikka on myös pahantekoa muita opiskelupaikkaa hakeneita kohtaan. 200 muuta hakijaa jäävät pahimmillaan tyhjän päälle syrjäytymään tai ajautuvat vaihtoehtoiselle kompromissialalle koska veit narsistisesti opiskelupaikan heidän edestään.

      Suomalaisella yhteiskunnalla on sairaalloinen suhde narsismiin.

      Toisaalta pitäisi olla itsekeskeinen narsisti ja pärjätä yksilön omassa MINÄ-MINÄ-MINÄ-MINÄ yksityiselämässä, koska sosiaalitoimiston asiakkuus, tukirahoilla eläminen tai köyhyys leimataan loiselämiseksi tai muuten vain luonteen heikkoudeksi. Toisaalta itsekeskeisyys ja oman edun tavoitteleminen nähdään negatiivisena asiana. "Sillä on uusi vene, ja auto on se niin narsisti, mihin se tarvitsee tuollaisia! Ei kukaan tarvitse noin paljoa asuin-neliöitä! Narsisti!!".

      • Anonyymi

        Ei aloituksessa puhuta mitään opiskelupaikoista vaan mustamaalaamisesta ja pahan teosta muille. Kaks eri asiaa.....


      • Anonyymi

        Välttämätön selviytyminen on ihan tervettä narsismia (tai jos sitä nyt edes narsistiksi voi kutsua). Sen sijaan se että joku tarvitsee penikseen jatkeeksi 100.000 euron auton tai luksus kartanon, ei liity mitenkään välttämättömiin tarpeisiin ja elämiseen.
        Suomessa on aina tultu toimeen vähällä ja oltu nöyriä ja tyytyväisiä siihen mitä on, joten tuollainen saattaa tuntua hieman vieraalta kulttuurissamme. Ymmärrän hyvin näitä ihmisiä ketkä sitä kauhistelevat.


    • Anonyymi

      Kun omatunto soimaa, pitää se purkaa johonkin.

    • Anonyymi

      Narsisti on todellisuudessa surkein kaikista ja hän itsekin sen huomannut ja yrittää saada jonkun tässä tapauksessa uhrin, vielä itseäänkin huonommaksi. Vahingonteko toiselle, huijaaminen teeskentely ovat narsistille keinoja yrittää nousta uhrinsa olkapäille tallomaan tätä alaspäin. Hän tarvitsee jonkun joka olisi häntä itseäänkin huonompi, silloin hän on tyytyväinen itseensä jos siinä onnistuu...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Narsisti tuntuu nauttivan ihmisillä pelailusta. Hän ei jätä kiveäkään kääntämättä vaikeuttaakseen toisen asemaa, eikä hän väsy myyräntyöhön koskaan. Päinvastoin narsisti näyttää saavaan siitä elinvoimansa.

      Uhriksi valikoituvalla on usein ominaisuuksia, joita narsisti tahtoisi itselleen. Sellainen rassaa nassea, joten hän ryhtyy parjaamaan, alentamaan, mustamaalaamaan, ... eikä lopeta koskaan. Hän masinoi muut ihmiset eli hovijäsenensä hankkimaan tietoja, kiusaamaan ja vetämään mattoa kohdehenkilön jalkojen alta. Lisäksi narsistin porukka pyrkii sotkemaan asioita tarkoituksenaan pelata ihmisiä toisiaan vastaan silläkin keinolla.

      • Anonyymi

        Oih. Tunnistan helposti erään viraston henkilöstöhallinnon pikkupomon.


    • Anonyymi

      Veikkaan että narsisti valitsee ihmisen joka luonteeltaan herkkä ja hyvä uskoinen. Joutunut joskus satutetuksi. Pitää reppana jota pystyy manipuloimaan. Eikä välitä siitä vaikka toisen elämän ilo katoaisi silmien edessä. Ovat ehkä maailman pahimpia petoja.

      • Anonyymi

        Mun rakas psykopaatti järjesti mulle taas vaikka mitä sotkuja niiden muutaman päivän aikana kun fyysinen kuntoni oli romahtanut, sit h'än häiriköi niin etten voinut nukkua enkä' syödä kolmeen päivään, ja taas joutuu selvitteleen ties kuinka pitkään näitä hänen sotkuja.
        Nyt jutut on entistä erikoisempia. No mut ei se mitään, oon ylpee erikoisista geeneistäni...heh
        Hän onh kyllä niin kumkmallinen ihminen kun eilen katsoin syvälle silmiin samalla kun hän juonitteli. Ei se mitään oon ylpee erikoisista geeneistäni mutten koskaan aio omakua tapojaan. Oikeastaan en edes riedä olisinko halunnutkaan hänen olevan se enkeli joka osoitti minulle yllättävää melkein rakkautta, mutta sitten hän muutti mielensä ja noita-akka palasi. En ole edes varma kumoi haluaisin hänen olevan. Jos hän on aidosti se kummallisen manipulatiivinen noita-akka. On siinä kummallisuudessakin jotakin kaunista,


        ppiuyyy


        poiouyyuyui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun rakas psykopaatti järjesti mulle taas vaikka mitä sotkuja niiden muutaman päivän aikana kun fyysinen kuntoni oli romahtanut, sit h'än häiriköi niin etten voinut nukkua enkä' syödä kolmeen päivään, ja taas joutuu selvitteleen ties kuinka pitkään näitä hänen sotkuja.
        Nyt jutut on entistä erikoisempia. No mut ei se mitään, oon ylpee erikoisista geeneistäni...heh
        Hän onh kyllä niin kumkmallinen ihminen kun eilen katsoin syvälle silmiin samalla kun hän juonitteli. Ei se mitään oon ylpee erikoisista geeneistäni mutten koskaan aio omakua tapojaan. Oikeastaan en edes riedä olisinko halunnutkaan hänen olevan se enkeli joka osoitti minulle yllättävää melkein rakkautta, mutta sitten hän muutti mielensä ja noita-akka palasi. En ole edes varma kumoi haluaisin hänen olevan. Jos hän on aidosti se kummallisen manipulatiivinen noita-akka. On siinä kummallisuudessakin jotakin kaunista,


        ppiuyyy


        poiouyyuyui

        Muut ihmiset ei osaa suhtautua tähän ilmiöön, he söhlää mukana liian tosissaan.


        ppoiuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut ihmiset ei osaa suhtautua tähän ilmiöön, he söhlää mukana liian tosissaan.


        ppoiuuuyuu

        Kun siis hän on se mun välillä enkeli välillä noita-akka, niin ja koskaan ei tiedä missä ja milloin kumpi...


        ppiuuiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun siis hän on se mun välillä enkeli välillä noita-akka, niin ja koskaan ei tiedä missä ja milloin kumpi...


        ppiuuiii

        Olen ollut kanssaan paljon ja melkein ajattelisin että hänessä voisi olla kaksi erilaista olentoa, toinen tavallinen äitini kiltihkön oloinen ihminen ja toinen käsittämätön erittäin pistäväsilmäinen noita-akka joka puhuu katsoen sivuun välillä ikäänkuin miettien ja ottaen aikaan kuinka juonitella manipulaatioitaan ja aiheuttaen sakaannusta paraansa mukaan jopa vähäisillä voimillaan, puhuu outoja juttuja ja kun kysyy miksi hän niitä puhuu hän vastaa ettei tiedä...
        Ihan tuntuu eri persoonille nämä, jotka vuorottelevat yllättävästi yhtäkkiä, koskaan ei tioedä missä ja milloin, no varmaan Luojalla on tarkoituksensa tähänkin...


        ppoiuyyuy


        ppiiuiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut kanssaan paljon ja melkein ajattelisin että hänessä voisi olla kaksi erilaista olentoa, toinen tavallinen äitini kiltihkön oloinen ihminen ja toinen käsittämätön erittäin pistäväsilmäinen noita-akka joka puhuu katsoen sivuun välillä ikäänkuin miettien ja ottaen aikaan kuinka juonitella manipulaatioitaan ja aiheuttaen sakaannusta paraansa mukaan jopa vähäisillä voimillaan, puhuu outoja juttuja ja kun kysyy miksi hän niitä puhuu hän vastaa ettei tiedä...
        Ihan tuntuu eri persoonille nämä, jotka vuorottelevat yllättävästi yhtäkkiä, koskaan ei tioedä missä ja milloin, no varmaan Luojalla on tarkoituksensa tähänkin...


        ppoiuyyuy


        ppiiuiui

        Sanoin hänelle suoraan etten luota häneen yhtään. Siihen vastasi ponneikkasti että se pitää sitten korjata, ja kohta samaa juonittelua taas....
        Sanomapa vaan että tässä ei muut pysy perässä. Sitten meillä on taas äidin kanssa yhdessä ihmeteltävää mitä he söhlää,. Tätähän tää on ollut vuosikymmeniä.

        popiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin hänelle suoraan etten luota häneen yhtään. Siihen vastasi ponneikkasti että se pitää sitten korjata, ja kohta samaa juonittelua taas....
        Sanomapa vaan että tässä ei muut pysy perässä. Sitten meillä on taas äidin kanssa yhdessä ihmeteltävää mitä he söhlää,. Tätähän tää on ollut vuosikymmeniä.

        popiuuuuu

        Sanoin hänelle että nyt hänen pitää huolehtia vain itsestään koska heikohko kunto...
        että oten taas etäisyyttä...
        Mutta niin, en jätä noita-akkaani kokonaan. Oon hyväksynyt semmoisen epätyypillisen äidin-



        ppoiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin hänelle että nyt hänen pitää huolehtia vain itsestään koska heikohko kunto...
        että oten taas etäisyyttä...
        Mutta niin, en jätä noita-akkaani kokonaan. Oon hyväksynyt semmoisen epätyypillisen äidin-



        ppoiuuyuyu

        Mutta ihmettelen hirveesti miten hän saa juttuihinsa mukaan ihmisiä niin tosissaan, juttuihin joita itse en tätä nykyään ota niin tosissaan...


        ppoiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ihmettelen hirveesti miten hän saa juttuihinsa mukaan ihmisiä niin tosissaan, juttuihin joita itse en tätä nykyään ota niin tosissaan...


        ppoiiii

        Kun hän uskoi että oon voittaja hän kääntyi mun puolelle, kun hän luuli että häviämmekin yhdessä hän kääntyikin mua vastaan....
        Mutta entä jos voitan sittenkin....yksin...


        ppiouyyuji


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun hän uskoi että oon voittaja hän kääntyi mun puolelle, kun hän luuli että häviämmekin yhdessä hän kääntyikin mua vastaan....
        Mutta entä jos voitan sittenkin....yksin...


        ppiouyyuji

        Oikea rakkaus ei piittaa tuolleen voitetaanko vai hävitäänkö....
        se on periaattellisempaa mielestäni...


        ppoiuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea rakkaus ei piittaa tuolleen voitetaanko vai hävitäänkö....
        se on periaattellisempaa mielestäni...


        ppoiuyuyu

        Mä oonkyllästynyt tähän että koska mä tutkin ilmiöitä niin tarkkaan , mun kanssa koko aika pelataan ikäänkuin muka puhuisin asioita joita ei ole olemassa, vaikka kyse on vaan siitä, että monikaan eio tiedä mitä kaikkia yllätäviä ilmiöitä on olemasa kun tarklempaa tutkii. Ne kuulostaa ihan utopisille, os ei ole tutkinut ja ottanut selvää onko sellaisia ilmiöitä olemasa vaika luonnonilmiöitä tai mitä vaan. Ja sit mua yritetään leimata sillä höpähtäneeksi, ettei äitini järki yllä noiden kaikkien ilmiöiden tutkimiseen. Ja siotten lietotaan tietämärrömiä ihmisiä ja mullasitten mapit pursuaa perusateluja tutkimuksileni...


        ppiuiyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oonkyllästynyt tähän että koska mä tutkin ilmiöitä niin tarkkaan , mun kanssa koko aika pelataan ikäänkuin muka puhuisin asioita joita ei ole olemassa, vaikka kyse on vaan siitä, että monikaan eio tiedä mitä kaikkia yllätäviä ilmiöitä on olemasa kun tarklempaa tutkii. Ne kuulostaa ihan utopisille, os ei ole tutkinut ja ottanut selvää onko sellaisia ilmiöitä olemasa vaika luonnonilmiöitä tai mitä vaan. Ja sit mua yritetään leimata sillä höpähtäneeksi, ettei äitini järki yllä noiden kaikkien ilmiöiden tutkimiseen. Ja siotten lietotaan tietämärrömiä ihmisiä ja mullasitten mapit pursuaa perusateluja tutkimuksileni...


        ppiuiyuy

        Yksin ollessa on niin hyvä olla, kaikki paljon selkeämpää ja valoisampaa.
        Kumpa ihmiset tajuis lopettaa järjettömyytensä ja voisimme kaikkia nauttia kauniista emootioista...


        ppiiuuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin ollessa on niin hyvä olla, kaikki paljon selkeämpää ja valoisampaa.
        Kumpa ihmiset tajuis lopettaa järjettömyytensä ja voisimme kaikkia nauttia kauniista emootioista...


        ppiiuuuuy

        Mä en enää hyväksy sitä, että ihmiset syytää omia ongelmiaan mun päälle, mun joka rakastan kauniita lempeitä emootioita ja elämää...
        Valehtelun aika loppua !!!!!


        ppoiuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en enää hyväksy sitä, että ihmiset syytää omia ongelmiaan mun päälle, mun joka rakastan kauniita lempeitä emootioita ja elämää...
        Valehtelun aika loppua !!!!!


        ppoiuuyyu

        Valehtelulla häiriköinti haittaa oikeasti tärkeiden asioiden hoitoa.
        Ihmiset on niin keskittyneitä sosiaaliseen peliin, etteivät enää näe mitä edessään oikeasti on...
        kuten....lempeitä emootioita....



        ppoiuyytyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelulla häiriköinti haittaa oikeasti tärkeiden asioiden hoitoa.
        Ihmiset on niin keskittyneitä sosiaaliseen peliin, etteivät enää näe mitä edessään oikeasti on...
        kuten....lempeitä emootioita....



        ppoiuyytyty

        Rauhaa ja rakkautta kaikille....
        ja ajattelun ja havainnoinin selkeyttä...
        ....tarkasti....oikein....totuudenmukaisesti....



        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhaa ja rakkautta kaikille....
        ja ajattelun ja havainnoinin selkeyttä...
        ....tarkasti....oikein....totuudenmukaisesti....



        ppoiiuuuu

        Mä keskityn nyt taiteeseeni, mua ei saa häiriköidä....

        Hyvää jatkoa!


        popoiiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä keskityn nyt taiteeseeni, mua ei saa häiriköidä....

        Hyvää jatkoa!


        popoiiiiii

        Nää muut sotkut kätän 100% taakse, eikä kenelläkään ole oikeuttaa vetää mua taaksepäin !!!!
        Koska mä meen eteenpäin....
        enkä jumittele missään asioissa turhan pitkää, en käsittelöe samoja asioita kuin 20 vuotta sitten !!!! Kuka on niin jämähtänyt veivatkoon yksinään...

        ppiuyuuyuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää muut sotkut kätän 100% taakse, eikä kenelläkään ole oikeuttaa vetää mua taaksepäin !!!!
        Koska mä meen eteenpäin....
        enkä jumittele missään asioissa turhan pitkää, en käsittelöe samoja asioita kuin 20 vuotta sitten !!!! Kuka on niin jämähtänyt veivatkoon yksinään...

        ppiuyuuyuiu

        Ja kunhan MINÄ saan oikeasti puheenvuoron osaan puhua todella fiksusti.
        Mutta suurimman osan ajasta muut mun ympärillä jauhaa paskaa ja mä vaan kuuntelen ja seurauilen, mutta kunhan saan oikean puheenvuoron,,,niin mulla on ajattelijan kykyjä filosofiksi asti. Ehkä joku on kateellinen-


        ppiuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kunhan MINÄ saan oikeasti puheenvuoron osaan puhua todella fiksusti.
        Mutta suurimman osan ajasta muut mun ympärillä jauhaa paskaa ja mä vaan kuuntelen ja seurauilen, mutta kunhan saan oikean puheenvuoron,,,niin mulla on ajattelijan kykyjä filosofiksi asti. Ehkä joku on kateellinen-


        ppiuuyuu

        Mutta sen mä oon oppinut nyt että vähä-älyisten ja hullujen kanssa on parempi olla puhumatta ollenkaan jos ei halua itselleen ongelmia...

        poiuiuuuu


    • Anonyymi

      Sinä narsismin "asiantuntija ". Tiedän tapauksestasi. Kun eläköidyit opettajan toimestasi vuosikymmen, pari sitten, muutuitko yhdessä yössä syvyyspsykologian tuntijaksi?

      Tiedätkö kamu; noilla diagnooseillasi ei ole muuta kuin oletus-arvo. Opettajaseminaari ei käsittele esim. narsismin määrittelyjä. Ne on psykiatriaan kuuluvia asioita.
      Kun näen nimimerkkiä sivuavan "poiiun", käännän antennini kaakkoon. Äitisikin on poistunut 'tuonilmaisiin' yli 20v. sitten. Kommunikoit hänen kanssaan päivittäin! Meedion taitoja tuo jo vaatii.

      • Anonyymi

        Mä en tmmärrä miksi mun ympärillä viliseen tämmösiä valehjteluijoita, joiden puheissa ei ole päätä eikä häntää. Ennenvanhaan sentään valehdeltiin niin, että vähän väänneltiin totuuksioa, mutta nykyään jutuissa ei ole enää mitään totta. Ihan hullua menoa. Häirikköjä joiden takia menmee tärkeää elämänaikaa hukkaan...

        Mä voin jättää narsismin asiantuntijuus kauden jotta pääsen narsisteista kimpussani.
        Keskityn muihin asiantuntijuuksiin ja narsistit saa olla narsisteja kunhan ei häiritse mua...


        ppoiuuuuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tmmärrä miksi mun ympärillä viliseen tämmösiä valehjteluijoita, joiden puheissa ei ole päätä eikä häntää. Ennenvanhaan sentään valehdeltiin niin, että vähän väänneltiin totuuksioa, mutta nykyään jutuissa ei ole enää mitään totta. Ihan hullua menoa. Häirikköjä joiden takia menmee tärkeää elämänaikaa hukkaan...

        Mä voin jättää narsismin asiantuntijuus kauden jotta pääsen narsisteista kimpussani.
        Keskityn muihin asiantuntijuuksiin ja narsistit saa olla narsisteja kunhan ei häiritse mua...


        ppoiuuuuii

        Mut mä tarvin nyt eauhan. Nautin hiljaisesta elämästä eniten. Aito minä on aina ollut sellainen.
        Minuun kohdistunut hyökkäily ja vaurioittaminen vain yliaktivoi hermostoni .
        Mutta aidosti oon hiljaisuutta rakastava..


        poiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä tarvin nyt eauhan. Nautin hiljaisesta elämästä eniten. Aito minä on aina ollut sellainen.
        Minuun kohdistunut hyökkäily ja vaurioittaminen vain yliaktivoi hermostoni .
        Mutta aidosti oon hiljaisuutta rakastava..


        poiuuyuyu

        Oon löytänyt tuon hiljaisen takaisin. Minua ei saa nyt häiriköidä kukaan enää ikinä !!!!


        pouuyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon löytänyt tuon hiljaisen takaisin. Minua ei saa nyt häiriköidä kukaan enää ikinä !!!!


        pouuyyuyu

        Täten saatte myöskin olla jutuiltani rauhassa kun olen poissa hiljakseni niinkuin parhaiten oikeesti viihdyn...


        ppiuuuyhu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täten saatte myöskin olla jutuiltani rauhassa kun olen poissa hiljakseni niinkuin parhaiten oikeesti viihdyn...


        ppiuuuyhu

        Ihanaa olla vaan itekseen....


        pouuyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa olla vaan itekseen....


        pouuyyuu

        Mä oon ollut hirveessä rääkissä 9 vuotta. Mun pitää nyt saada syödä ja nukkuu ja vahvistaa kehoa joka haurastui näiden vuosien aikana...

        ppoooiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ollut hirveessä rääkissä 9 vuotta. Mun pitää nyt saada syödä ja nukkuu ja vahvistaa kehoa joka haurastui näiden vuosien aikana...

        ppoooiiii

        Ei yhtään enää mitään sosiaalista showta mun ympärille, ei yhtääm !!!
        Mulla on sitä paitsi tosi palpjon tärkeetä tekemistä ja kiirettä...

        Niin ja vielä kerran

        MINÄ ITSE ILMAISEN ITSENI. Kuulopuheet minusta eivät kerro mitään. VAAN MINÄ ITSE ILMAISEN KUKA OLEN !!!!!!!
        Toivottavasti tuli jo selväksi. Oon saanut tarpeekseni tympeestä valepersoonasta, joka minusta on loutu. En monesti edes jaksa reagoida siihen kun se on nin typerää.
        Itse ilmenen sinä joka olen-. Selän takana juoruilu on vain kateutta !!!


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään enää mitään sosiaalista showta mun ympärille, ei yhtääm !!!
        Mulla on sitä paitsi tosi palpjon tärkeetä tekemistä ja kiirettä...

        Niin ja vielä kerran

        MINÄ ITSE ILMAISEN ITSENI. Kuulopuheet minusta eivät kerro mitään. VAAN MINÄ ITSE ILMAISEN KUKA OLEN !!!!!!!
        Toivottavasti tuli jo selväksi. Oon saanut tarpeekseni tympeestä valepersoonasta, joka minusta on loutu. En monesti edes jaksa reagoida siihen kun se on nin typerää.
        Itse ilmenen sinä joka olen-. Selän takana juoruilu on vain kateutta !!!


        ppoiiuuu

        Sillä juoruilulla vaan yritetään estää minua ilmenemästä omana valoisana itsenäni !!!! Jotta minulla olisio niin kiire juoruilun ja valepersoonan kanmssa etten koskaan ehtiosi olla minä!!!
        Se on totuus !!! Häipykää valeinenne joka iikka joka sellaioseen on sortunut!!!!


        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä juoruilulla vaan yritetään estää minua ilmenemästä omana valoisana itsenäni !!!! Jotta minulla olisio niin kiire juoruilun ja valepersoonan kanmssa etten koskaan ehtiosi olla minä!!!
        Se on totuus !!! Häipykää valeinenne joka iikka joka sellaioseen on sortunut!!!!


        ppiuyyyyy

        Nää narsistijutut saa olla kaikki ohi minun puolestani, opin jo ilmiöstä tarpeeksi..

        popiuuuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää narsistijutut saa olla kaikki ohi minun puolestani, opin jo ilmiöstä tarpeeksi..

        popiuuuui

        Voisin kerrankin koittaa edistää jotain omia asioitani.
        En kyllä enää kauheesti luota enää puhua ihmisille kun he niin usein saattaa tehdä mitä vaan outoja jääräpäisiä tulkintoja siitä jos heille puhuu jotain ja sitten he voi alkaa jotain sekoilemaan, eikä kuuntele mitä tarkoitin vaikka ovat ymmärtäneet väärin. En jaksa tuota enä'ä. Parenpi kun ei kauheesti puhu pääsee vähemmällä


        pouuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kerrankin koittaa edistää jotain omia asioitani.
        En kyllä enää kauheesti luota enää puhua ihmisille kun he niin usein saattaa tehdä mitä vaan outoja jääräpäisiä tulkintoja siitä jos heille puhuu jotain ja sitten he voi alkaa jotain sekoilemaan, eikä kuuntele mitä tarkoitin vaikka ovat ymmärtäneet väärin. En jaksa tuota enä'ä. Parenpi kun ei kauheesti puhu pääsee vähemmällä


        pouuyyyyy

        Kun puhuu ihmisille ei koskaan toedä mikä yllätys siitä seuraa. kun heillä aina jhotain omia tulkijintoja ja sen mukaisia reaktioita jotka voi sitten olla iha mitä vaan...huhuh.-..
        Oli tosai rankkaa puhua nää vuodet erilaisille ihmisille...
        Nyt en jaksa enää kun kaikki on niin pal yksinkertaisempaa kun vaan pitää suun kinni


        poiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä juoruilulla vaan yritetään estää minua ilmenemästä omana valoisana itsenäni !!!! Jotta minulla olisio niin kiire juoruilun ja valepersoonan kanmssa etten koskaan ehtiosi olla minä!!!
        Se on totuus !!! Häipykää valeinenne joka iikka joka sellaioseen on sortunut!!!!


        ppiuyyyyy

        Toivottavasti pääset rauhaan kiusaajiltasi ja löydät jotain tilavampaa seuraa. Hyvää kesää sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti pääset rauhaan kiusaajiltasi ja löydät jotain tilavampaa seuraa. Hyvää kesää sinulle!

        Kiitos paljon mukavasta kommentista,
        Joo haluan jatkossa vain itselleni sopivaan seuraan.
        Jos jollain on ihan hillittömästi negatiivista tai kummallista tarinointia "minusta",
        se kertoo siitä , että ovat väärää seuraa minulle.
        Äidin kanssa juttelusta valitettavasti ei ole iloa, siitä tulee vain ongelmia.

        Minä en ole itseasiassa ikinä oikeen tykännyt mistään "mielenerveysmaailmoista". Minusta se on vähän hullua tulkita kaikki ilmiöt maailmassa hulluudeksi. Järkevä ihminenosaa tulkita ilmiöt tarkemmin ja muulla tavoin kuin vain että kaikki on jotain hullua. Hullun pitäisi olla erittäin harvinainen tulkinta. "Hullut" asiat ovat mulle hyvin epämiellyttävä maailma. Mä haluan ilmiöille tarkat tieteellistyyppiset analyysit.

        Hyvää kesää sinullekin!

        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti pääset rauhaan kiusaajiltasi ja löydät jotain tilavampaa seuraa. Hyvää kesää sinulle!

        Näinhän sitä toivoo kaikille.

        Tosin tuon poiju-nimimerkin on joku väittänyt kirjoittelevan TOR-verkosta, että lieneekö itse esittämässä jotakin sosiaalista shöw'ta jostakin itselleen vieraasta ihmisestä harhauttaakseen lukijoita. No, jos jollakulla on tuollaiseenkin aikaa... itellä ei edes aikaa lukea miljoonia viestejä per kirjoittaja, mutta onhan noita ylituotteliaita kirjoittajia palstat täynnä. Jep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän sitä toivoo kaikille.

        Tosin tuon poiju-nimimerkin on joku väittänyt kirjoittelevan TOR-verkosta, että lieneekö itse esittämässä jotakin sosiaalista shöw'ta jostakin itselleen vieraasta ihmisestä harhauttaakseen lukijoita. No, jos jollakulla on tuollaiseenkin aikaa... itellä ei edes aikaa lukea miljoonia viestejä per kirjoittaja, mutta onhan noita ylituotteliaita kirjoittajia palstat täynnä. Jep.

        Noi on niin västttäviä noi sekot jutut, kuinka joku viittii arvokasta elämänaikaa moiseen....ja ilmeisesti heillä vielä pää hokee samoja virkkeitä vuosikausia...


        poiuuyuyuuji


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi on niin västttäviä noi sekot jutut, kuinka joku viittii arvokasta elämänaikaa moiseen....ja ilmeisesti heillä vielä pää hokee samoja virkkeitä vuosikausia...


        poiuuyuyuuji

        Joillaon kenties kova tarve peitellä totuutta...


        popiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillaon kenties kova tarve peitellä totuutta...


        popiuuu

        Mulle on aivan käsittämätöntä miten sekopäisiä juttuja ihmiset keksii...mimmosissa maailmoissa he oikein elää...


        poiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on aivan käsittämätöntä miten sekopäisiä juttuja ihmiset keksii...mimmosissa maailmoissa he oikein elää...


        poiuuu

        Mulle on tärkeä asiallinen ja fiksu linja ja sitä tulen etenemään pysyvästi....


        poioiuuiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on tärkeä asiallinen ja fiksu linja ja sitä tulen etenemään pysyvästi....


        poioiuuiii

        Ja vaikka en halua syrjiiä ketään, valitettavasti aion vältellä psyykeongelmaisten seuraa, koska heidän läheisyydessään joutuu käsittelemään niin ikäviä aihepiirejä., että sillä on kielteisiä ja häiritseviä vaikutuksia omaan elämään.


        poiuiuuuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka en halua syrjiiä ketään, valitettavasti aion vältellä psyykeongelmaisten seuraa, koska heidän läheisyydessään joutuu käsittelemään niin ikäviä aihepiirejä., että sillä on kielteisiä ja häiritseviä vaikutuksia omaan elämään.


        poiuiuuuii

        Psyykeongelmaisten jutuilta on aiheellista suojella aivojaan.,..


        poiuyyy


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2132
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe