Aivan varmasti harmi?

Anonyymi

Virta ylitti vahingossa uutiskynnyksen kun sen asiakas Kenneth pääsi Fox Carolinan aamu-uutisiin kertomaan miten hän on pudottanut painoaan ja saanut t2d:nsä remissioon vapautuen 14 lääkkeestä, joiden joukossa insuliini. Ja kaikki tämä hullun koronavuoden 2020 aikana.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomaa kohta laihtuminen. Kenneth tiputti painoa 30 paunaa eli 14 kiloa.

      • Anonyymi

        Onnistuu myös painontippuminen karppaamalla
        .

        Kinkittääkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu myös painontippuminen karppaamalla
        .

        Kinkittääkö?

        Ei toiminut minulla. Karppaamiskokeilun jälkeen olen laihtunut muuten tuollaiset 25 kiloa. Vielä on 13 kiloa matkaa.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ei toiminut minulla. Karppaamiskokeilun jälkeen olen laihtunut muuten tuollaiset 25 kiloa. Vielä on 13 kiloa matkaa.

        On sulla kokemukset. Pitääkö se toteuttaa väärin eli olet käyttänyt roskarasvoja tai muuten täysin väärin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On sulla kokemukset. Pitääkö se toteuttaa väärin eli olet käyttänyt roskarasvoja tai muuten täysin väärin.

        Ihan täysin mentiin Heikkilän ohjeilla. Seurauksena LDL-kolesteroli nousi 50%.

        Selitätkö kuinka nämä "roskarasvat" eroavat muista rasvoista karppauksen ja ihmisen fysiologian suhteen? Rypsiöljy lihottaa ja laardi ei? Rypsiöljyllä tulee muuten syvempi ketoosi kuin laardilla.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ihan täysin mentiin Heikkilän ohjeilla. Seurauksena LDL-kolesteroli nousi 50%.

        Selitätkö kuinka nämä "roskarasvat" eroavat muista rasvoista karppauksen ja ihmisen fysiologian suhteen? Rypsiöljy lihottaa ja laardi ei? Rypsiöljyllä tulee muuten syvempi ketoosi kuin laardilla.

        Selitys on notta valehtelet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selitys on notta valehtelet.

        Oletko edes diabeetikko vai karppaaja saarnamatkalla?

        Jos karpatessa saa liikaa energiaa niin lihoo. Kun syö päivässä kolme rasvaista isoa ateriaa niin energiaa tulee helposti liikaa. Itse söin aamulla 3 paistettua kananmunaa, paketin pekonia ja pari A-luokan grill makkaraa. 1600 kcal. Töitten jälkeen pari grillimakkaraa, lohta hollandaise-kastikkeella tai rasvaista lihaa ja salaatti runsaalla oliiviöljyllä. Yhteensä 3000 kcal.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Oletko edes diabeetikko vai karppaaja saarnamatkalla?

        Jos karpatessa saa liikaa energiaa niin lihoo. Kun syö päivässä kolme rasvaista isoa ateriaa niin energiaa tulee helposti liikaa. Itse söin aamulla 3 paistettua kananmunaa, paketin pekonia ja pari A-luokan grill makkaraa. 1600 kcal. Töitten jälkeen pari grillimakkaraa, lohta hollandaise-kastikkeella tai rasvaista lihaa ja salaatti runsaalla oliiviöljyllä. Yhteensä 3000 kcal.

        "Oletko edes diabeetikko vai karppaaja saarnamatkalla?"

        ja sinä puhut saarnaamisesta??? Naurettavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu myös painontippuminen karppaamalla
        .

        Kinkittääkö?

        "Onnistuu myös painontippuminen karppaamalla

        Kinkittääkö?"

        Ei avauksessa mainita karppaamista:
        "Kenneth pääsi Fox Carolinan aamu-uutisiin kertomaan miten hän on pudottanut painoaan ja saanut t2d:nsä remissioon.."

        Siis laihduttamalla saanut t2d:nsä remissioon. Siinä kaikki


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Onnistuu myös painontippuminen karppaamalla

        Kinkittääkö?"

        Ei avauksessa mainita karppaamista:
        "Kenneth pääsi Fox Carolinan aamu-uutisiin kertomaan miten hän on pudottanut painoaan ja saanut t2d:nsä remissioon.."

        Siis laihduttamalla saanut t2d:nsä remissioon. Siinä kaikki

        Tuo on Virta Healthin sivuilta eli laihtuminen perustui kyllä heidän menetelmäänsä.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Tuo on Virta Healthin sivuilta eli laihtuminen perustui kyllä heidän menetelmäänsä.

        Tutkimus ei todistanut mitään muuta luon sen, että epidemiologit pystyvät tuottamaan lähes rajattomasti hölynpölyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimus ei todistanut mitään muuta luon sen, että epidemiologit pystyvät tuottamaan lähes rajattomasti hölynpölyä.

        Tuohan ei ole tutkimus vaan yksittäisen ihmisen kokemus Virran systeemistä. Ihan hyviä tuloksia ovat saaneet. Tosin DIRECTissä tuli myös hyvät Tulokset pussikuurilla.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ei toiminut minulla. Karppaamiskokeilun jälkeen olen laihtunut muuten tuollaiset 25 kiloa. Vielä on 13 kiloa matkaa.

        Olen pudottanut vhh:lla 32kg/8kk. Liikuntahalut kovat, ja ruokakin on oikein maistuvaa. Paino putoaa kilon viikkovauhtia ja nahkakin kutistuu samaan tahtiin.

        Mutta paras osuus on ettei tarvihe lääkkeitä sokerinhallintaan ja kolsut huippuarvoissa. Alkaessa tähän projektiin leivän ja perunan käyttäminen energiana pilasi sokeri- ja kolsuarvot. Jokainen valitkoon tyylinsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen pudottanut vhh:lla 32kg/8kk. Liikuntahalut kovat, ja ruokakin on oikein maistuvaa. Paino putoaa kilon viikkovauhtia ja nahkakin kutistuu samaan tahtiin.

        Mutta paras osuus on ettei tarvihe lääkkeitä sokerinhallintaan ja kolsut huippuarvoissa. Alkaessa tähän projektiin leivän ja perunan käyttäminen energiana pilasi sokeri- ja kolsuarvot. Jokainen valitkoon tyylinsä.

        No minulla on HDL 2 ja LDL 1.5 eli aika hyviin arvoihin pääsee täysjyvällä ja kasviöljyillä. Lääkityskin vähenee koko ajan kun laihdun.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        No minulla on HDL 2 ja LDL 1.5 eli aika hyviin arvoihin pääsee täysjyvällä ja kasviöljyillä. Lääkityskin vähenee koko ajan kun laihdun.

        Pään täyttää vain ulkoa opittu kaava. Metsä katoaa, kun tuijottaa pientä myyrän koloa etäältä kaukoputkella.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Oletko edes diabeetikko vai karppaaja saarnamatkalla?

        Jos karpatessa saa liikaa energiaa niin lihoo. Kun syö päivässä kolme rasvaista isoa ateriaa niin energiaa tulee helposti liikaa. Itse söin aamulla 3 paistettua kananmunaa, paketin pekonia ja pari A-luokan grill makkaraa. 1600 kcal. Töitten jälkeen pari grillimakkaraa, lohta hollandaise-kastikkeella tai rasvaista lihaa ja salaatti runsaalla oliiviöljyllä. Yhteensä 3000 kcal.

        Onko ihan harkittu ruoka määrä? Ainekset oikeat, mutta minun mahaan ei nuo yhellä kerralla mahu. Eli jotakin tolokkua.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe