Korona rokote

Anonyymi

Aiotako otta sellaisen ?

101

1783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällä näkymällä en aiotako otta.

      H.

    • Anonyymi

      Heti otan, kun vuoro tulee.

      • Anonyymi

        Katsoin äsken yhden videon, missä lääkäri kertoi että mitä kaikkea on rokotteen takana, ja että mitä seuraa. Tulin siihen tulokseen että en ota. En ole ottanut niitä muitakaan rokotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin äsken yhden videon, missä lääkäri kertoi että mitä kaikkea on rokotteen takana, ja että mitä seuraa. Tulin siihen tulokseen että en ota. En ole ottanut niitä muitakaan rokotteita.

        Seuraan tilannetta ja teen päätökseni vasta sitten kun rokotteen haittavaikutuksista on saatu enemmän tietoa. Nythän on jo tullut ilmi ettei rokote sovi henkilöille, jotka saavat influenssarokotteista allergisen reaktion. Miten lie astman kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin äsken yhden videon, missä lääkäri kertoi että mitä kaikkea on rokotteen takana, ja että mitä seuraa. Tulin siihen tulokseen että en ota. En ole ottanut niitä muitakaan rokotteita.

        katsotko token tube


    • Anonyymi

      Lapsena on annettu kaikille polio, hinkuyskä, kurkkumätä ja muut rokotukset,
      jotka ilman rokotusta jylläisivät keskuudessamme tänäkin päivänä,
      eli tottakai otan rokotuksen.

      Ne, jotka eivät ota, pitävät yllä mahdollisuutta, että korona jyllää edelleen.

      Ei pandemiasta pääse ilman rokotetta eroon.
      En halua lopun ikääni piileskellä kotona.

      • Anonyymi

        Olet täsmälleen oikeassa! Valtaosa ihmisistä eivät tajua perusrokotustemme antaa turvaa koska se on itsestään selvää!
        Olen aina ottanut kaikki saatavana olevat rokotukset ja estolääkitykset ja tulen ottamaan tämän koronankin.

        Rokottautumat laskevat rokotettujen ahtereilla mäkeä. Tiettyyn rajaan saakka laumasuoja toimii jollakin tavalla mutta entä sitten kun laumasuoja ei riitä?
        Riivatinmoinen parku rokottamattomilta.


      • Ei voi verrata toisiinsa.

        "Polio, hinkuyskä, kurkkumätä ..." on ihan eri sairauksia ja niitten rokotteet ovat pitkäkestoisia ja pitkän tutkimuksen tuloksena kehiteltyjä.
        Niitten sairastaneet ja rokotetut tulevat immuuneiksi kenties lopuksi ikää, toisin kuin koronan, joka pystyy uusiutumaan muutamien kuukausien päästä sen sairastamisen ja rokottamisen jälkeen.
        Rokotteella ei koronaa pystytä hävittämään maapallolta.
        Se hyvä siitä lienee, että sairaanhoito saa helpotusta, kun on enemmän pelkästään oireettomia taudinkantajia. Kun rokotteen teho päättyy, niin sitten tulee se "kolmas aalto" kuin varas yöllä rokotetun itsensä pahaa aavistamatta.

        Tuollaiset koronasukuiset virukset häviävät itsestään aikaa myöten tarpeeksi jyllättyään, niinkuin sekin sikainfluenssa ja uusi virus tulee tilalle. Minkälainen sitten se seuraava, niin menee nähtäväksi, jos hengissä pysyy ...


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei voi verrata toisiinsa.

        "Polio, hinkuyskä, kurkkumätä ..." on ihan eri sairauksia ja niitten rokotteet ovat pitkäkestoisia ja pitkän tutkimuksen tuloksena kehiteltyjä.
        Niitten sairastaneet ja rokotetut tulevat immuuneiksi kenties lopuksi ikää, toisin kuin koronan, joka pystyy uusiutumaan muutamien kuukausien päästä sen sairastamisen ja rokottamisen jälkeen.
        Rokotteella ei koronaa pystytä hävittämään maapallolta.
        Se hyvä siitä lienee, että sairaanhoito saa helpotusta, kun on enemmän pelkästään oireettomia taudinkantajia. Kun rokotteen teho päättyy, niin sitten tulee se "kolmas aalto" kuin varas yöllä rokotetun itsensä pahaa aavistamatta.

        Tuollaiset koronasukuiset virukset häviävät itsestään aikaa myöten tarpeeksi jyllättyään, niinkuin sekin sikainfluenssa ja uusi virus tulee tilalle. Minkälainen sitten se seuraava, niin menee nähtäväksi, jos hengissä pysyy ...

        Mistä tietosi on peräisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tietosi on peräisin?

        Mikä niistä?
        Sanoo oma järkikin, että koska jo kerran koronan sairastaneet pystyvät saamaan taudin uudestaan, niin ei mikään vasta-aine anna sille taudille elinikäistä suojaa niin kuin noille mainitsemillesi sairauksille. Ei niitä sairauksia voi verrata koronaan.

        Kukaan tutkijatkaan eivät vielä tiedä sen rokotteen tehon pituutta, onko muutaman kuukauden tai vuoden. Epäilevät, että rokotteen joutuu ottamaan ainakin vuosittain, jos ei useamminkin, uudestaan ja uudestaan.
        Useinko olet tarvinnut uusia polio-, hinkuyskä-, kurkkumätä- ...rokotteen?


      • Anonyymi

        paska puhetta


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Mikä niistä?
        Sanoo oma järkikin, että koska jo kerran koronan sairastaneet pystyvät saamaan taudin uudestaan, niin ei mikään vasta-aine anna sille taudille elinikäistä suojaa niin kuin noille mainitsemillesi sairauksille. Ei niitä sairauksia voi verrata koronaan.

        Kukaan tutkijatkaan eivät vielä tiedä sen rokotteen tehon pituutta, onko muutaman kuukauden tai vuoden. Epäilevät, että rokotteen joutuu ottamaan ainakin vuosittain, jos ei useamminkin, uudestaan ja uudestaan.
        Useinko olet tarvinnut uusia polio-, hinkuyskä-, kurkkumätä- ...rokotteen?

        Ehkä korona on "uusi aasialainen", joka tulee vuosittain tai harvemmin kiertämään
        maailmaa muuntuneena ja siihen aletaan antaa "kausi-influenssa"-tyyppinen
        rokotus ?


      • Anonyymi

        Kysymys ei ole lainkaan samasta asiasta. Noissa maintsemissasi rokotteissa altistetaan noille taudeille mutta korona rokote on jokin muu synteettinen lähettiläs joka lasketaan elimistösi.
        Tämän synteettinen aineen pitäisi poimia korona sieltä elimistöstä ja tehdä avuttomaksi.
        Vaikka saat rokotteen sairastat silti koronaa ja tartutat muita kanssaihmisiä. Näin et vapaudu mistään suojatoimista, maski on pidettävä, turvavälit on oltava. Juhlimaan et pääse sen kummemmin kuin rokottamattomatkaan. Eli olet liikkuva koronapesäke tietämättäsi, ja vielä vaarallisempi niille joita ei ole rokotettu tai ei voida rokottaa. Tämä on tieto on luettu , jos olen ymmärtänyt jotain väärin niin korjatkaa joku ketä on lukenut toisin. Kokemustahan ei ole kellään.


    • Anonyymi

      Mistä niitä saa?

      • Anonyymi

        Ei vielä ole ilmoitettu, kunhan ensin saataisiin rokotetta Suomeen.

        Eka satsi ei riitä kaikille, kun ensin rokotetaan terv.hoito henkilöstö
        ja riskiryhmät.

        Luin, että rokotteen teho vaatii kaksi rokotusta.
        En muista tarkkaan tuleeko rokotetta Suomeen 1,2 miljoonaa kappaletta ensi alkuun
        vai miten se oli ?
        Se riittäisi siis noin 600000:lle ihmiselle.


    • Ottakoot hätäisemmät ensin, minulla on aikaa odottaa.
      En kuitenkaan ole rokotetta vastaan.

      • Anonyymi

        Otan tietysti, olen ottanu muutkin rokotukset aina ja luotan täysin. Korona iskee joskus kuitenkin, näin se on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otan tietysti, olen ottanu muutkin rokotukset aina ja luotan täysin. Korona iskee joskus kuitenkin, näin se on.

        "Anonyymi"

        Jos Corona iskee kuitenkin...
        Miksi ottaa?

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Jos Corona iskee kuitenkin...
        Miksi ottaa?

        H.

        Eikö jääkäri H käynyt intin piikkikarusellissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö jääkäri H käynyt intin piikkikarusellissa?

        "Anonyymi"

        Armeijassa se oli velvollisuus.
        Siviilissä rokotus on useimmiten vitsi.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Armeijassa se oli velvollisuus.
        Siviilissä rokotus on useimmiten vitsi.

        H.

        Juu, rokotukset oliski tarinnu delegoida armeijalle. Siellä nääs rokotettiin kaikkia maailman tauteja vastaa ja sitte viel muutamä ylimääränenki piikki. Aikaa ei toimitukseen tuhlattu, eikä asiakkaan tahtotilaa enemmälti kysytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan tietysti, olen ottanu muutkin rokotukset aina ja luotan täysin. Korona iskee joskus kuitenkin, näin se on.

        Tässähän ei ole rokottamisesta siten kun rokottaminen on tunnettu tähän asti.
        Koronasta rokottamista muistuttaa vain pistos, muu onkin sitten aivan jotain muuta mitä rokottamisella ymmärretään.


    • Anonyymi

      Otan kun vuoro tulee.
      Hanna H kertoi: Rokotteen teho on 70 %. Jos 10 % jättää ottamatta, se ei vielä vaikuta koko väestön suojaan. Jos 20 % jättää ottamatta, on kuin ei olisi ketään rokotettu.
      Että saunan taa ne jotka eivät ota, jos ei tapeta niin sinne liekaan.

      • Pahimpia taudin oireettomia levittäjiä tulee olemaan just rokotetut.

        Ja miksi rokottamattomat pitäisi laittaa liekaan? Et siis usko itsekään se rokotteen tehoon, vai?
        En minäkään usko, jos sen teho ei ole 100%.
        Jos itse olet ottanut rokotteen, niin eihän sinulla pitäisi olla mitään pelättävää rokottamattomista, sillä ethän sinä saa oireita siitä (kunnes rokotteen teho onkin yllättäen päättynyt ja saat koronan joltakin toiselta rokotetulta, jolla on se tartunta oireettomana).


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Pahimpia taudin oireettomia levittäjiä tulee olemaan just rokotetut.

        Ja miksi rokottamattomat pitäisi laittaa liekaan? Et siis usko itsekään se rokotteen tehoon, vai?
        En minäkään usko, jos sen teho ei ole 100%.
        Jos itse olet ottanut rokotteen, niin eihän sinulla pitäisi olla mitään pelättävää rokottamattomista, sillä ethän sinä saa oireita siitä (kunnes rokotteen teho onkin yllättäen päättynyt ja saat koronan joltakin toiselta rokotetulta, jolla on se tartunta oireettomana).

        Anonyymi vastaa, tarkoitin et jos ei ota rokotetta, koronan saa joskus, se ei häivy maapallolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi vastaa, tarkoitin et jos ei ota rokotetta, koronan saa joskus, se ei häivy maapallolta.

        Onneksi ei laki määrää ottamaan rokotetta.
        Ainoastaan suositellaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei laki määrää ottamaan rokotetta.
        Ainoastaan suositellaan...

        Älä tule sitten koskaan ihmisten ilmoille, kun kerta rokotuksesta laistat!


      • Anonyymi

        Eli on ihan sama vaikka otat rokotteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tule sitten koskaan ihmisten ilmoille, kun kerta rokotuksesta laistat!

        Ei minua mikään estä liikkumasta yleisillä paikoilla.
        Laki on puolellani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua mikään estä liikkumasta yleisillä paikoilla.
        Laki on puolellani!

        suosittelen itselleni, että rokotuksen jälkeen kerron kaikille et olen rokotettu, rokottamattomat tietää väistellä :))


      • Anonyymi kirjoitti:

        suosittelen itselleni, että rokotuksen jälkeen kerron kaikille et olen rokotettu, rokottamattomat tietää väistellä :))

        Ihan viisasta joo, jos et itse osaa ajatella toisia ja pitää etäisyyksiä.
        Olet siis niitä egoisteja, joita toisten pitää väistellä, kun itse jyräät menemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi vastaa, tarkoitin et jos ei ota rokotetta, koronan saa joskus, se ei häivy maapallolta.

        Ehkä kannattais vilkaista tää video?

        Bill Gates ja tuleva koronarokote (kannattaako sitä ottaa?)


    • Kieltämättä urban legendat ovat tehonneet koronarokotetta tehokkaammin.

      Otan rokotteen heti kun sen saan.

      • Ketju pilalla oma kehu alkoi haisemaan ; )))


    • Anonyymi

      tässä on aikaa miettiä, katsotaan miten lontoossa käy, tuhoutuuko koko saari
      nj

    • Ehdottomasti otan.
      On täysin vastuutonta olla ottamatta rokotusta, joka on testattu, turvallinen ja tehoaa.

      • Ei ole valmiiksi testattu.
        Testattu vain 40 000:n vapaaehtoisiin perusterveisiin nuorempiin henkilöihin.
        Me vanhukset ollaan vasta "tutkimuksen neljäs vaihe". Ja vasta kun meidät on rokotettu, niin tiedetään varmaksi sen jälkivaikurukset ja niitten laajuus muutama kuukausi rokotusten jälkeen.

        Tehokaan ei ole 100%.
        Luotat siihen, että vaara on ohi, kun sinut rokotetaan, mutta yhtä hyvin saatat kuulua siihen ryhmään, johon se rokote ei vaikuttanut.

        Ja mitä niistä rokotteista tarkoittanet? Ruotsiinkin on varattu jo nyt 6 erilaista rokotetta. On kuin venäläistä rulettia, minkä niistä satut saamaan.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei ole valmiiksi testattu.
        Testattu vain 40 000:n vapaaehtoisiin perusterveisiin nuorempiin henkilöihin.
        Me vanhukset ollaan vasta "tutkimuksen neljäs vaihe". Ja vasta kun meidät on rokotettu, niin tiedetään varmaksi sen jälkivaikurukset ja niitten laajuus muutama kuukausi rokotusten jälkeen.

        Tehokaan ei ole 100%.
        Luotat siihen, että vaara on ohi, kun sinut rokotetaan, mutta yhtä hyvin saatat kuulua siihen ryhmään, johon se rokote ei vaikuttanut.

        Ja mitä niistä rokotteista tarkoittanet? Ruotsiinkin on varattu jo nyt 6 erilaista rokotetta. On kuin venäläistä rulettia, minkä niistä satut saamaan.

        Ehkä tämä helpottaa...
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007669928.html


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tämä helpottaa...
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007669928.html

        Tuotahan minä olen yrittänyt tolkuttaa kerta toisensa jälkeen, että tutkimus on vielä kesken. Ensin pitää rokottaa satoja tuhansia, miljooniakin, ennenkuin se tutkimus on valmis.

        "Faasi 4:
        Harvinaisten haittavaikutusten ja suojatehon tutkimukset myyntiluvan jälkeen."

        Se tutkimuksen neljäs vaihe alkaa nyt, kun vanhuksia aletaan rokottamaan.
        Minä hyppään vasta sitten mukaan, kun ne harvinaisetkin haittavaikutukset on valmiiksi tutkittu. En minä ala niitten koekaniiniksi. Etsikööt helpommin höynäytetäviä. Ja vaikuttaahan niitä löytyvänkin ...


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Tuotahan minä olen yrittänyt tolkuttaa kerta toisensa jälkeen, että tutkimus on vielä kesken. Ensin pitää rokottaa satoja tuhansia, miljooniakin, ennenkuin se tutkimus on valmis.

        "Faasi 4:
        Harvinaisten haittavaikutusten ja suojatehon tutkimukset myyntiluvan jälkeen."

        Se tutkimuksen neljäs vaihe alkaa nyt, kun vanhuksia aletaan rokottamaan.
        Minä hyppään vasta sitten mukaan, kun ne harvinaisetkin haittavaikutukset on valmiiksi tutkittu. En minä ala niitten koekaniiniksi. Etsikööt helpommin höynäytetäviä. Ja vaikuttaahan niitä löytyvänkin ...

        Tolkutetaan lisää;)
        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000007679124.html


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tolkutetaan lisää;)
        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000007679124.html

        Joo, anna tulla vain.
        Tuollaista se on. Vaikuttaako valmiiksi tutkitulta?

        "Tätä ei voida etukäteen tietää ..."
        "Tämäkin selviää myöhemmin ..."
        "Tätä ei vielä tiedetä, sillä nyt valmistuneissa tutkimuksissa ei ole selvitetty riittävästi juuri tätä asiaa."
        "Olemme tärkeiden kysymysten äärellä, mutta vielä tarvitaan lisää dataa, jotta voimme spekuloida enemmän”,
        ”Sitäkään ei vielä tiedetä ..."

        ”Sen sijaan monien muiden riskiryhmien kohdalla tutkittavien määrät eivät vielä ole riittäviä, jotta rokotteiden tehosta voidaan tehdä pitkälle meneviä johtopäätöksiä.”

        "Nohynekin mukaan esimerkiksi sikainfluenssarokotteessa olisi pitänyt tutkia 300 000 ihmistä, jotta signaalit narkolepsiasta olisi havaittu."

        "Nohynek ja Rämet korostavat, ettei myyntiluvan saaminen tarkoita seurannan lakkaamista. Rokotteen turvallisuutta seurataan ja sitä kehitetään tarvittaessa."

        "Onko rokotteissa ainesosia, joita on syytä pelätä?
        Se riippuu rokotteesta, Nohynek sanoo. Kehitteillä olevissa rokotteissa on seitsemää eri menetelmää."


    • Anonyymi

      Tottakai otan, heti kun se on mahdollista, - samanlainen hälinä ja hölinä oli silloin kun rokote oli ajankohtainen Sars epidemiaan, oliko se rokote nyt Lintu -influenssaan v. 2006.

      Pirre

      • Siitä hälinästä en tiedä mitään.
        Onko tuollaisiinkin siis rokotettu? En minä ole niistä tiennyt, mutta en silloin vielä Suomi24:ssä ole ollut mukanakaan.


      • Sars oli myös koronaviruksiin kuuluva virus. Se ei Suomeen levinnyt.
        Lintuinfluenssahan isommin uutisoitiin aikoinaan. Sitäkin maailmalla kiertää.
        Sikainfluenssarokotehan oli se, mistä sitä narkolepsiaa tuli.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Siitä hälinästä en tiedä mitään.
        Onko tuollaisiinkin siis rokotettu? En minä ole niistä tiennyt, mutta en silloin vielä Suomi24:ssä ole ollut mukanakaan.

        Siistijähän on ollut täällä iät ja ajat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siistijähän on ollut täällä iät ja ajat.

        En vielä 2006 ollut edes ent.siivoojaparkana Suomi24:ssä.

        Silloin omistauduin vielä siivoamaan slummissa räkiä hissien seinistä ja ovista, rappukäytävien kaiteista ja porttien ikkunoista ja ovenkahvoista. Ei minulla ollut aikaa mihinkään rokotushössäyksista keskustelemisiin silloin.
        Nyt on aikaa eläkkeellä ollessa paneutua tällaiseenkin, huvikseni.


    • Anonyymi

      Jos ei riittävä määrä ihmisiä ota rokotusta, koronakuolemat eivät lopu koskaan
      eikä pandemia lakkaa kiertämästä aktiivisesti maapallolla kuolemaa kylväen.
      Ihmishenkiä voi ainakin säästää ottamalla rokotuksen.

      Juuri siksi, kun kellään ei ole tietoa, miten virus käyttäytyy, laantuuko se vai ei,
      otan rokotteen, kun omasta puolestani voin kantaa vastuuni
      ja suojata ainakin itseäni ja toivottavasti niitä henkilöitä,
      joita "joudun" tapaamaan, kun välttämättömät asiani hoidan.

      Vielä en muista lukeneeni, voiko esim. kaksi kuukautta sitten rokotettu
      henkilö kuitenkin levittää virusta. jos joltain rokottamalta sen saa.

      Rokotteella on täysteho vasta noin kuukauden päästä.

      • Anonyymi

        Jos olen eristyksissä, huolehdin että en liiku piireissä, on hyvä immuuni, ja vielä 0-veriryhmä, ja terve kaikinpuolin, niin miksi ottaisin rokotusta?
        Enhän minä ketään tartuta.

        Nyt oon lukenut niin paljon tästä Bill Gatesta että tiedän, että on sumutusta.
        googlailkaa vaikka: lääkärin varoitus, niin tulette ymmärtämään paremmin.

        Bill Gates ei oo mikään lääkäri, vaan bisnesmies, joka hankkii miljoonia rokotteella.

        Älkää olko niin hyväuskoisia, vaan googlailkaa.

        Tälläkään palstalla ei taida olla yhtään koronaa-sairastavaa, vain onko?

        Ja ne jotka ovat sairastaneet ovat jo immuuneja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen eristyksissä, huolehdin että en liiku piireissä, on hyvä immuuni, ja vielä 0-veriryhmä, ja terve kaikinpuolin, niin miksi ottaisin rokotusta?
        Enhän minä ketään tartuta.

        Nyt oon lukenut niin paljon tästä Bill Gatesta että tiedän, että on sumutusta.
        googlailkaa vaikka: lääkärin varoitus, niin tulette ymmärtämään paremmin.

        Bill Gates ei oo mikään lääkäri, vaan bisnesmies, joka hankkii miljoonia rokotteella.

        Älkää olko niin hyväuskoisia, vaan googlailkaa.

        Tälläkään palstalla ei taida olla yhtään koronaa-sairastavaa, vain onko?

        Ja ne jotka ovat sairastaneet ovat jo immuuneja.

        ''Bill Gates ei oo mikään lääkäri, vaan bisnesmies, joka hankkii miljoonia rokotteella.''
        Bill ja Melinda Gatesin säätiö on lahjoittanut koronaroketteen kehittämiseen 750 miljoonaa dollaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''Bill Gates ei oo mikään lääkäri, vaan bisnesmies, joka hankkii miljoonia rokotteella.''
        Bill ja Melinda Gatesin säätiö on lahjoittanut koronaroketteen kehittämiseen 750 miljoonaa dollaria.

        "Lahjoittanut"- joopa joo.
        Mutta miten monta on saanut takaisin. siitäkin on olemassa video.
        Bill Gates kuuluu siihen porukkaan, joka haluaa pienentää ihmiskuntaa.

        Luepa vähän tarkemmin, ja yritä ymmärtää kulissien taakse.

        Minä en ota mitään ihmiskoe2-rokotetta, missä on joku amerikkalainen ollut mukana, ja varsinkaan Bill kumppaneineen.

        On tulossa joku suomalainen juttu, se on ihan eri asia.
        Nenäsuihku jotain.
        Eikä se rokotus oo elinikäinen kuten esim tuhkarokkorokotus.

        Ottakoon muut, minä en ota, olen varovainen, ylläpidän immuunisuojaa,
        en oo sairastanut ees flunssaa moneen vuoteen.

        Tutkikaa ensin tarkkaan asiat.
        Onhan tässä aikaa!
        Älkää olko niin sinisilmäisiä, ja olkaa varovaisia kaikelle humpuukille mikä tulee Jenkeistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lahjoittanut"- joopa joo.
        Mutta miten monta on saanut takaisin. siitäkin on olemassa video.
        Bill Gates kuuluu siihen porukkaan, joka haluaa pienentää ihmiskuntaa.

        Luepa vähän tarkemmin, ja yritä ymmärtää kulissien taakse.

        Minä en ota mitään ihmiskoe2-rokotetta, missä on joku amerikkalainen ollut mukana, ja varsinkaan Bill kumppaneineen.

        On tulossa joku suomalainen juttu, se on ihan eri asia.
        Nenäsuihku jotain.
        Eikä se rokotus oo elinikäinen kuten esim tuhkarokkorokotus.

        Ottakoon muut, minä en ota, olen varovainen, ylläpidän immuunisuojaa,
        en oo sairastanut ees flunssaa moneen vuoteen.

        Tutkikaa ensin tarkkaan asiat.
        Onhan tässä aikaa!
        Älkää olko niin sinisilmäisiä, ja olkaa varovaisia kaikelle humpuukille mikä tulee Jenkeistä!

        Tälläistä paskaa suoltaa ihminen johon uppoaa kaikki mahdolliset salaliitto höpinät.
        Jo lapsille opetetaan ettei pidä uskoa ihan kaikkea mitä netistä lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lahjoittanut"- joopa joo.
        Mutta miten monta on saanut takaisin. siitäkin on olemassa video.
        Bill Gates kuuluu siihen porukkaan, joka haluaa pienentää ihmiskuntaa.

        Luepa vähän tarkemmin, ja yritä ymmärtää kulissien taakse.

        Minä en ota mitään ihmiskoe2-rokotetta, missä on joku amerikkalainen ollut mukana, ja varsinkaan Bill kumppaneineen.

        On tulossa joku suomalainen juttu, se on ihan eri asia.
        Nenäsuihku jotain.
        Eikä se rokotus oo elinikäinen kuten esim tuhkarokkorokotus.

        Ottakoon muut, minä en ota, olen varovainen, ylläpidän immuunisuojaa,
        en oo sairastanut ees flunssaa moneen vuoteen.

        Tutkikaa ensin tarkkaan asiat.
        Onhan tässä aikaa!
        Älkää olko niin sinisilmäisiä, ja olkaa varovaisia kaikelle humpuukille mikä tulee Jenkeistä!

        ''Bill Gates kuuluu siihen porukkaan, joka haluaa pienentää ihmiskuntaa.''
        Niinpä tietysti. Sama jos leipuri haluaisi myrkyttää asiakkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen eristyksissä, huolehdin että en liiku piireissä, on hyvä immuuni, ja vielä 0-veriryhmä, ja terve kaikinpuolin, niin miksi ottaisin rokotusta?
        Enhän minä ketään tartuta.

        Nyt oon lukenut niin paljon tästä Bill Gatesta että tiedän, että on sumutusta.
        googlailkaa vaikka: lääkärin varoitus, niin tulette ymmärtämään paremmin.

        Bill Gates ei oo mikään lääkäri, vaan bisnesmies, joka hankkii miljoonia rokotteella.

        Älkää olko niin hyväuskoisia, vaan googlailkaa.

        Tälläkään palstalla ei taida olla yhtään koronaa-sairastavaa, vain onko?

        Ja ne jotka ovat sairastaneet ovat jo immuuneja.

        Googlessakin on paljon tietoa mitkä kumoaa toisensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''Bill Gates kuuluu siihen porukkaan, joka haluaa pienentää ihmiskuntaa.''
        Niinpä tietysti. Sama jos leipuri haluaisi myrkyttää asiakkaat.

        Johan taas heilahti huuluuden puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan taas heilahti huuluuden puolelle.

        Lepää hetki, se menee ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepää hetki, se menee ohi.

        Outoja kommentteja.

        Ottakaa te muut kaikessa rauhassa rokotteenne!
        Ei kielletä.
        Googlessa on muuten hyvääkin ja tärkeää tietoa. Esim tosiasioita Gatesista.
        On muuten mielenkiintoista huomata, että kaikki leimataan heti "salariittoteoriaksi", jos ei heti mee Gatesin ja muitten bisness-lääkeyhtiöiden "suosituksiin".

        Eikä hyvää ja oikeaa tietoa kumoa mitenkään joku väärä tieto.

        Logiikka hoi!

        Meikkä ei ota.
        Bill Gatesin touhuihin en mee.
        Kun tulee luotettavaa, niin sitten vasta.

        Ja miksi ihmeessä ottaisin, kun pyörin täällä kotosalla vaan?
        Miten minä ketään tartuttaisin, kun oon terve?
        Ja kun joskus kuljeksin ulkona, niin pidän maskin päällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoja kommentteja.

        Ottakaa te muut kaikessa rauhassa rokotteenne!
        Ei kielletä.
        Googlessa on muuten hyvääkin ja tärkeää tietoa. Esim tosiasioita Gatesista.
        On muuten mielenkiintoista huomata, että kaikki leimataan heti "salariittoteoriaksi", jos ei heti mee Gatesin ja muitten bisness-lääkeyhtiöiden "suosituksiin".

        Eikä hyvää ja oikeaa tietoa kumoa mitenkään joku väärä tieto.

        Logiikka hoi!

        Meikkä ei ota.
        Bill Gatesin touhuihin en mee.
        Kun tulee luotettavaa, niin sitten vasta.

        Ja miksi ihmeessä ottaisin, kun pyörin täällä kotosalla vaan?
        Miten minä ketään tartuttaisin, kun oon terve?
        Ja kun joskus kuljeksin ulkona, niin pidän maskin päällä?

        ''...jos ei heti mee Gatesin ja muitten bisness-lääkeyhtiöiden "suosituksiin".
        Bill Gates rahoittaa lahjoittamalla rahaa, Bill Gates ei omista lääkeyhtiötä.
        Ilmeisesti joku ikävä ihminen on sinulle suositellut järjen käytöstä luopumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoja kommentteja.

        Ottakaa te muut kaikessa rauhassa rokotteenne!
        Ei kielletä.
        Googlessa on muuten hyvääkin ja tärkeää tietoa. Esim tosiasioita Gatesista.
        On muuten mielenkiintoista huomata, että kaikki leimataan heti "salariittoteoriaksi", jos ei heti mee Gatesin ja muitten bisness-lääkeyhtiöiden "suosituksiin".

        Eikä hyvää ja oikeaa tietoa kumoa mitenkään joku väärä tieto.

        Logiikka hoi!

        Meikkä ei ota.
        Bill Gatesin touhuihin en mee.
        Kun tulee luotettavaa, niin sitten vasta.

        Ja miksi ihmeessä ottaisin, kun pyörin täällä kotosalla vaan?
        Miten minä ketään tartuttaisin, kun oon terve?
        Ja kun joskus kuljeksin ulkona, niin pidän maskin päällä?

        ''Googlessa on muuten hyvääkin ja tärkeää tietoa. Esim tosiasioita Gatesista.''
        Laita linkki. Vai onko taas persujen matalamielistä vihjailua ?


    • Kaikenlaisia illuminaatteja sitä on maailmassa. Vaan on se kumma, kunneivät 2,5 vuosisadassa ole sitä uutta maailmanjärjestystä saaneet aikaan.

      Suomalainen asiantuntija on kertonut, että tätä rokotetta ei ihan tyhjästä tarvinnut alkaa kehittämään, koska sarsille oli jo kehitetty (koronavirus) niin oli pohja.
      Myös uusi RNA-tekniikka nopeutti asiaa.
      Kolmea tutkimusta, kuulemma laajaakin jo tehty kuukausia.
      Eihän millekään rokotteelle, eikä lääkkeelle voida antaa 100% takuuta, ettei kukaan mitään sivuvaikutusta saisi.
      Ihmiset kun ovat yksilöitä.

      Itsellä on vielä harkinnassa, luultavasti otan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä varoitetaan uskomasta höpöhöpö juttuihin, mutta aina riittää hölmöjä höynäytettäväksi.
        https://www.apu.fi/artikkelit/qanon-suomessa-salaliittoteoria-hyodyttaa-oikeistopopulisteja

        Ei riitä mun hoksottimet ymmärtämään, miten tää sinun alqanonin juttu on suoraan verrannollinen tähän rokotusasiaan...

        Olihan se sikainfluensa-rokotuskin ja seuraukset siitä.
        Onneksi Suomi oli järkevä ja ei pakkorokotuttanut.

        On alettu rokottamaan myös täysin terveitä poikia HPV- rokotteella, on ollut tosi karmeita tuloksia.
        Eikös nuorille tytöillekin anneta jotain rokotetta, en nyt muista mikä se oli.

        On siis kahdenlaisia rokotteita
        1) turvallisia ja eri tauteja ehkäiseviä
        ja
        2) isojen bisnes-lääketehtaiden tuottamia vaarallisia rokotteita, joilla saadaan paljon pahaa aikaa, ja joilla nää lääketehtaat rikastuvat, ja jotka menevät tään Gatesin pillin mukaan.

        Lukekaapa Gatesin Afrikan ja Intian "projekteista".

        Kansalaisten pitäisi olla valppaita, hankkia tietoa, ja osata erottaa turvalliset ja vaaralliset rokotteet.

        Tämä on iso aihe, ja ei voi voi ratkoa tällä palstalla kaikkien osallistujien mieliksi.

        Kehoitan kuitenkin kaikkia ottamaan selvää.



      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        No joo, semmonen sketsi.
        Onhan näitä.

        Ei valkoinen takki kenestäkään lääkäriä tee.

        https://www.youtube.com/watch?v=aUrb8kaWwec

        Höh?

        Ota sinä Tellukka ihan rauhassa kaikki rokotteet, jatka Putous-ohjelmien katsomista ja tee niitten pohjalta omat päätöksesi!

        "Ei valkoinen takki kenestäkään lääkäriä tee".
        Voi harmi, ja minä kun ostin männä kesänä valkoisen takin, ihanpa luulin että oon nyt lääkäri!

        Ilmottaudu jo rokotusjonoon!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höh?

        Ota sinä Tellukka ihan rauhassa kaikki rokotteet, jatka Putous-ohjelmien katsomista ja tee niitten pohjalta omat päätöksesi!

        "Ei valkoinen takki kenestäkään lääkäriä tee".
        Voi harmi, ja minä kun ostin männä kesänä valkoisen takin, ihanpa luulin että oon nyt lääkäri!

        Ilmottaudu jo rokotusjonoon!

        Olenhan hyvinkin selvästi jo aikaisemmin kertonut, että en tule olemaan ensimmäisten joukossa sitä ottamassa.
        Syynä siihen ei ole kuitenkaan mikään salaliittoteoria ja pelko sellaisesta, että minuun asennettaisiin jonkunlainen vakoiluohjelma. En sentään niin hupsu ole.

        Vasta sitten ehkä otan, kunhan tutkimuksen neljäs vaihe on suoritettu ja loppulaskenta tehty siitä kuinka moni sai vakavia vammoja (joita tosin tuskin tullaan myöntämään rokotuksen aiheuttamiksi), ellei se virus ole siihen mennessä kyllästynyt jo riehumiseensa ja poistunut vapaaehtoisesti antaen sijaa seuraavalle virukselle.

        Englannnissa muuten on jo liikkeellä koronan erilainen muunnos, nopeammin tarttuva ja lisääntyvä kuin tämä vuoden -19 malli. Sitä ei vielä tiedetä (niinkuin ei paljon muutakaan tästä rokotteesta), että tepsiikö tämä rokote siihenkin uuteen, mallia -20 olevaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä mun hoksottimet ymmärtämään, miten tää sinun alqanonin juttu on suoraan verrannollinen tähän rokotusasiaan...

        Olihan se sikainfluensa-rokotuskin ja seuraukset siitä.
        Onneksi Suomi oli järkevä ja ei pakkorokotuttanut.

        On alettu rokottamaan myös täysin terveitä poikia HPV- rokotteella, on ollut tosi karmeita tuloksia.
        Eikös nuorille tytöillekin anneta jotain rokotetta, en nyt muista mikä se oli.

        On siis kahdenlaisia rokotteita
        1) turvallisia ja eri tauteja ehkäiseviä
        ja
        2) isojen bisnes-lääketehtaiden tuottamia vaarallisia rokotteita, joilla saadaan paljon pahaa aikaa, ja joilla nää lääketehtaat rikastuvat, ja jotka menevät tään Gatesin pillin mukaan.

        Lukekaapa Gatesin Afrikan ja Intian "projekteista".

        Kansalaisten pitäisi olla valppaita, hankkia tietoa, ja osata erottaa turvalliset ja vaaralliset rokotteet.

        Tämä on iso aihe, ja ei voi voi ratkoa tällä palstalla kaikkien osallistujien mieliksi.

        Kehoitan kuitenkin kaikkia ottamaan selvää.

        Laitapa linkki HPV-rokotusten aikaansaamasta "pahasta" !!!

        Olet ihan väärä ihminen puhumaan mitää nrokotuksista.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Olenhan hyvinkin selvästi jo aikaisemmin kertonut, että en tule olemaan ensimmäisten joukossa sitä ottamassa.
        Syynä siihen ei ole kuitenkaan mikään salaliittoteoria ja pelko sellaisesta, että minuun asennettaisiin jonkunlainen vakoiluohjelma. En sentään niin hupsu ole.

        Vasta sitten ehkä otan, kunhan tutkimuksen neljäs vaihe on suoritettu ja loppulaskenta tehty siitä kuinka moni sai vakavia vammoja (joita tosin tuskin tullaan myöntämään rokotuksen aiheuttamiksi), ellei se virus ole siihen mennessä kyllästynyt jo riehumiseensa ja poistunut vapaaehtoisesti antaen sijaa seuraavalle virukselle.

        Englannnissa muuten on jo liikkeellä koronan erilainen muunnos, nopeammin tarttuva ja lisääntyvä kuin tämä vuoden -19 malli. Sitä ei vielä tiedetä (niinkuin ei paljon muutakaan tästä rokotteesta), että tepsiikö tämä rokote siihenkin uuteen, mallia -20 olevaan.

        Koronan muunnos, se "nopeammin tarttuva", l
        lähti median mukaanEspanjasta jo kuukausia sitten,
        alkukesästä muistaakseni.
        Ei ole osunut silmiin mitään informaatiota sen jälkeen,
        kuka on saanut "nopeasti" tartunnan ja kuka "hitaasti",
        aluksi kerrottiin vain, että se on "helpommin" tarttuva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koronan muunnos, se "nopeammin tarttuva", l
        lähti median mukaanEspanjasta jo kuukausia sitten,
        alkukesästä muistaakseni.
        Ei ole osunut silmiin mitään informaatiota sen jälkeen,
        kuka on saanut "nopeasti" tartunnan ja kuka "hitaasti",
        aluksi kerrottiin vain, että se on "helpommin" tarttuva.

        Tarkoitin sillä nopeammalla tarttumisella, että leviää nopeammin, kun tarttuu helpommin.

        En tiedä, mistä lähti liikkeelle. On siitä ollut aikaisemminkin, että on olemassa jo muuntunutta virusta.
        Nyt eilen luin, että Englannissa (vai Skotlannissa?) se on levinnyt laajalti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä mun hoksottimet ymmärtämään, miten tää sinun alqanonin juttu on suoraan verrannollinen tähän rokotusasiaan...

        Olihan se sikainfluensa-rokotuskin ja seuraukset siitä.
        Onneksi Suomi oli järkevä ja ei pakkorokotuttanut.

        On alettu rokottamaan myös täysin terveitä poikia HPV- rokotteella, on ollut tosi karmeita tuloksia.
        Eikös nuorille tytöillekin anneta jotain rokotetta, en nyt muista mikä se oli.

        On siis kahdenlaisia rokotteita
        1) turvallisia ja eri tauteja ehkäiseviä
        ja
        2) isojen bisnes-lääketehtaiden tuottamia vaarallisia rokotteita, joilla saadaan paljon pahaa aikaa, ja joilla nää lääketehtaat rikastuvat, ja jotka menevät tään Gatesin pillin mukaan.

        Lukekaapa Gatesin Afrikan ja Intian "projekteista".

        Kansalaisten pitäisi olla valppaita, hankkia tietoa, ja osata erottaa turvalliset ja vaaralliset rokotteet.

        Tämä on iso aihe, ja ei voi voi ratkoa tällä palstalla kaikkien osallistujien mieliksi.

        Kehoitan kuitenkin kaikkia ottamaan selvää.

        Kehotat muita ottamaan selvää ja itse rämmit syvässä Qanon sumussa:)))))


    • Anonyymi

      "Nopeasti" tarttuvaa koronamuunnosta oli median mukaan kesällä jo ainakin Saksassa ja Tanskassa ja arveltiin sen tulleen Espanjaan siirtotyöläisten mukana.

      • Anonyymi

        En takuulla rupee lähettelemään mitään kun jo naureskellaan.

        Ottakaa toki rokotukset, mitä turhaan väittelemään.
        Ja olepa sinä se oikea ihminen puhumaan rokotuksista!

        Sinne vaan rokotusjonoon!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ota tai en ainakaan innokkaimpien joukossa kiirehdi, tämän kaltainen korona elämä sopii itselleni passelisti. Ei ole mitään hinkua ulkomaillekaan.

      Ollaanhan sitä jo lapsena saatu rokotuksia moneen vaivaan, mutta silti yli viisisataa hinkuyskätapausta oli esim viime vuonna Suomessa, antibiooteilla hoidettiin.
      Siinä mielessä uskon, että samanaikaisesti koronaroketteen kanssa kehitetään ja etsitään sopivia lääkkeitä, joilla hoidetaan jo koronatartunnan saaneita potilaita ja niidenkin teho paranee koko ajan vuosien kuluessa kuten rokotteenkin.
      Epämiellyttävää olisi olla koekaniini ja monet kymmenet tuhannet alkuvaiheessa koronarokotteen ottavat ovat yhä tavallaan koe-eläiminä.
      rosaliiin

    • Anonyymi

      En ota, ainakaan ensivuona ja jos kuolen sitä ennen, niin mitä välii, olenhan jo elänyt mielestäni tarpeeksi.

      Tosin en liiku missään ja ruoat tuodaan kotiin, joten mistä minä sen saisin, mutta mistä tulee tuo tavallinen "flunssakin" kotiin?

      Kuka sen lopulta tietää, missä nuo virukset piilevät, vaikka kauppaostosten kylkiäisinä?

      • Anonyymi

        Juuri sieltä ne tulee, olen huomannut että kun ostaa appelsiinia ennen joulua niin johan tulee flunssainen olo ainakin itselleni, ja siksi vältän niiden ostoa.


      • Jos ei ole väliä elätkö vai kuoletko, miksi sitten ruuat tuodaan kotiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sieltä ne tulee, olen huomannut että kun ostaa appelsiinia ennen joulua niin johan tulee flunssainen olo ainakin itselleni, ja siksi vältän niiden ostoa.

        Jospa sinä olet allerginen appelsiinille?

        Muuten, ni, minä huuhdon kunnolla mahdollisimman kuumalla vedellä kaikki irtohedelmät ja -vihannekset ennen jatkokäsittelyä ja kuivaan vielä talouspaperilla. Siinä välissä vielä pesen kädetkin.
        Siis sellaiset, jotka aion syödä raakana ilman kypsyttämistä.

        Kai niistä on pahimmat räkäkourien jättämät pöpöt kuolleet, koska en ole saanut flunssaakaan.


    • Anonyymi

      En ota ja älä sinäkään. Katso Lääkärin varoitus Koronarokotteesta sivulta rapsodia.fi ja tokentube.net .

    • Anonyymi

      Otin äsken koiruohoviinanapsun kun söin vanhaa graavilohta ja Vesta silliä :D
      Nyt täytyy pullataikinaa muijalle alustaa ! Skål !

      Skånepåg

    • Anonyymi

      Olimme koolla koko sakki nyt jouluna, myös jälkipolvi mukaan lukien.
      Kysyin et moniko heistä ottaa rokotteen. Vastaukseksi tuli: 100%a ettei ketään luvannut ottaa rokotetta.

    • Anonyymi

      korona rokotetta ei kannata ottaa koska siinä on niin paljo raskas metalleja ja muita myrkkyjä

      • Anonyymi

        Lähde ? Tuota en sentään usko ilman uskottavaa lähdettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähde ? Tuota en sentään usko ilman uskottavaa lähdettä.

        Paskapuheissa uskottavaa lähdettä ei ole.
        Tämä on aika mielenkiintoinen: https://yle.fi/uutiset/3-11772207


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuheissa uskottavaa lähdettä ei ole.
        Tämä on aika mielenkiintoinen: https://yle.fi/uutiset/3-11772207

        Persaukiset imbesillit voivat siis kerätä rahaa levittämällä rokotevastaista tietoa.
        Jo on aikoihin eletty.


    • Anonyymi

      Vieläkin otan

      Pirre

      • Montako sinä olet jo ottanut, kun vieläkin otat?


    • Anonyymi

      Jos Putin ottaa Sputnikin voin minäkin :D

      Per-kel

    • Anonyymi

      Haluan nähdä mitä vaikutusta rokotteilla on myöhemmässä vaiheessa.
      Voiko rokotteen saada ensi vuonna tähän aikaan.
      Kysymystä ei voi esittää mihinkään eikä kenenkään.
      Vahva epäilys on että kun vuoro menee ohitse niin se ikuisesti menetetty vuoro eikä uutta saa.

    • Anonyymi

      Kun saisi edes tietää tehoaako se mihinkään virukseen ?
      Virukset on muuntuneet.

      • Anonyymi

        Ainakin Uudellamaalla on enimmäkseen muuntunutta virusta liikkeellä
        kerrottiin pari viikkoa sitten, että suurin osa tartunnoista on sitä,
        samaa joka Briteissä levisi kuukaudessa.

        Rokotteessakin on riskinsä, jos rokotteet eivät virusmutaatioihin tehoa, miksi ottaa riski ?
        Onko kukaan lukenut äskettäin tietoa Astra Zenecan ja Modernan rokotteen tehosta muuntuneitten virusten suhteen ?
        Kun rokotukseen lähtee, kerrotaanko etukäteen aikaa varattaessa, mitä rokotetta tulee saamaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Uudellamaalla on enimmäkseen muuntunutta virusta liikkeellä
        kerrottiin pari viikkoa sitten, että suurin osa tartunnoista on sitä,
        samaa joka Briteissä levisi kuukaudessa.

        Rokotteessakin on riskinsä, jos rokotteet eivät virusmutaatioihin tehoa, miksi ottaa riski ?
        Onko kukaan lukenut äskettäin tietoa Astra Zenecan ja Modernan rokotteen tehosta muuntuneitten virusten suhteen ?
        Kun rokotukseen lähtee, kerrotaanko etukäteen aikaa varattaessa, mitä rokotetta tulee saamaan ?

        THL uskoo ja toivoo, että loppukesään mennessä on niin paljon rokotettuja,
        että virus ei leviäisi kovin paljon enää, tauti laantuisi.
        Tiedän, että parastaan kaikki viranomaiset yrittävät, ei ole viranomaisten syy,
        ettei rokotetteita saatu ajoissa eikä riittävästi lääketehtaitten lupausten mukaisesti,
        mutta epäilen ja pelkään, ettei tämäkään vuosi vielä ratkaisua asiaan tuo,
        juuri virusmutaatioitten takia.
        Toivottavasti kesällä saamme "hengähtää".
        Tsemppiä kaikille !
        Mielenrauhaa koronasulun ajalle !
        Ja siitäkin eteenpäin . . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        THL uskoo ja toivoo, että loppukesään mennessä on niin paljon rokotettuja,
        että virus ei leviäisi kovin paljon enää, tauti laantuisi.
        Tiedän, että parastaan kaikki viranomaiset yrittävät, ei ole viranomaisten syy,
        ettei rokotetteita saatu ajoissa eikä riittävästi lääketehtaitten lupausten mukaisesti,
        mutta epäilen ja pelkään, ettei tämäkään vuosi vielä ratkaisua asiaan tuo,
        juuri virusmutaatioitten takia.
        Toivottavasti kesällä saamme "hengähtää".
        Tsemppiä kaikille !
        Mielenrauhaa koronasulun ajalle !
        Ja siitäkin eteenpäin . . . .

        Kyllä sitä kuljetaan maski naamalla vielä vuoden päästäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä kuljetaan maski naamalla vielä vuoden päästäkin.

        Nii kuljentaanki eikä minua haittaa. Minulla oli savinaamio naamalla. Pestyäni sen pois,
        lapsi sanoi "olisit pitänyt sen vaan olit jotenkin paremman näköinen".


    • Eilen luin, että on ainakin Ruotsiin tulossa taas kolmea uutta rokotetta, joita on niitäkin vasta kokeiltu pienempiin testausryhmiin: Janssen ( Johnson & Johnson), Curevac ja Novavax.

      https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JJvLrm/tre-vaccin-pa-gang-till-sverige--ett-kan-godkannas-nasta-vecka

      Sitten on kuudenlaista eri rokotetta käytössä ja jos EU hyväksyy vielä Sputnikin, niin seitsemää erilaista.
      Rokotettava ei itse saa valita mikä piikki isketään hauikseen, minkä rokotteen laajempaan tutkimukseen osallistuu.
      Taidan hypätä yli koko ruletin, kun on niin hyvä elää näin jotakuinkin terveenä.
      Odottelen sitä SF-nenäsumutetta mieluiten.

    • Anonyymi

      Otimme jo ja ainakin huomiselle päivälle näkyi olevan runsaasti vapaita aikoja ,kun katsoin paikkakuntamme sivuilta netissä päivällä tänään., mistä varasimme jo viime viikolla ajan.

      • Anonyymi

        Eilen otin ensimmäisen ja 1.6 toisen.Vähän on pistoskohta arka muuten olo ok.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On tässä aikaa miettiä,kunhan niitä ensin saataisiin tänne.

    • Anonyymi

      Onneksi yli 70-vuotiaita pyritään rokottamaan Pfeizerilla.
      AstraZeneca rokotteen antaminen on keskeytetty monessa maassa,
      koska sillä rokotetuille on tullut veritulppia, vai miten ymmärsitte ?
      Tapauksia ei ole paljon, mutta kuitenkin.......

    • Anonyymi

      MISTÄ VOIN OSTAA KORONA ROKOTTEEN THL EI ANNA ROKOTETTA VAIKKA OLEN 73v ?? en ole ne...i

    • Anonyymi

      Olisin ottanut,aika peruttiin.

    • Anonyymi

      Otan sen vain jos se on mahdollista saada pakaraan mutta jos en voi ottaa sitä pakaraan en ota sitä pakaraan tuntuu luotettavimmalta ottaa ja mukavimmalta

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe