Muistattehan hyvät thaimaan matkailijat ilmoittaa matkastanne hyvissä ajoin tänne pattaya palstalle, päivystävän palstamatkailijan uteliaisuus suomen räntäsateessa on loputon. Lentoliput ja karanteenihotellin varaukset on myös hyvä aijata hyvissä ajoin että voidaan sitten pitää käräjät, onko oikeita vai ei.? Palstan päivystäjä on myös syytä pitää ajantasalla ihan päivittäin, raportoithan hänelle karanteenikuulumiset aijauksineen. Palstapäivystäjän tavoitat täältä 24/7..
Oikeaa matkailua.
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Numerosenssun virheellisistä väitteistä koskien Thaimaan matkailua, Thaimaata, lentoyhtiöitä, rajavalvontaa, sääntöjä, uutisia, vakuutuksia, sairaalapalveluita jne saisi aikaiseksi 500 sivuisen vitsikirjan ja hänen valheistaan saisi toisen 500 sivuisen satukirjan tehtyä helposti vain selailemalla tämän sivuston historiaa.
Kelakorvasasiat ovat hänellä hallussa. Kaikki muu on täyttä hevonsontaa ja mielikuvitusta ja loput kateuteen pohjautuvaa panettelua. Moista mielipulta ei ole toista.Kävin minäkin hieman lukaisemassa aihettanne ja monen moista näkökantaa, enkä ole ottanut kantaa, enkä ota.
Voit jättää tuon senssukohdan pois noista irvailuistasi ja jos sinulla on jotain urputtamista minulle, niin älä sekoita kahta yhteen, vaan piruile suoraan.
Mukavaa vänkää teille, minä en aiheeseen tämän enempää osallistu.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Kävin minäkin hieman lukaisemassa aihettanne ja monen moista näkökantaa, enkä ole ottanut kantaa, enkä ota.
Voit jättää tuon senssukohdan pois noista irvailuistasi ja jos sinulla on jotain urputtamista minulle, niin älä sekoita kahta yhteen, vaan piruile suoraan.
Mukavaa vänkää teille, minä en aiheeseen tämän enempää osallistu.Etpä tietenkään. Mitä nyt kokopäivän olet jauhanut soopaa ja jatkat sitä aamuyölle saakka.
- Anonyymi
Numerosensei on kiitettävästi matkaillut pattaya palstalla 30 tuntia nukkumatta, tervettä vai ei.?
- Anonyymi
on taas tuo oikea matkailu alkanut numerosenseillä, aloitusta ja kommenttia pukkaa palstalle muutaman minuutin välein. viikonloppu tulossa, palstamatkailun parasta aikaa hesan chiang maissa.
resupetteri laita vaan tänne ne illuusio matka rabortit tulemaan vai ootko niitä jotka luikkii eikä laita vaimon kuvaa tänne uima altaassa koivun alla lento lippu kourassa? kun nämä ehdot täyttyy niin kuksa ilmestyy aijaahan nii että tuntuu ja mukana saattaa olla esimerkiksi hindunorsu tai jippo kauko teleskoobbi!
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
resupetteri laita vaan tänne ne illuusio matka rabortit tulemaan vai ootko niitä jotka luikkii eikä laita vaimon kuvaa tänne uima altaassa koivun alla lento lippu kourassa? kun nämä ehdot täyttyy niin kuksa ilmestyy aijaahan nii että tuntuu ja mukana saattaa olla esimerkiksi hindunorsu tai jippo kauko teleskoobbi!
Kovin aikaisin alkoi tänään Neiti Nollalla Mikki-Hiiri-Paniikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko vakuuttaa..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3 min.
- Anonyymi
Minne minä kirjoitan haave matkailustani?
- Anonyymi
Opettele ensin yhdyssanat, kirjoita sitten.
Mulla alkaa olla joulu viilis. Se tulee usein kahden romillen paikkeilla ja silloin alkaa laulattaa ja elo on nannaa kuin kara lahden rouva.
On perjantai, sen hiljaisuutta yksin kuuntelen
On sanaton myös huahinin veli
Hiiva kuplii tiinun pintaa pukee loistaen
Käymistänsä seuraa kuiva kieli.
Näin tiinuuni mä kiljun teen ja kuksaan puiseen
Taas kiljusatsi syntyy uudelleen.
Oi hiivaliemi päähän mee tuo juhla arkeen
Sun kanssas kahden Thaimaan matkan teen- Anonyymi
Olen jo täällä, voin vakuuttaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816