Muutahan ei voi päätellä, kun vasta nyt ei luoteta Haavistoon. Sitä ennen on ollut luottamus Haavistoa kohtaan.
Yllättävä tieto perussuomalaisista, siellähän vihertää ihan selvästi :)
Perussuomalaiset luottaneet Haavistoon
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hahah. Sä oot selvästi täys juntti joke ei osaa erottaa kansanedustajien kieltä juridisesta luottamuksesta tavallisen maallikon arkisesta luottamisesta. Huomaa että käsitteetkin eroavat hieman toisistaan. Luottamus ja luottaminen
- Anonyymi
Kyllä suuri osa persuistakin on luottanut ja yhä luottaa Haavistoon.
Eiväthän ihan KAIKKI persut voi olla yhtä seonneita kuin ne
viime päivinä oman ja persujen maineen pilanneet palstapersut,
jotka ovat julkisesti ja erittäin ala-arvoisesti herjanneet vihreitä
täällä suomi24:ssä ja toteuttaneet täysillä sitä "valehtelun politiikkaa",
jonka PS tuntuu ottaneen nyt kuntavaalien lähestyessä pysyvästi
omimmaksi perustyylikseen.
Varmasti on viime päivinä käynyt niin, että osa persuista on
alkanut pohtia, onko "valehtelun politiikkaan" yhä enemmän
panostava PS ollenkaan enää heidän puolueensa.
Tiedän ainakin yhden, joka on loikannut persuista
vihreisiin ja on ratkaisustaan erittäin huojentunut.
"Miksi ihmeessä erehdyin liittymään persuihin? hän
nyt hämmästelee. Hän edustaa nuorempaa polvea.
Nuorisossa ja vihreissä on tulevaisuus. Voi pyhät pyssyt tuota viherpunikin pystyynkuollutta "huumoria".
- Anonyymi
Toimen mies. Tehtävä suoritettu. Kenttäkelpoisuusluokka A1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354263- 552955
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462868- 302643
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402621Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382189
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541955Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461683- 1411527