Mulla on siis mooseksen aikainen läppäri ja siinä huawein nettitikku. tota päivitystä se on nyt ladannut viikkotolkulla ja 77% valmiina. eilen ei toiminut netti ja luin jostain että koko tikun toimivuus voi kadota ton päivityksen jälkeen. en käytä konetta päivittäin niin en näe tarvetta ostaa uutta kun vanha pelaa tai on ainakin tähän asti. saako noihin vanhoihin koneisiin (2012?) jaettua netin kännykällä?
20h2 päivitys ja nettitikku
Anonyymi
1
111
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai nettitikun toimivuus voi kadota, jos se ei ole yhteensopiva uusimman käyttöjärjestelmäversion kanssa. Silloin kannattaa joko päivittää myös tikku tai olla päivittämättä käyttöjärjestelmää. Tosin jos et päivitä käyttöjärjestelmää, niin ei kannata pitää kyseistä konetta netissäkään, koska silloin haavoittuvuudet ovat paikkaamatta.
Se, saako netin jaettua kännykästä, riippuu aivan täysin koneesta. Jos et muuten saa nettiä koneeseen, niin mene esimerkiksi kirjastoon käyttämään WiFiä tai (mieluummin) käy kaverilla langallisen netin päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086