"Svenska Dagbladetin mukaan Suomi voisi mahdollisesti vapauttaa omia tehohoitopaikkojaan ruotsalaispotilaille"
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5531cbe7-d1e6-4d57-9e31-2c747e351811?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1607788111
Tietenkin tämän julkitulon jälkeen kaikki kokeillaan selittää parhain päin.
Järjestys on oikeasti tämä - suomenruotsalainen, ruotsalainen, maahanmuuttaja, suomalainen.
Onnea tiedät nyt että verorahasi käytetään hyvin 😂
Tiesitkö että tehohoitopaikkasi on varattu ruotsalaisille?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Marin siirtänyt valtuudet Löfvenille ;D
- Anonyymi
Eiks olekin hienoa, että Ruotsin valtiovalta ja Suomen valtiovalta voivat luottaa toisiinsa ja tarvittaessa auttavat toisiaan - hienoa naapurimaiden välistä luottamusta ja yhteistyötä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks olekin hienoa, että Ruotsin valtiovalta ja Suomen valtiovalta voivat luottaa toisiinsa ja tarvittaessa auttavat toisiaan - hienoa naapurimaiden välistä luottamusta ja yhteistyötä!
Luitko otsikon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko otsikon?
Niin?
Anonyymi kirjoitti:
Hus alueelta siirretään jo potilaita muualle Suomeen jotta tilalle mahtuu ruotsalaisia ja tämä on mielestäsi hienoa yhteistyötä? 😂
- Anonyymi
Touhulassa on joitain paikkoja kertoi ääni. Ehkä se oli vaan pelkkä mainos.
- Anonyymi
Vaasan sairaalaan ei suomenkielisillä ole asiaa kun hoitopaikat täyttyvät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614