Squirttaavaa naista Satakunnasta?

Löytyiskö tätä kautta liveseuraksi naista joka squirttaa? Tarjolla olis hyvinkin kielitaitoinen varattu mies joka ei tuota ihanuutta ole hetkeen kokenut. Vastata voi myös sähköpostilla [email protected]

109

1244

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olis kyllä mahtavaa päästä moinen kokemaan :)

      • Anonyymi

        näihä se o


    • Anonyymi

      Taitaa vaan olla aika vaikea löytää moista naista?

    • Anonyymi

      Haluaisin, mut oon niin kaukana...

      • Anonyymi

        Missä sä olet itse espoossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sä olet itse espoossa

        Tampereella


      • Miksi kaikki halukkaat naiset on aina niin kaukaa :(


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Miksi kaikki halukkaat naiset on aina niin kaukaa :(

        ..ja kaikki kielimiehet on jotenkin kasaantunut Satakunnan alueelle =(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..ja kaikki kielimiehet on jotenkin kasaantunut Satakunnan alueelle =(

        Olis tässä yks espoossa sguirttaava nainen vaan puuttuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis tässä yks espoossa sguirttaava nainen vaan puuttuu

        Se vaatii osaavat sormet...saan itseni tulemaan niin muttei kukaan mies...yrittäminen on kyllä nautinnollista!


      • No sä voit keskittyä sipuliin niin mä keskityn naisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaatii osaavat sormet...saan itseni tulemaan niin muttei kukaan mies...yrittäminen on kyllä nautinnollista!

        Olis kyllä kiva päästä yrittämään ;)


      • Anonyymi

        Onko Espoosta Tampereelle liikaa välimatkaa kuiteskin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyllä kiva päästä yrittämään ;)

        Mitä tekisit? Jos pääsisit koittamaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekisit? Jos pääsisit koittamaan?

        Mä ainakin aloittaisin ihan nuolemalla ja jossain kohdassa sit yksi tai kaksi sormea mukaan ja niillä koittaisin hyväillä sit g-pistettä. Toki opastus olisi suotavaa ;)


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Mä ainakin aloittaisin ihan nuolemalla ja jossain kohdassa sit yksi tai kaksi sormea mukaan ja niillä koittaisin hyväillä sit g-pistettä. Toki opastus olisi suotavaa ;)

        Jep. Hyvä lämmittely on erittäin tärkeä...kiusaaminen, silleen et valuu reisille jo muutenkin..ja sit mä ainakin tarvin aika reipasta sormityöskentelyä, ehkä jopa kovakouraista =) ...mutta kuten jo kerrottu, mies ei oo pystyny tätä mulle tekee..itse kun tietää herkät paikat niin onnistuu. Mul on kyl yksi tyyppi kiikaris, joka varmaan siihen pystys, koska käyn jo valmiiks kuumana siihen ...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Hyvä lämmittely on erittäin tärkeä...kiusaaminen, silleen et valuu reisille jo muutenkin..ja sit mä ainakin tarvin aika reipasta sormityöskentelyä, ehkä jopa kovakouraista =) ...mutta kuten jo kerrottu, mies ei oo pystyny tätä mulle tekee..itse kun tietää herkät paikat niin onnistuu. Mul on kyl yksi tyyppi kiikaris, joka varmaan siihen pystys, koska käyn jo valmiiks kuumana siihen ...

        Kunnon opastus on kyllä kaiken a ja o ;)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Kunnon opastus on kyllä kaiken a ja o ;)

        Niin , säkin varmaan siinä onnistuisit =)koska tiedät mitä haluaisin....t. Lisää pyllypiiskaa ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tampereella

        Täällä olisi Tamperelainen, vajaa 50-v hyvin käyttäytyvä sinkkumies.
        Halukas nuolemaan jotakuta kivaa naista ja valmis ehkä pitempäänkin suhteeseen.
        180cm/80kg. Tykkään kovasti nuolemisesta ja nautinnon antamisesta naiselle suullani.


      • Anonyymi
        HraNuoliainen kirjoitti:

        Täällä olisi Tamperelainen, vajaa 50-v hyvin käyttäytyvä sinkkumies.
        Halukas nuolemaan jotakuta kivaa naista ja valmis ehkä pitempäänkin suhteeseen.
        180cm/80kg. Tykkään kovasti nuolemisesta ja nautinnon antamisesta naiselle suullani.

        Voi kun olis ihanaa...mä oon kylläkin varattu..? Sä tunnut haluavan oikean suhteen? Mä haen pientä piristystä vaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin , säkin varmaan siinä onnistuisit =)koska tiedät mitä haluaisin....t. Lisää pyllypiiskaa ;)

        Aivan, ollaan taidettu vähän muistakin mieltymyksistä jutella sähköpostitse ja ihan kuvien kera ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olis ihanaa...mä oon kylläkin varattu..? Sä tunnut haluavan oikean suhteen? Mä haen pientä piristystä vaan..

        Kyllä käy lyhyempikin juttu juuri nautintoon ja piristykseen.
        Olen samalla nimimerkillä Suomi24:n treffeissä, siellä voi viestittää ;)


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Aivan, ollaan taidettu vähän muistakin mieltymyksistä jutella sähköpostitse ja ihan kuvien kera ;)

        Juuh, oikein nautinnollinen etä"suhde" =)..voisit kyllä kuvan laittaa ja auttaa naista ku panettaa taas niin et räjähdän kohta =)


      • Anonyymi
        HraNuoliainen kirjoitti:

        Kyllä käy lyhyempikin juttu juuri nautintoon ja piristykseen.
        Olen samalla nimimerkillä Suomi24:n treffeissä, siellä voi viestittää ;)

        Kerrotko vielä mistäpäin Tamperetta olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuh, oikein nautinnollinen etä"suhde" =)..voisit kyllä kuvan laittaa ja auttaa naista ku panettaa taas niin et räjähdän kohta =)

        Harmi kun nyt ei ehdi laittamaan, mutta onneksi sulla on vanhat kuvat varmasti tallessa ;).


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Harmi kun nyt ei ehdi laittamaan, mutta onneksi sulla on vanhat kuvat varmasti tallessa ;).

        On tallessa tietenkin!! =D


      • Anonyymi kirjoitti:

        On tallessa tietenkin!! =D

        Olis muuten mahtavaa saada video kun squittaat ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaatii osaavat sormet...saan itseni tulemaan niin muttei kukaan mies...yrittäminen on kyllä nautinnollista!

        Jyväskylässä olisi sormistaan kätevä mies tarjolla. 😘


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Olis muuten mahtavaa saada video kun squittaat ;)

        Niin....on vaikeeta kuvailla ku tarvin molemmat kädet itse siinä kohtaa... =)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin....on vaikeeta kuvailla ku tarvin molemmat kädet itse siinä kohtaa... =)

        Varmasti, mutta jos jonkun tuen keksis puhelimelle ;)


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Varmasti, mutta jos jonkun tuen keksis puhelimelle ;)

        No lupaan yrittää! Hhmm , missä tosiaan kaikki naiset on? Tulee vähä "poikkeava" olo mulla tässä ....


      • Anonyymi kirjoitti:

        No lupaan yrittää! Hhmm , missä tosiaan kaikki naiset on? Tulee vähä "poikkeava" olo mulla tässä ....

        Voisin koittaa vastineeksi sit kyllä laittaa kans jotain kuvaa/videota jos haluat ;).

        Äläs muuta sano. Kovin hiljaisia ovat muut naiset valitettavasti


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Voisin koittaa vastineeksi sit kyllä laittaa kans jotain kuvaa/videota jos haluat ;).

        Äläs muuta sano. Kovin hiljaisia ovat muut naiset valitettavasti

        Video videosta =) ilman muuta!...mä alan katseleen ny sun vanhoja kuvia..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vielä mistäpäin Tamperetta olet?

        Koivistonkylä.


      • Anonyymi
        HraNuoliainen kirjoitti:

        Koivistonkylä.

        Oho, ootpa lähellä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho, ootpa lähellä...

        Jokos pian tavataan? ;)
        Mulla on tämmönen hassu sähköpostiosoite jonka alkuosa on:
        mrurosmies


      • HraNuoliainen kirjoitti:

        Jokos pian tavataan? ;)
        Mulla on tämmönen hassu sähköpostiosoite jonka alkuosa on:
        mrurosmies

        ... ja loppuosa at-merkin jälkeen
        meiliboxi.fi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tampereella

        Täällä olisi halukas kielimies Tampereelta, jos vielä kiinnostaisi!?
        Haen luotettavaa naisYSTÄVÄÄ pidemmäksi ajaksi koska vaimo sairastaa ja antoi luvan...
        Treffeistä löytyy nimimerkillä profiili, kirjoitellaan paremmin jos sinua kiinnostaa??


      • Anonyymi
        ErrolFinn kirjoitti:

        Täällä olisi halukas kielimies Tampereelta, jos vielä kiinnostaisi!?
        Haen luotettavaa naisYSTÄVÄÄ pidemmäksi ajaksi koska vaimo sairastaa ja antoi luvan...
        Treffeistä löytyy nimimerkillä profiili, kirjoitellaan paremmin jos sinua kiinnostaa??

        Sulla on hyvä vaimo ja toivottavasti paranee pian. En pysty varmaankaan sulle ystävyyttä tarjoamaan sillä tavalla kuin ehkä tarvitsisit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Video videosta =) ilman muuta!...mä alan katseleen ny sun vanhoja kuvia..

        Auttoiko mun vanhat kuvat edes vähän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on hyvä vaimo ja toivottavasti paranee pian. En pysty varmaankaan sulle ystävyyttä tarjoamaan sillä tavalla kuin ehkä tarvitsisit.

        Voisiko asian tiimoilta kenties keskustella?
        JOS vaikka natsaisikin?
        Millaista itse haluaisit??
        Laita viestiä mun profiilin kautta jos voisi yhtään kiinnostaa!


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Auttoiko mun vanhat kuvat edes vähän?

        Tais pahentaa panetusta! Se onpi niin mahtavan ihana, että nam! 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tais pahentaa panetusta! Se onpi niin mahtavan ihana, että nam! 😘

        Toivottavasti uusin posti autta paremin sit ;)


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Toivottavasti uusin posti autta paremin sit ;)

        Hhhmm uskaltaako katsoa kesken työpäivän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hhhmm uskaltaako katsoa kesken työpäivän?

        Paha sanoa, mutta jos olet yksin niin silloin ehkä. Vaara on, että joudut käymään pikaisesti oloa helpottamassa ;)


      • Anonyymi
        ErrolFinn kirjoitti:

        Voisiko asian tiimoilta kenties keskustella?
        JOS vaikka natsaisikin?
        Millaista itse haluaisit??
        Laita viestiä mun profiilin kautta jos voisi yhtään kiinnostaa!

        En ole treffipuolelle rekisteröitynyt ...niin aktiivisesti en salasuhdetta kuitenkaan etsi =)


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Paha sanoa, mutta jos olet yksin niin silloin ehkä. Vaara on, että joudut käymään pikaisesti oloa helpottamassa ;)

        Liian myöhäistä. En malttanut. Voi luoja mies minkä mulle teit😍😋. Ja en ole yksin töissä. Täytyy kiemurrella jotenkin kotio 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liian myöhäistä. En malttanut. Voi luoja mies minkä mulle teit😍😋. Ja en ole yksin töissä. Täytyy kiemurrella jotenkin kotio 😂

        No toivottavasti piristi päivää ja Joulun odotusta kuitenkin ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho, ootpa lähellä...

        Jotain ongelmaa s-postissa.


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        No toivottavasti piristi päivää ja Joulun odotusta kuitenkin ;)

        Piristi ja oli niin kuumaa kamaa et meiliboxi lakkas toimimasta 😂😂 mut vastinetta jonkinlaista tulossa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Piristi ja oli niin kuumaa kamaa et meiliboxi lakkas toimimasta 😂😂 mut vastinetta jonkinlaista tulossa...

        Menikö postilaatikko täyteen 😝?


      • Anonyymi
        HraNuoliainen kirjoitti:

        Jotain ongelmaa s-postissa.

        Jep!


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Menikö postilaatikko täyteen 😝?

        Voi olla et se mun "filmi" on niin huonoo kamaa ettei sähköposti suostu sitä toimittamaan eteenpäin? 😅 Pienellä budjetilla tuotettu, pienessä vessassa😂😂 ja squirtit kaikki omaan kämmeneen, sori siitä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla et se mun "filmi" on niin huonoo kamaa ettei sähköposti suostu sitä toimittamaan eteenpäin? 😅 Pienellä budjetilla tuotettu, pienessä vessassa😂😂 ja squirtit kaikki omaan kämmeneen, sori siitä!

        Se ei ole mahdollista, että olis huonoa kamaa, mutta voi olla vähän liian iso tiedosto. Mäkin jouduin videota vähän lyhentämään, että suostui lähettämään 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla et se mun "filmi" on niin huonoo kamaa ettei sähköposti suostu sitä toimittamaan eteenpäin? 😅 Pienellä budjetilla tuotettu, pienessä vessassa😂😂 ja squirtit kaikki omaan kämmeneen, sori siitä!

        Olisi kiihottavaa nähdä sun squirttaavan..haluaisitko ilahduttaa kuuman keski-suomalaisen 👅-miehen perjantai iltaa? [email protected] odottelee videotasi myös malttamattomana 48v. 180/90 sormistaan kätevä mies 😋


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Se ei ole mahdollista, että olis huonoa kamaa, mutta voi olla vähän liian iso tiedosto. Mäkin jouduin videota vähän lyhentämään, että suostui lähettämään 😝

        No ainakin se on tunteella tehty juuri sulle 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiihottavaa nähdä sun squirttaavan..haluaisitko ilahduttaa kuuman keski-suomalaisen 👅-miehen perjantai iltaa? [email protected] odottelee videotasi myös malttamattomana 48v. 180/90 sormistaan kätevä mies 😋

        Voi, en kyllä taida valitettavasti ilahduttaa 😊
        Oral_m kanssa on sellainen keskinäinen luottamussuhde, että se mahdollistaa tämmösen toiminnan 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, en kyllä taida valitettavasti ilahduttaa 😊
        Oral_m kanssa on sellainen keskinäinen luottamussuhde, että se mahdollistaa tämmösen toiminnan 😉

        Voi harmi, löytäisimoä kaltaisesi naisen, jonka kanssa solmisin samanlaisen suhteen, olisi kiihottavaa vaihdella "kuulumisia" 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi, löytäisimoä kaltaisesi naisen, jonka kanssa solmisin samanlaisen suhteen, olisi kiihottavaa vaihdella "kuulumisia" 😋

        No kuule, katotaas jos juteltas 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule, katotaas jos juteltas 😘

        Mielelläni kanssasi vaihdan ajatuksia 😘
        Millainen nainen siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni kanssasi vaihdan ajatuksia 😘
        Millainen nainen siellä?

        Heti ku toi meiliboxi alkaa taas toimiin, laitan sulle viestiä...vähä päälle 40 naikkonen täällä 😊 pitkässä parisuhteessa ja puutteessa..siinäpä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti ku toi meiliboxi alkaa taas toimiin, laitan sulle viestiä...vähä päälle 40 naikkonen täällä 😊 pitkässä parisuhteessa ja puutteessa..siinäpä se.

        Hhmm, 😉 jään odottamaan viestiäsi 😘


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Voisin koittaa vastineeksi sit kyllä laittaa kans jotain kuvaa/videota jos haluat ;).

        Äläs muuta sano. Kovin hiljaisia ovat muut naiset valitettavasti

        Saitkos koskaan videoita tai kuvia todisteeksi, että oisit edes jutellut naisen kanssa? Taisi ollakin hyvin, hyvin poikkeuksellinen nainen.... :Dmeiliboxikin tyssäs sopivaan väliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saitkos koskaan videoita tai kuvia todisteeksi, että oisit edes jutellut naisen kanssa? Taisi ollakin hyvin, hyvin poikkeuksellinen nainen.... :Dmeiliboxikin tyssäs sopivaan väliin.

        Kyllä sain ja on hyvin poikkeuksellinen ja ihana nainen vaikka emme koskaan päässeet näkemään toisiamme :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..ja kaikki kielimiehet on jotenkin kasaantunut Satakunnan alueelle =(

        Siellähän te sitten voisittekin yhtyä toisiinne kaikki kielimiehet keskenänne


    • Anonyymi

      Eiköhän kaikki naiset suihkuta. Kauan aikaa sitten puhuin tästä yhdelle naiselle, niin hän ei tiennyt miksi hän suihkuttaa naidessa. Olin se joka kertoi sen hänelle.

    • Taas hiljeni. Missä kaikki Satakunnan ruiskivat naiset piilottelee?

    • Anonyymi

      Ovat tainneet kaikki alkaneet viettämään Joulua

    • Onko kaikki squirttaavat naiset jo selviytyneet Joulusta 😉?

    • Mahtaisko näin vuonna 2021 olla parempi tuuri seuran löytämisen suhteen :)?

    • Anonyymi

      Missä kaikki naiset on?

      • Anonyymi

        Viime aikoina mollattu naisia kovalla kädellä ehkä syy siinä😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime aikoina mollattu naisia kovalla kädellä ehkä syy siinä😎

        En osaa sanoa kun itse en ainakaan ole mollannut ketään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa kun itse en ainakaan ole mollannut ketään :)

        Sua en tarkoittanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime aikoina mollattu naisia kovalla kädellä ehkä syy siinä😎

        Viime aikoina paljastettu tyttöilijöitä paljon, oikeita naisia ei juuri olekaan. Eräs pahimmista ja tuotteliaimmista tyttöilijöistä on arskamies, eli sirumiramarimikälie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime aikoina paljastettu tyttöilijöitä paljon, oikeita naisia ei juuri olekaan. Eräs pahimmista ja tuotteliaimmista tyttöilijöistä on arskamies, eli sirumiramarimikälie.

        Vaikeaa tuomita kirjoitusten perusteella. Oon seuraillu kiihottavia keskusteluja eivät loukkaa muita😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeaa tuomita kirjoitusten perusteella. Oon seuraillu kiihottavia keskusteluja eivät loukkaa muita😎

        Milloin sukupuolenvaihdosleikkauksesi on valmis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sukupuolenvaihdosleikkauksesi on valmis?

        Tätä juuri yritin kertoa saman tien löyytyy "sairas yksilö" kommentoimaan.


    • Vieläkin olis hakusessa

    • Missä kaikki naiset ovat? Tarjolla on kuitenkin kielitaitoinen mies joka on terve niin ylä kun alapäästä :). Laittakaa postia tulemaan osoitteeseen [email protected]

    • Anonyymi

      Vieläkin on vaan hiljaista

      • Anonyymi

        Niin on kyllä. Luulisi, että jokunen nainen olisi linjoilla jota moinen kiinnostaisi


    • Saa laittaa viestiä myös vaikka ei squirttaiskaan ;). Naisen nuoleminen on parasta mitä tiedän ;)

    • Ei ole vieläkään löytynyt, mutta haluan uskoa,e ttä Satakunnastakin moinen nainen löytyy :)?

      • Anonyymi

        Eipä sulle ainakaan. Eikä täältä todellakaan.


    • Joko sitä löytyis joku asiasta kiinnostunut nainen?

    • Nostetaas tätä vähän ylemmäs taas. Edelleen hakusessa naisseuraa salaisiin sessioihin ;)

    • Oral_m

      Kovin hiljaista tuntuu olevan vieläkin vain

    • Minne ovat kaikki naiset piiloutuneet?

      • Anonyymi

        Hankihan sinäkin ihan oikean elämän niin ehkä jopa sinunkin maailma pelastuu


      • Anonyymi

        Täällähän me olemme😊 jos haluat tietää musta lisää lue aloitus: nyt on hyvät nuvot tarpeen.. niin en tartte uudelleen kertoa meistä. T. Parinvaihtajat Vihdistä..Hellu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän me olemme😊 jos haluat tietää musta lisää lue aloitus: nyt on hyvät nuvot tarpeen.. niin en tartte uudelleen kertoa meistä. T. Parinvaihtajat Vihdistä..Hellu

        Siellä oli kivasti tietoja, mutta tuo välimatka on aika pitkä valitettavasti


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Siellä oli kivasti tietoja, mutta tuo välimatka on aika pitkä valitettavasti

        Kiitti viestistä😊 laita viestiä jos kiinnostaa viesti kivaa pitää joskus. T. Hellu


    • Löytyiskö jo vihdoin ;)?

      • Anonyymi

        On, mutta valitettavasti pohjois-pohjanmaalla asti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On, mutta valitettavasti pohjois-pohjanmaalla asti.

        Harmittavan kaukana tosiaan :(


    • Joko näin kevään kynnyksellä löytyisi naisia Satakunnasta ;)?

    • Vappu vietetty, mutta edelleen hakusessa squirttaava nainen nuoltavaksi :)

      • Anonyymi

        Oikein pahaa tekee miten puutteessa olet.. oisinpa likempänä saisit nuolla kun suihkin samalla😗 Hellu


      • Anonyymi

        Usko jo hyvän sään aikaan ettei sulle löydy yhtään mitään mistään koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikein pahaa tekee miten puutteessa olet.. oisinpa likempänä saisit nuolla kun suihkin samalla😗 Hellu

        No äläpä muuta viserrä. En kyllä ymmärrä minne on kaikki Satakunnan naiset hautautuneet


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        No äläpä muuta viserrä. En kyllä ymmärrä minne on kaikki Satakunnan naiset hautautuneet

        Vappu aattona yksi varattu mies sai nuolla pilluani mökillä rauhassa. Mieheni teki siivous töitä ulkona sen aikaa kun nautin eka kertaa tästä miehestä uuh..vieläkin kylmät väreet kehossa kun ajattelen. Aisuri mieheni myös onnessaan sai tyydytyksen asialleen😊 Hellu


    • Anonyymi

      Itsellekin maistuis joku nainen nuoltavaksi, mutta valitettavasti nuo välimatkat on yleensä turhan pitkiä kun löytää jonkun.

    • Herättäiskö helle Satakunnan naiset talviunilta?

    • Hiljaista vaan edelleen

    • Anonyymi

      Satakunta on ollut kuollut naisseuran suhteen jo monta vuotta. Valitettavasti. Itselle kelpais kans naisseura, mutta turhaan taidan etsiä

    • Anonyymi

      Onko löytynyt?

      • Ei valitettavasti


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe