nyt on semmonen tilanne et äiti pitää nyrkkeilyä liian vaarallisena niin kuin se onkin vaarallista nii mielestäni saisin käydä ees kokeilemassa sitä ja oon 15v. Kaikki jotka tiiätte tästä lajista pikkasen enemmän niin kirjottakaa vastaus millä mutsin pää kääntyis. Kiitos jo etukäteen
Äiti ei anna aloittaa nyrkkeilyä
8
94
Vastaukset
- Anonyymi
Tyrmää mutsi
Vedä sitä takakädellä kajuuttaan
Kroppa tekee töitä!!!! - Anonyymi
Mutsis pää kääntyy riippuen siitä vedätkö heijarin leukaperiin oikealla vai vasemmalla.Ole hyvä,jo etukäteen.
- Anonyymi
Älä päästä äitiä hiipimään lähelle
Oo kokoajan tarkkana
Heität sen vasemman suoran, säet muuta tartte
KUULIKSÄ- Anonyymi
Kuuletsä
- Anonyymi
Sanot vain että ei se ole niin vaarallista nykyään.
Voithan itse hommata kotia nyrkkeilysäkin ja hakata sitä ja sitten odotat että pääset sitä harrastamaan jollekkin salille
Jos pilkkua aletaan nussimaan niin kaikki lajit on vaarallisia!! - Anonyymi
Pilkun nussiminen se vasta vaarallista on...
- Anonyymi
Oletko jo löytänyt sitä säkkiä?
- Anonyymi
Äitisi on oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425686Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304134Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192404Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2982224Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321212Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1331211- 35994
- 169895