SUOMALAISILLE OHJEITA TÄNNE THAIMAAHAN TULOON.

En ole osallistunut päivän kuumaan aiheeseen enkä tämän enempää osaltu myöskään.

Tämän foorumin yksi tarkoituksista lienee opastaa tietämätöntä tietäväisemmän toimesta, joten opastan lukemaan oheisen linkin infon.

https://thaimaaopas.fi/nain-taytetaan-maahantulokortti/

Kiitos.

18

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäs tuossa on paluu tiedot, pattayan poikaa vastaan salaistako taas... näkyy varmaan vain ultralla tai kiljulla.

    • Anonyymi

      Maahantulokortti täytetään ennen maahan saapumista ja esitetään passintarkastuksessa. Bangkokin Suvarnabhumi-lentokentällä maahantulotarkastus/Immigration on ennen tulohallia, johon matkalaukut saapuvat. Viisumin numeroa ei tarvitse täyttää, ellei ole erikseen hakenut viisumia. Maahantulokortti (Arrival Card) jää Thaimaan viranomaisille, mutta samalla numerolla varustettu maastapoistumiskortti (Departure Card) leimataan ja laitetaan passin väliin. Se on esitettävä maasta poistuttaessa.

    • Anonyymi

      Passin lisäksi Thaimaan-matkailijan toinen vähimmäisvaatimus on paluulippu. Lipun ei tarvitse olla samaan kohteeseen, mistä aloitit matkasi, mutta sinun tulee todistaa aikeesi poistua Thaimaasta määräajan sisällä. Lippua saatetaan kysyä jo lentokentällä tai Thaimaassa maahantulon yhteydessä.
      Jos matkustat Thaimaahan menolipulla ja suunnittelet reissaavasi pidempään Aasiassa, on sinun hankittava lentolippu Thaimaasta toiseen maahan. Paikallisten halpalentoyhtiöiden liput ovat edullisia, joten halvimman lipun voi ostaa vaikka suunnitelmat olisivatkin vielä auki.
      Voit matkustaa myös junalla ym.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään vaatimusta ollut paluulipulle 18 vuoteen. Sillä sökö. Monilla yhtiöillä lennelty pelkkä meno ja sillä selvä. Älä nyt jumankauta viitsi kokeneelle matkaajalle heittää tuota kuukleshittiä.


      • Anonyymi

        Lainattu rantapallo.fi

        3. Paluulippu ei ole vapaaehtoinen

        Passin lisäksi Thaimaan-matkailijan toinen vähimmäisvaatimus on paluulippu. Lipun ei tarvitse olla samaan kohteeseen, mistä aloitit matkasi, mutta sinun tulee todistaa aikeesi poistua Thaimaasta määräajan sisällä. Lippua saatetaan kysyä jo lentokentällä tai Thaimaassa maahantulon yhteydessä.

        Jos matkustat Thaimaahan menolipulla ja suunnittelet reissaavasi pidempään Aasiassa, on sinun hankittava lentolippu Thaimaasta toiseen maahan. Paikallisten halpalentoyhtiöiden liput ovat edullisia, joten halvimman lipun voi ostaa vaikka suunnitelmat olisivatkin vielä auki.

        Eli siis NumBall on taas ollut oikeassa 100%, tuo juna ei ole alkuperäisessä tekstissä, siinä puhutaan vain lentolipusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään vaatimusta ollut paluulipulle 18 vuoteen. Sillä sökö. Monilla yhtiöillä lennelty pelkkä meno ja sillä selvä. Älä nyt jumankauta viitsi kokeneelle matkaajalle heittää tuota kuukleshittiä.

        Martti ei tarvitse paluulippua, se onkin ainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainattu rantapallo.fi

        3. Paluulippu ei ole vapaaehtoinen

        Passin lisäksi Thaimaan-matkailijan toinen vähimmäisvaatimus on paluulippu. Lipun ei tarvitse olla samaan kohteeseen, mistä aloitit matkasi, mutta sinun tulee todistaa aikeesi poistua Thaimaasta määräajan sisällä. Lippua saatetaan kysyä jo lentokentällä tai Thaimaassa maahantulon yhteydessä.

        Jos matkustat Thaimaahan menolipulla ja suunnittelet reissaavasi pidempään Aasiassa, on sinun hankittava lentolippu Thaimaasta toiseen maahan. Paikallisten halpalentoyhtiöiden liput ovat edullisia, joten halvimman lipun voi ostaa vaikka suunnitelmat olisivatkin vielä auki.

        Eli siis NumBall on taas ollut oikeassa 100%, tuo juna ei ole alkuperäisessä tekstissä, siinä puhutaan vain lentolipusta.

        Joopa joo... No mites esimerkiksi minä pääsin Finnairin lennolle Bangkokiin keväällä pelkällä menolipulla..? Tuurillako? Miten edellisinä vuosina..? Tuurillako? Laittoiko ne mulle aina vahingossa leimat passiin suvarnabhumilla..? Laitoin jo kuvat passileimoista. Miten sain ne? Vahingossako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo... No mites esimerkiksi minä pääsin Finnairin lennolle Bangkokiin keväällä pelkällä menolipulla..? Tuurillako? Miten edellisinä vuosina..? Tuurillako? Laittoiko ne mulle aina vahingossa leimat passiin suvarnabhumilla..? Laitoin jo kuvat passileimoista. Miten sain ne? Vahingossako?

        Enpä tiedä, oikeastaan ei ole olennaista... asia kannattaa huomioida mikä on ollut tarkoitukseni, asian esille saattamiseksi, en ole koskaan mennyt thaimaahan turistina, minulla on aina ollut viisumi, ja ollut pidemmän aikaa... mutta tuo paluulipun pakko on ollut yleisessä tiedossa, ilmeisesti muualla kuin palstalla... ainakin 20 vuotta.

        By NumBall HHN


      • Anonyymi

        Eipä ole ikinä kysytty pakuulippua Thaimaassa.

        Mutta kerran lensin Hong Kongin kautta Bangkokkiin niin Hong Kongin kentällä kysyttiin paluulippua,

        Muutaman kerran ei ole ollutkaan paluulippua sinnepäin mennessä. Mutta eipä kukaan kysellyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään vaatimusta ollut paluulipulle 18 vuoteen. Sillä sökö. Monilla yhtiöillä lennelty pelkkä meno ja sillä selvä. Älä nyt jumankauta viitsi kokeneelle matkaajalle heittää tuota kuukleshittiä.

        ONPAS . ... Paluulippu pitää olla näytettävissä, paitsi ei tietenkään mielikuvitusmatkan -kokeneella matkailijalla ,uskokoon ken haluaa . Kenellä kokemusta mistäkin , mutta jankata jaksaa,.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole ikinä kysytty pakuulippua Thaimaassa.

        Mutta kerran lensin Hong Kongin kautta Bangkokkiin niin Hong Kongin kentällä kysyttiin paluulippua,

        Muutaman kerran ei ole ollutkaan paluulippua sinnepäin mennessä. Mutta eipä kukaan kysellyt.

        Delhin kentällä eksyin väärälle puolelle ja turvamiehet piti tiukan kuulustelun että pääsin takaisin transit-puolelle. Se oli ainoa kerta kun kysyttiin paluulentoa. Minulla ei ollut paluulentoa ja sanoin heille että en tiedä vielä olenko kuukauden vai kaksi. Selitys kelpasi ja matka jatkui. Silloinkin he kysyivät vain siksi koska epäilivät minun eksyneen tahallaan harhauttaakseni lentokenttäviranomaisia.

        Muulloin ei ole kysytty paluulennoista ja lentoja Helsingistä Bangkokiin noin 15. Yleensä Finnairilla. Muutama pompulla.


    • Anonyymi

      Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta...

      Kiitos sinulle SENSSU asiallisesta linkistäsi.

      Mutta... anteeksi vaan... muutoin (vakuuttamatta) vaikuttaisi jälleen kerran siltä, että ainakin hieman kerrot muunneltua totuutta.

      Aiheesta poikkeaisin hieman, jos sallinet ja kysäisen, että millaiset pikkujoulu- tai Joulutarjoilut ajattelit järjestellä siellä Chiang Maissa?

      Minä tuossa muutama päivä sitten jo salaa harjoittelin ja testasin onko pakasteista mihinkään. Ihan perinteisesti Hoi Shell simpukoita paistelin valkosipulivoissa. Hyviä minun mielestäni olivat... mutta onkohan sinulla antaa vinkkiä siitä miten näihin saisi hieman aitoa thaimaalaista twistiä?

      Kiitos etukäteen.

      • Anonyymi

        Now Muscle Shoals has got the Swampers
        And they've been known to pick a song or two (Yes they do).


      • Moi Kläppi.
        En viitsi enemmälti osallistua, vaihda sinä sanaa tuon nuivatyypin kanssa.
        Mukavaa loppuvuotta.


      • Meillä on aina s etu käteen kun ostaa aivonuudeleita kuten myös etelän veljelläni huahinissa.
        Meillä on libevää kalapuikkoa ja buuroa. Katkeraa rabia löytyy kyllä kaupa hyllyltä mutta siihen ei massit riidä.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Moi Kläppi.
        En viitsi enemmälti osallistua, vaihda sinä sanaa tuon nuivatyypin kanssa.
        Mukavaa loppuvuotta.

        Moi moi Senssu!

        Kiitos asiallisesta viestistäsi ja oikein hyvää loppuvuotta ja Joulun odotusta myös teille sinne Chiang Maihin.

        Harmillista että et viitsi tuota Hoi Shell kyssäriäni paremmin kommentoida. Tuolta nuivatyypiltä en ehkä saa yhtä hyviä vinkkejä kuin oletin sinulta saavani.

        T Kläppisi


    • Anonyymi

      Mitä ohjeita annat sinne Niuvanniemeen tuloon?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe