Onnea ja menestystä

Anonyymi

Saako onnitella RH:ta? Pitääkö paikkaansa?Toivottavasti The Office on nyt maalattu ja komee. Nyt sit vaan businekset rullaamaan.

37

1286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millä rahoilla Roope laittoi toimiston pystyyn ??

• Anonyymi

No, kyllä nyt aina jostain yhden yrityksen perustamiseen löytyy nappulaa. Voihan sitä perustaa Oy:n, jossa olis osakkaita vai mites nämä jutu menee..

• Anonyymi

Martinan toimisto ja Martinan rahoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun toimisto, mun, mun ,mun.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roopeekin onnitellaan Roopen instakuvassa uudesta toimistosta. Kiva kun molemmilla on oma toimisto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnittelut Roopelle, Martina palkkalainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnittelut Roopelle, Martina palkkalainen?

Roope perustanut oman yrityksen, toisena jäsenenä ilmeisesti joku sukulainen. Toimistoa tarvitsee tosissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roope perustanut oman yrityksen, toisena jäsenenä ilmeisesti joku sukulainen. Toimistoa tarvitsee tosissaan.

Niin sitä pitää. Hyvä 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä pääse Soffe siihen käsiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt juuttui gramafoni neula paikalleen.... yritä mennä elämässä eteenpäin... vaikka sattuu.... 😉😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt juuttui gramafoni neula paikalleen.... yritä mennä elämässä eteenpäin... vaikka sattuu.... 😉😉

Miksi irti päästäminen sattuu niin v*****i ??? Samoin kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä pääse Soffe siihen käsiksi.

Sofia?? Mitä sekoilet, eiköhän siellä ole joku toinen jalka oven raossa koko ajan.

• Anonyymi

Siis mitä hommaa ne tekee siellä??? Eikö Maran keittiöpöydälle enää mahtunut hovin kännykkäsomeilut?

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Ei näille jaksa selittää mitään ja antaa olla. Selvästi ei ymmäretä yritystoiminasta ja sometyöstä mitään. Kelan systeemi kyllä on varmasti tuttu .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näille jaksa selittää mitään ja antaa olla. Selvästi ei ymmäretä yritystoiminasta ja sometyöstä mitään. Kelan systeemi kyllä on varmasti tuttu .

Olen samaa mieltä että koska näille Martinan mollaajille on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla ammentaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä että koska näille Martinan mollaajille on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla ammentaa.

Nyt vaan odotellaan että koska miljoonatulot ?
        Onhan nyt yritystuet haettu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vaan odotellaan että koska miljoonatulot ?
        Onhan nyt yritystuet haettu ?

Voi voi tukia haettu ja miliuunia tulee kohisten. 😄 Ota lääkkeet, ettei tule sydäri😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roopen toimisto ja Martina antanut ymmärtää, että hänen.
        Mun toimisto, mun, mun, mun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roopen toimisto ja Martina antanut ymmärtää, että hänen.
        Mun toimisto, mun, mun, mun

Kyllä toimisto on mun, ja mun mega makeen jengin, eli mun mun....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä koskee ainoastaan Martinaa ja hänen hoviaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi tukia haettu ja miliuunia tulee kohisten. 😄 Ota lääkkeet, ettei tule sydäri😅

Juu tulee " miliuunia " ja tästä kirjoituksesta tulee kyllä " sydäri " huhhuh...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän voisi sanoa, ei helmiä sioille....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin puhuu Roope neiti, jatkossa näkyy officen menestys, jos ei muuta työsarkaa ole, kuin ikäneidon uran hehkutus, niin eipä ole vakaalla pohjalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jep nämä osaa täytää kelan lappuun vain työtön, työtön vuosikausia työtön.

• Anonyymi

Vulcanilaisen suippokorvan sanoin Star Trek - dokumenttielokuvista: Voi hyvin ja lisäänny.

• Anonyymi

Hyvä Roope👍. Onko The Office Rah Marketing Oy:n uusi toimisto? Jos on, niin onnea ja menestystä liikeideaasi. SINULLA on hieno toimisto.

• Anonyymi

Roope on markkinoinnin ammattilainen. Hänen alan koulutuksensa on huippuluokkaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roope on markkinoinnin ammattilainen. Hänen alan koulutuksensa on huippuluokkaa!

Hienoa! Onnea tulevaan👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole kakskymppinen ja pääsi ylioppilaaksi viime vuonna😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole kakskymppinen ja pääsi ylioppilaaksi viime vuonna😂

Se riittää 😍

• Anonyymi

Mitä se sitten Martinan toimistolla tekee, jos on oman laittanut?

• Anonyymi

Eivät taida tietää itsekkään kumman se toimisto oikein on, mutta sanomattakin on selvää, että Martinan office, its mine its mine, mun mun, ei Roopen ei ei.....

• Anonyymi

Ei se mitään jos toimisto tuottaa mainostetusti v*tusti rahaa. Myös martta-tädille.

• Anonyymi

Oli sit kenen tahansa, niin onnittelut paikallaan et jaksavat yrittää tän päivän maailmassa saada elantonsa itse.
      Jos nyt perseelleen menee, niin eipä sekään ole tänä päivänä ensimmäinen yritys.
      Totta kai tuet otetaan, niin kuin ottavat muutkin, ei se ole mitenkään tuomittavaa.
      Mut jos tämä kaksikko yrittää, niin sehän torpataan vihkoon aina, ihan kun meillä jollain olis siihen varaa, ja en ole fani, mut arvostan yrittämistä.

• Anonyymi

Arvostan myös yrittämistä kunhan kukaan muu ei joudu maksamaan loppulaskua.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe