Joko loppu häämäöttää???

Anonyymi

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt se on korkeimmanoikeuden syy kun Trumppi häviää vaalit.

      • Anonyymi

        Tai sit jumala ei auttanut!


    • Anonyymi

      Eipä nuolaista ennenkuin tipahtaa: Kyllä siellä USA:kin kylähulluja riittää vaikka aseelliseen kapinaan asti.... ja meidän kouhot seuraa perässä.

      • Anonyymi

        Halla-aho on sivari eli luutakomppanian reserviläinen.


    • Anonyymi

      Olen persu. Trump on voittaja!
      Trump voittaa vielä. USAn ylimmistä ylin oikeus osoittaa vaalivilpin ja vapahtajamme Trump jatkaa residenttinä

    • Anonyymi

      Ateistit, te ette tajua, että tämä on Jumalan suurta suunnitelmaa. Trump voimaannutetaan ja hän tulee entistä voimakkaampana.

      • Anonyymi

        Pelsepup ja Ilmestyskirjan peto, sitäkö Persut nyt pyytää avuksi?
        Thrump ei ole mikään mies vaan surkea vätys, joka ei hyväksy tappiotaan. Aivan kuin kolmevuotiaana kiukkukohtaus.
        Aivan kuin Persut nyt, heittäytyvät selälleen huutamaan kun "äiti ei osta karkkia."
        Aina löytyy hulluja joita voi käyttää omiin tarkoituksiin!


    • Anonyymi

      Tänään naulataa viimeinen naula Trumpin vaaliarkkuun jossa on vähemmän ääniä kun vaalit voittaneella Joe Bidenilla.

    • Anonyymi

      Outoa sakkia ovat persut löytäneet ulkomailta

    • Outoa sakkia antipersuaktivistit. Turhia avauksia, joiden ainoa tarkoitus on mölistä.

      • Anonyymi

        Tämänkin kommentin aikana olisit ehtinyt syödä banaanin. Mutta käytit mölinään senkin ajan....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämänkin kommentin aikana olisit ehtinyt syödä banaanin. Mutta käytit mölinään senkin ajan....

        Älä tyrkytä tapojasi minulle.

        PS: banaanin syönti ja kommentin kirjoitus ei ole toisiltaan pois.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Älä tyrkytä tapojasi minulle.

        PS: banaanin syönti ja kommentin kirjoitus ei ole toisiltaan pois.

        Nimimerkin vanhemmat ilmeisesti sanoivat lapselleen usein: ”ota banaani ja rauhotu”. Adhd-tekstien perusteella arvioituna varmaan aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkin vanhemmat ilmeisesti sanoivat lapselleen usein: ”ota banaani ja rauhotu”. Adhd-tekstien perusteella arvioituna varmaan aiheesta.

        Jos lie jossain koulun kulmilla norkoillut ja siitä jäi päälle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkin vanhemmat ilmeisesti sanoivat lapselleen usein: ”ota banaani ja rauhotu”. Adhd-tekstien perusteella arvioituna varmaan aiheesta.

        No niin nyt saatiin jo vanhemmat mukaan. Mitä seuraavaksi? Palataanko mt-diagnooseihin?

        KeKxD


    • Anonyymi

      Loppuiko Herra Sebaotilta heinäsirkat, ja siksi Trump?

    • Anonyymi

      Ameriikas on kaikki pakolaisia, inkkarit ovat saapuneet kumiveneellä!

    • Anonyymi

      Nyt se on selvä, että valkoiseen taloon vaihtuu isäntä.
      Kyllä se nyt persuja kyrsii kun oikus ja rehellisyys voitti. Mutta montko valitsija miestä vielä kuoleen kun on äänestänyt väärää henkilöä EIKÄ TRUMPPIA.

    • Anonyymi

      Joko aletaan juhliin Trumpin häviötä????:
      Minä olen siihen valmis

    • Anonyymi

      Olen kyllä persujen kannattaja. Mutta en ole Trumpin kannattaja. Kannattaisikohan olla vähän tarkempi et mitä kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Valehtelet. Mitä eroa siinä muka on? Persupuolue on trumpin kannattaja, joten persujen kannattajana sinäkin olet. Hävettääkö asia kun kiellät?


    • Anonyymi

      Kyllä piti ryyppy ottaa kun pelle jättää tehtävät.
      Mutta joko nyt uskome että valta vaihtuu USA:sa?. Kyllä minä ainakin nyt uskon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe