Pelkääkö Martina jäävänsä ilman lahjoja, kun on taas niin onnellinen, hyvin menee, Leville hehkutus päällä?
Onnellinen ihminen ei jankuta taukoamatta onnellisuudestaan.
Joulupukki lahjat tuo, kenelle ne suo ?
62
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute, vanha suomalainen sananlasku, pitää hyvin paikkansa !!!!
- Anonyymi
Martina ei pääse näköjään unohtuu juorutädeiltä, vaikka on kuinka tapatuma köyhä aika hänellä ollut.Hyvä asia vaan, eivät haukkuvat koirat onneksi pure koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina ei pääse näköjään unohtuu juorutädeiltä, vaikka on kuinka tapatuma köyhä aika hänellä ollut.Hyvä asia vaan, eivät haukkuvat koirat onneksi pure koskaan.
Juu mummelit ei meinaa pysyä pöksyissään, kun Marttalta tihkuu tietoa huonosti, ja pitää keksiä näitä omia johtopäätöksiä 🤭🤭🤭🤭🤭 voi voi kunpa tietäisitte ressukat😅😅😅
- Anonyymi
Onko saanu jo pummattua mökin, niinkuin jörö ja ninnunannun
- Anonyymi
Aina näitä tolloja on, jotka uskovat, että yhteistyö jonkun turhan julkkiksen kanssa toisi enemmän heille asiakkaita. Kyllä niitä asiakkaita tulee ihan muulla keinoin. Ei kukaan vuokraa mökkiä, jos joku Martina siellä lomaillut, ei Martina ole maksava asiakas.
- Anonyymi
Ei vieläkään tieto tuu tihkuu, vaikka kuinka kirrtoteitse sitä yritätte utsia.😂✌️
- Anonyymi
Siis oikeasti, tuollaisetko murheet sinulla on? Avaappa nyt vaikka radio ja kuuntele uutiset, että vähän maailmasi avartuu😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vieläkään tieto tuu tihkuu, vaikka kuinka kirrtoteitse sitä yritätte utsia.😂✌️
Hehhee mitään ei tihku, kun mitään tiedotettavaa ei ole. Enää ei voi antaa haastiksia, kesällä avioituva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstin sekavuudesta päätellen Martina itse! 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oikeasti, tuollaisetko murheet sinulla on? Avaappa nyt vaikka radio ja kuuntele uutiset, että vähän maailmasi avartuu😂😂
Kuunteleeko joku vielä radiosta uutisia?
- Anonyymi
Olis kyllä ihana pyöriä samoissa lakanoissa missä tämä Suomen seksikkäin on voihkinut kumitissit pystyssä...
- Anonyymi
Alemmaksi ei voisi enää vajota..... on sulla valta puute.
- Anonyymi
He sinähän olet nainen, sen huomaa tekstistä ja haluaisit pyöriä M- kans lakanoissa.Hupsista heijaa et sellainen tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alemmaksi ei voisi enää vajota..... on sulla valta puute.
Valta puute on vakava asia 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He sinähän olet nainen, sen huomaa tekstistä ja haluaisit pyöriä M- kans lakanoissa.Hupsista heijaa et sellainen tapaus.
Joululoma lähenee, nyt pakkaa laukkuja ja pohjoiseen auton nokan suunta.IHANAA pääsee laskettelee ja hiihtää, ei sen parempaa olo tilaa ole olemassakaan.Katkeruus syö sisintä, pois kaikki mieltä pahoittavat asiat ja sillä siisti.
- Anonyymi
Kun sen tissit ei enää pysy pystyssä, sojottaa muutenkin milloin minnekin silikonit vie. Köyhä kun ei ole varaa korjata tissejään. Hyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sen tissit ei enää pysy pystyssä, sojottaa muutenkin milloin minnekin silikonit vie. Köyhä kun ei ole varaa korjata tissejään. Hyi.
Haluukko sinä tittin suukkiin ?🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joululoma lähenee, nyt pakkaa laukkuja ja pohjoiseen auton nokan suunta.IHANAA pääsee laskettelee ja hiihtää, ei sen parempaa olo tilaa ole olemassakaan.Katkeruus syö sisintä, pois kaikki mieltä pahoittavat asiat ja sillä siisti.
" olotilaa " hmm, miten on koulut käyty ???
- Anonyymi
Miksi Esko ei saa mennä samaan mökkiin, miksi pitää mennä Inariin ☹️ Kuitenkin pitää olla suht lähellä kun Martta alkaa mokaileen...
- Anonyymi
Tittii halluun, äidin maito on hyvin terveellistä.
- Anonyymi
Esko ja Martina samaan mökkiin, voi sitä v******sen määrää !!!
- Anonyymi
Miksei joulua voi viettää kotolähiössä koronasuositusten mukaan?
- Anonyymi
Juuri niin, siinä ainoa järkevä kommentti !!!!!!!!!
- Anonyymi
Kysy näiltä 35000- henkilöltä jotka matkaavat Lappiin nyt joulun pyhiksi.
- Anonyymi
Lähtisin kyllä Lappiin jos joku maksais lennot ja hotellhuoneen ja vielä kaikki jouluunkuuluvat herkut lisukkeineen.Täytyy tyytyä olee vaan ja mollöttää kotona koirani kans.
- Anonyymi
Rakas joulupukki, sammuta tuli tuon yhden perseen alta, että pysähtyy paikoilleen, eikä ole koko ajan koronaa levittämässä.
- Anonyymi
Kylläpäs sä vihastuit, ota nyt hyvin hyvin rauhallisti vaan kaikki hyvin yhteiskunnassa. Lappiin lähtee nyt jouluna yli 35000- henkilöä, et paljon muitakin kuin Martina.👏
- Anonyymi
Tuli polttaa p*****n alla kun uutena vuotena tulee Baha Lappiin Martina luo.
- Anonyymi
Toivottavasti kukaan ei saa pukilta aitoa Rembranttia...
- Anonyymi
Ei kovin vakuuttavaa, kun monta kertaa viikossa tarvii vakuutella onnellisuuttaan. Eskoko tarvitaan taas lasten ja koiran hoitajaksi??
- Anonyymi
Äiti hoitaa tällä kertaa, ehkä Eskolla yksi kerta Levillä lapsen hoitajana riitti !!!!!
- Anonyymi
Itsestäänselvyytenä näyttäytyy tuo onnellisuuden tunne, kun peilaa sitä siihen, miten Martinan ex käyttäytyy ja mikä miehen asenne naisia kohtaan on ja oli. Jos tuosta on päässyt eroon, niin se on jo syy onnellisuuden hokemiseen.
- Anonyymi
Varmasti parempi vaihtoehto naimisissa oleva irakilainen suurrrikollinen, siksi onnellinen 💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti parempi vaihtoehto naimisissa oleva irakilainen suurrrikollinen, siksi onnellinen 💓
Oli onnellinen ennen kuin tästä tyypistä kuullutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli onnellinen ennen kuin tästä tyypistä kuullutkaan.
Syntymäonnellinen?
- Anonyymi
Martina menee ja tulee minne lystää, koronasta viis veisaten. Jouluksi Leville, vaikka suositus on jotain ihan muuta.
Espanjaan ja Dubaihin pitää mennä, kun mieli tekee, säännöt on muita varten.
"Husin johtajaylilääkäriltä vahva viesti: ”Uudeltamaalta ei tänä jouluna lähdetä muualle Suomeen”
Pääkaupunkiseudulla on eletty kaksi viikkoa kireämpien rajoitusten alla, ja uusien koronavirustartuntojen määrä näyttää tasoittuneen.
Se ei vielä riitä. Husin johtajaylilääkäri Markku Mäkijärvi perää ryhtiliikettä rajoitusten ja suositusten noudattamisessa, tai rajoituksia täytyy viikon kuluttua kiristää lisää.
Joulunviettoa koskien Mäkijärvellä on erityinen viesti Uudellemaalle.
– Vahva suositukseni on, että Uudeltamaalta ei tänä jouluna lähdetä muualle Suomeen joulunviettoon. Ensimmäisiä viitteitä taudin liikkumisesta etelästä muualle on jo olemassa, Mäkijärvi sanoo.
Lähde: Iltasanomat- Anonyymi
Jospa Martinalla on huono tuo lukutaito, kun ei koulussa oikein viihtynyt !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa Martinalla on huono tuo lukutaito, kun ei koulussa oikein viihtynyt !
Marsu menee kyyryssä harppoen leuka pitkällä, suositukset ei häntä koske.
- Anonyymi
Martinaa ei suositukset koske...juurihan sanottiin että Uudeltamaalta ei lähdetä joulua viettämään..Niinpä niin ja vielä tapaa #taidekauppiaan" uutenavuotena mistä hän sinne saapuu? Ruotsista vai ..ai että Martina ..
- Anonyymi
Moikkelis, Martina tietysti matkustaa minne huvittaa eikä siihen ole kenelläkään nokan koputtamista kunhan Martina noudattaa koronasääntöjä eli käyttää maskia. Itse oähdemme tammikuussa etelään aurinkolomalle ja se on ihan ok kun on maski ja pitää turvaetäisyyttä. Keho jo kaipaa aurinkoa ja löhöilyä uima-altaalla.
- Anonyymi
Toivottavasti katoaisivat kuin pieru saharan erämaahan, ei heitä kukaan tule kaipaamaan.
- Anonyymi
Nyt ei ollut kyse maskeista, vaan siitä, että Uudeltamaalta ei pitäisi kenenkään lähteä muualle Suomeen joulunviettoon.
Ymmärsitkö nyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei ollut kyse maskeista, vaan siitä, että Uudeltamaalta ei pitäisi kenenkään lähteä muualle Suomeen joulunviettoon.
Ymmärsitkö nyt?No ei Martina ole ainoa. Eiköhän siellä ole lukuisat kansanedustaat, opettajat, finanssipuolen edustajat, oman firman pyörittäjät ym. Tahvot.
Joten höllää nyt vähän. Mitä se sinulle kuuluu. Ei ole sinun rahat. Ja jos Martina tapaa oman rakkaansa, anna olla, vai oletko noin munan puutteessa, et pitää pitään huudella? Sairaus se on tuoki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei Martina ole ainoa. Eiköhän siellä ole lukuisat kansanedustaat, opettajat, finanssipuolen edustajat, oman firman pyörittäjät ym. Tahvot.
Joten höllää nyt vähän. Mitä se sinulle kuuluu. Ei ole sinun rahat. Ja jos Martina tapaa oman rakkaansa, anna olla, vai oletko noin munan puutteessa, et pitää pitään huudella? Sairaus se on tuoki.On kyse meidän kaikkien terveydestä.
Ohis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei Martina ole ainoa. Eiköhän siellä ole lukuisat kansanedustaat, opettajat, finanssipuolen edustajat, oman firman pyörittäjät ym. Tahvot.
Joten höllää nyt vähän. Mitä se sinulle kuuluu. Ei ole sinun rahat. Ja jos Martina tapaa oman rakkaansa, anna olla, vai oletko noin munan puutteessa, et pitää pitään huudella? Sairaus se on tuoki.Huolehdi sinä omasta munanpuutteestasi, sinulla sellainen selvästi on, kun olet noin rumakäytöksinen ja typerä.
Oliko kyse rahasta, ei. Kyse on siitä, että muista ihmisistä ja ylempää annetuista ohjeista viis veisaavat minä minä martinat eivät noudata terveydenhuollon antamia suosituksia, vaan reissaavat koronapandemian aikana itsekkäästi joulunviettoon, vaikka nimenomaan se pyydettiin jättämään tänä vuonna uudeltamaalta väliin.Sinä olet munan- ja aivokapasiteetinpuutteen lisäksi ehkä myös puutteessa sen hengityskoneen osalta, jos korona osuu kohdallesi ja tehohoidon paikat loppuvat kesken. Mietipä sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolehdi sinä omasta munanpuutteestasi, sinulla sellainen selvästi on, kun olet noin rumakäytöksinen ja typerä.
Oliko kyse rahasta, ei. Kyse on siitä, että muista ihmisistä ja ylempää annetuista ohjeista viis veisaavat minä minä martinat eivät noudata terveydenhuollon antamia suosituksia, vaan reissaavat koronapandemian aikana itsekkäästi joulunviettoon, vaikka nimenomaan se pyydettiin jättämään tänä vuonna uudeltamaalta väliin.Sinä olet munan- ja aivokapasiteetinpuutteen lisäksi ehkä myös puutteessa sen hengityskoneen osalta, jos korona osuu kohdallesi ja tehohoidon paikat loppuvat kesken. Mietipä sitä.Hyvä pointti. Tämä voi Suomessakin olla totta joulun jälkeen, uudenvuoden aikoihin. Tehohoitopaikkoja ei ole määrättömiin. Mitä sanovat nämä vähättelijät, joitten mielestä rajoitus suositukset eivät heitä koske, jos oma äiti, isä, iso-vanhempi tai tuttava, menehtyy sairauteen? Ehkäpä juuri siksi, etteivät resurssit riitä hoitamaan kaikkia. Loppuisiko se ylimielisyys silloin, vai uutta lomamatkaa varaamaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten höllää nyt vähän. Mitä se sinulle kuuluu. Ei ole sinun rahat. Ja jos Martina tapaa oman rakkaansa, anna olla, vai oletko noin munan puutteessa, et pitää pitään huudella? Sairaus se on tuoki.Tuskin kansanedustajat ja finanssipuolen edustajat sentään Leville menevät, siitähän on tullut ihan näiden tyrkky julkkisten temmellyskenttä ja rahamiesten iskupaikka.
Mutta onhan lappia muuallakin.
Pitäisi ainakin kaikki yökerhot sulkea, ruokaravintolat auki klo 22.00 asti.
Pahaa pelkään, että joudutaan sulkemaan koko Suomi joulun ja uuden vuoden jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten höllää nyt vähän. Mitä se sinulle kuuluu. Ei ole sinun rahat. Ja jos Martina tapaa oman rakkaansa, anna olla, vai oletko noin munan puutteessa, et pitää pitään huudella? Sairaus se on tuoki.Mitkä helvetin rahat ??? Nyt on kysymys , ymmärtämisestä ja ohjeistuksen ja suositusten noudattamisesta, siihen ei tämän Martinan ja kaltaistensa äly riitä, kun kaikki on vaan , mun, mun, mun, mun jengin pitää päästä Leville. Toivottavasti Karma näyttää näille sankareille kaapin paikan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä helvetin rahat ??? Nyt on kysymys , ymmärtämisestä ja ohjeistuksen ja suositusten noudattamisesta, siihen ei tämän Martinan ja kaltaistensa äly riitä, kun kaikki on vaan , mun, mun, mun, mun jengin pitää päästä Leville. Toivottavasti Karma näyttää näille sankareille kaapin paikan.
Voi raasu, olet sairaasti riippuvainen Martinasta, et pääset kommentoimaan hänestä vaikka et tunne häntä kuin juorujen perusteella.Tähänkin saa kyllä apua, jos ihminen vaan sen itse ymmärtää et on pakonomainen tarve johonkin henkilön kimppuun käydä sanallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kansanedustajat ja finanssipuolen edustajat sentään Leville menevät, siitähän on tullut ihan näiden tyrkky julkkisten temmellyskenttä ja rahamiesten iskupaikka.
Mutta onhan lappia muuallakin.
Pitäisi ainakin kaikki yökerhot sulkea, ruokaravintolat auki klo 22.00 asti.
Pahaa pelkään, että joudutaan sulkemaan koko Suomi joulun ja uuden vuoden jälkeen.Onkos Suomessa 35000- tuhatta tyrkkyä olemassa, nää kaikki matkustavat sinne lappiin nyt joulupyhiksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä helvetin rahat ??? Nyt on kysymys , ymmärtämisestä ja ohjeistuksen ja suositusten noudattamisesta, siihen ei tämän Martinan ja kaltaistensa äly riitä, kun kaikki on vaan , mun, mun, mun, mun jengin pitää päästä Leville. Toivottavasti Karma näyttää näille sankareille kaapin paikan.
Mistä johtuu, et vatkaat samaa asiaa vuodesta toiseen.Eikö ymmärrystä riitä muihin aiheisiin.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi raasu, olet sairaasti riippuvainen Martinasta, et pääset kommentoimaan hänestä vaikka et tunne häntä kuin juorujen perusteella.Tähänkin saa kyllä apua, jos ihminen vaan sen itse ymmärtää et on pakonomainen tarve johonkin henkilön kimppuun käydä sanallisesti.
Martina käy ihmisten kimpuun nyrkein, joka on todistettu, ei hänellä riitä sanallinen ulosanti, ynisee jotain hmm,joo no niin joo mun hmm,.... ei helvetti !!!
- Anonyymi
Niinhän Maissukin ,oli ex sulhon kanssa onnesta mykkä ja lemmestä lettu. Rakastamme toisiamme liikaa, siksi eroamme.
- Anonyymi
Ne on minusta ymmärtämättömiä tahvoja jotka eivät uskalla matkustaa nyt sukulaisten tai ystävien luo tarvittaessa tai halutessa. Ensinnäkin koronatilanne ei ole Suomessa paha ja toiseksi on silläkin arvo, että voi tavata ystäviä ja viettää laatuaikaa vaikka etelänlomalla. Varovaisella toiminnalla tämä on ihan ok. Peruspulliaiset tosin noudattavat ohejita liiankin tarkasti ja kritisoivat niitä, jotka käyttävät asiassa omaa älyä. Peruspulliasten kannattaisi vaan pitää mölyt mahassaan ja olla sitten itse vaikka kevääseen asti karanteenissa jos luulevat sillä jotain saavuttavansa.
- Anonyymi
Omaa älyä ei näillä Lappiin matkustavilla Martinoilla ym. näytä olevan !!!!!!!!!
- Anonyymi
Toivon että nämä kaikkia meitä, tavallisia ja suosituksia noudattavia ihmisiä haukkuvat ja alentavat henkilöt kokevat sen, mitä tapahtuu kun läheinen perusterve ihminen sairastuu koronaan ja joutuu sairaalan teho-osastolle letkuihin. Siitä on leikki kaukana ja nauru vähissä. Kuinka monta kertaa sitä on jälkeenpäin toivottu, ettei olisi lähdetty hiihtämään silloin ulkomaille. Olisi uskottu suosituksia ja pysytty kotona. Hiihtämään ja etelänlomille pääsee varmasti jatkossakin ja olisi hyvä ymmärtää, että tämä vaatii ponnistuksia kaikilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että nämä kaikkia meitä, tavallisia ja suosituksia noudattavia ihmisiä haukkuvat ja alentavat henkilöt kokevat sen, mitä tapahtuu kun läheinen perusterve ihminen sairastuu koronaan ja joutuu sairaalan teho-osastolle letkuihin. Siitä on leikki kaukana ja nauru vähissä. Kuinka monta kertaa sitä on jälkeenpäin toivottu, ettei olisi lähdetty hiihtämään silloin ulkomaille. Olisi uskottu suosituksia ja pysytty kotona. Hiihtämään ja etelänlomille pääsee varmasti jatkossakin ja olisi hyvä ymmärtää, että tämä vaatii ponnistuksia kaikilta.
Ja tämän joku sitten kirjoittaa suomi-palstalla Martinaa koskevassa ketjussa. Olisiko jotenkin henkilöön menevää?
- Anonyymi
Peruspulliaiset ottavat vastuun myös muista ihmisistä, eikä vaan itsestään. En halua olla vastuussa kenenkään hengestä. Sama kun kulkisi ladatun aseen kanssa ja hups, vahingossa ammuin jonkun. Sitä nämä itsensä tavisten yläpuolelle nostaneet eivät käsitä. Ehkä jonkun läheisen hautajaisissa, jos silloinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peruspulliaiset ottavat vastuun myös muista ihmisistä, eikä vaan itsestään. En halua olla vastuussa kenenkään hengestä. Sama kun kulkisi ladatun aseen kanssa ja hups, vahingossa ammuin jonkun. Sitä nämä itsensä tavisten yläpuolelle nostaneet eivät käsitä. Ehkä jonkun läheisen hautajaisissa, jos silloinkaan.
Aina on niitä jotka ajattelevat vain itseään.
- Anonyymi
Silmälasit tarvitsee minnamartinan joululahjaksi. On julkaissut jotain ennen ja jälkeen kuvia. Kuvankäsittely kyllä näkyy ja on jalkaterät muuttuneet räpylöiksi. Myötähäpeä.
- Anonyymi
Viimeisimmät kuvat instassa lyhyessä mekossa olivat sellaista settiä että täälläkin parjaaminen lisääntyi huomattavasti. Kuin maailmanluokan tähti. Ja kova treenaaminen näkyi hyvällä tavalla.
- Anonyymi
🤣🤣🤡
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281848Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3561595- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131184Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 111034
- 2851005
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt5999- 81965