Helluntalaiset ja rokotukset

Aikooko helluntalaiset ottaa korona rokotuksen? Jotkut kiliasti helluntalaiset pelottelevat ,että samalla annetaan mikrosiru meihin. Raamatussa ei kielletä rokotuksia, jos kiellettäisiin olisi myös lääkkeet kiellettyjä. antibiootit ja muut.

44

2475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko sekaisin kaamosaikana? Vai oletko lomalla B sairaalasta?

      • Anonyymi

        Ne on psykoja noitia kabbalisteja ja pelkää sirutusta koska ovat rikollisia sillä sirulla heidät paikallistetaan. ( Kuten kännykällä ).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on psykoja noitia kabbalisteja ja pelkää sirutusta koska ovat rikollisia sillä sirulla heidät paikallistetaan. ( Kuten kännykällä ).

        Onko niitä noitia ihan oikeasti olemassa, ja miten ne tunnistetaan?


    • Anonyymi

      On niitäkin ajatteleviakin helareita jotka osaavat arvioida asioita. Jostain syystä nämä hihhulit ovat tapetilla. Hehän ovat hyvää uutismatskua. Ei voi yleistää, että tuollaisia ne kaikki ovat. Ei tavis, terveesti ajatteleva uskova ole uutisoinnin kohde.

    • Anonyymi

      Pasi Turusen fb sivuilla ja arkkipiispalla on hyvät julistukset koronarokotteesta.

      • Turunenhan piti koronavirusta Jumalan tekona, joten ei saisi Jumalan tekoa vastaan rokottaa.


      • Uskon, että suurin osa helluntaiseurakuntiin kuuluvista ottaa koronarokotuksen, näin voimme nähdä taas koko Jumalan suuri perhe Konffassa.


      • Anonyymi
        Helluntaikirkko kirjoitti:

        Uskon, että suurin osa helluntaiseurakuntiin kuuluvista ottaa koronarokotuksen, näin voimme nähdä taas koko Jumalan suuri perhe Konffassa.

        Mä taas ajattelen, että suurin osa helluntaiseurakuntiin kuuluvista on rokoteneutraaleja tai rokotemyönteisiä. Mutta silti ihmisten laiskuus - on sitten kyse uskovista tai ei-uskovista - johtaa siihen, että rokote jää monilta ottamatta. Eli suhtautuminen rokotteeseen voi olla neutraalia tai myönteistä, mutta rokote jää silti ottamatta.

        En usko, että juhannuskonferenssi kovin monella asiaan vaikuttaa. Suurin osa niistä, jotka rokotteen ottavat, ovat päättäneet ottaa sen jo ennen konferenssia, ihan muista syistä.

        Itse suhtaudun rokotteisiin yleisesti myönteisesti. Silti en ole vielä koskaan ottanut yhtäkään influenssarokotetta.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Turunenhan piti koronavirusta Jumalan tekona, joten ei saisi Jumalan tekoa vastaan rokottaa.

        Muslimit ja Turunen on yhtä .


    • Anonyymi

      Jos rokotteessa olisi mitään muuta kuin koronan vastainen rokoteaine, kyseessä olisi valtava väkivaltarikos. Jokaisella ihmisellä on oikeus koskemattomuuteen ja tällaiset salaiset ihmiskokeet, kansojen kommunistien orjiksi pistelyt, olisi todellakin maailmanluokan rikos. Emme ole karjaa vaan yksilöitä, yhteiskunta ei omista yhtäkään meistä, vaan meillä jokaisella on itsemääräämisoikeus.

      Lähden oletuksesta, että koronarokotteeksi minulle ilmoitettu rokote on sitä ja ainoastaan sitä, sisältämättä mitään muuta, sellaista, mistä ei ole ilmoitettu.

      Jos ihmisille myöhemmin selviäisi tämän kaltainen, sosialistien salaisesti suorittama väkivsaltarikos, kuin esim. olivat Mengelen ihmiskokeet / teot natsisaksassa, silloin tulessa olisi muutamakin lääketehdas ja sen työntekijät rivissä, itsekaivamiinsa kuoppiin ammuttu, eloonjääneille stalineille ja mengeleille vaadittaisin tuon, tulevan ajan Nürnbergissä monen vuyosisadan mittaiset tuomiot, eli ei vapautta enää koskaan. Tätä riskiä nuo tehtailijat tuskin ottavat.

      Tämä nk. eurokommunistinen "uusi maailmanjärjestys" kestää vain tietyn ajan, se kaatuu, kuten ovat tähänkin asti kaatuneet kaikki edelliset, rikolliset yhteiskuntajärjestykset: kommunismi, fasismi, ruotsalaisviikinkien maailmaan levittämä ja Saksan maaperään hyvin istuttama, oma "paremmankansan" aatteensa: natsismi.

      Kerran tulee tuomio.
      "Alas riistovalta loisten, alas mustat pyövelit!"

      • >Emme ole karjaa vaan yksilöitä, yhteiskunta ei omista yhtäkään meistä, vaan meillä jokaisella on itsemääräämisoikeus.

        Näinhän asia nyt on, mutta historiamme kristillisenä aikana ei mokomia käsitteitä tunnettu. Esimerkiksi kirkon seurakuntaan oli pakko kuulua, ja jos alamainen halusi poistua pitäjästä naapuriin, hänen ”itsemääräämisoikeuteensa” kuului pyytää lupa kirkkoherralta.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat 'koronanvastaisella rokoteaineella'?

        Tässä rokotteessa on virusta, elohopeaa, formaldehydiä, tapettujen sikiöiden solukkoa, kaliumkloridia (jota käytetään kuolemaantuomittujen ruiskeissa), nanoteknologiaa, ja mitä muuta? Sikiöiden laittaminen kehon sisälle on kuin symbolista kannibalismia, eli täysin Raamatun vastaista, satanistista. Mikrobiologi Dr Sucharit Bakhdi selostaa asiaa hyvin muutamassa haastattelussa. On myös tuhansia ja tuhansia lääkäreitä, jotka ovat allekirjoittaneet julistuksensa ja antaneet arvionsa tästä agendasta. Ottakaa asioista selvää ja päättäkää sitten kukin omalta kohdaltanne. Minä olen päättänyt, mitä itse teen, tehkää te samoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat 'koronanvastaisella rokoteaineella'?

        Tässä rokotteessa on virusta, elohopeaa, formaldehydiä, tapettujen sikiöiden solukkoa, kaliumkloridia (jota käytetään kuolemaantuomittujen ruiskeissa), nanoteknologiaa, ja mitä muuta? Sikiöiden laittaminen kehon sisälle on kuin symbolista kannibalismia, eli täysin Raamatun vastaista, satanistista. Mikrobiologi Dr Sucharit Bakhdi selostaa asiaa hyvin muutamassa haastattelussa. On myös tuhansia ja tuhansia lääkäreitä, jotka ovat allekirjoittaneet julistuksensa ja antaneet arvionsa tästä agendasta. Ottakaa asioista selvää ja päättäkää sitten kukin omalta kohdaltanne. Minä olen päättänyt, mitä itse teen, tehkää te samoin.

        Tuo on kanssa yksi hellareitten juttuja, että rokotteessa käytettäisiin abortoituja lapsia. Tämä ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat 'koronanvastaisella rokoteaineella'?

        Tässä rokotteessa on virusta, elohopeaa, formaldehydiä, tapettujen sikiöiden solukkoa, kaliumkloridia (jota käytetään kuolemaantuomittujen ruiskeissa), nanoteknologiaa, ja mitä muuta? Sikiöiden laittaminen kehon sisälle on kuin symbolista kannibalismia, eli täysin Raamatun vastaista, satanistista. Mikrobiologi Dr Sucharit Bakhdi selostaa asiaa hyvin muutamassa haastattelussa. On myös tuhansia ja tuhansia lääkäreitä, jotka ovat allekirjoittaneet julistuksensa ja antaneet arvionsa tästä agendasta. Ottakaa asioista selvää ja päättäkää sitten kukin omalta kohdaltanne. Minä olen päättänyt, mitä itse teen, tehkää te samoin.

        << tapettujen sikiöiden solukkoa <<

        Virallisesti THL:n ihminen vastannut tähän ja sanonut, ettei ole.

        Vanhoissa rokotuksissa, joita sinäkin olet antanut pistättää itseesi lapsena ja nuorena, vielä käytettiin sikiöitä. Mitäs siitä sanot? Suuttuiko Herra, menikö pelastus, kun tietämättäsi niin olet tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat 'koronanvastaisella rokoteaineella'?

        Tässä rokotteessa on virusta, elohopeaa, formaldehydiä, tapettujen sikiöiden solukkoa, kaliumkloridia (jota käytetään kuolemaantuomittujen ruiskeissa), nanoteknologiaa, ja mitä muuta? Sikiöiden laittaminen kehon sisälle on kuin symbolista kannibalismia, eli täysin Raamatun vastaista, satanistista. Mikrobiologi Dr Sucharit Bakhdi selostaa asiaa hyvin muutamassa haastattelussa. On myös tuhansia ja tuhansia lääkäreitä, jotka ovat allekirjoittaneet julistuksensa ja antaneet arvionsa tästä agendasta. Ottakaa asioista selvää ja päättäkää sitten kukin omalta kohdaltanne. Minä olen päättänyt, mitä itse teen, tehkää te samoin.

        No katsotaanpa vaikkapa Pfizerin rokotteen ainesosat:

        - mRNA:ta, ei vaarallinen. Ainesosa, jonka T-solut tuhoavat.
        - ((4-hydroksibutyyli)atsanediyyli)di(heksaani-6,1-diyyli)di(2-heksyylidekanoaatti) (ALC‑0315), normaalisti lääkkeisiin käytetty aine. Ei vaarallinen.
        - 2-[(polyetyleeniglykoli)-2000]-N,N-ditetradekyyliasetamidi (ALC‑0159) (ei vaarallinen mutta ei ole elintarvikkeisiin sallittu vaikka glygolia saa elintarvikkeiisiin käyttääkin)
        - 1,2-distearoyyli-sn-glysero-3-fosfokoliini (DSPC) (lipidejä eli rasva-aineita, ei vaarallinen)
        - Kolesteroli (eläinrasvaa, ei vaarallinen)
        - Kaliumkloridi (samaa ainetta kaliumlisäravinteissa, ei vaarallinen. Vain jättijätti annokset tappavia suoraan suoneen annettuna)
        - Kaliumdivetyfosfaatti (samaa ainetta elintarvikkeissa, ei vaarallinen)
        - Natriumkloridi (ruokasuolaa, ei vaarallinen)
        - Dinatriumfosfaattidihydraatti (kidevettä sisältävä natriumiin sitoutunut fosfaatti, ei vaarallinen)
        - Sakkaroosi (ruokasokeria, ei vaarallinen)
        - Injektionesteisiin käytettävä vesi (vettä, ei vaarallinen)

        Eli mitä olitkaan sanomassa?


    • Juu, Raamatussa sallitaan lääkkeet ja niiden lisäksi myös huumeet.

      • Anonyymi

        Saa myös käyttää vierasta naista jos mies on aasin päivämatkan päässä puolisostaan, niih.


      • Huumeet ei ole lääkkeitä.


      • Arto777 kirjoitti:

        Huumeet ei ole lääkkeitä.

        Jeesuksen parantavan ihmevoiteen vaikuttava aine oli kannabis


      • Pe.ku kirjoitti:

        Jeesuksen parantavan ihmevoiteen vaikuttava aine oli kannabis

        Pe.ku, usko sinussa vaikuttaa edelleen, haluat usko Jeesukseen, ja uskotkin, muuta ylpeys saa sinut selittelemään.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Huumeet ei ole lääkkeitä.

        Tuskissasi ennen kuolemaa monet pyytää morfiinia tms.huumaavaa lääkettä.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Jeesuksen parantavan ihmevoiteen vaikuttava aine oli kannabis

        Mistä tuon opit, Iskelmäradion aamuohjelmastako, jossa niin useasti "evankeliumia" nykyään julistetaan pölhöille suomaalaisille.


    • Anonyymi

      Aloittajalla on kastijako käytössä. Vaarallista ajattelua.

      • Mikä kastijako?


    • Ei naamaria, ei visiiriä, ei kumihanskoja ja eikä rokotetta.
      Kyllä se paha maailma omilleen ne myy kuitenkin.
      Ostakaa epävarmuuksissanne ja peloissanne kaikki tuotteet mitä tyrkytetään! 😄

    • Anonyymi

      Aivan turha aloitus.

    • Anonyymi

      Saatanan tunarit eivät osanneet valmistaa helposti tarttuvaa virusta, mutta rokotteella on helpompi tehdä haittaa.

    • Anonyymi

      Miksi kysyt tuollaista? Onko sulla kastijako käytössä? Onko jokin rotu toista parempi Suomessa? Oletko sekaisin kaamosaikana?

    • Mutta ihmismielen hapatuksiin ei kannata lähteä mukaan... Sanoihan Jeesuskin eräälle opetuslapselleen : Väisty tieltäni saatana! Ajatuksesi on ihmisestä, ei Jumalasta!

      Joten ei kiitos rokotteelle 😇

    • Anonyymi

      Hurmahenget pitäisi laittaa vastuuseen kansanterveyden vastaisesta toiminnastaan.

      • Anonyymi

        Sehän on verrattavissa terrorismiin.


    • Anonyymi

      https://444prophecynews.com/the-vaccine-cannot-save-you-cryptic1/
      3.2.21/Cryptic

      Rokote ei voi pelastaa sinua. Itse asiassa se tuottaa korjaamatonta haittaa, ja sen vaikutuksia ei voi kumota. Monet ovat päättäneet uskoa tiedotusvälineiden ja lehdistön ja niin kutsuttujen tiedemiesten sanoja profeettojeni ja Sanani yli. Älä ota rokotetta äläkä merkkiä. Rokotteen tai merkin ottaminen on jo itsessään kuolema ruumiissa ja sielussa. Ne, jotka ottavat rokotteen, ottavat väistämättä merkin. Tämä on kansakunnan ja maailman järjestelmällistä kaatamista. Viimeisten vapauden ja kansalaisvapauksien riisuminen ja viimeinen isku johtavat maailman ja sen ihmisten tuhoutumiseen. Minä olen se joka Minä olen.

      Ei ole toiveeni, että kukaan joutuisi kadotukseen mutta monet joutuvat sinne tulevina päivinä. Kutsun monia luokseni, mutta harvat vastaavat. Koputan sydämesi oveen. Etsikää minua ennen kaikkea. Minulla yksin on etusija sydämessäsi. Tunnen kunkin teistä nimeltä. Tämä on se hetki, tämä on se päivä, jona jokaisen on otettava kantaa. Valitse viisaasti. Ikuinen elämä ja kuolema riippuvat tasapainossa.

      Menen nyt valmistelemaan paikkaa omilleni.

      Tulen pian lapset kirkkauden pilvien päälle kirkkaudessa.

      Amen Amen, Olen mitä olen, Herrasi, pelastajasi ja kuninkaasi

      Yeshua Hamashiach

      Näin olen puhunut

      Amen Maranatha

      This message was received at 3:33am on 2.3.21

      The Vaccine cannot save you. In fact it will do irreparable harm and its effects cannot be undone. Many have chosen to believe the words of the media and press and so called scientists over My prophets and My Word. Do not take the Vaccine nor the Mark. Taking the Vaccine or the Mark is death itself in the body and in the soul. Those who take the Vaccine will inevitably take the Mark. This is the systematic planned overthrow of your nation and the world. It is the taking down of the last vestiges of freedom and civil liberties and the final blow that will result in the annihilation of the world and its people. I Am that I Am.

      It is not my wish that any should perish but many will in the days to come. I call many to Me but few answer. I knock on the door of your heart. Seek Me above all else. I alone have your best interests at heart. I know each of you by name. This is the hour, this is the day that each must take a stand. Choose wisely. Eternal life and death hang in the balance.
      I go now to prepare a place for My own

      I come soon children upon the clouds of glory upon glory

      Amen Amen,I Am that I Am, Your Lord your Savior and King

      Yeshua Hamashiach

      It is so I have spoken

      Amen Maranatha

      • Kaikenlaista saastaa levitetään Jeesuksen nimessä.


      • Anonyymi

        Kaikkea tuubaa sinäkin uskot. Kannattaisko ruveta uskomaan Raamattua ja Herraa.


      • Anonyymi

        Mistä näitä hihhuleita oikein pulppuaa?!


    • Anonyymi

      Ettekö tiedä että jo ikiajat meihin on asennettu vaikka mitä suuresti kryptisiä lisäosia, joka kert akun käyt vessassa ja pyyhköäiset huonommin näkyvää osastoasi asennat monta sirua takamukseesi, jokainen paikka m ihin istut voidaan jäljittää suoraan sateliitista jossa itse puubi istuu vanhat kirpputorin hyvonit jkaloissaan, siellä kun on viileää taivaan avaruuksissa ja merkkaa ruutuvihkoon askelmerkkisi !

      näin ja se hyvänmakujinen lihaliemi, siinä vasta kuuman kestävät sirut suoraan suolenmkutkaan vakoilemaan käytätkö lidlin vaiko siwan tuotteita, kaikki menee sateliitin muistikirjaan, eli näin ne on nyt puolukat maaliskuussa, happamia ne on ei aut amikään !

    • Anonyymi

      Sisältyykö koronarokotteeseen pedon merkki? Kuinka moni helluntailainen uskoo tähän?

    • Anonyymi

      >> Turunenhan piti koronavirusta Jumalan tekona, joten ei saisi Jumalan tekoa vastaan rokottaa. <<

      Pistipä Pe.ku pahan. Täytyy ihan miettiä.

      Minä olen uskovana ottanut rokotuksen. Toiminko siis Jumalan tekoja vastaan?

      Ainakin Pyhä Henki puhui itselleni, että rokote on vaaraton minulle, enkä myöskään kokenut tekeväni Jumalan tahtoa vastaan, koska otin rokotuksen. Teen töitä hoitoalalla, jossa rokote on suotavaa ottaa työnantajan kehotuksesta.

      Koronahan on niiden herättämiseksi, jotka eivät tunne Jumalaa tai ovat loitontuneet hänestä. Muitakin syitä saattaa olla Jumalalla, mutta siinä varmaankin yleisimmät syyt.

      Uskoviahan on äärimmäisen vähän sairastunut. Ainakin itse olen kuullut vain joistakin harvoista ympäri maailman. Ne uskovat, jotka ovat sairastuneet, ovat esimerkiksi todistaneet Herran huolenpidosta ym., joten näiden uskovien kohdalla sairastumistarkoitus on ainakin ihan selvä eli he ovat sitä kautta evankelioineet kanssaihmisiä.

      Jumalan tekoja vastaan taas ei ole mitään rokotuksia edes olemassa. Asia jo kuulostaakin ihan absurdilta. Jumala, joka pystyy vaikuttamaan halutessan mihin vain, saisi helposti ohitettua rokotuksenkin vaikutukset, joten rokotus ei ole mikään este Jumalan teoille. Ja kun viime aikaisia uutisia kuuntelee, rokotussuojaa ei tosiaankaan tunnu olevan joka ihmisen kohdalla, kun ihmisiä kerran on sairastunut rokotuksista huolimatta.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät, että uskovia olisi sairastunut äärimmäisen vähän ympäri maailman? Ovatko uskovaiset turvassa koronalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että uskovia olisi sairastunut äärimmäisen vähän ympäri maailman? Ovatko uskovaiset turvassa koronalta?

        Siis oletan niin ihan sen perusteella, ettei ole kuulunut juuri kenestäkään sellaista tietoa. Uskovathan ovat maailmanlaajuinen perhe, tekmisissä toistensa kanssa maiden rajojen ylikin, joten luulisi sanan kiirivän, jos olisi sairastuneita. Alistuneita on kyllä ollut, mutta sairastuneita ei tunnu juuri löytyvän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oletan niin ihan sen perusteella, ettei ole kuulunut juuri kenestäkään sellaista tietoa. Uskovathan ovat maailmanlaajuinen perhe, tekmisissä toistensa kanssa maiden rajojen ylikin, joten luulisi sanan kiirivän, jos olisi sairastuneita. Alistuneita on kyllä ollut, mutta sairastuneita ei tunnu juuri löytyvän.

        Ehkä sairastuneista ei ole vaan kerrottu mitään, koska menestysteologia.


    • Anonyymi

      Ne pelkää rikollisiin laitettava siruja jäävät kiinni .

    • >>Aikooko helluntalaiset ottaa korona rokotuksen? >>

      En ota. Sputnikia voisin harkita.

    • Anonyymi

      En ota koska raamattu kieltää oman kehon myrkyttämisen ja nyt on nähty, että tämä rokote tappaa sekä aiheuttaa vaikeita, jopa loppuelämän sairauksia! Joten, ei kiitos!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe