Onhan siitä jo..

Anonyymi

lähes puolitoista vuotta kun panit pääni pyörälle. Hyvältä se tuntuisi vieläkin. Toki tässä näkemättömyydessäkin on puolensa näin joulun alla. Ei tarvitse stressata sillä oletuksella, että pitäisi stressata lahjan antamisen kanssa.
Mikähän olisi tarpeeksi pientä ollakseen tarpeeksi suurta..

55

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisi olla minun kirjoittama tämä aloitus. Minullakin noin 1.5 vuotta siitä kun mies laittoi pääni sekaisin. Minulle paras joululahja olisi se, että saisin viettää sen ihastukseni kanssa kahdestaan hyvän ruoan parissa. En tarvitse materiaa rakkauden osoittamiseksi... rakastunut katse ja hyvä olo molemmilla riittäisi.

      • Anonyymi

        Aika kivasti kirjoitettu. Naiselle osoitin lässyn :) aloitukseni. Tuli mieleen kun sunnuntaina aloin yksikseni veisata en etsi valtaa loistoa.. en kaipaa kultaakaan, niin piti heti vetää vähän takaisin tuon kullan suhteen, tai kullan ja kullan.. mutta kuitenkin


      • Anonyymi

        Voi harmi, olen viettänyt aviomieheni kaa jo n. 40v yhteistä joulua!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi, olen viettänyt aviomieheni kaa jo n. 40v yhteistä joulua!!!

        Kaipaamani mies ei ole varattu/naimisissa.

        T. 15.12.2020 22:18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaamani mies ei ole varattu/naimisissa.

        T. 15.12.2020 22:18

        Minkälainen mies :) .. kysyy ap?
        Emsimmäinen viesti tänään 00:57 viestin jälkeen.


    • Anonyymi

      Samalla tavalla sekoitit minunkin pään niillä silmilläsi ja hymylläsi puoltoista vuotta sitten. Ne silmät jotka tunnistan myös maskin takaa vaikka sitä selkeästi epäilit. Kun asiaa mietit on yksi pieni asia minkä sait mutta minä en sitä saannut. Ei tarvi olla sama mutta samanlainen niin tietäisin keneltä on ilman korttiakin. Miehelle.

      • Anonyymi

        Mulla ei vielä ole yhtään maskia ollut.. käytän lippalakkia :D nojoo, ei asialla pelleillä tietenkään pidä, vaan mikä on maskin hyöty kun sitä hypistellään joka tavalla kaiken aikaa


    • Anonyymi

      Onhan siitä kohta.. yleensä minulla on joululahjatoiveita niinkuin tänä joulunakin niin ei tarvitse toistenkaan miettiä erikseen lahjaani, tosin tänä jouluna en taida saada mitään lahjaa kun olen yksin melkein koko joulun.

      • Anonyymi

        joululahjatoiveita..


    • Anonyymi

      Jos joskus tässä maailmassa tavataan niissä merkeissä, niin voit koristaa ittes rusetilla. Mä lupaan nauraa, ja muistan tän keskustelun.

      • Anonyymi

        Ihan taatusti naurat jos se minusta on kiinni


    • Anonyymi

      Läsnäolokin antaa jo enemmän kuin mitkään lahjat toki sydän konvehti rasialla jos muistaa läsnäolon kanssa ja mahdollisesti halin ja muun kanssa muuta en tarvitsisi. Lahjoja voi miettiä ensi vuonna syntymäpäiväksi tai jouluksi, jos vuosi alkaa yhteisellä taipaleella eikä sekään niin justiinsa!

      • Anonyymi

        Itse en vietä synttäreitä, niin vaikeuksia muistaa toistenkaan..


    • Anonyymi

      Osui ja upposi!

      -Nainen sivusta-

      • Anonyymi

        Koulussa viimeksi on laivanupotusta tullut pelattua :)


    • Anonyymi

      Läsnäolo ja aika riittää..

      • Anonyymi

        Niimpä.. aika riittää jos ja kun riittäis aikaa, ja jopa voimia :)


    • Anonyymi

      Niin se aika kuluu.

      Minulle riittäisi vain hyvän joulun toivotus. Pieni hetki meille kahdelle.

      • Anonyymi

        Nappiin sanottu.. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nappiin sanottu.. Ap

        Riittäisi se ihan joulutoivotuskin, sivusta.


    • Anonyymi

      Kerro naisen tuntomerkit ja missä hänet oikein tapasit?

      • Anonyymi

        Vikkelä ja vaalea..


    • Anonyymi

      Minun lahjani hänelle olisi ollut helppo. En olisi ostanut mitää n, mutta en sitä nyt aineettomaksikaan lahjaksi sanoisi. Ehkä olisin tehnyt pieniä kortteja❤ mutta vain hänelle.

      • Anonyymi

        pieni kortti olis mullekin paras lahja häneltä vaalealta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pieni kortti olis mullekin paras lahja häneltä vaalealta..

        Ei ole osoitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole osoitetta.

        huone 105


    • Anonyymi

      Söpö viesti! ;)

      • Anonyymi

        ettet vaan olis itte snadisti söpömpi


    • Anonyymi

      Sepä olisikin ollut lahja, saada tietää hänen nimensä. Tuskin enää tunnustaisi minua. Vaikka aikaa on mennyt, on hän mielessäni pysynyt... ja meidän välillä ollut vetovoima.

      • Anonyymi

        Tunnustaisi vai tunnistaisi.. meni yli lippalakin


    • Anonyymi

      Niin pientä, että suorastaan eeppistä. Mietinkin vain, miten tästä eteenpäin.

      • Anonyymi

        No sitähän on tullut pohdittua.. tavallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän on tullut pohdittua.. tavallaan

        Otat vaan jotenkin yhteyttä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otat vaan jotenkin yhteyttä. :)

        Se tapahtuu pian.. jos ja jos


    • Anonyymi

      Puolitoista vuotta jo. Hämmensin sinua viestilläni, sen itse vastasitkin minulle. Minulla jäi olo, että aiheutin aika ristiriitaisiakin tunteita. Minun oli tehtävä se saadakseni selvyyden. Sen vois sanoa olleen sisäinen pakko.

      Sinä olet tatuoitunut sydämeeni mies. Vaikka emme ole nähneet sitten alkusyksyn, eikä minulla ole realistisesti suurta toivoa saada sinua, ei tunne ole yhtään hälventynyt.

      Olet minun Hän. Olen sun Sinä. Sinä ja Hän. ♥️ Sinulla on paikka rinnassani. 😘 Olisi kiva päästä lähelle myös fyysisesti, ensimmäistä kertaa. Olisi kiva upota silmiisi ja tuntea se huima läsnäolo. Olisi kiva ottaa kädestä ja silittää poskea. Olisi ihana tuntea huulesi, ensimmäistä kertaa sekin.

      Olisi ihana kuulla sinusta jotain. On ollut ikävä! Kova on kaipaus luoksesi. En tiedä edes oletko Suomessa jouluna ja oletko säästynyt koronalta. Toivottavasti teillä on oikeus rokotteisiin ensimmäisten joukossa.

      • Anonyymi

        Ap vastaa.. siis "meillä" ? .. no mulla ei vielä ole yhtään maskia ollut ja rokotteen suhteen aion olla pitkään skeptisenä. Ei kuulosta hyvältä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap vastaa.. siis "meillä" ? .. no mulla ei vielä ole yhtään maskia ollut ja rokotteen suhteen aion olla pitkään skeptisenä. Ei kuulosta hyvältä..

        Oletko kaukana reissussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kaukana reissussa?

        Olen joulukuusen juurella.. en ole kaipaamasi lentokapteeni tai mikä lie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joulukuusen juurella.. en ole kaipaamasi lentokapteeni tai mikä lie

        Kaivinkone......?


    • Anonyymi

      Minkälaista naista kaipaat?

      • Anonyymi

        Olihan mulla tuolla edellä jo vastaus.. vaalea ja vikkelä nainen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan mulla tuolla edellä jo vastaus.. vaalea ja vikkelä nainen :)

        Pääsi karkuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan mulla tuolla edellä jo vastaus.. vaalea ja vikkelä nainen :)

        Missä olet tavannut vaalean vikkelän? Laita kolme kirjainta , joista kaksi on teidän etu- tai sukunimien viimeiset kirjaimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsi karkuun?

        Ei ehkä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet tavannut vaalean vikkelän? Laita kolme kirjainta , joista kaksi on teidän etu- tai sukunimien viimeiset kirjaimet.

        Ei ole mitään kirjaimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä..

        Ehkä joudut tekemään jotain että tulisi varmempi vastaus.. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joudut tekemään jotain että tulisi varmempi vastaus.. ?

        Suurin lahja olisi, että tietäisin hänen olevan selvillä vesillä. Seisovan tukevasti omilla jaloillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin lahja olisi, että tietäisin hänen olevan selvillä vesillä. Seisovan tukevasti omilla jaloillaan.

        Katohan ap peiliin, jos sieltä tälläkertaa kattoos se vaalee ja "vilkas".....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin lahja olisi, että tietäisin hänen olevan selvillä vesillä. Seisovan tukevasti omilla jaloillaan.

        Hän toivoo sitä itsekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin lahja olisi, että tietäisin hänen olevan selvillä vesillä. Seisovan tukevasti omilla jaloillaan.

        Alloholistiko hän on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä..

        No joo. Tällä kertaa tuli sellainen force major vastaan, että sarvista härkää jos ei muuten. Laitat vaan sitä viestiä ja annat yhteystietosi. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alloholistiko hän on?

        Yks ainakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsi karkuun?

        Ei päässyt...😉 Kiinni saa ottaa jos uskaltaapi....😍 Jään takuuvarmasti pyydykseen...ainakin tietyn miehen....🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei päässyt...😉 Kiinni saa ottaa jos uskaltaapi....😍 Jään takuuvarmasti pyydykseen...ainakin tietyn miehen....🥰

        Kuka onneton se tänne katiskan pohjalle on vielä uinut melkein kk myöhemmin.. myöhäisherännäinen blondi, vaikka parempi niin kuin rättiväsynyt kukkuja. Kai me nähdään, jos asetelmat on vanhoissa askelissa?


    • Anonyymi

      tyhjä on katiska..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe