Jo saksiaan ja täyttävät punakyniänsä Suomen kansan valmistautuessa kulukuuriin.
Porvarit rapistelevat
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
This is the most parsa avaus ! Minä kannattelen.
- Anonyymi
Ai äkrii. Niille jotka eivät osaa pankkoa, tuo on suomeksi "Olen samaa mieltä".
Tietääkö kukaan, mistä saisi ostettua yönutuksi pallopaitulin ? Sellaiseen sonnistautuneena on helppo heittäytyä unimaailmaan, todellisuuden tuolle puolelle, kerätä kansalaispisteitä, perustaa puolueita, apteekkeja, oikeistohallituksia, auttaa Trumppia pysymään vallassa sekä tuhota hyvinvointivaltio.
Mikään ei ole kamalampi kuin kommunisti, paitsi lauma kommunisteja, naiskommunisteja. Minun nuoruudessani ihailimme uuslipemikäseolikaan ja Margaret Thatcheria, joka mm. uupumatta näännytti kaivoslakkolaiset ja näytti kaapin paikan omalle kansakunnalleen.Meidän kekkosemme oli pelkkä silkkinen origami häneen verraten. Köyhät tulee sotkea suohon ja asettaa poikkeustila, jossa heidät määrätään pakkotyöhön perustoimeentuloa vastaan, mitä sitäkin on leikattava raskaalla kädellä.
- Anonyymi
Tämähän on samaa sarjaa kuin tuo:
"OikeistoSosDem
29.12.2020 18:24
Trumpilla on vielä ässä hihassaan kun valitsijamiesten äänet lasketaan 6.1."
Pelkkiä twiittimäisiä provoiluja sinulta joissa ei järjen ja realismin hiventäkään.- Anonyymi
Ei ole mitään twiittimäistä provoilua, ei ole. Paituli rankkasi jo itsensä palstan valovoimaisimmaksi skribentiksi, joten älä yhtään ala siinä, tai saat tuta hänen mahtinsa. Lukuisa on se parvi tottelemattomia, mikä on tullut sotketuksi suohon väärine mielipiteineen. Eheydy hyvä henkilö ja tee velvollisuutesi, heitä lanttisi Amokin, itsensä pääkapitalistin kitaan, tai mörkö tulee ja vie sinne, mihin ei valo paista eikä pimeys sammu.
- Anonyymi
ei oikeistosta,
ole koskaan mitään hyvää tullut... - Anonyymi
Porvarit istuvat oppositiossa ja pysyvät siellä. Ja hyvin nuo tuntuu vasemmistoltakin leikkaukset onnistuvan. Valtivaraininisteriön virkamiehet ne tahtipuikkoa heiluttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961515- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632