Mikä ihmeen kepu suski?
Ensin oli ajamassa hiilijalaan ja nyt voivottelee
10
68
Vastaukset
- Anonyymi
Kepu pettää aina
- Anonyymi
Te ette osaa lukea? Parkanon Hinku päätöksellä tuskin on vaikutusta valtion päätöksiin, mutta sillä voi olla suotuisa vaikutus Kaukon rakentaman aseman kaasu tankkaukseen. Minä osasin vielä lukea.
- Anonyymi
Parkanon Hinku päätöksellä on hyväksytty Vihreä politiikka jo viime vuonna. Ei tämä yllätys ollut. Kokoomuksen valtuutettu sanoi kuten asia on, ei voi olla hiilineutraali jos turvetta poltetaan.(yläsatakunnasta). Hinku tähtää näiden fossiilisten päästöjen pienentämiseen. Maksamme tuon laskun.
- Anonyymi
Kuka tästä on vastuussa? Eikai Suski yksin?
Miten Keskusta lähti tälläiseen mukaan? - Anonyymi
Kyllä tuo on aivan hatusta vedetty koko väite. Ja sanotte että kokoomuslainen puolustaa, salli nyt mun nauraa. Kokoomus on puoluekokouksessaan tehnyt päätöksen että koko turpeen poltto kielletään 2030 mennessä, jos nyt haluatte kuntavaaleihin alkaa puoluepolitiikkaa sekoittaan. Että siinä teille kokoomuslainen turpeen puolustaja oikein viimeisen päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tästä on vastuussa? Eikai Suski yksin?
Miten Keskusta lähti tälläiseen mukaan?28 valtuutettua oli sen päätöksen puolesta.
- Anonyymi
Onks kokkeleilla jotenki hätä käres ku täälä aletaa yhyren henkilön päälle käymään. Alaarvosta touhua jopa teikäläisiltä.
- Anonyymi
Ei turvetta tarvi polttaa vaan sen takia että taakale saa ostaa rattorin ja pöllyyttää
luontoa. - Anonyymi
Olisiko ollut pikku piikki valtuustolle kun liitytään turvetta vastustavaan hinkuun ja sitte ei oman kylän hyvät poliittiset suhteet omaavat valtuutetut tehneet mitään valaistakseen puolueita ja nyt kun on myöhästä on huoli suuri. On se kaunis ajatus tuo päästötön maailma. Kovin vähän kuulee vihreittenkin panostavan Kiinan, Intian ja muiden todellisten päästökunkkujen toimintaan. Heikennetään vaan kokoajan suomalaisten ostovoimaa ja omavaraisuutta. Minun mansikkamaallani on turvettakin ja pysyy.
- Anonyymi
Mitä järkee on kärrätä turvetta toisesta paikasta toiseen jonkin mansikkamaahan
eihän luojakaan kärrää mutta silti maa kasvaa ja tuloo mansikoita. Tyhmää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043