SUOMALAISILLE OHJEITA TÄNNE THAIMAAHAN TULOON.

En ole osallistunut päivän kuumaan aiheeseen enkä tämän enempää osaltu myöskään.

Tämän foorumin yksi tarkoituksista lienee opastaa tietämätöntä tietäväisemmän toimesta, joten opastan lukemaan oheisen linkin infon.

https://thaimaaopas.fi/nain-taytetaan-maahantulokortti/

Kiitos.

18

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäs tuossa on paluu tiedot, pattayan poikaa vastaan salaistako taas... näkyy varmaan vain ultralla tai kiljulla.

• Anonyymi

Maahantulokortti täytetään ennen maahan saapumista ja esitetään passintarkastuksessa. Bangkokin Suvarnabhumi-lentokentällä maahantulotarkastus/Immigration on ennen tulohallia, johon matkalaukut saapuvat. Viisumin numeroa ei tarvitse täyttää, ellei ole erikseen hakenut viisumia. Maahantulokortti (Arrival Card) jää Thaimaan viranomaisille, mutta samalla numerolla varustettu maastapoistumiskortti (Departure Card) leimataan ja laitetaan passin väliin. Se on esitettävä maasta poistuttaessa.

• Anonyymi

Passin lisäksi Thaimaan-matkailijan toinen vähimmäisvaatimus on paluulippu. Lipun ei tarvitse olla samaan kohteeseen, mistä aloitit matkasi, mutta sinun tulee todistaa aikeesi poistua Thaimaasta määräajan sisällä. Lippua saatetaan kysyä jo lentokentällä tai Thaimaassa maahantulon yhteydessä.
      Jos matkustat Thaimaahan menolipulla ja suunnittelet reissaavasi pidempään Aasiassa, on sinun hankittava lentolippu Thaimaasta toiseen maahan. Paikallisten halpalentoyhtiöiden liput ovat edullisia, joten halvimman lipun voi ostaa vaikka suunnitelmat olisivatkin vielä auki.
      Voit matkustaa myös junalla ym.

• Anonyymi

Ei ole mitään vaatimusta ollut paluulipulle 18 vuoteen. Sillä sökö. Monilla yhtiöillä lennelty pelkkä meno ja sillä selvä. Älä nyt jumankauta viitsi kokeneelle matkaajalle heittää tuota kuukleshittiä.

• Anonyymi

Lainattu rantapallo.fi

3. Paluulippu ei ole vapaaehtoinen

Passin lisäksi Thaimaan-matkailijan toinen vähimmäisvaatimus on paluulippu. Lipun ei tarvitse olla samaan kohteeseen, mistä aloitit matkasi, mutta sinun tulee todistaa aikeesi poistua Thaimaasta määräajan sisällä. Lippua saatetaan kysyä jo lentokentällä tai Thaimaassa maahantulon yhteydessä.

Jos matkustat Thaimaahan menolipulla ja suunnittelet reissaavasi pidempään Aasiassa, on sinun hankittava lentolippu Thaimaasta toiseen maahan. Paikallisten halpalentoyhtiöiden liput ovat edullisia, joten halvimman lipun voi ostaa vaikka suunnitelmat olisivatkin vielä auki.

Eli siis NumBall on taas ollut oikeassa 100%, tuo juna ei ole alkuperäisessä tekstissä, siinä puhutaan vain lentolipusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään vaatimusta ollut paluulipulle 18 vuoteen. Sillä sökö. Monilla yhtiöillä lennelty pelkkä meno ja sillä selvä. Älä nyt jumankauta viitsi kokeneelle matkaajalle heittää tuota kuukleshittiä.

Martti ei tarvitse paluulippua, se onkin ainoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lainattu rantapallo.fi

3. Paluulippu ei ole vapaaehtoinen

Eli siis NumBall on taas ollut oikeassa 100%, tuo juna ei ole alkuperäisessä tekstissä, siinä puhutaan vain lentolipusta.

Joopa joo... No mites esimerkiksi minä pääsin Finnairin lennolle Bangkokiin keväällä pelkällä menolipulla..? Tuurillako? Miten edellisinä vuosina..? Tuurillako? Laittoiko ne mulle aina vahingossa leimat passiin suvarnabhumilla..? Laitoin jo kuvat passileimoista. Miten sain ne? Vahingossako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joopa joo... No mites esimerkiksi minä pääsin Finnairin lennolle Bangkokiin keväällä pelkällä menolipulla..? Tuurillako? Miten edellisinä vuosina..? Tuurillako? Laittoiko ne mulle aina vahingossa leimat passiin suvarnabhumilla..? Laitoin jo kuvat passileimoista. Miten sain ne? Vahingossako?

Enpä tiedä, oikeastaan ei ole olennaista... asia kannattaa huomioida mikä on ollut tarkoitukseni, asian esille saattamiseksi, en ole koskaan mennyt thaimaahan turistina, minulla on aina ollut viisumi, ja ollut pidemmän aikaa... mutta tuo paluulipun pakko on ollut yleisessä tiedossa, ilmeisesti muualla kuin palstalla... ainakin 20 vuotta.

By NumBall HHN

• Anonyymi

Eipä ole ikinä kysytty pakuulippua Thaimaassa.

Mutta kerran lensin Hong Kongin kautta Bangkokkiin niin Hong Kongin kentällä kysyttiin paluulippua,

Muutaman kerran ei ole ollutkaan paluulippua sinnepäin mennessä. Mutta eipä kukaan kysellyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ONPAS . ... Paluulippu pitää olla näytettävissä, paitsi ei tietenkään mielikuvitusmatkan -kokeneella matkailijalla ,uskokoon ken haluaa . Kenellä kokemusta mistäkin , mutta jankata jaksaa,.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole ikinä kysytty pakuulippua Thaimaassa.

Mutta kerran lensin Hong Kongin kautta Bangkokkiin niin Hong Kongin kentällä kysyttiin paluulippua,

Muutaman kerran ei ole ollutkaan paluulippua sinnepäin mennessä. Mutta eipä kukaan kysellyt.

Delhin kentällä eksyin väärälle puolelle ja turvamiehet piti tiukan kuulustelun että pääsin takaisin transit-puolelle. Se oli ainoa kerta kun kysyttiin paluulentoa. Minulla ei ollut paluulentoa ja sanoin heille että en tiedä vielä olenko kuukauden vai kaksi. Selitys kelpasi ja matka jatkui. Silloinkin he kysyivät vain siksi koska epäilivät minun eksyneen tahallaan harhauttaakseni lentokenttäviranomaisia.

Muulloin ei ole kysytty paluulennoista ja lentoja Helsingistä Bangkokiin noin 15. Yleensä Finnairilla. Muutama pompulla.

• Anonyymi

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta...

Kiitos sinulle SENSSU asiallisesta linkistäsi.

Mutta... anteeksi vaan... muutoin (vakuuttamatta) vaikuttaisi jälleen kerran siltä, että ainakin hieman kerrot muunneltua totuutta.

Aiheesta poikkeaisin hieman, jos sallinet ja kysäisen, että millaiset pikkujoulu- tai Joulutarjoilut ajattelit järjestellä siellä Chiang Maissa?

Minä tuossa muutama päivä sitten jo salaa harjoittelin ja testasin onko pakasteista mihinkään. Ihan perinteisesti Hoi Shell simpukoita paistelin valkosipulivoissa. Hyviä minun mielestäni olivat... mutta onkohan sinulla antaa vinkkiä siitä miten näihin saisi hieman aitoa thaimaalaista twistiä?

Kiitos etukäteen.

• Anonyymi

Now Muscle Shoals has got the Swampers
        And they've been known to pick a song or two (Yes they do).

• Moi Kläppi.
        En viitsi enemmälti osallistua, vaihda sinä sanaa tuon nuivatyypin kanssa.
        Mukavaa loppuvuotta.

• Meillä on aina s etu käteen kun ostaa aivonuudeleita kuten myös etelän veljelläni huahinissa.
        Meillä on libevää kalapuikkoa ja buuroa. Katkeraa rabia löytyy kyllä kaupa hyllyltä mutta siihen ei massit riidä.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Moi Kläppi.
        En viitsi enemmälti osallistua, vaihda sinä sanaa tuon nuivatyypin kanssa.
        Mukavaa loppuvuotta.

Moi moi Senssu!

Kiitos asiallisesta viestistäsi ja oikein hyvää loppuvuotta ja Joulun odotusta myös teille sinne Chiang Maihin.

Harmillista että et viitsi tuota Hoi Shell kyssäriäni paremmin kommentoida. Tuolta nuivatyypiltä en ehkä saa yhtä hyviä vinkkejä kuin oletin sinulta saavani.

T Kläppisi

• Anonyymi

Mitä ohjeita annat sinne Niuvanniemeen tuloon?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      175
      2207
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1941
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      58
      1612
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1492
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      161
      1419
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      179
      1405
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1248
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1203
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1178
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      120
      1088
    Aihe