Waltsun elämä

Anonyymi

Waltsu itse kertoo avoimesta somettavansa 24/7 ja seurailevansa viranomaisten tekemisiä. Hänen Twitterissä ei ole mitään muuta kuin päivityksiä siitä minkä kirjan hän ottaa lukuun, missä kissanristijäisissä hän on ollut "kunniavieraana" ja missä huoltoasemalla on syönyt ollessaan kuskina jollekin hampparille. Tämäkö on nyt sitä VIP -henkilön elämää?

No ehkä on pysynyt pois rikolliselta polulta isäntänsä kuoltua, ellei poika ole ottanut alistaakseen.

5

1371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän Sami lyö tahtia kuten isänsä...? Waltterin pitäisi miehistyä, laihduttaa ja mennä vaikka töihin. Mitään näistä kolmesta ei tule koskaan tapahtumaan. Surullinen case.

• Anonyymi

No jos on tuomittu useasti tahdonvastaiseen hoitoon niin ei varmaankaan.

Sami taitaa olla ottanut Olavin aseman.

• Anonyymi

Waltsulla on varmaan ollut pikkuisen tyhmä ja kusetettu olo seurattuaan Olavia koko elämänsä ajan. Miettikääpä mitä ajan haaskausta tehdä juoksupojan töitä jollekin Haritun pultsarille. Minkälaiset harhat pitää olla, että saa itselleen uskoteltua, että on saanut jotain aikaiseksi ja ettei ole tuhlannut käytännössä katsoen elämänsä parhaita vuosia. Olavihan piti Waltsua ihan täysin vitsinä ja pilkkasi Waltsua minkä kerkisi viskin juomiseltaan ja väärennöksiltään.

• Anonyymi

Waltteri on luottotiedoton ja useista rikoksista tuomittu taparikollinen. Ehkä roskasakissa, jossa hän liikkuu sitä pidetään jonkinlaisena meriittinä.

Onneksi en itse kuulu niihin piireihin.

• Anonyymi

Onko Waltteri/Tero laihis edennyt, vai onko lihis maistunut?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4351
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1931
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    5. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1490
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      881
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      767
    10. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      64