nyt on semmonen tilanne et äiti pitää nyrkkeilyä liian vaarallisena niin kuin se onkin vaarallista nii mielestäni saisin käydä ees kokeilemassa sitä ja oon 15v. Kaikki jotka tiiätte tästä lajista pikkasen enemmän niin kirjottakaa vastaus millä mutsin pää kääntyis. Kiitos jo etukäteen
Äiti ei anna aloittaa nyrkkeilyä
8
101
Vastaukset
- Anonyymi
Tyrmää mutsi
Vedä sitä takakädellä kajuuttaan
Kroppa tekee töitä!!!! - Anonyymi
Mutsis pää kääntyy riippuen siitä vedätkö heijarin leukaperiin oikealla vai vasemmalla.Ole hyvä,jo etukäteen.
- Anonyymi
Älä päästä äitiä hiipimään lähelle
Oo kokoajan tarkkana
Heität sen vasemman suoran, säet muuta tartte
KUULIKSÄ- Anonyymi
Kuuletsä
- Anonyymi
Sanot vain että ei se ole niin vaarallista nykyään.
Voithan itse hommata kotia nyrkkeilysäkin ja hakata sitä ja sitten odotat että pääset sitä harrastamaan jollekkin salille
Jos pilkkua aletaan nussimaan niin kaikki lajit on vaarallisia!! - Anonyymi
Pilkun nussiminen se vasta vaarallista on...
- Anonyymi
Oletko jo löytänyt sitä säkkiä?
- Anonyymi
Äitisi on oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883204Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3202809Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401252Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621242Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281031- 74990
- 79987
- 117960
- 72924