Ei ole enää mitään kaunista katseltavaa. Oikein pitänyt jakaa ennen ja jälkeen kuvat töllisteltäviksi. Jälkeen kuvassa varsinkin huomaa, että on selluliittia, kaksoisleuka ja huono ryhti ja maailman rumimmat tatuoinnit. Ajattelisi lapsiaan!
Vastaukset 51
- Anonyymi
Maralla on jo aika ajanut ohi mutta ei tunnu hyväksyvän asiaa.
- Anonyymi
Kyllä jos mun äidillä olis 38v- tuollainen vartalo, olisin iki onnelinen ja ylpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos mun äidillä olis 38v- tuollainen vartalo, olisin iki onnelinen ja ylpeä.
Niimpä toiset tykkää et on kurveja siellä sun täällä vähän enemmänkin.🤣👏
- Anonyymi
Millaine vartalo mahtaa olla aloitteen tekijän ihanne 😅 olisko muutama vuosi rengas ehkä ihanne.?Vai et läskit hyllyis niikuin pyllyis konsanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äidin vartalosta ikionnellinen??? 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Toiset tykkää äideistään, ja toiset naapurin tytöistä.
- Anonyymi
Olette aivottomia taikinoita.
- Anonyymi
🤓 hyvin pelaa aivot.
- Anonyymi
Hyvä vartalo on. Ihmiset on todella ilkeitä haukkujia, yäk!!
- Anonyymi
Kyllä jaksaa marsu esitellä paikkojaan.mitähän varten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jaksaa marsu esitellä paikkojaan.mitähän varten
Haku päällä kun ei kehtaa tauluvarkaalla enää elvistellä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haku päällä kun ei kehtaa tauluvarkaalla enää elvistellä...
Ei se ole missään vaiheessa mitään miestä hakenut. Ollut sellainen koko ajan vieressä niin kuin tälläkin hetkellä. Saisi jo loppua tyhjänpäiväiset ja valheelliset "uutisoinnit".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole missään vaiheessa mitään miestä hakenut. Ollut sellainen koko ajan vieressä niin kuin tälläkin hetkellä. Saisi jo loppua tyhjänpäiväiset ja valheelliset "uutisoinnit".
Mara on vaan äijä muiden äijien mukana.
- Anonyymi
No vertaappa 50 v Anne Kukkohoviin, siinä transumartin jää armotta taakse.
- Anonyymi
Järkyttävät tatskat
- Anonyymi
Jotkut tykkää isosta pyllystä, isoista silikoneista ja 5XLturbohuulista, silmien pullasudista minä en. Martinalla on todella hyvä vartalo, kaksi lasta eikä enää 20, joten ei mitään häpeämistä.
- Anonyymi
Jokaisella on vartalo, kaikki vaan eivät esittele, itseään julkisuudessa. Kahden tyttären äidin pitäs tajuta ettei esineelistä itseään. Uutta miestäkö taas etsii. Ei taida tutuilta enää tulla hääkutsuja, joissa esittelis eriparin kulahtaneita tekotissejään. Telkussa marsu lupasi, en tiedota mitään. Kun mitään tiedotettavaa ei ole. Esittelee itseään.
- Anonyymi
Mitä ihmettä Martin päälle on tapahtunut? Se on aivan litteä takaa.
Ihan kuin tyyppi olisi laskeutunut puusta viime viikolla, ja halleluja, evoluutioteoria onkin totta.- Anonyymi
Hyi helevetti, että olet ilkeä ja mauton. Olisipa kiva nähdä kuvasi ja arvostella räävittömästi joka sentti sinussa. Ai niin, mä olen sivistynyt, eikä kuulu tyyliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi helevetti, että olet ilkeä ja mauton. Olisipa kiva nähdä kuvasi ja arvostella räävittömästi joka sentti sinussa. Ai niin, mä olen sivistynyt, eikä kuulu tyyliin.
pitää sanoa että pullea takaa vaikka litteä. kaikkea ei tarvi rehellisesti sanoa vaan pitää olla hienotunteinen.
- Anonyymi
No hei jos jostain ei tykkää, niin pare ohittaa koko aihe ja olla hiljaa. Se on paras kannanotto. Ärsytyksen kohde ei saa mitään huomiota. Nyt sä teet töitä hänen hyväkseen.
- Anonyymi
Niinhän sinäkin teet. Sinua ärsyttää Martina niin paljon, että oikein aloittelet topikkeja aiheesta.
Elämänkoululainen
- Anonyymi
Marsun on saatava uus elättäjä koska siiderivalaitten (marsun omakäyttämä nimitys) ostamat valmennukset ei kata edes puolta vuokrasta.
- Anonyymi
Halloo. Sillä on ollut ja on elättäjä koko ajan. Tekee neiti etsivän töitä jos nyt haluaa muotoilla tekemisensä mahdollisimman neutraalisti. Ei ole osannut sitä lopettaa. Tuomioista huolimatta.
- Anonyymi
Kukin tekee Työnsä niin kuin haluaa, älkää olko kateellisia!
- Anonyymi
Kateellisia ? Osaatko tai tunnetko sinä muuta suomenkielistä sanaa?
- Anonyymi
Martina on siinä iässä, että ikänäkö alkaa vaivata. Kun näkee paremmin, ei kirjoittaisi soopaa saatikka julkaisisi noloja kuvia itsestään. Nyt kukaan ei hänen hovistaan uskalla sanoa hänelle että sä et näe, käy optikolla.
- Anonyymi
Kyllä jaksaa tämä
Kalasataman ruusu esitellä paikkojaan .eikö edes joku jääkiekkoilija .innostu.ai niin .paskamainen luonne.kiristäjä.vanha .miesmäinen turhake. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jaksaa tämä
Kalasataman ruusu esitellä paikkojaan .eikö edes joku jääkiekkoilija .innostu.ai niin .paskamainen luonne.kiristäjä.vanha .miesmäinen turhake.Ei se asu Kalastamassa kun Esko asuu. Martina ei nenäänsä Helsingissä ole juurikaan näyttänyt toukokuun jälkeen. Niin sanotusti muuttanut Itä-Suomeen.
- Anonyymi
Eri alushousut kuvissa ei muuta......sellua on lantiolla,kaksoisleuka...Hänellä ei todellakaan ole urheilijan vartalo vaikka treenaa hulluna 24/7 eikä syö juuri mitään ainakaan omien sanojensa mukaan. Juoksilla esim: pitää olla lähes laiha takapuoli jotta sen jaksaa mukanaan kantaa.. Niin ja en ole siideri valas.
- Anonyymi
Jos et ole siideri alas, niin ainakaan päässäsi ei tunnu muuta piisaavan..
- Anonyymi
Katsoin myös "muutoksen". En huomannu muuta kuin toisessa oli vatsaa vedetty sisään. Kuvamuokkauskin on niin helppoa nykyään, ettei enää voi uskoa oikein mihinkään.
- Anonyymi
Ikäisekseen hyvä, tatskat pilaa.
- Anonyymi
Kylläpä tuntuu olevan hyvävartaloisia naisia langalla, kun näin kovasti on halua ja varaa arvostella. Hupaisia olette, ja todennäköisesti hyvin tyytymättömiä omiin vartaloihinne. Sääli. Mutta hei, ei se muita morkkaamalla parane. Ylös, ulos ja lenkille. Poloiset.
- Anonyymi
Tyrkkyjulkkisen on kestettävä myös negatiivista palautetta. Aina voi poistua julkisuudesta niin ei tarvitse kestää kommentteja.
- Anonyymi
Ei ollut kuvat tarkoitettu seiskalehteen mutta niin vain seiska teki instasta oman juttunsa ja sai somekorppikotkat liikenteeseen.
- Anonyymi
Laitapa kuva omastasi, niin voidaan yhdessä katsoa, miten kaunista katseltavaa olet.
- Anonyymi
Moikkelis, Martinalla on edelleen missin vartalo ja seksikkäät asut piristävät niin muiden elämää kuin omaakin oloa. Sellainen seksikäs pukeutuminen saa hyvälle mielelle ja on mukava olla kun tietää olevansa hyvännäköinen, tyylikäs ja seksikäs. Eihän se keneltäkään ole pois jos pitää huolta ulkonäöstään ja miehet vilkuilee ihastuneena.
- Anonyymi
En ole nähnyt miestä
Marsun kanssa pitkään aikaan kiviä ja istuvassa kun oli yksin.kyllä on sen luokan tyrkky.että jos joku erehtyy märän kelkkaan .niin kuva on alta aikayksikön esillä - Anonyymi
En näe transumartinissa kuvailemisia ominaisuuksia.
Kyllä vaan Martinalla on ikäisekseen ihan hyvä ja treenatun näköinen vartalo ainakin jos verrataan keskimäärin saman ikäiseen suomalaiseen naiseen.
MUTTA!
Noi kuvat ovat vääristeltyjä. Siinä ekassa kuvassa Martina seisoo laiskasti tukka vapaana hapsottaen huonoryhtisesti ja velton näköisesti kuvassa. Kun taas siinä kakkoskuvassa hän on vetänyt vatsan sisään, rinnat ulos (käsky; vatsa sisään ja rinnat ulos) ja ryhtiä selkä taakse päin suorana ja huomatkaa ponnari, joka antaa illuusion pitemmästä kropasta. Lisäksi nuo alusvaatteet antavat vääristymää lisää.
Eikö muuten Martina ole käynyt varpaiden kynsihuollossa tuon 21 päivän aikana ollenkaan? Meinaan vaan, kun samat lakat ovat säilyneet varpaiden kynsissä kokonaista 3 viikkoa. Vai lakkaako hän varpaiden kyntensä päivittän? Entäs nuo "rusketusraidat"? Eikö niiden pitäisi hälvetä 21 päivässä?- Anonyymi
Sama huomio, näin huijataan ihmisiä.
- Anonyymi
Kuvamaipulaatiota, halpa konsti valehdella
- Anonyymi
Harva ton ikänen nyt kuitenkaan on noin timmissä kunnossa. Miettikääs Torppaa ,anorektikko liian isoine raajoineen ton ikäsenä....nounounou....
- Anonyymi
Lakkaa katselemasta niitä kuvia jotka eivät miellytä sinua.
- Anonyymi
On kyllä aika harva ikätoveri vastaavassa kunnossa. Ei mitään hävettävää tosiaan.
- Anonyymi
Harvalla naisella on noin miehekäs vartalo.
- Anonyymi
Eikö tuo ole vähän feminiininen mieheksi. Tai en minä ole enää varma tästä nykyajasta.
- Anonyymi
Mä en näe siinä JÄLKEEN-kuvassa kuin TÖKERÖSTI MAALATUT JALKALISTAT.
- Anonyymi
Upea Martina ja taas puhutaan.
- Anonyymi
Tatskat kuin merimiehellä tai linnan ruunalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661378- 58864
- 83860
- 115844
- 51710
- 94691
- 45671
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.48566En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.54553Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku108503