Oikeaa matkailua.

Anonyymi

Muistattehan hyvät thaimaan matkailijat ilmoittaa matkastanne hyvissä ajoin tänne pattaya palstalle, päivystävän palstamatkailijan uteliaisuus suomen räntäsateessa on loputon. Lentoliput ja karanteenihotellin varaukset on myös hyvä aijata hyvissä ajoin että voidaan sitten pitää käräjät, onko oikeita vai ei.? Palstan päivystäjä on myös syytä pitää ajantasalla ihan päivittäin, raportoithan hänelle karanteenikuulumiset aijauksineen. Palstapäivystäjän tavoitat täältä 24/7..

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Numerosenssun virheellisistä väitteistä koskien Thaimaan matkailua, Thaimaata, lentoyhtiöitä, rajavalvontaa, sääntöjä, uutisia, vakuutuksia, sairaalapalveluita jne saisi aikaiseksi 500 sivuisen vitsikirjan ja hänen valheistaan saisi toisen 500 sivuisen satukirjan tehtyä helposti vain selailemalla tämän sivuston historiaa.
      Kelakorvasasiat ovat hänellä hallussa. Kaikki muu on täyttä hevonsontaa ja mielikuvitusta ja loput kateuteen pohjautuvaa panettelua. Moista mielipulta ei ole toista.

      • Kävin minäkin hieman lukaisemassa aihettanne ja monen moista näkökantaa, enkä ole ottanut kantaa, enkä ota.
        Voit jättää tuon senssukohdan pois noista irvailuistasi ja jos sinulla on jotain urputtamista minulle, niin älä sekoita kahta yhteen, vaan piruile suoraan.
        Mukavaa vänkää teille, minä en aiheeseen tämän enempää osallistu.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Kävin minäkin hieman lukaisemassa aihettanne ja monen moista näkökantaa, enkä ole ottanut kantaa, enkä ota.
        Voit jättää tuon senssukohdan pois noista irvailuistasi ja jos sinulla on jotain urputtamista minulle, niin älä sekoita kahta yhteen, vaan piruile suoraan.
        Mukavaa vänkää teille, minä en aiheeseen tämän enempää osallistu.

        Etpä tietenkään. Mitä nyt kokopäivän olet jauhanut soopaa ja jatkat sitä aamuyölle saakka.


    • Anonyymi

      Numerosensei on kiitettävästi matkaillut pattaya palstalla 30 tuntia nukkumatta, tervettä vai ei.?

    • Anonyymi

      on taas tuo oikea matkailu alkanut numerosenseillä, aloitusta ja kommenttia pukkaa palstalle muutaman minuutin välein. viikonloppu tulossa, palstamatkailun parasta aikaa hesan chiang maissa.

      • resupetteri laita vaan tänne ne illuusio matka rabortit tulemaan vai ootko niitä jotka luikkii eikä laita vaimon kuvaa tänne uima altaassa koivun alla lento lippu kourassa? kun nämä ehdot täyttyy niin kuksa ilmestyy aijaahan nii että tuntuu ja mukana saattaa olla esimerkiksi hindunorsu tai jippo kauko teleskoobbi!


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        resupetteri laita vaan tänne ne illuusio matka rabortit tulemaan vai ootko niitä jotka luikkii eikä laita vaimon kuvaa tänne uima altaassa koivun alla lento lippu kourassa? kun nämä ehdot täyttyy niin kuksa ilmestyy aijaahan nii että tuntuu ja mukana saattaa olla esimerkiksi hindunorsu tai jippo kauko teleskoobbi!

        Kovin aikaisin alkoi tänään Neiti Nollalla Mikki-Hiiri-Paniikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin aikaisin alkoi tänään Neiti Nollalla Mikki-Hiiri-Paniikki.

        Voitko vakuuttaa..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin aikaisin alkoi tänään Neiti Nollalla Mikki-Hiiri-Paniikki.

        3 min.


    • Anonyymi

      Minne minä kirjoitan haave matkailustani?

      • Anonyymi

        Opettele ensin yhdyssanat, kirjoita sitten.


    • Mulla alkaa olla joulu viilis. Se tulee usein kahden romillen paikkeilla ja silloin alkaa laulattaa ja elo on nannaa kuin kara lahden rouva.

      On perjantai, sen hiljaisuutta yksin kuuntelen
      On sanaton myös huahinin veli
      Hiiva kuplii tiinun pintaa pukee loistaen
      Käymistänsä seuraa kuiva kieli.

      Näin tiinuuni mä kiljun teen ja kuksaan puiseen
      Taas kiljusatsi syntyy uudelleen.
      Oi hiivaliemi päähän mee tuo juhla arkeen
      Sun kanssas kahden Thaimaan matkan teen

    • Anonyymi

      Olen jo täällä, voin vakuuttaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe