Pussit täynnä

Naista viestien vaihtoon, 54v mies haluaisi kuuman naisen kanssa viestejä vaihtaa

45

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaidettaisko täällä tänään..olisin yksin kotona tekis mieli pitää omaa kivaa riettaan miiehen kans😗

      • Jotain vähän kerro itsestäsi, olisko jokin aika noin kun....


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Jotain vähän kerro itsestäsi, olisko jokin aika noin kun....

        Oletko sama Jorkki joka ihanaisen kanssa rakasttelut😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sama Jorkki joka ihanaisen kanssa rakasttelut😗

        Joo kyllä olen


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Joo kyllä olen

        Huomenta mussukka👄👄 en ollut aivan varma oletko sinä..viestisi erilainen kuin normisti..vai etsitkö välillä vaihtelua.. sopii minulle tiedät varmaankin sen👄👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Joo kyllä olen

        Kampaajalle menossa juuri👄 laita viestiä jos haluat vielä olla yhteydessä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta mussukka👄👄 en ollut aivan varma oletko sinä..viestisi erilainen kuin normisti..vai etsitkö välillä vaihtelua.. sopii minulle tiedät varmaankin sen👄👄👄

        Huomenta ihanainen ❤️ Minä kun omalla mer kirjoittelen tunnistetaan kyllä. Tiesin että tunnistat kyllä minut🤗 Tiedän kyllä joo, niin on myös toisin päin🤣🤗🥰💞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kampaajalle menossa juuri👄 laita viestiä jos haluat vielä olla yhteydessä..

        Sinut haluan kyllä 🥰😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sinut haluan kyllä 🥰😛

        Olen kaivannut viesti rakastelua Romeo ja Julia😍 Nainen maalta 57v


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sinut haluan kyllä 🥰😛

        Oletko töissä👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kaivannut viesti rakastelua Romeo ja Julia😍 Nainen maalta 57v

        Ihana kuulla kun nautit kanssamme👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sinut haluan kyllä 🥰😛

        Olet ilmeisesti töissä..lähden tallille..palataan myöhemmin💓👄 suukko..sinne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sama Jorkki joka ihanaisen kanssa rakasttelut😗

        Katohan.. huora kerjää taas huomioo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti töissä..lähden tallille..palataan myöhemmin💓👄 suukko..sinne..

        Kotona 😘 Syöty tarkassa tuli... Sinut kun saisin viereeni 😘🤗🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti töissä..lähden tallille..palataan myöhemmin💓👄 suukko..sinne..

        Joko nukkuu ❤️😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti töissä..lähden tallille..palataan myöhemmin💓👄 suukko..sinne..

        Vapaalla olen. Ihanainen oletko töissä?
        🤗💞


    • Anonyymi

      Missä sun vaki "ihanainen" tuliko rukkaset😧

      • Anonyymi

        Olet omalla lailla suloinen Savon mies😗..olen Jor-kkin huora ollut pitkään..rakastunut häneen viestien välityksellä💋nautimme molemmat..


    • Anonyymi

      Osta sipulia hyvä mies!

    • Nyloninaista jutusteluun?

    • Olisiko ihanasta kuulolla 🤔

      • Anonyymi

        Hei Jorkki🤗.. ois ihana jatkaa viesti suhdetta kanssasi jos säkin haluat💖 T. Julia
        Ps. Juuri töissä..


    • No kyllä

      • Anonyymi

        💞💟💋 viikon loppua sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💞💟💋 viikon loppua sinulle!

        Ukko itse asialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko itse asialla

        Olet ihana karva perse💗💗💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana karva perse💗💗💗

        Jyystitkö kunnolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko itse asialla

        Susta vähään aikaan kuulunut, juoru kertoi olit suljetulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susta vähään aikaan kuulunut, juoru kertoi olit suljetulla.

        Ollut ikävä? En olisi arvannut 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susta vähään aikaan kuulunut, juoru kertoi olit suljetulla.

        Luulit että jaksan vain kuukauden. Siitä on nyt 1,5 vuotta. Noh. Nytpä olet taas mennyt kaappiisi piiloon


    • Kiitos 😘 Aurinkoa ja lämmintä oli.

    • Anonyymi

      Uppis

    • Anonyymi

      151617

    • Anonyymi

      Kuumaa naista!? Ja pussit täynnä ...AINA VAAN!?
      KYLLÄ siinä pussitkin kuumenee ja mätänee jos näin kauan muhineet rojut pussissa! HAISEEKIN NE JOS VÄHÄNKIN AJATTELET!
      Heitä jo pihalle ja jätteisiin moiset tähteet!

      • Anonyymi

        Jätteet ovat aloittajan makuun sopivia.


      • Anonyymi

        Kumpi puoli kauha vai varsi


    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      812
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe