Kun suomalainen työnantaja palkka pakolaisen töihin valtio maksaa palkkakuluista puolet,tällä saadaan poltettua palkat alas suomalaisilta,onko Suomesta tarkoitus tehdä Kiinan kaltainen maa,päättäjät ottaneet sieltä mallia,tämä on suomalaisia kohtaan täysin väärin,
On se niin väärin suomalaisia kohtaan
8
217
Vastaukset
- Anonyymi
Kun työnantaja palkkaa suomalaisen peräkammaripojan töihin, niin hän saa valtiolta jopa kaikki palkkarahat työllistämistukena. Revi siitä!
- Anonyymi
"Suomalaiset ja askenaasijuutalaiset ovat erityisryhmiä"
Lääketieteensäätiö
”Meillä on muihin maihin verrattuna tiettyjä etuja, joita tutkijat ovat osanneet hyödyntää. Yksi asia on väestön geneettinen ainutlaatuisuus. Suomalaiset ovat askenaasijuutalaisten tavoin oma pieni väestöryhmänsä, jolla on oma luokka kansainvälisissä geneettisissä tietokannoissa”, Palotie selittää.
Geneettisissä tietokannoissa maailman väestö on jaettu kahdeksaan luokkaan: afrikkalaiset, latinot, eurooppalaiset poissulkien suomalaiset, askenaasijuutalaiset, itä-aasialaiset, suomalaiset, etelä-aasialaiset ja muut.
Geenitieto avaa uuden ulottuvuuden – suomalaisilla on erityisasema alan tutkimuksessa
Hesari 16.11.2020
- Anonyymi
"Valtio maksaa" on yhtä kuin suomalaiset veronmaksajat maksavat. Voe tätä hölmölää.
- Anonyymi
Vastaanottokeskuksen lakkauttaminen säästi suomalaisten veroeuroja valtavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaanottokeskuksen lakkauttaminen säästi suomalaisten veroeuroja valtavasti.
Siis siirti työpaikat johonki muuhun kuntaa. Ei varmaankaan yhtään pakolaista ole vähemmän kun pudasjärvi lopetettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis siirti työpaikat johonki muuhun kuntaa. Ei varmaankaan yhtään pakolaista ole vähemmän kun pudasjärvi lopetettiin.
Jos kaikki vastaanottokeskukset lakkautetaan, pakolaiset menevät muualle ja Suomi säästää valtavasti.
- Anonyymi
Nykyinen hallitus on unohtanut kantasuomalaiset kokonaan ja suosii näitä Suomeen tulevia latuja,katsotaampa seuraavissa vaaleissa kuinka käy näille päättäjille jotka hylännyt suomalaiset.
- Anonyymi
Kyllä ne äiteen kullannuput saavat samanlailla palkkatukea kun heidät töihin pakotetaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722