Mitä uskovat tykkää transformaatiosta?

Anonyymi

Aika paljon täällä kirjoiteltu transsukupuolisuutta vastaan, mites muutosvastaisia sitä muuten ollaan?

38

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ateistina ymmärrän perhosen muutoksen lisääntymistarkoituksessa.

• Anonyymi

Onhan se tieteessä todistettu että voi olla se trans sukupuoli, ja silloin on geeneissä, kromosoneissa jokin poikkeavuus.
        Ja siten on erikseen ne jotka muuten vaan tuntevat itsensä eriksi
        En syrjisi heitä kukin saa itse päättää ja hekin ovat ihmisiä ja antavat muiden olla rauhassa
        Itse olen ihan tavallinen normaali, mutta olen katsonut telkkarista dokumentteja heistä.
        Niin kauan ko he eivät uhkaa taviksia niin antaa heidän olla sitä mitä ovat.
        Olen katsonut remontti ohjelmaa jossa homo miehet ovat myös hankkineet kaksi lasta
        ja he ovat käyttäneet sijaissynnyttäjää ja kuiten on hedelmöitetty heidän omilla soluilla
        koeputki tyyliin.
        He vaikuttavat kunnollisilta vanhemmilta
        Kunhan lapset ovat turvassa ja hyvässä kodissa niin se on tärkeintä.
        Mutta heissäkin varmaan rikollisia ym., niin kuin kaikissa ihmisissä saattaa olla
        Mutta muuten pitää kaikki hyväksyä eikä ruveta jotain piinaamaan jos muulla tavalla kunnollinen on.
        Ja on niitä sukupuolettomiakin jotka eivät tiedä kumpaa puolta ovatkaan ihan fyysisesti.
        Ja onkohan niitäkinjotka ovat kumpaakin sukupuolta eli kaksi neuvoisia kuten kastemato tai etana.
        Kunhan muuten on kunnollinen eikä ahistele muita varsinkaan lapsia jotka vasta kehittymässä fyysisesti ja henkisesti.
        Ja uskon lahkojen johtajiksi on pesiytynyt
        lasten raiskaajia he ovat pahoja ihmisiä vaikka olisivat nomaalia sukupuolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se tieteessä todistettu että voi olla se trans sukupuoli, ja silloin on geeneissä, kromosoneissa jokin poikkeavuus.
        En syrjisi heitä kukin saa itse päättää ja hekin ovat ihmisiä ja antavat muiden olla rauhassa
        Itse olen ihan tavallinen normaali, mutta olen katsonut telkkarista dokumentteja heistä.
        Olen katsonut remontti ohjelmaa jossa homo miehet ovat myös hankkineet kaksi lasta
        ja he ovat käyttäneet sijaissynnyttäjää ja kuiten on hedelmöitetty heidän omilla soluilla
        koeputki tyyliin.
        Mutta heissäkin varmaan rikollisia ym., niin kuin kaikissa ihmisissä saattaa olla
        Mutta muuten pitää kaikki hyväksyä eikä ruveta jotain piinaamaan jos muulla tavalla kunnollinen on.
        Ja on niitä sukupuolettomiakin jotka eivät tiedä kumpaa puolta ovatkaan ihan fyysisesti.
        Ja onkohan niitäkinjotka ovat kumpaakin sukupuolta eli kaksi neuvoisia kuten kastemato tai etana.
        Kunhan muuten on kunnollinen eikä ahistele muita varsinkaan lapsia jotka vasta kehittymässä fyysisesti ja henkisesti.

Luonto päättäköön luomustensa kohtalon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonto päättäköön luomustensa kohtalon.

Siis luonto tehköön mitä tekee älkäämme ihmiset niitä korjailko jälkeen päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koeputki tyyliin.

Ainakin Israelissa Arabiassa Aasiassa on hirveet määrät näitä naismiehiä Turkissa myös jonkun verran Espanjassa miehiä naisina tai naisen vaatteissa mutta ne ei ollut eikä oo kristittyjä vaan muita .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koeputki tyyliin.

'Olen katsonut remontti ohjelmaa jossa homo miehet ovat myös hankkineet kaksi lasta
        ja he ovat käyttäneet sijaissynnyttäjää ja kuiten on hedelmöitetty heidän omilla soluilla'

Olet väärässä. Tähän ei vielä pystytä. Siinä on käytetty jommankumman miehen siittiöitä ja luovutettua munasolua joka on sitten pantu naisen kohtuun kasvamaan. Tästä syntyneestä jälkeläisellä on siis aivan normaalisti naisen ja miehen perimä.
        Vähemmällä vaivalla olisi päässyt jos toinen homo olisi käynyt panemassa jonkun naisen tiineeksi ja olisivat sitten adoptoineet tämän lapsen.

Oito juttu muuten miten tehdään valtavasti työtä että saataisiin taistella luontoa vastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis luonto tehköön mitä tekee älkäämme ihmiset niitä korjailko jälkeen päin.

Jos lapsella on kirurgisesti korjattavissa oleva vamma kuten kitalakihalkio, ihmisen ei pidä puuttua siihen. Jumala siinä vain lasta koettelee.

• Anonyymi kirjoitti:

'Olen katsonut remontti ohjelmaa jossa homo miehet ovat myös hankkineet kaksi lasta
        ja he ovat käyttäneet sijaissynnyttäjää ja kuiten on hedelmöitetty heidän omilla soluilla'

Olet väärässä. Tähän ei vielä pystytä. Siinä on käytetty jommankumman miehen siittiöitä ja luovutettua munasolua joka on sitten pantu naisen kohtuun kasvamaan. Tästä syntyneestä jälkeläisellä on siis aivan normaalisti naisen ja miehen perimä.
        Vähemmällä vaivalla olisi päässyt jos toinen homo olisi käynyt panemassa jonkun naisen tiineeksi ja olisivat sitten adoptoineet tämän lapsen.

Oito juttu muuten miten tehdään valtavasti työtä että saataisiin taistella luontoa vastaan.

>Oito juttu muuten miten tehdään valtavasti työtä että saataisiin taistella luontoa vastaan.

Esimerkkinä vaikkapa Hollannin padot. Jeesus haluaisi hukuttaa tuulimyllymaan, mutta sen kovakorvaiset asukkaat alkoivat jo satoja vuosia sitten taistella Häntä vastaan ja ovatkin painaneet valtavasti töitä asian merkeissä erinomaisella menestyksellä.

• Anonyymi

Ei ole mitään "trans-sukupuolisuutta", on vain joitain ihmisiä jotka kuvittelevat sellaisia olevansa, -syystä taikka toisesta mutta ihmiskunnassa on niin monenlaista sekopäätä muutenkin.

Sitten kun olet otytanut aamulääkkeesi, niin sinulle mietittäväksi ihan biologinen tosiasiafakta: ihminen on joko mies tai nainen. Jos et tiedä kumpi itse olet eikä asia selviä pikaisella housuihin katsomisella, niin alkaisi olla ammattiavun tarvetta.

• Anonyymi

Entä jos ei käytä housuja, ollenkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos ei käytä housuja, ollenkaan?

silloin varmaan kannattaa kysyä sieltä setan militantti-paikalliosastolta. Sieltähän ne neuvot housujenkin käyttämättömyydestä on annettu?

• Anonyymi

On vain miehiä ja naisia ja kätilö kertoo 99,9999% varmuudella heti ennen ensiparkaisua kummasta on kysymys,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vain miehiä ja naisia ja kätilö kertoo 99,9999% varmuudella heti ennen ensiparkaisua kummasta on kysymys,

Ei niin usein kuitenkaan.
        Jotkut kehittyvät mieheksi vasta syntymän jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin usein kuitenkaan.
        Jotkut kehittyvät mieheksi vasta syntymän jälkeen.

Mies=uros=poika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nykyään kerro kun kätilöinä on myös egyptiläisiä , leikkaa kivekset pois tai esinahan tai klitoriksen häpyhuulet heti eikä kukaan tajua mitään .

• Anonyymi

Transformers on samalla asialla, meni jäähdytysnesteet ja öljyt sekaisin.

• Anonyymi

Sotien jälkeen sen näkee, mikä siitä ihmisestä tuli.

• Anonyymi

Oletko nähnyt elokuvan Transformers Kaatuneiden Kosto.

• Anonyymi

Kyllä kirkossa tarvitaan transformaatiota, sehän selviää tästä sanan määritelmästä:
      "Transformaatio tarkoittaa muutosta, syvämuutosta. Yhä useammalla organisaatiolla on edessään liiketoiminnan transformaatio. Prosessit, ihmiset ja teknologia pitää viedä uudelle aikakaudelle."
      Kirkonkin pitää muuttua ihmisten mukana nykyaikaan.

• Mitä tarkoitat nykyaikaan siirtymisellä 😼❓
        Ateismiin ja Setan agendaan siirtymistään vai mitä ❓

• Anonyymi
        aito.Iainen kirjoitti:

Mitä tarkoitat nykyaikaan siirtymisellä 😼❓
        Ateismiin ja Setan agendaan siirtymistään vai mitä ❓

Ateismilla ei ole agendaa.
        Uskonnoilla se on aina.

• Anonyymi kirjoitti:

Ateismilla ei ole agendaa.
        Uskonnoilla se on aina.

Kyllä on, ihan samaa levyä täälläkin kaikki pyöritetty 😺

• Anonyymi
        aito.Iainen kirjoitti:

Kyllä on, ihan samaa levyä täälläkin kaikki pyöritetty 😺

Ok

Selkeän ajattelun agenda se on. 🐈

• Kartan kaikki Fordeja koska Ford oli antisemitisti 😸

• Sinäkö sen päätät 😹😹😹❓

• Anonyymi

Keskiarvot pärjää aina, olkaamme siis lähellä keskiarvoja.

• Anonyymi

Esimerkki, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkki, kiitos.

Porin Päikky ei ollut keskiverto Suomalainen hiljainen ja syrjäänvetäytyvä.
        Sitä se teettää onneksi oli teidän riveistä.

• Anonyymi

Hyvää joulua . Jeesuksen syntymä juhlaa. Enää ei eläinuhreja tarvita eikä ympärileikkauksia . Vapaus tuli ristiltä . Se on tehty .

• Anonyymi

Joulupukki tulee jouluna ja tuo lahjoja, jeesus vie lahjasi ja jakaa ne muille.

• Anonyymi

Kyselet mitä uskovat tykkää transformaatiosta?

Transformaatio merkitsee, muuntamista, muuntumista, muunnosta.

Tuosta sanasta tuli ensiksi mieleeni henkinen kehitys, jonka korkein tavoite on päästä tilaan, jossa liha on alisteinen hengelle.

Mitä tulee transukupuolisuuteen, niin sen katsotaan olevan osa suupuolten moninaisuutta.

Tieteen mukaan biologisesti nisäkkäillä sukupuolia on kaksi: uros ja naaras.

Ns intersukupuolisten on mainittu olevan. kolmas sukupuoli, mutta kun alligaattoreilla ja sammakoillakin on havaittu ko. muunnosten aiheutuneen kasvinsuojelumyrkyistä, niin ainakin osa niistä näyttää johtuvan tieteentekijöiden tekeleistä, joita synteettisiä kemikaaleja tutkitusti kiertelee tätä nykyä joka ikisen ihmisen elimistössä noin sadasta yli kahteensataan, eli myös odotusaikana äidin elimistössä.

Mitä tulee biologisiin sukupuoliin: uros ja naaras, ja näiden ulkopuolella oleviin sukupuoli-identiteetteihin, joita kuulemma on niin paljon kuin on oman suupuolensa määritteleviä ihmisiäkin, ja joilla on lainmukainen oikeus määritellä itse itsensä mihin ryhmään he kuuluvat, niin koska tieteellistä geeni-, rna-pohjaa niihin ei ole löydetty, niitä voi kutsua sosiaalisiksi identiteeteiksi.

Tieteellistä pohjaa ei ole löydetty myöskään syömishäiriöille (anoreksia ja ahmimishäiriö), eli tiloille, joissa syömistavat tai oma näkemys kehosta ovat vakavasti häiriintyneet.

Ei myöskään ruumiin yhtenäiskuvan häiriölle, jossa ihmiselle syntyy vahva tunne siitä, että jokin heidän raajoistaan ei kuulu heihin, ja joista jotkut päätyvät leikkauttamaan ”vieraan” osansa pois.
      Muitakin vastaavan kaltaisia häiriötiloja lääketiede on havainnut, kuten jatkuva käsienpesu, varmistaminen, että kotoa poislähtiessä ovi on varmasti lukittuna, sähköliesi ei ole päällä, jne. jne..

Raamattu-uskovana vastaan näin kysymykseesi, että Jeesuksessa ei ole biologista miestä, ei naista, ei intersukupuolista, ei muun sukupuolista, ei anorektikkoa, ei ruumiin yhtenäiskuvahäiriöisiä, ei konservatiiveja, ei liberaaleja jne., jne., vaan me olemme veljiä ja sisaria keskenämme täällä Jumalan luomassa ihanassa Maa – planeetallamme.
      -jeesusfani-

• Anonyymi

ArtoTTT

Intersukupuolisuus tarkoittaa monia eri sairauksia ja kehityshäiriöitä, jotka jo keskenäänkin ovat erilaisia.

• Anonyymi

Mitä normaalia on siinä että mies alkaa naiseksi?

• Anonyymi

Se on juuri sitä keskitien ylitystä, jos kaikki toimivat keskiarvon mukaan ongelmia ei synny.

• Anonyymi

Katsoin suurin pudottaja-ohjelman. Sen voitti transvestiitti. En näe hänessä syntiä, sellaisena itsensä hyväksyy ja iloitsee onnistumisesta ja diabeteksen voittamisesta. Hän saa varamasti Jumalta hyväksynnän uskovaisten joukkoon jos tahtoo tulla ja jos ei jo ole. Ei ollut uskosta ohjelmassa puhetta. Hieno luonne ja ihastuttava ihminen.

• Anonyymi

Ohjelmat ovat käsikirjoitettuja, luuletko, että normaaleilla kanavilla kaikki näytetään.

• Anonyymi

Jumala on luonut seksuaalisuuden kaikki sävyt.

• Anonyymi

Mitkä Jumalat?
        Ei ainakaan Juutalaisten jumalanne!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5324
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      52
      3276
    3. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      37
      2918
    4. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2832
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      24
      2159
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1907
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1667
    8. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1528
    9. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1525
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      104
      1457
    Aihe