Saako onnitella RH:ta? Pitääkö paikkaansa?Toivottavasti The Office on nyt maalattu ja komee. Nyt sit vaan businekset rullaamaan.
Onnea ja menestystä
37
1286
Vastaukset
- Anonyymi
Millä rahoilla Roope laittoi toimiston pystyyn ??
- Anonyymi
No, kyllä nyt aina jostain yhden yrityksen perustamiseen löytyy nappulaa. Voihan sitä perustaa Oy:n, jossa olis osakkaita vai mites nämä jutu menee..
- Anonyymi
Martinan toimisto ja Martinan rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun toimisto, mun, mun ,mun.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roopeekin onnitellaan Roopen instakuvassa uudesta toimistosta. Kiva kun molemmilla on oma toimisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut Roopelle, Martina palkkalainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut Roopelle, Martina palkkalainen?
Roope perustanut oman yrityksen, toisena jäsenenä ilmeisesti joku sukulainen. Toimistoa tarvitsee tosissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roope perustanut oman yrityksen, toisena jäsenenä ilmeisesti joku sukulainen. Toimistoa tarvitsee tosissaan.
Niin sitä pitää. Hyvä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä pääse Soffe siihen käsiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt juuttui gramafoni neula paikalleen.... yritä mennä elämässä eteenpäin... vaikka sattuu.... 😉😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt juuttui gramafoni neula paikalleen.... yritä mennä elämässä eteenpäin... vaikka sattuu.... 😉😉
Miksi irti päästäminen sattuu niin v*****i ??? Samoin kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä pääse Soffe siihen käsiksi.
Sofia?? Mitä sekoilet, eiköhän siellä ole joku toinen jalka oven raossa koko ajan.
- Anonyymi
Siis mitä hommaa ne tekee siellä??? Eikö Maran keittiöpöydälle enää mahtunut hovin kännykkäsomeilut?
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Ei näille jaksa selittää mitään ja antaa olla. Selvästi ei ymmäretä yritystoiminasta ja sometyöstä mitään. Kelan systeemi kyllä on varmasti tuttu .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näille jaksa selittää mitään ja antaa olla. Selvästi ei ymmäretä yritystoiminasta ja sometyöstä mitään. Kelan systeemi kyllä on varmasti tuttu .
Olen samaa mieltä että koska näille Martinan mollaajille on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla ammentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä että koska näille Martinan mollaajille on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla ammentaa.
Nyt vaan odotellaan että koska miljoonatulot ?
Onhan nyt yritystuet haettu ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vaan odotellaan että koska miljoonatulot ?
Onhan nyt yritystuet haettu ?Voi voi tukia haettu ja miliuunia tulee kohisten. 😄 Ota lääkkeet, ettei tule sydäri😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roopen toimisto ja Martina antanut ymmärtää, että hänen.
Mun toimisto, mun, mun, mun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roopen toimisto ja Martina antanut ymmärtää, että hänen.
Mun toimisto, mun, mun, munKyllä toimisto on mun, ja mun mega makeen jengin, eli mun mun....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä koskee ainoastaan Martinaa ja hänen hoviaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi tukia haettu ja miliuunia tulee kohisten. 😄 Ota lääkkeet, ettei tule sydäri😅
Juu tulee " miliuunia " ja tästä kirjoituksesta tulee kyllä " sydäri " huhhuh...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän voisi sanoa, ei helmiä sioille....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin puhuu Roope neiti, jatkossa näkyy officen menestys, jos ei muuta työsarkaa ole, kuin ikäneidon uran hehkutus, niin eipä ole vakaalla pohjalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep nämä osaa täytää kelan lappuun vain työtön, työtön vuosikausia työtön.
- Anonyymi
Vulcanilaisen suippokorvan sanoin Star Trek - dokumenttielokuvista: Voi hyvin ja lisäänny.
- Anonyymi
Hyvä Roope👍. Onko The Office Rah Marketing Oy:n uusi toimisto? Jos on, niin onnea ja menestystä liikeideaasi. SINULLA on hieno toimisto.
- Anonyymi
Roope on markkinoinnin ammattilainen. Hänen alan koulutuksensa on huippuluokkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roope on markkinoinnin ammattilainen. Hänen alan koulutuksensa on huippuluokkaa!
Hienoa! Onnea tulevaan👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole kakskymppinen ja pääsi ylioppilaaksi viime vuonna😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole kakskymppinen ja pääsi ylioppilaaksi viime vuonna😂
Se riittää 😍
- Anonyymi
Mitä se sitten Martinan toimistolla tekee, jos on oman laittanut?
- Anonyymi
Eivät taida tietää itsekkään kumman se toimisto oikein on, mutta sanomattakin on selvää, että Martinan office, its mine its mine, mun mun, ei Roopen ei ei.....
- Anonyymi
Ei se mitään jos toimisto tuottaa mainostetusti v*tusti rahaa. Myös martta-tädille.
- Anonyymi
Oli sit kenen tahansa, niin onnittelut paikallaan et jaksavat yrittää tän päivän maailmassa saada elantonsa itse.
Jos nyt perseelleen menee, niin eipä sekään ole tänä päivänä ensimmäinen yritys.
Totta kai tuet otetaan, niin kuin ottavat muutkin, ei se ole mitenkään tuomittavaa.
Mut jos tämä kaksikko yrittää, niin sehän torpataan vihkoon aina, ihan kun meillä jollain olis siihen varaa, ja en ole fani, mut arvostan yrittämistä.- Anonyymi
Arvostan myös yrittämistä kunhan kukaan muu ei joudu maksamaan loppulaskua.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746431- 1471764
- 1131548
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46972Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37928Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96887Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5839Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan233793- 41789