Kaipaan sinua, sinun sanatonta voimaasi ja läpitunkevaa katsettasi. Sinun vahvoja piirteitäsi pyöritän mielessäni nähden ne vienon hymysi takaa. Sinun näkemisesi tekee minusta onnellisen. Olet näköjään se oma enkelini, tosin langennut sellainen. Se tekee sinusta vain inhimillisemmän. Siksi kai kaipaankin sinua niin paljon, nainen.
Mies tummien vesien takaa
Se langennut enkelini
125
1150
Vastaukset
- Anonyymi
Tummat vedet?
- Anonyymi
Tarkoittanee paikkaa missä pahuus asuu ja viihtyy ja sielläpä avoimet ovet 24/7, suosittelen tutustumismatkaa lämpimästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittanee paikkaa missä pahuus asuu ja viihtyy ja sielläpä avoimet ovet 24/7, suosittelen tutustumismatkaa lämpimästi.
Ei tarkoita, vaan oman pään sisäisiä tummia vesiä.
Synkkiä virtoja ja syviä meriä.
Hieman jo valostunut mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautausmaalla???
- Anonyymi
Miksi olisin langennut?
- Anonyymi
Kaikki langenneita on, tavalla taikka toisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki langenneita on, tavalla taikka toisella.
Jokainen jollakin tavalla. Toiset vain näkyvämmin, toiset piilevästi kiiltokuvansa takaa.
- Anonyymi
Mikäli minulle olisi (epäilen sitä) niin en suinkaan olisi enkeli.
- Anonyymi
Ei tarvitsekaan olla. Ole oma itsesi, sitä kaipaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitsekaan olla. Ole oma itsesi, sitä kaipaankin.
Ja me ei miehen kanssa tunneta. Sinä varmaankin tunnet sen naisen kuten kaikki täällä tuntevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja me ei miehen kanssa tunneta. Sinä varmaankin tunnet sen naisen kuten kaikki täällä tuntevat.
Tuo on yleinen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on yleinen kommentti.
Onko? Harvoin olen täällä kohdannut toista, joka kaipaisi tuntematonta.
- Anonyymi
Tiedän yhden tummien vesien tulkin. Hän, jos kukaan, on nähnyt ja näkee maailman sen kaikkine harmaankin sävyineenkin. Siksi häntä kaipaankin. Vaikken enkeliksi itseäni sanoisikaan. Tänään tosin haluaisin olla Sinun langennut enkelisi. Yhteys on vahva, ja kaipuu korventaa sisintäni, magneetti vetää puoleensa... Haluaisin ottaa ranteistasi kiinni, nostaa kätesi ylös ja painaa sinut seinää vasten, ja suudella <3
Enkeleitä? Onko heitä? Enkeleitä ;)- Anonyymi
Vesimies tummine sävyineen kulkee hän ?
- Anonyymi
Tuohon haarukkaan kun tähtää niin en monta miestä tiedä joka täyttää noi kriteerit ;)
- Anonyymi
Aika provo on vastauksesi. Onnistuit keräämään kaikki jo kliseiset viittaukset, joita olen itsekin käyttänyt.
Voit silti tulla naisena ja kokeilla saatko minua kiinni suudellaksesi väkisin 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika provo on vastauksesi. Onnistuit keräämään kaikki jo kliseiset viittaukset, joita olen itsekin käyttänyt.
Voit silti tulla naisena ja kokeilla saatko minua kiinni suudellaksesi väkisin 😉Ei häntä väkisin voisi suudella. Kerran tuntenut hänen voimansa ympärilläni, joten luulen, että se olisin puolessa sekunnissa minä, joka olisin selkä seinää vasten :) Tai niin ehkä haaveilen, kaipuun kourissa, toteutumattoman rakkauden syövereissä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei häntä väkisin voisi suudella. Kerran tuntenut hänen voimansa ympärilläni, joten luulen, että se olisin puolessa sekunnissa minä, joka olisin selkä seinää vasten :) Tai niin ehkä haaveilen, kaipuun kourissa, toteutumattoman rakkauden syövereissä...
hmm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesimies tummine sävyineen kulkee hän ?
Veden eläin näin horoskoopiltani, kovakuorinen sellainen. Jos se oleellista on.. ..
- Anonyymi
Näkee maailman kaikki harmaa sävyt, kuin kaurismäkeläisessä elokuvassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veden eläin näin horoskoopiltani, kovakuorinen sellainen. Jos se oleellista on.. ..
Tiedätkö hänen horoskoopin? ... Jos se oleellista on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö hänen horoskoopin? ... Jos se oleellista on?
Tiedän, Jousimies. Jos se edelleenkään oleellista on.
- Anonyymi
Me siis puhutaan Luciferista ja kuolleista.
Voi kamala.- Anonyymi
Ei. Hän on vain toisella tapaa langennut enkeli. Ei sentään itse Lucifer😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Hän on vain toisella tapaa langennut enkeli. Ei sentään itse Lucifer😆
Tarkoititko siis taivaasta pudonnutta enkeliä?
Se on sitten ihan eri keissi.
Langennut enkeli on synonyymi Luciferista.
Joskus huomasin kauhukseni jonkun kutsuvan rakkausemojit silmissään toista Valonkantajaksi, joka sekin tarkoittaa Luciferia.
Ei sillä, mieluusti mä Luciferin kynkkään lähden. Tiedän ainakin mitä tuleman pitää. - Anonyymi
Ei vaan Soliferistä ja elävistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus huomasin kauhukseni jonkun kutsuvan rakkausemojit silmissään toista Valonkantajaksi, joka sekin tarkoittaa Luciferia.
Ei sillä, mieluusti mä Luciferin kynkkään lähden. Tiedän ainakin mitä tuleman pitää.Lucifer on aamunkoi , aurinko voittamaton,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lucifer on aamunkoi , aurinko voittamaton,
Aamunkoi nimitystä käytetty Venuksesta, hengellisessä kielessä eritoten. Koi suomalais-ugrilainen sans, tarkoittaa aamun sarastus, itä. Kointähti toinen sana itätaivaalla auringonnousun suunnassa loistavalle Venukselle
Kotus lähteenä/virsissä Venus ollut siis tähti, voisi kotus kuitenkin mainita, ettei se tähti ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamunkoi nimitystä käytetty Venuksesta, hengellisessä kielessä eritoten. Koi suomalais-ugrilainen sans, tarkoittaa aamun sarastus, itä. Kointähti toinen sana itätaivaalla auringonnousun suunnassa loistavalle Venukselle
Kotus lähteenä/virsissä Venus ollut siis tähti, voisi kotus kuitenkin mainita, ettei se tähti ole.Niin vielä, antiikista lähtien Lucifer tarkoittanut Kointähteä eli Venusta, kantaa valoa nousten idästä taivaalle, ja langeten taivaanrantaan. Ja kristinuskon myötä sitten Saatanan aliakseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä, mieluusti mä Luciferin kynkkään lähden. Tiedän ainakin mitä tuleman pitää.Olkoon vaikka taivaasta tipahtanut enkeli, joka sai siitä pysyvän tahran kaapuunsa ja kadotti palan siipeänsä.
Langennut tarkoittaa monta asioita, ei pelkästään raamatullisesti Luciferia, joka kielsi Jumalan.
Tuossa langenneessa enkelinsä on myös sisäänrakennettu vihje. Ei siitä enempää...
aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lucifer on aamunkoi , aurinko voittamaton,
Ei. Kyllä se on Kristus, joka on Aamunkoi.
- Anonyymi
Melankolista paskaa.
- Anonyymi
huhhuh mitä skeidaa
- Anonyymi
No todellakin
- Anonyymi
Tiedän että et voi unohtaa minua, en minäkään sinun voimaasi.
Ei meistä kuitenkaan ole toisillemme 😥😟.- Anonyymi
Niin, kuljemme eri polkuja, joskus hipaisten toisiamme. 🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kuljemme eri polkuja, joskus hipaisten toisiamme. 🙏
♡ ?
- Anonyymi
Langennut omaan ansaansa, kaivamaansa kuoppaan? Langennut loveen? Langennut luonnostaan?langennut nöyryyden puutteesta? Langennut liukkailla keleillä?
- Anonyymi
tumputi tumputi tumputi
- Anonyymi
Mihin mä oon langennut?
- Anonyymi
Jokainen lankeaa joskus. Syntisille teille ainakin, kerran tai useammin, ei se silti muuksi muutu.
Mutta se ei kenestäkään pahaa tee, tahraton ei meistä ole kukaan. Ensimmäinen sellainen huutakoon Hep! Voi olla aika hiljaista.
Tarkoitin aloituksella, että vaikka hän ei ole puhtoinen enkeli, ei se ole koskaan pahemmin häirinnyt minua. Silti näen hänestä vain positiiviset asiat ja koen positiiviset tunteet hänet kohdatessani. Suosittelisin muitakin näkemään toisen ihmisen sen ensimmäisen näkyvän tahran läpi. Virheet tekevät jokaisesta uniikin. Täydellistä ei ole olemassakaan.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen lankeaa joskus. Syntisille teille ainakin, kerran tai useammin, ei se silti muuksi muutu.
Mutta se ei kenestäkään pahaa tee, tahraton ei meistä ole kukaan. Ensimmäinen sellainen huutakoon Hep! Voi olla aika hiljaista.
Tarkoitin aloituksella, että vaikka hän ei ole puhtoinen enkeli, ei se ole koskaan pahemmin häirinnyt minua. Silti näen hänestä vain positiiviset asiat ja koen positiiviset tunteet hänet kohdatessani. Suosittelisin muitakin näkemään toisen ihmisen sen ensimmäisen näkyvän tahran läpi. Virheet tekevät jokaisesta uniikin. Täydellistä ei ole olemassakaan.
AloittajaKohtaatteko useinkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaHyvin kirjoitettu ja eikös se niin ole että nuorena se vitsa pitää vääntää eikä vanhemmiten koska varsi saattaa mennä silloin poikki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtaatteko useinkin?
Kohtuullisen usein. Nyt pari viikkoa näkemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtuullisen usein. Nyt pari viikkoa näkemättä.
Niin meilläkin on. Tämä naiselta miehelle. Mitä oikein haet aloituksellasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin meilläkin on. Tämä naiselta miehelle. Mitä oikein haet aloituksellasi?
Halusin kertoa etten ole siivonnut häntä mieleni muistolaariin, vaan että hän on edelleen mukana tässä hetkessä. Vaikken näe häntä, käy hän usein mielessäni tuomassa valonsa minulle. Vielä parempi jos hän toisi sen oikeasti eteeni vain tulemalla luokseni. Avoimin mielin, kysyvänä. Sitä haen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin kertoa etten ole siivonnut häntä mieleni muistolaariin, vaan että hän on edelleen mukana tässä hetkessä. Vaikken näe häntä, käy hän usein mielessäni tuomassa valonsa minulle. Vielä parempi jos hän toisi sen oikeasti eteeni vain tulemalla luokseni. Avoimin mielin, kysyvänä. Sitä haen.
Tulemalla luoksesi silloin kun näette seuraavan kerran? Millä todennäköisyydellä tämä tapahtuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulemalla luoksesi silloin kun näette seuraavan kerran? Millä todennäköisyydellä tämä tapahtuisi?
Aika suurella, ehkä 30-50% seuraavien kolmen viikon sisällä, luulisin. Syitä sattumalle on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika suurella, ehkä 30-50% seuraavien kolmen viikon sisällä, luulisin. Syitä sattumalle on.
Mitä tapahtuu kolmen viikon sisällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtuu kolmen viikon sisällä?
Vuosi vaihtuu, jokin päättyy ja jotain uutta alkaa.
Varmaa ei silti ole kuin epävarma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosi vaihtuu, jokin päättyy ja jotain uutta alkaa.
Varmaa ei silti ole kuin epävarma.Niin kai. Millä mielillä lähdet vuoden vaihtumiseen? Onko se uuden alku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai. Millä mielillä lähdet vuoden vaihtumiseen? Onko se uuden alku?
On. Jotain on tapahduttava ja tulee tapahtumaan.
Uusi vaihe elämässä alkaa joka tapauksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Jotain on tapahduttava ja tulee tapahtumaan.
Uusi vaihe elämässä alkaa joka tapauksessa.Tapahtuisipa minun ja miehen välillä jotain. Harmittaa, miten kaikki mennyt pieleen.
- Anonyymi
Älä mulle kirjoittele.EN ole mikään hemmetin enkeli.
- Anonyymi
Mulle? Miksi luulet olevan sulle?
Voin kirjoittaa täällä kenelle haluan. Ei kannata omia tuntemattomia viestejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle? Miksi luulet olevan sulle?
Voin kirjoittaa täällä kenelle haluan. Ei kannata omia tuntemattomia viestejä.Joku omii munki tekstei ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku omii munki tekstei ?
Aloittaja kommentoi 10:08....
- Anonyymi
Olen siis inhimillinen ”enkeli” joka lankeilee mielestäsi syntiin? Minkälaista syntiä ajat takaa? Milloin näit minut viimeksi?
- Anonyymi
Synti on hiukan uskonnollinen termi. Sanotaanko että hän toimii toisin kuin useimmat fyysisellä saralla. Riittävän etäinen kuvaus. En tarkenna enempää, se ei ole aloituksen tarkoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synti on hiukan uskonnollinen termi. Sanotaanko että hän toimii toisin kuin useimmat fyysisellä saralla. Riittävän etäinen kuvaus. En tarkenna enempää, se ei ole aloituksen tarkoitus.
Niin toimin. Mutta teen miten parhaaksi itse näen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toimin. Mutta teen miten parhaaksi itse näen.
Aivan. Sehän on jokaisen oma valinta, myös sinun.
- Anonyymi
Mihin enkeli lankesi, liukkaaseen paikkaan vai syntiinkö lankesi?
Mielestäni on syntiä ja pahaa tehdä ja haluta toiselle pahaa.
Jos haluaa vain hyvää itselleen ja muille, ei siinä tee mitään syntiä, jos joku tietty asia on toisen mielestä väärin jostakin syystä, se on hänen mielipide ei kuitenkaan välttämättä oikea.- Anonyymi
Samoin ajattelen minäkin, vain pahan teko toiselle on syntiä. Muu synti pelkkää haihattelua.
Liukkaat paikat osaa olla houkuttelevia. Miehenä pakko se on myöntää... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ajattelen minäkin, vain pahan teko toiselle on syntiä. Muu synti pelkkää haihattelua.
Liukkaat paikat osaa olla houkuttelevia. Miehenä pakko se on myöntää...Liukkaalla luistaa, jotta hupsista vaan! Kelit ovat oikukkaat etenkin näin talvisäällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liukkaat paikat osaa olla houkuttelevia. Miehenä pakko se on myöntää...Sinusta ja haihattelusta tulee mieleeni Hän... ♥️ Onpa ollut muuten kova ikävä. 😞
- Anonyymi
Liukkailla voi liutella, luiskennella ja lipsutella. Pääasia, että meno sujuu ja kohde mihin on menossa, saavutetaan.
- Anonyymi
Kiitos viestistä, täällä mä oon.
Siipisulat on vähän kurassa, mutta mun mielestä se on vaan nättiä "patinaa" :-) - Anonyymi
Langennut enkeli on ehkä kauniimpi tapa ilmaista asia mutta sana enkeli ja tekot ei kuulu yhteen. Minkä väriset silmät tällä enkelilläsi on?
Tiedä sitten mutta onko se parempi pitää se enkeli vähän etäällä ettei korjaa siipiään ja lennä pois..- Anonyymi
Siivissä mitään vikaa ole vaan niitä on säästelty yli vuosikymmenen ajan aikaa tulevaa.
Kaikkihan lankeaa tavalla taikka toisella, toiset enempi ja toiset vähempi, ei siinä mun mielestä ole mitään leuhkimista tai mitään sen enempää ihmeellisempää.
Elämä on värikästä ja rikasta jos niin haluaa, kokemusta on, liekeissä ollaan edelleen ja kuumuus ei enää huoleta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivissä mitään vikaa ole vaan niitä on säästelty yli vuosikymmenen ajan aikaa tulevaa.
Kaikkihan lankeaa tavalla taikka toisella, toiset enempi ja toiset vähempi, ei siinä mun mielestä ole mitään leuhkimista tai mitään sen enempää ihmeellisempää.
Elämä on värikästä ja rikasta jos niin haluaa, kokemusta on, liekeissä ollaan edelleen ja kuumuus ei enää huoleta.Tämä "enkeli" ei ainakaan vääryydellä leuhkisi mutta alkaa olemaan sinut asioiden kanssa. Säästellyt siipiään yli vuosikymmenen?
Enkelin kanssa kun on tekemisissä saattaa elämän värit näyttää toisenlaisilta, molemmat liekeissä mutta hyvä ettei kuumuus sinua enään huoleta. Minua se vähän huolettaa jospa siivillä täältä pääsisin pois tai sovittamalla tekoni.
Mitä enkeliltäsi haluat? - Anonyymi
Tummat silmät hänellä on. Ja aiempi kommentti vuosikymmenestä ei sovi häneen, ainakaan minun kohdallani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummat silmät hänellä on. Ja aiempi kommentti vuosikymmenestä ei sovi häneen, ainakaan minun kohdallani.
Ruskeat silmät ja punaiset hiukset? Oletko kirjoittanut ratsumehen runoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä "enkeli" ei ainakaan vääryydellä leuhkisi mutta alkaa olemaan sinut asioiden kanssa. Säästellyt siipiään yli vuosikymmenen?
Enkelin kanssa kun on tekemisissä saattaa elämän värit näyttää toisenlaisilta, molemmat liekeissä mutta hyvä ettei kuumuus sinua enään huoleta. Minua se vähän huolettaa jospa siivillä täältä pääsisin pois tai sovittamalla tekoni.
Mitä enkeliltäsi haluat?Armoa autuutta ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä "enkeli" ei ainakaan vääryydellä leuhkisi mutta alkaa olemaan sinut asioiden kanssa. Säästellyt siipiään yli vuosikymmenen?
Mitä enkeliltäsi haluat?Olen säästeliäästi elänyt kaikinpuolin 🤫😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruskeat silmät ja punaiset hiukset? Oletko kirjoittanut ratsumehen runoja?
En kommentoi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kommentoi...
Eli kyllä.. mitä jos ottaisit ihan irl yhteyttä häneen kun olet tehnyt hänestä jo satoja aloituksia eikä tilanne ole muuttunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kyllä.. mitä jos ottaisit ihan irl yhteyttä häneen kun olet tehnyt hänestä jo satoja aloituksia eikä tilanne ole muuttunut?
En nyt sentään satoja aloituksia Aika monta silti, pakko myöntää. Ehkä tänne kirjoittelu on tapa päästää höyryjä, ja löytää se oikea tie hoitaa asia kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt sentään satoja aloituksia Aika monta silti, pakko myöntää. Ehkä tänne kirjoittelu on tapa päästää höyryjä, ja löytää se oikea tie hoitaa asia kuntoon.
Eiköhän kaikki täällä päästä höyryjä jollain tapaa.. ehkä löydät vielä tien langenneen enkelisi luo. Se punahiuksinen, tummasilmäinen ja unohtumaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kommentoi...
Onko punaiset hiukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko punaiset hiukset?
Sinnepäin, ainakin viimeksi nähdessä. Äkkiäkös se naisilla vaihtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinnepäin, ainakin viimeksi nähdessä. Äkkiäkös se naisilla vaihtuu.
No en se sitten minä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en se sitten minä ole.
No mikä väri sulla on?
Mielenkiinnosta kysyn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä väri sulla on?
Mielenkiinnosta kysyn.Veikkaa mikä väri. Punaista minulla ei ole hiuksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaa mikä väri. Punaista minulla ei ole hiuksissa.
Kastanjanruskeat? Sellainen lämmin ruskea sävy?
- Anonyymi
Miks kaik perhoset kuol samaa aikaa nii miks?
- Anonyymi
Täällä ois yksi tummasilmäinen ehkä langennut joku..
Vihjeitä, jotka vain hän voisi tunnistaa: tietokone, pyöreä pöytä, enkelin kuva, sinä - minä 👁️ - >👁️, avantoon menevät, F YEAH..
Tuskin osuu, mutta jos niin skriivaa jotain takaisin Syntyjään vesimies tummine sävyineen taivaalta pudonnut, pystyyn noussut valonpilkahdusta kohti kulkeva. Niin tai näin, tuskin kenenkään kaipaama, vaikka vain yksi on päässyt muurien läpi, siitä huolimatta yksinäisyyden hyväksynyt.
Kauniisti olet toisesta ihmisestä kirjoittanut.- Anonyymi
Vahvoja piirteitä?
- Anonyymi
Luulenpa, että olen pikemminkin Se haavoittunut enkeli. Haavat tosin on enemmän henkisiä kuin verta valuvia. Lankeamukseni on enemmän sinisilmäisiä uskoa parempaa ja liian pitkään yrittämistä, ja sen yrittämisen tuloksia hyvässä ja pahassa. En puhu nyt ihmissuhteestani häneen vaan enemmän entisestä elämästä. Luulenpa, että hänellä on myös taipumusta samaan lankeamukseen. Haavoittunut enkeli myös siis omalla tavallaan.
Haavoittunut enkeli, 1903, Hugo Simberg. Siinä Se on. S- Anonyymi
Taulu on tuttu, siitä se ajatuskin lähti.
Tunnistan itsestäni tuon saman lankeamuksen, en olemalla sinisilmäinen, vaan uskomalla seuraavalla kerralla saavani askeleeni osumaan kuopan reunalle ilman ainaista kompurointia. Haluan uskoa parempaan, vaikka välillä sitä uskoa koetellaan kovastikin.
-Aloittaja, Mies tummien vesien takaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taulu on tuttu, siitä se ajatuskin lähti.
Tunnistan itsestäni tuon saman lankeamuksen, en olemalla sinisilmäinen, vaan uskomalla seuraavalla kerralla saavani askeleeni osumaan kuopan reunalle ilman ainaista kompurointia. Haluan uskoa parempaan, vaikka välillä sitä uskoa koetellaan kovastikin.
-Aloittaja, Mies tummien vesien takaaKappas vaan. Jos olisit hän, en yhtään hämmästelisi, että ajatuksemme löytää yhteen muutamasta sanasta. Hän on vaan niin samalla aaltopituudella, vaikka olemme myös erilaisiakin. Se, että tuntemattoman kansa osuus samalle levelille on aika harvinaista.
Hän on tai on ollut syvien vesien takana. Ja fyysisesti tuon veden kuvittelin olevan pikemminkin hänen silmiensä väristä kuin tummaa. Henkisesti taas hän on varmasti käynyt syvissä tummissa vesissä. Ei siksi, että mielenterveys pettäisi. Sitä en usko, vaan koska hän on ehkä joutunut miettimään elämänarvojaan, käymään vaikeita asioita läpi ja ehkä joutunut miettimään mitä ITSE haluaa ja mitä haluaa elämältään jatkossa. En tosin tiedä onko tuo noin vai ei, mutta sellainen intuitio aiheesta minulla on. On mentävä kaus nähdäkseen lähelle. Tätä on hyvin pitkälle vietyä kuvitelmaa ilman faktapohjaa ja voi mennä täysin pieleenkin, mutta sellainen olo minulla vain on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kappas vaan. Jos olisit hän, en yhtään hämmästelisi, että ajatuksemme löytää yhteen muutamasta sanasta. Hän on vaan niin samalla aaltopituudella, vaikka olemme myös erilaisiakin. Se, että tuntemattoman kansa osuus samalle levelille on aika harvinaista.
Hän on tai on ollut syvien vesien takana. Ja fyysisesti tuon veden kuvittelin olevan pikemminkin hänen silmiensä väristä kuin tummaa. Henkisesti taas hän on varmasti käynyt syvissä tummissa vesissä. Ei siksi, että mielenterveys pettäisi. Sitä en usko, vaan koska hän on ehkä joutunut miettimään elämänarvojaan, käymään vaikeita asioita läpi ja ehkä joutunut miettimään mitä ITSE haluaa ja mitä haluaa elämältään jatkossa. En tosin tiedä onko tuo noin vai ei, mutta sellainen intuitio aiheesta minulla on. On mentävä kaus nähdäkseen lähelle. Tätä on hyvin pitkälle vietyä kuvitelmaa ilman faktapohjaa ja voi mennä täysin pieleenkin, mutta sellainen olo minulla vain on.Se syvä vesi on ehkä lähempänä silmieni väriä kuin tummaa, mutta tummalta se tuijotellessa näyttää.
Ja juurikin noita asioita olen miettinyt ja puntaroinut: Mitä minä haluan nyt ja jatkossa? Aika hyvä intuitio sinulla kyllä on. Itse pidän sanonnasta "Joskus on lähdettävä voidakseen palata." Joko ihan fyysisesti tai henkiselle retriitille oman pään sisään.
En tiedä sanoisiko hän meidän olevan samalla aaltopituudella. Jonkinlainen tasojen yhteys meillä on ollut, mutta sanallista vahvistusta en siihen ole saanut.
On siinä jokin koukku oltava, kun melkeinpä kerrasta jäin satimeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se syvä vesi on ehkä lähempänä silmieni väriä kuin tummaa, mutta tummalta se tuijotellessa näyttää.
Ja juurikin noita asioita olen miettinyt ja puntaroinut: Mitä minä haluan nyt ja jatkossa? Aika hyvä intuitio sinulla kyllä on. Itse pidän sanonnasta "Joskus on lähdettävä voidakseen palata." Joko ihan fyysisesti tai henkiselle retriitille oman pään sisään.
En tiedä sanoisiko hän meidän olevan samalla aaltopituudella. Jonkinlainen tasojen yhteys meillä on ollut, mutta sanallista vahvistusta en siihen ole saanut.
On siinä jokin koukku oltava, kun melkeinpä kerrasta jäin satimeen.Miten kahdella ihmisellä voi osua kokemukset näin hyvin yhteen? Ja kuitenkin tällä palstalla useimmiten se ei ole minä ja hän kun keskustelee, vaan kaksi tuntematonta.
En ole hänelle sanonut muistaakseni tuntevani, että olemme samalla aaltopituudella. Joku suurempi yhteys se kuitenkin on. Hän on minulle sanonut, että tunnun tutulta kuin perheenjäsen. Tuo on vähän saman asian eri puoli. Menin siinä hetkessä ihan lukkoon. Silloin jo tunsin vahvasti, mutta oma elämäntilanteeni aiheutti ristiriitaa (olen kiltti). Tämä ei ole hetken huumaa, vaikkakin aina nopeasti liekki on sisäisesti roihunnut jo yli 2.5v. En etsinyt mitään kun tapasimme ja tunne syntyi varoittamatta. Hän vain tuntuu ja tuoksuu vaan niin oikealta, intuitioni on hyvin vahva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se syvä vesi on ehkä lähempänä silmieni väriä kuin tummaa, mutta tummalta se tuijotellessa näyttää.
On siinä jokin koukku oltava, kun melkeinpä kerrasta jäin satimeen.Hyvää yötä sinulle. Jotenkin kirjoituksesi tuo toivoa ja nyt on lämmin olo kuin olisi halauksessa tai makoilisi lusikassa. Näin, vaikka olisitkin anonyymi. Myös hänelle haluaisin sanoa hyvää yötä ja lähettää ison halun. ♥️ Tavalaan unissa ja ajatuksissa, odotan sinua siellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kahdella ihmisellä voi osua kokemukset näin hyvin yhteen? Ja kuitenkin tällä palstalla useimmiten se ei ole minä ja hän kun keskustelee, vaan kaksi tuntematonta.
En ole hänelle sanonut muistaakseni tuntevani, että olemme samalla aaltopituudella. Joku suurempi yhteys se kuitenkin on. Hän on minulle sanonut, että tunnun tutulta kuin perheenjäsen. Tuo on vähän saman asian eri puoli. Menin siinä hetkessä ihan lukkoon. Silloin jo tunsin vahvasti, mutta oma elämäntilanteeni aiheutti ristiriitaa (olen kiltti). Tämä ei ole hetken huumaa, vaikkakin aina nopeasti liekki on sisäisesti roihunnut jo yli 2.5v. En etsinyt mitään kun tapasimme ja tunne syntyi varoittamatta. Hän vain tuntuu ja tuoksuu vaan niin oikealta, intuitioni on hyvin vahva.Kyllä täällä välillä törmää tuntemattomaan, jonka kanssa ajatus osuu yksiin. Tuo selittämätön tuttuuden tunne on kuvaava. Kuin olisi valmiiksi tuntenut hänet, vaikka mitään yhteistä linkkiä ei ole ollutkaan. En muista olenko sanonut sitä hänelle, mutta kertonut olen miten hän vaikutti minuun ensinäkemältä.
Samaiset pari vuotta olen jo hänen vuokseen pyöriskellyt nahoissani, joten osuvaa on taas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kappas vaan. Jos olisit hän, en yhtään hämmästelisi, että ajatuksemme löytää yhteen muutamasta sanasta. Hän on vaan niin samalla aaltopituudella, vaikka olemme myös erilaisiakin. Se, että tuntemattoman kansa osuus samalle levelille on aika harvinaista.
Hän on tai on ollut syvien vesien takana. Ja fyysisesti tuon veden kuvittelin olevan pikemminkin hänen silmiensä väristä kuin tummaa. Henkisesti taas hän on varmasti käynyt syvissä tummissa vesissä. Ei siksi, että mielenterveys pettäisi. Sitä en usko, vaan koska hän on ehkä joutunut miettimään elämänarvojaan, käymään vaikeita asioita läpi ja ehkä joutunut miettimään mitä ITSE haluaa ja mitä haluaa elämältään jatkossa. En tosin tiedä onko tuo noin vai ei, mutta sellainen intuitio aiheesta minulla on. On mentävä kaus nähdäkseen lähelle. Tätä on hyvin pitkälle vietyä kuvitelmaa ilman faktapohjaa ja voi mennä täysin pieleenkin, mutta sellainen olo minulla vain on.Onhan tuossa totuuden siementä joukossa unohtaen välillä tosiaan ne syvyydet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä sinulle. Jotenkin kirjoituksesi tuo toivoa ja nyt on lämmin olo kuin olisi halauksessa tai makoilisi lusikassa. Näin, vaikka olisitkin anonyymi. Myös hänelle haluaisin sanoa hyvää yötä ja lähettää ison halun. ♥️ Tavalaan unissa ja ajatuksissa, odotan sinua siellä!
Hyvää yötä sinullekin. Unten mailla on hyvä tavata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä sinullekin. Unten mailla on hyvä tavata!
Yleensä en aamulla meinaa päästä ylös sängystä, mutta nyt heräsin aivot kihisten tätä asiaa.
Luun ketjun uudestaan ja hämmästyttävän moni asia osuu ja sanasi olisi selitettävissä. Vihjeissä voisi olla hienovaraisia älykkäitä vinkkejä, useita. Käytät erikoisia sanoja mitä hänkin käyttää. Aika moista sattumaa, ja silti tieteilijä minäni laskee todennäköisyyksiä voiko noin moni asia osua ja vai voiko täysin ulkopuolinen.olla kokenut täysin samoin. En tiedä ja siksi kysyn sinulta kysymyksiä. Tahdon tietää ja toivon nöyrästi, että haluat vastata. Arvostaisin sitä kovasti.
- Olemme katsoneet toisimme hyvin intensiivisesti silmiin kahden ja muiden seurassa, siinä tilanteessa kaikki muu ympärillä häviää. Olet ainoa, jonka olen antanut noin intensiivisesti katsoa. Läsnäolo on huima. Minkäväriset silmäni ovat?
-Minulla on lapsia, monta?
-Toinen meistä on selvästi vanhempi, kumpi?
-Tiedän syntymäaikasi, näytit sen kerran itse koneelta vahingossa... Olet syntynyt 80-luvulla, alku vai loppu? Synttärisi olisi helppo kuvailla symboleilla esim. 2x ja x tai a-1 ja a, en viitsi sitä tehdä jotta säilytät anonyymiteettisi.. Tiedätkö sinä minun syntymävuoteni? En välitä syntymävuosista, sisäinen ihminen, tunne ja aaltopituus merkitsee enemmän.
- Oletko ollut fyysisesti poissa luotani, kauan suurinpiirtein? Jos et halua sanoa kuukausia, laita kuinka monta prosenttia se on ajasta, jonka olemme tunteneet.
Kiitos anonyymi syvien vesien takaa! Jos et ole Hön, on silti ollut kiva jutella ja todeta samansuuntaisia ajatuskulkuja. Vertaistuki ei ole koskaan pahasta. ♥️ Vaikka omat tunteeni on vahvat, silti oikean elämän sana ainakin tähän mennessä, ei anna suurta toivoa että saisimme toisemme. Toisaalta hänen on tarvinnut luultavasti tehdä oma matkansa, jotta voisi olla valmis, en pidä sitäkään mahdottomana. Silti irl on se mihin on jalkansa tuettava. Pilvilinnat tekee elämästä paremman, tavoitteet ja unelmat on tärkeitä, mutta maakosketusta ei saa jalkojen alta hävittää kokonaan. Siitä vahvuuteni kumpuaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä en aamulla meinaa päästä ylös sängystä, mutta nyt heräsin aivot kihisten tätä asiaa.
Luun ketjun uudestaan ja hämmästyttävän moni asia osuu ja sanasi olisi selitettävissä. Vihjeissä voisi olla hienovaraisia älykkäitä vinkkejä, useita. Käytät erikoisia sanoja mitä hänkin käyttää. Aika moista sattumaa, ja silti tieteilijä minäni laskee todennäköisyyksiä voiko noin moni asia osua ja vai voiko täysin ulkopuolinen.olla kokenut täysin samoin. En tiedä ja siksi kysyn sinulta kysymyksiä. Tahdon tietää ja toivon nöyrästi, että haluat vastata. Arvostaisin sitä kovasti.
- Olemme katsoneet toisimme hyvin intensiivisesti silmiin kahden ja muiden seurassa, siinä tilanteessa kaikki muu ympärillä häviää. Olet ainoa, jonka olen antanut noin intensiivisesti katsoa. Läsnäolo on huima. Minkäväriset silmäni ovat?
-Minulla on lapsia, monta?
-Toinen meistä on selvästi vanhempi, kumpi?
-Tiedän syntymäaikasi, näytit sen kerran itse koneelta vahingossa... Olet syntynyt 80-luvulla, alku vai loppu? Synttärisi olisi helppo kuvailla symboleilla esim. 2x ja x tai a-1 ja a, en viitsi sitä tehdä jotta säilytät anonyymiteettisi.. Tiedätkö sinä minun syntymävuoteni? En välitä syntymävuosista, sisäinen ihminen, tunne ja aaltopituus merkitsee enemmän.
- Oletko ollut fyysisesti poissa luotani, kauan suurinpiirtein? Jos et halua sanoa kuukausia, laita kuinka monta prosenttia se on ajasta, jonka olemme tunteneet.
Kiitos anonyymi syvien vesien takaa! Jos et ole Hön, on silti ollut kiva jutella ja todeta samansuuntaisia ajatuskulkuja. Vertaistuki ei ole koskaan pahasta. ♥️ Vaikka omat tunteeni on vahvat, silti oikean elämän sana ainakin tähän mennessä, ei anna suurta toivoa että saisimme toisemme. Toisaalta hänen on tarvinnut luultavasti tehdä oma matkansa, jotta voisi olla valmis, en pidä sitäkään mahdottomana. Silti irl on se mihin on jalkansa tuettava. Pilvilinnat tekee elämästä paremman, tavoitteet ja unelmat on tärkeitä, mutta maakosketusta ei saa jalkojen alta hävittää kokonaan. Siitä vahvuuteni kumpuaa.Huh, tulipa kysymysten tulva sinulta. Pari seikkaa erottaa sinua hänestä jo pikaisella lukaisulla, mutta tässä nopeita vastauksia ennen töihin kiiruhtamista:
-silmäsi ovat siniset(?), hänellä ne ovat ruskeat
-sinulla on lapsia X kpl, hänellä ei yhtään
- minä olen häntä vanhempi
- olen syntynyt x- ja y- sukupolvien taitteessa,
- syntymäpäivästäni löytyy mainitsemasi numero
- tiedän hänen tarkan syntymäpäivänsä
On aina jännittävää, kun kohtaa jonkun tuntemattoman jonka kanssa tuntee samoja ajatustasoja. Silti useimmiten kyseessä on vain omien toiveiden heijastuma. Näin tässäkin taisi käydä sinulle...
Silti on mukavaa, jos herättää jossakin ihmisessä lämpimiä tunteita vain olemalla oma itsensä 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, tulipa kysymysten tulva sinulta. Pari seikkaa erottaa sinua hänestä jo pikaisella lukaisulla, mutta tässä nopeita vastauksia ennen töihin kiiruhtamista:
On aina jännittävää, kun kohtaa jonkun tuntemattoman jonka kanssa tuntee samoja ajatustasoja. Silti useimmiten kyseessä on vain omien toiveiden heijastuma. Näin tässäkin taisi käydä sinulle...
Silti on mukavaa, jos herättää jossakin ihmisessä lämpimiä tunteita vain olemalla oma itsensä 😊Kuinka paljon olet häntä vanhempi? Sivusta kysyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon olet häntä vanhempi? Sivusta kysyn.
Kymmenisen vuotta. Riittävällä tarkkuudella palstalle ilmoitettuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmenisen vuotta. Riittävällä tarkkuudella palstalle ilmoitettuna.
Miksi kaipaat kymmenen vuotta nuorempaa naista täällä? Luultavasti ihan eri elämäntilanteet teillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaipaat kymmenen vuotta nuorempaa naista täällä? Luultavasti ihan eri elämäntilanteet teillä.
Ei se ikää kysele, jos jokin osuu.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ikää kysele, jos jokin osuu.
AloittajaOsuuko? Onko molemminpuoleista? Joskus suuri kaipuu ja tunne on vain yksipuoleista mikä tarkoittaa, että et tule saamaan häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, tulipa kysymysten tulva sinulta. Pari seikkaa erottaa sinua hänestä jo pikaisella lukaisulla, mutta tässä nopeita vastauksia ennen töihin kiiruhtamista:
Silti on mukavaa, jos herättää jossakin ihmisessä lämpimiä tunteita vain olemalla oma itsensä 😊Kysymyksiä oli siksi monta, jotta ei jää tilaa sattumalle. Ei jäänyt. 😂
Kiitos kuitenkin keskustelusta. Elämä jatkuu kuten aiemminkin on jatkunut. Ja onnea sinulle rakkauden löytymiseen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuuko? Onko molemminpuoleista? Joskus suuri kaipuu ja tunne on vain yksipuoleista mikä tarkoittaa, että et tule saamaan häntä.
Epäilen tätä yksipuoliseksi, mutta se selviää kunnolla vasta keskustelemalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen tätä yksipuoliseksi, mutta se selviää kunnolla vasta keskustelemalla.
10 vuotta on jo iso ikäero. Ei mahdoton, mutta vaikuttaa. Tämäkin nainen kenen kanssa keskustelit on melkein samaa ikää kuin sinäkin. Suosittelisin etsimään oman ikäisiä mielummin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 vuotta on jo iso ikäero. Ei mahdoton, mutta vaikuttaa. Tämäkin nainen kenen kanssa keskustelit on melkein samaa ikää kuin sinäkin. Suosittelisin etsimään oman ikäisiä mielummin.
Voihan se olla noinkin, vaikka ikäero onkin suhteellinen käsite. En ikäkriisin vuoksi nuoremmasta haaveile. Ja tuosta sinun tekstistäsi huokuu läpi jotain kitkeryyttä. Miksi?
Esimerkiksi minä voisin aivan hyvin ihastua vaikka itseäni vanhempaan naiseen. Ei ikä mikään raja- aita ole, jossa vanhemmat miehet haaveilevat nuorempien naisten perään, eikä kukaan katso samalla puolella seisovaa oman ikäistä saati vanhempaa naista.
- Anonyymi
Sanat ei merkitse mitään, vain teot.
- Anonyymi
Sepä se. Pakko myöntää, että teot on jääneet turhan vaisuiksi. Syitä ja selityksiä on, mutta ne on vain sananhelinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se. Pakko myöntää, että teot on jääneet turhan vaisuiksi. Syitä ja selityksiä on, mutta ne on vain sananhelinää.
Mikäli hänet haluat, niin on ryhdyttävä sanoista tekoihin. Muuten hän lennähtää pois lopullisesti.
- Anonyymi
Sanoja ei silti pidä jättää kokonaan pois!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta viet niiltä pohjan jos et seiso niiden takan ja toimi. Mikä sinua estää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta viet niiltä pohjan jos et seiso niiden takan ja toimi. Mikä sinua estää?
Siis seiso niiden takana.. (korjaus )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmistaen sen että kyseinen henkilö varmasti on tietoinen sanoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli hänet haluat, niin on ryhdyttävä sanoista tekoihin. Muuten hän lennähtää pois lopullisesti.
Tee koihin.
Väsy.
Armoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmistaen sen että kyseinen henkilö varmasti on tietoinen sanoista.
Tuo 23:18 kommentti ei ollut aloittajalta.
Selvyydeksi.
- Anonyymi
Tiedän, kuka olet aloittaja. Jääköön se salaisuudeksi. Toivon sinulle onnea ensi vuoteen. Olet hyvä tyyppi, vaikka en henkilökohtaisesti tunnekaan.
- Anonyymi
Tietämisen sijaan vain arvailet kuka voisin olla. Tekstistä voi löytyy joitakin yhtymäkohtia henkilööni, mutta ei tarpeeksi tunnisteeksi. Ihan tarkoituksella näin.
Onnea ensi vuoteen sinullekin. Uudessa vuodessa on aina alku jollekin uudelle, jos sitä vain haluaa. Ja kukapa ei haluaisi? - Anonyymi
Jäi vaivaamaan: Tiedät,mutta et tunne henkilökohtaisesti?
Kokeillaanpa näin: Montako kirjainta on etunimessäni ja sukunimessäni yhteensä?
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja14 kirjainta
-sivustalaskija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
14 kirjainta
-sivustalaskijaVäärin, liian vähän.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaEn tunne. Veikkasin väärin. Toivon, että löydät enkelisi.
- Anonyymi
Enkelit vaeltavat taivaan ja maan välillä, niin myös kaipaamasi. Heillä on useita erityyppisiä tehtäviä, yleensä hyväntahtoisia kohteelle.
Mielikuva taivaallisista enkeleistä, olennoista ovat arvoituksellisia ja yleensä koskettavia kokemuksia.
Enkelikään ei aina ole ylitse muiden, vaan voi langeta nykyihmisen lailla ihmiskunnan edessä. Koko elämä on väistämistä, totuttelua, kieltäytymistä, hyväksymistä vaikeista asioista.
Enkeliluonne ei ole aina vahvimmillaan vahvoista sisäisistä taistelujen käynneistä huolimatta.
Kaivattusi ansaitsee laisesi tulkitsijan.
Perisynti elää ja voi hyvin näinä aikoina.- Anonyymi
Satusetä???? Sadut keksii......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1494473Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1842994Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis192721Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi872707Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1262357Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu531966Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos321908En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131805Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat101553Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381069