Lento on vain siirtymä kohteeseen.

Anonyymi

Kysyisin kohteliaasti otsikon kommentin toisaalle kirjoittaneelta jolle vain suomen ykköslentoyhtiö on ainoa oikea, mitä tällaisen joka ei ole koskaan minnekään mistään lentänyt tulisi ottaa huomioon?

Muissa asioissa kuten vain siirtyminen autollani ja myös moottoripyörälläni kohteeseen, minulla kyllä on ollut runsaasti perusteita kulkuneuvoni valintaan ja hankintaan.
Yhtälailla aallokossa vain siirtymiseeni vaikuttaa kulkuneuvon moni seikka hintoineen jota hintalaatusuhteeksi kutsutaan.

Olisi ystävällistä jos tämä kaikesta kaikki tietävä ja kaikesta ainoan oikean mielipiteen esittäjä hieman valaisisi miksi lento tulee tulkita vain siirtymiseksi kohteeseen.

Kiitän jo etukäteen Pattayan rakkaiden viisainta lerpattamattomasta ja muutenkin irvailemattomasta vastauksesta.

40

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nils Holgersson airways on paras lentoyhtiö lerpalle.

      • Anonyymi

        Kiitos ensimmäisestä kommentista, se kertoo paljon finnairin asiakaskunnasta jota kommentoija omalta osaltaan edustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ensimmäisestä kommentista, se kertoo paljon finnairin asiakaskunnasta jota kommentoija omalta osaltaan edustaa.

        4 min.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 min.

        Kiitän tästäkin kommentista sen antaen minun ymmärtää aloituksen aiheen olevan Pattayan rakkaalle kovin vastenmielinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän tästäkin kommentista sen antaen minun ymmärtää aloituksen aiheen olevan Pattayan rakkaalle kovin vastenmielinen.

        Kuinka sekaisin senssukka rukka voi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sekaisin senssukka rukka voi olla?

        No, lue aloituksia ja katso kellonaikoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sekaisin senssukka rukka voi olla?

        Äärimmäisen helppo ymmärtää miksi Pattayan rakas ei ole parisuhteessa, eikä tule olemaan, koska kukaan naaraspuolinen ei jaksaisi kuunnella 24/7 kilahtaneen senssukkamielenkiintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärimmäisen helppo ymmärtää miksi Pattayan rakas ei ole parisuhteessa, eikä tule olemaan, koska kukaan naaraspuolinen ei jaksaisi kuunnella 24/7 kilahtaneen senssukkamielenkiintoa.

        Sulla on jo parisuhde. Voin vakuuttaa että olet tiiviissä suhteessa suomikaksnelosen kanssa.


      • Anonyymi

        Niin paljon itse kertonut että voi sentään miten hurjaa tarinaa on kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on jo parisuhde. Voin vakuuttaa että olet tiiviissä suhteessa suomikaksnelosen kanssa.

        Sinä poju vakuutat ainoastaan heikkoa mielenterveyttä, suorastaan olematonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 min.

        Kiitos kiittämisen kiittämisestä.


    • Anonyymi

      Jos lentojen palveluilla ei ole merkitystä, niin miksi rakas hehkuttaa liikemiesosastoa ja yhdenkin neitimäisen aijaten kuvia osastolta ... ja taas varpaistaan?

      • Anonyymi

        Kerro hieman mitä palveluksia tarkoitat? Kaikissa kun on samat palvelut turistiluokassa paitsi että Aeroflot ei myy alkoholia. Kaikissa muissa voit pyytää lentoemäntää tarjoilemaan kaikkea mitä heillä on myytävänä.
        Et ole ilmeisesti ihan lähivuosikymmeninä paljoa lennellyt ja mielikuvasi yhtiöistä on peräisin netistä.

        Terkuin: noin 40 kaukolentoa lentänyt mieshenkilö. Lyhyempiä lentoja lisäksi jonkin verran enemmän. Minulle tärkeintä kaukolennolla on iso kone joka lentää tasaisesti ja aikataulussa. Ne pari vodkakolaa saanut joka kerta ja siinä ne on ylimääräiset palvelustarpeeni. Pari leffaa tulee katseltua lennon aikana ja pari kioskista ostettua lehteä luettua. Tiede ja historialehtiä.
        Niissä piisaa luettavaa sitten vielä perilläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro hieman mitä palveluksia tarkoitat? Kaikissa kun on samat palvelut turistiluokassa paitsi että Aeroflot ei myy alkoholia. Kaikissa muissa voit pyytää lentoemäntää tarjoilemaan kaikkea mitä heillä on myytävänä.
        Et ole ilmeisesti ihan lähivuosikymmeninä paljoa lennellyt ja mielikuvasi yhtiöistä on peräisin netistä.

        Terkuin: noin 40 kaukolentoa lentänyt mieshenkilö. Lyhyempiä lentoja lisäksi jonkin verran enemmän. Minulle tärkeintä kaukolennolla on iso kone joka lentää tasaisesti ja aikataulussa. Ne pari vodkakolaa saanut joka kerta ja siinä ne on ylimääräiset palvelustarpeeni. Pari leffaa tulee katseltua lennon aikana ja pari kioskista ostettua lehteä luettua. Tiede ja historialehtiä.
        Niissä piisaa luettavaa sitten vielä perilläkin.

        Nils Holgersson airways on paras lentoyhtiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro hieman mitä palveluksia tarkoitat? Kaikissa kun on samat palvelut turistiluokassa paitsi että Aeroflot ei myy alkoholia. Kaikissa muissa voit pyytää lentoemäntää tarjoilemaan kaikkea mitä heillä on myytävänä.
        Et ole ilmeisesti ihan lähivuosikymmeninä paljoa lennellyt ja mielikuvasi yhtiöistä on peräisin netistä.

        Terkuin: noin 40 kaukolentoa lentänyt mieshenkilö. Lyhyempiä lentoja lisäksi jonkin verran enemmän. Minulle tärkeintä kaukolennolla on iso kone joka lentää tasaisesti ja aikataulussa. Ne pari vodkakolaa saanut joka kerta ja siinä ne on ylimääräiset palvelustarpeeni. Pari leffaa tulee katseltua lennon aikana ja pari kioskista ostettua lehteä luettua. Tiede ja historialehtiä.
        Niissä piisaa luettavaa sitten vielä perilläkin.

        Oikein hyvä kommentti kaukolentoja lentäneeltä mieshenkilöltä, siis nimenomaan lentoyhtiöiden palveluista ei saa olla muita mielipiteitä kuin mieshenkilön.

        Kiitos selventävästä ja tyhjentävästä kommentista ja voitaneen samalla lopettaa hotelliarvostelut koska kaikissa hotelleissa on sänky ja ravintola-arvostelut koska kaikissa ruokaravintoloissa saa ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvä kommentti kaukolentoja lentäneeltä mieshenkilöltä, siis nimenomaan lentoyhtiöiden palveluista ei saa olla muita mielipiteitä kuin mieshenkilön.

        Kiitos selventävästä ja tyhjentävästä kommentista ja voitaneen samalla lopettaa hotelliarvostelut koska kaikissa hotelleissa on sänky ja ravintola-arvostelut koska kaikissa ruokaravintoloissa saa ruokaa.

        Ole hyvä. Esitin kysymyksen että millä perusteella sinun mielestäsi joku toinen vaihtoehto, yhtiö tai reitti on parempi kuin Finnairin suora lento Bangkokiin? Miten ne poikkeaa edukseen? Itse en ole eroa havainnut. Yölento finnairilla on itselleni paras vaihtoehto. Käy päiväsaikaan muuten aika pitkäksi ja unta ei saa sitten millään. Yölennolla sentään nukun 3-4 tuntia. Bisneksessä olen joskus nukkunut koko lennon ajan ja skipannut muut paitsi ekan aterian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä. Esitin kysymyksen että millä perusteella sinun mielestäsi joku toinen vaihtoehto, yhtiö tai reitti on parempi kuin Finnairin suora lento Bangkokiin? Miten ne poikkeaa edukseen? Itse en ole eroa havainnut. Yölento finnairilla on itselleni paras vaihtoehto. Käy päiväsaikaan muuten aika pitkäksi ja unta ei saa sitten millään. Yölennolla sentään nukun 3-4 tuntia. Bisneksessä olen joskus nukkunut koko lennon ajan ja skipannut muut paitsi ekan aterian.

        Kovin olet innokas esittämään kysymyksiäsi tarkoituksellasi että kun saat vastauksen niin saat irvailla negaa joten annetaan sinulle aihe:

        Ensinnäkään meille ei ole mitään merkitystä reiteillä ja yhtiöillä, njiden kotimailla tai aliansseilla kuten sinulle, joten emme alituiseen vertaile eri vaihtoehtoja.
        Edukseen tai ei yhdentekevää meille mutta tärkeää sinulle.
        Yöllä tai päivällä, no matkusta sinä yöllä.
        Me matkustamme useinmiten perheenä, joten jopa aivan tarkoituksella pomputamme ja toisinaan vietetään päivä tai pari jopa pomppukohteessa.

        Näin olen jo vastannut saaden irvailusi, mutta voithan toki jatkaa että saat alati kaipaamasi internetoravan:
        Vertauksena Thaimaan ykköslentoyhtiä finskiin.
        Jalkatilaa, mukavammat istuimet, paremmat ruoat, jatkuva ystävällinen palvelu, kommunikointi tarvittaessa thaivaimon kanssa thain kielellä, miellyttävämpi ilmapiiri kaikenkaikkeaan.
        Tosin makuasia, mutta tällä palstallahan vain sinun mielipiteesi on oikea.
        Anteeksi että olen kommentoinut tällä sinun johtamalla forkalla.

        Myös muutama muu on kanssamme samaa mieltä:

        https://skytraxratings.com/airlines/thai-airways-rating

        Mutta kuten yleisesti tiedossa että vain sinun mielipiteesi on oikea, niin anteeksi vielä kerran itseni muiden ihmisten puolesta joilla mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin olet innokas esittämään kysymyksiäsi tarkoituksellasi että kun saat vastauksen niin saat irvailla negaa joten annetaan sinulle aihe:

        Ensinnäkään meille ei ole mitään merkitystä reiteillä ja yhtiöillä, njiden kotimailla tai aliansseilla kuten sinulle, joten emme alituiseen vertaile eri vaihtoehtoja.
        Edukseen tai ei yhdentekevää meille mutta tärkeää sinulle.
        Yöllä tai päivällä, no matkusta sinä yöllä.
        Me matkustamme useinmiten perheenä, joten jopa aivan tarkoituksella pomputamme ja toisinaan vietetään päivä tai pari jopa pomppukohteessa.

        Näin olen jo vastannut saaden irvailusi, mutta voithan toki jatkaa että saat alati kaipaamasi internetoravan:
        Vertauksena Thaimaan ykköslentoyhtiä finskiin.
        Jalkatilaa, mukavammat istuimet, paremmat ruoat, jatkuva ystävällinen palvelu, kommunikointi tarvittaessa thaivaimon kanssa thain kielellä, miellyttävämpi ilmapiiri kaikenkaikkeaan.
        Tosin makuasia, mutta tällä palstallahan vain sinun mielipiteesi on oikea.
        Anteeksi että olen kommentoinut tällä sinun johtamalla forkalla.

        Myös muutama muu on kanssamme samaa mieltä:

        https://skytraxratings.com/airlines/thai-airways-rating

        Mutta kuten yleisesti tiedossa että vain sinun mielipiteesi on oikea, niin anteeksi vielä kerran itseni muiden ihmisten puolesta joilla mielipide.

        "Vietetään päivä tai pari jopa pomppukohteessa"..? Vietätkö aikasi jollain muullakin matkailupalstalla, kuinka aikasi riittää muuhun kun vietät täällä 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vietetään päivä tai pari jopa pomppukohteessa"..? Vietätkö aikasi jollain muullakin matkailupalstalla, kuinka aikasi riittää muuhun kun vietät täällä 24/7.

        Alle 10 minuutissa sait mainitsemani internetoravan, ole hyvä, minä lopetan tämänaiheen käsittelyn tähän.
        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin olet innokas esittämään kysymyksiäsi tarkoituksellasi että kun saat vastauksen niin saat irvailla negaa joten annetaan sinulle aihe:

        Ensinnäkään meille ei ole mitään merkitystä reiteillä ja yhtiöillä, njiden kotimailla tai aliansseilla kuten sinulle, joten emme alituiseen vertaile eri vaihtoehtoja.
        Edukseen tai ei yhdentekevää meille mutta tärkeää sinulle.
        Yöllä tai päivällä, no matkusta sinä yöllä.
        Me matkustamme useinmiten perheenä, joten jopa aivan tarkoituksella pomputamme ja toisinaan vietetään päivä tai pari jopa pomppukohteessa.

        Näin olen jo vastannut saaden irvailusi, mutta voithan toki jatkaa että saat alati kaipaamasi internetoravan:
        Vertauksena Thaimaan ykköslentoyhtiä finskiin.
        Jalkatilaa, mukavammat istuimet, paremmat ruoat, jatkuva ystävällinen palvelu, kommunikointi tarvittaessa thaivaimon kanssa thain kielellä, miellyttävämpi ilmapiiri kaikenkaikkeaan.
        Tosin makuasia, mutta tällä palstallahan vain sinun mielipiteesi on oikea.
        Anteeksi että olen kommentoinut tällä sinun johtamalla forkalla.

        Myös muutama muu on kanssamme samaa mieltä:

        https://skytraxratings.com/airlines/thai-airways-rating

        Mutta kuten yleisesti tiedossa että vain sinun mielipiteesi on oikea, niin anteeksi vielä kerran itseni muiden ihmisten puolesta joilla mielipide.

        Ihan asiallinen vastaus ja mielipide. Pomppulento tarkoittaa yhtä tai useampaa välilaskua. Pomppulennon määritelmä ei ole jäädä sinne välilaskupaikkaan, vaan silloin on kyseessä miniloma kyseisessä kohteessa, eikä pomppulento.
        Pomppulennolla matka jatkuu välilaskupaikan lentoasemalta lentäen eteenpäin.
        Tiedoksesi että thaivaimosi kielitaidolla ei ole mitään merkitystä edes Bangkokin suorilla lennoilla, eikä se paranna tunnelmaa. Yhteinen valittu kieli lentoliikenteessä on englanti niin lentäjillä kuin lentohenkilökunnalla. Kuulutukset tulevat sitten niillä kielillä joiden matkustajia on koneessa eniten.
        Olen toki nähnyt usein tilanteita joissa matkustaja ei ymmärrä kysymystä että kanaa vai lihaa, mutta siinäkään tilanteessa thaikielen osaaja ei auta eikä paranna tunnelmaa.
        Lentoliikenne on kovin kilpailtu ala. Yhdelläkään yhtiöllä ei ole varaa kauaa myydä ali tai ylihintaa vaan hintalaadun pitää olla kohdallaan ja sama koskee palveluita.
        Toki tykkään katsella lennoilla nuoria hymyileväisiä aasialaisia lentoemoja, mutta se ei ole matkani päätarkoitus. Tarkoitus on päästä perille oikeaan hintaan ja oikeaan aikaan. Minun loma alkaa vasta perillä.

        PS: En usko tarinaasi "teidän perheen" matkoista. Et ole paljoa lennellyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle 10 minuutissa sait mainitsemani internetoravan, ole hyvä, minä lopetan tämänaiheen käsittelyn tähän.
        Kiitos.

        4 minuuttia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan asiallinen vastaus ja mielipide. Pomppulento tarkoittaa yhtä tai useampaa välilaskua. Pomppulennon määritelmä ei ole jäädä sinne välilaskupaikkaan, vaan silloin on kyseessä miniloma kyseisessä kohteessa, eikä pomppulento.
        Pomppulennolla matka jatkuu välilaskupaikan lentoasemalta lentäen eteenpäin.
        Tiedoksesi että thaivaimosi kielitaidolla ei ole mitään merkitystä edes Bangkokin suorilla lennoilla, eikä se paranna tunnelmaa. Yhteinen valittu kieli lentoliikenteessä on englanti niin lentäjillä kuin lentohenkilökunnalla. Kuulutukset tulevat sitten niillä kielillä joiden matkustajia on koneessa eniten.
        Olen toki nähnyt usein tilanteita joissa matkustaja ei ymmärrä kysymystä että kanaa vai lihaa, mutta siinäkään tilanteessa thaikielen osaaja ei auta eikä paranna tunnelmaa.
        Lentoliikenne on kovin kilpailtu ala. Yhdelläkään yhtiöllä ei ole varaa kauaa myydä ali tai ylihintaa vaan hintalaadun pitää olla kohdallaan ja sama koskee palveluita.
        Toki tykkään katsella lennoilla nuoria hymyileväisiä aasialaisia lentoemoja, mutta se ei ole matkani päätarkoitus. Tarkoitus on päästä perille oikeaan hintaan ja oikeaan aikaan. Minun loma alkaa vasta perillä.

        PS: En usko tarinaasi "teidän perheen" matkoista. Et ole paljoa lennellyt.

        PPS: Joihinkin välilaskupaikkoihin vaaditaan viisumi, jos meinaat poistua lentoasemalta. Siksikään sinne välilaskupaikkaan ei noin vain jäädä hengailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PPS: Joihinkin välilaskupaikkoihin vaaditaan viisumi, jos meinaat poistua lentoasemalta. Siksikään sinne välilaskupaikkaan ei noin vain jäädä hengailemaan.

        Tämä oli hyvä tieto ahaa viisumi, no täytyypä muistaa ja anteeksi että pomppusanaa tuli käytettyä väärin.
        Sinun uskomuksesi on minulle yhdentekevää, etkä sinä määrittele mitä jotkut muut kokee miellyttäväksi palveluksi perusteella että sinä et arvosta niitä palveluita, mutta saithan nimenomaan sen tärkeimmän sinulle,internetorgasmin.
        Kovin on kilpailtu ala? Niin siksi olemme valinneet kilpailuun osallistuvista tahtomaamme palvelua tarjoavat, emme finskiäsi, sorry.
        Sinun loma alkaa vasta perillä ...... No koska olet apina aikonut aloittaa seuraavan Paratiisilomasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli hyvä tieto ahaa viisumi, no täytyypä muistaa ja anteeksi että pomppusanaa tuli käytettyä väärin.
        Sinun uskomuksesi on minulle yhdentekevää, etkä sinä määrittele mitä jotkut muut kokee miellyttäväksi palveluksi perusteella että sinä et arvosta niitä palveluita, mutta saithan nimenomaan sen tärkeimmän sinulle,internetorgasmin.
        Kovin on kilpailtu ala? Niin siksi olemme valinneet kilpailuun osallistuvista tahtomaamme palvelua tarjoavat, emme finskiäsi, sorry.
        Sinun loma alkaa vasta perillä ...... No koska olet apina aikonut aloittaa seuraavan Paratiisilomasi?

        Sinun piti lopettaa kommentointi asiasta joten mitä jos pitäisit turpasi tukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli hyvä tieto ahaa viisumi, no täytyypä muistaa ja anteeksi että pomppusanaa tuli käytettyä väärin.
        Sinun uskomuksesi on minulle yhdentekevää, etkä sinä määrittele mitä jotkut muut kokee miellyttäväksi palveluksi perusteella että sinä et arvosta niitä palveluita, mutta saithan nimenomaan sen tärkeimmän sinulle,internetorgasmin.
        Kovin on kilpailtu ala? Niin siksi olemme valinneet kilpailuun osallistuvista tahtomaamme palvelua tarjoavat, emme finskiäsi, sorry.
        Sinun loma alkaa vasta perillä ...... No koska olet apina aikonut aloittaa seuraavan Paratiisilomasi?

        Vuosia olet jaksanut puhua itsestäsi monikkomuodossa, puhunut arvovalloista, kansainvälisyyksistä, arvostuksista, seurueista, tasoista, kasteista, laaduista..
        Ihailet kovasti julkimoita ja himoitset siirtolaismiehiä. Olet myös tuntevinasi kaikki mutta kukaan ei tunne sinua.
        Kaikki näkee että olet aikoja sitten kelkasta pudonnut vainoharhainen ja tyhjätaskuinen mielikuvitusmaailmassa elelevä sairasmielinen toope, joka kadehtii kaikkea mahdollista ja keksii päästään näitä tarinoitaan "meistä" ja "meidän matkavalinnoista" jossakin metsätorpassa tai laitoksessa. Se juna meni jo kohdaltasi jossa matkusteltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia olet jaksanut puhua itsestäsi monikkomuodossa, puhunut arvovalloista, kansainvälisyyksistä, arvostuksista, seurueista, tasoista, kasteista, laaduista..
        Ihailet kovasti julkimoita ja himoitset siirtolaismiehiä. Olet myös tuntevinasi kaikki mutta kukaan ei tunne sinua.
        Kaikki näkee että olet aikoja sitten kelkasta pudonnut vainoharhainen ja tyhjätaskuinen mielikuvitusmaailmassa elelevä sairasmielinen toope, joka kadehtii kaikkea mahdollista ja keksii päästään näitä tarinoitaan "meistä" ja "meidän matkavalinnoista" jossakin metsätorpassa tai laitoksessa. Se juna meni jo kohdaltasi jossa matkusteltiin.

        Kuka sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle 10 minuutissa sait mainitsemani internetoravan, ole hyvä, minä lopetan tämänaiheen käsittelyn tähän.
        Kiitos.

        3 min.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia olet jaksanut puhua itsestäsi monikkomuodossa, puhunut arvovalloista, kansainvälisyyksistä, arvostuksista, seurueista, tasoista, kasteista, laaduista..
        Ihailet kovasti julkimoita ja himoitset siirtolaismiehiä. Olet myös tuntevinasi kaikki mutta kukaan ei tunne sinua.
        Kaikki näkee että olet aikoja sitten kelkasta pudonnut vainoharhainen ja tyhjätaskuinen mielikuvitusmaailmassa elelevä sairasmielinen toope, joka kadehtii kaikkea mahdollista ja keksii päästään näitä tarinoitaan "meistä" ja "meidän matkavalinnoista" jossakin metsätorpassa tai laitoksessa. Se juna meni jo kohdaltasi jossa matkusteltiin.

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        Kaikkea se katkera kateus teettääkin.


    • Anonyymi

      Aina kun olen kontillani, Aimo tykkää siirtyä kohteeseen.
      S

      • Anonyymi

        Kuka v.tun Aimo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka v.tun Aimo?

        Voin vakuuttaa että mulla on jo aimo. thai-aimo. Uima hyppää voltilla ja soutu veneellä suutelee plaanissa. Kun se haastattelee lento koneessa seutulan lento kentällä lentokentän koneen emäntää thaimaan kielelellä niin hyvä tunnelma valtaa mielet. Meidän valinta on laadukas ulko maalainen lento yhtiö. Minä en tarvi pituus suunnassa jalka tilaa koska olen alle 150 pitkä mutta reidet on ihan härkäpaksut eikä mahdu penkin ja tarjottimen väliin Vinnairin lento kentän koneessa. Tarjotin jää vinoon niin että riisit ja pinaatti muhennus valuu pussihousujeni lahkeita pitkin lapikkaisiin.


      • SenssuChlangMai kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että mulla on jo aimo. thai-aimo. Uima hyppää voltilla ja soutu veneellä suutelee plaanissa. Kun se haastattelee lento koneessa seutulan lento kentällä lentokentän koneen emäntää thaimaan kielelellä niin hyvä tunnelma valtaa mielet. Meidän valinta on laadukas ulko maalainen lento yhtiö. Minä en tarvi pituus suunnassa jalka tilaa koska olen alle 150 pitkä mutta reidet on ihan härkäpaksut eikä mahdu penkin ja tarjottimen väliin Vinnairin lento kentän koneessa. Tarjotin jää vinoon niin että riisit ja pinaatti muhennus valuu pussihousujeni lahkeita pitkin lapikkaisiin.

        Joku kohta ihmettelee miksi matkustan pangokiin lapikkaissa, mutta vaihdan ne lennon loppu osiossa huopatossuihin heti kun koneen nokkapyörä koskettaa moottori radan pinta osaa. Tuttu dullimies säilyttää lapikkaita terminaalin narikassa sillä aikaa kun luksustelen nanalla.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Joku kohta ihmettelee miksi matkustan pangokiin lapikkaissa, mutta vaihdan ne lennon loppu osiossa huopatossuihin heti kun koneen nokkapyörä koskettaa moottori radan pinta osaa. Tuttu dullimies säilyttää lapikkaita terminaalin narikassa sillä aikaa kun luksustelen nanalla.

        Hyvin sanottu pohjoisen mies tuo luksustelen nanalla! Mukavaa että on näppäriäkin kirjoitus taitureita kuten me 2. Nasan tehtävissä olen käynyt usein kuussa korjaamassa kuu kulkijoita. Lennän sinne satelliitilla. Evääksi valitsen juustonaksuja, koska ne on kevyitä kuljettaa ja terveellistä aivoruokaa. Kuu tunnetaan meidän nasalaisten keskuudessa nimellä luna. Minä siis naksustelen lunalla ja sinä luksustelet nanalla! Heheh!? Ollaan kyllä oikeat liikemiehet ja verpaali veljekset kerta kaikkiaan!

        HumanBall 80v, Hauho


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu pohjoisen mies tuo luksustelen nanalla! Mukavaa että on näppäriäkin kirjoitus taitureita kuten me 2. Nasan tehtävissä olen käynyt usein kuussa korjaamassa kuu kulkijoita. Lennän sinne satelliitilla. Evääksi valitsen juustonaksuja, koska ne on kevyitä kuljettaa ja terveellistä aivoruokaa. Kuu tunnetaan meidän nasalaisten keskuudessa nimellä luna. Minä siis naksustelen lunalla ja sinä luksustelet nanalla! Heheh!? Ollaan kyllä oikeat liikemiehet ja verpaali veljekset kerta kaikkiaan!

        HumanBall 80v, Hauho

        Kuumatkojeni vuoksi minua kutsutaan osastolla arvonimellä lunatic. Kuljen usein tyhjä juusto naksu pussi päässäni käytävillä vähän samaan tapaan kuin paavi ja kuningaat.

        HumanBall 80v, Hauho


      • Anonyymi

        Parin tunnin päästä uusi katetrin tyhjennys ja puurokärry koliseekin iloisesti käytävällä. Ei mene varmaan enää montaa päivää kun ekat joulupuurot tarjoillaan teille laitosasukeille siellä Suomessa. Leuka pystyyn vaan ja reippain mielin kohti joulua, Mr Sensei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuumatkojeni vuoksi minua kutsutaan osastolla arvonimellä lunatic. Kuljen usein tyhjä juusto naksu pussi päässäni käytävillä vähän samaan tapaan kuin paavi ja kuningaat.

        HumanBall 80v, Hauho

        Tuo systeemi on sama kuin maatuskoissa. Tyhjä pussi tyhjän pään päällä jonka alla on taas lisää tyhjää.


    • Anonyymi

      Nils Holgersson Airways voi laskeutua minne vain. Senkun hyppäät vaan siivelle.

    • Itselleni lento on enimmäkseen vain siirtyminen paikasta A paikkaan B mahdollisimman hyvällä hinta/laatusuhteella.
      Itselleni paras "laatu" on suora lento jos vain muut asiat lennon suhteen ovat kunnossa. Ja kun ainoa yhtiö joka lentää suoria Helsinki - Bangkok lentoja on Finnair, niin se on aina se mihin tulee sitten muiden lentojen hinta/laatu suhdetta sitten verrattua.
      Qatarin lennoilla olen viimeisen viiden vuoden aikana lentänyt varmaan suhteellisen saman määrän Helsinki - Bangkok lentoja kuin Finnairillakin. Olen lähtäkohtaisesti pitänyt rajana sitä että Qatarin vaihdollisen lennon (ja vaihtoaika Dohassa maks 3h.) edestakaisten lentojen hinnan tule olla noin 150€ halvempi kuin suoralla Finnairin lennolla että Qatarin valitsen.

      Yksi tekijä mikä vielä vaikuttaa itselläni, on se miten sitten mahdollinen jatkoyhteys Bangkokista osuu tuon valitun lennon kanssa yhteen (lento taikka bussi), kun itselläni matka monasti jatkuu Bangkokista ihan muihin osiin (joko lentäen etelän kentille, Phuket:iin taikka Krabille tai sitten pohjoiseen Chiang Maihin) maata, jolloin se monelta milläkin jatkoyhteydellä ollaan lopulta perillä milläkin lennolla, näyttää yhtä osaa omassa lentovalinnassani.

      • Anonyymi

        Moi moi Santtu!

        Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta... suurin piirteinen näin tämä kuvio menee meilläkin, kuten sinä kerroit toimivasi. Meillä muuten kaunis, koulutettu ja kansainvälinen vaimoni pitää Finnskillä lentämisestä enemmän kuin Thailla. Air Francella on myös paljon lentänyt, mutta Finskiä pitää parempana.

        Tarpeeksi paljon kun olemme joutuneet lentämään, niin meille Finskin suorat on se juttu.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3163
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3004
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2225
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1982
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1795
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1572
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      101
      1295
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1185
    Aihe