Kärnä, Haavisto sai luottamukseni ilman luottamustani

Anonyymi

24

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hassua että ei äänestä kuten ajattelee

    • Anonyymi

      Miksi kapteeni Kärnä lähti siviiliin Ivalon Rajavartiostosta v. 2010. Liekö ollut ajolähtö. Tuolla luonteella hyvinkin mahdollista.

      • Anonyymi

        Olet oikeilla jäljillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeilla jäljillä.

        Minulla oli armeijan leivissä sukulainen jolla aina meni sukset ristiin pomon kanssa. Vaihtoi muutamaan kertaan työpaikkaansa puolustusvoimien sisällä ja lähti lopulta ovet paukkuen poltettuaan kaikki sillat takanaan. Vika oli aina pomossa, ei koskaan miehessä itsessään. Kyseessä oli kaikkitietävä tapaus.


    • Anonyymi

      Miksi kansanedustaja inisee asiasta sen jälkeen kun kuitenkin äänesti luottamuksen puolesta?

      Teot puhuvat niin äänekkäästi että ininää ei niiden takaa kuule.

    • Anonyymi

      Kärsän sisäinen persu päässyt taas twitterissä valloilleen.

    • Anonyymi

      Peruskepulaiselta voisi kysyä, oletko Hannu Hoskonen vai selkärangaton matelija?

      Todettakoon, että H. Hoskonen äänesti niin kuin ajatteli, ettei Haavisto nauti hänen luottamustaan. Näin ainoana kepulaisena.

      Kansalaiset ihmettelevät, mitä on politiikka, kun oma mielipide ei vaikuta siihen, mitä tekee eduskunnassa. Miksi on ylipäänsä hakeutunut eduskuntaan, jos tekee siellä sitä, mitä muut sanoo?

    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9ae9af66-c893-4a64-be6e-daeb0ff1f5cf

      Kärnä näyttää kommentoivan ensin ja miettivän vasta sitten. Kannattaa lukea koko juttu. Tuossa siis oli moitittu häntä suoraselkäisyyden puutteesta tuon ininä - ulostulonsa jälkeen.

      Kyllä pitää olla poliitikolla kanttia äänestää niinkuin oikein on. Jos ei ole kanttia niin sitten on väärässä asemassa ja pitää ymmärtää lähteä pois.

    • Anonyymi

      Kärnä ilmaisi äänestämällä tukevansa Haavistoa ja tämän menettelyitä. Jos olisi äänestänyt kuten Hoskonen niin sitten olisi ilmaissut että ei tue Haavistoa. Yksinkertaista.

      • Anonyymi

        Niin mutta jotkut poliitikot ajattelevat omaa asemaansa ja poliittista tulevaisuuttaan, joten he tekevät sitten niin kuin muuta sanovat. Tämäkin hyvin yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta jotkut poliitikot ajattelevat omaa asemaansa ja poliittista tulevaisuuttaan, joten he tekevät sitten niin kuin muuta sanovat. Tämäkin hyvin yksinkertaista.

        Silloin on parasta olla jälkeenpäin inisemättä. Yksi inisevä erottuu epäedukseen joukosta kepulaisia, joissa yksi äänesti omantuntonsa mukaisesti (EI SIIS OLLUT KÄRNÄ!) ja loput noudattivat ryhmäkuria.

        Joko syö kakun tai säästää sen. Ei molempia. Kärnä yrittää selitellä tekoaan omille äänestäjilleen ennen kuntavaaleja. Ei mene läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin on parasta olla jälkeenpäin inisemättä. Yksi inisevä erottuu epäedukseen joukosta kepulaisia, joissa yksi äänesti omantuntonsa mukaisesti (EI SIIS OLLUT KÄRNÄ!) ja loput noudattivat ryhmäkuria.

        Joko syö kakun tai säästää sen. Ei molempia. Kärnä yrittää selitellä tekoaan omille äänestäjilleen ennen kuntavaaleja. Ei mene läpi.

        Juuri niin, kaksilla rattailla on kiva kulkea, jotta voi välttää vastuuta teoistaan. Onko äänestäjät sitten tyhmiä, sitä en tiedä? Ehkä keskustalainen äänestäjä on, niistä mitä heillä nyt on jäljellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, kaksilla rattailla on kiva kulkea, jotta voi välttää vastuuta teoistaan. Onko äänestäjät sitten tyhmiä, sitä en tiedä? Ehkä keskustalainen äänestäjä on, niistä mitä heillä nyt on jäljellä.

        Kärnähän on jo ollut tyrkyllä keskustan ehdokkaaksi Helsingin pormestariksi. Samaa yrittää ny myös Väyrynen. Tälläisiä "suoraselkäisiä" poliitikkoja siihen virkaan todella tarvitaan eli pitää pystyä selittämään mustan valkeaksi ja menot tuloiksi.


    • Anonyymi

      Kärnä pelasi itsensä nurkkaan.
      Hän on rasite kepulle näillä ihme ulos tuloillaan jatkuvasti.
      Loikkaa todennäköisesti ennen seuraavia vaaleja koska tuskin tulee valituksi uudelleen.
      Räkyttäjänä ilmi selvää persu ainesta.

    • Oliko se eduskunnan entinen puhemies Erkki Pystynen, joka totesi aikoinaan, että joillakin poliitikoilla on näköjään niin paksu nahka, etteivät tarvitse selkärankaa ollenkaan....

      • Anonyymi

        Hah, tää on hyvä


    • Anonyymi

      Tässä yhteydessä voisi taas muistuttaa että Pekka Haaviston olisi syytä vetää johtopäätökset saamastaan palautteesta ja erota ministerin paikaltaan.

      • Anonyymi

        Sellaiselle henkilölle joka aloittaa selittelynsä valehtelemalla, on todella vaikeaa muuttaa mieltään ja tässä tapauksessa tehdä sanottua johtopäätöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiselle henkilölle joka aloittaa selittelynsä valehtelemalla, on todella vaikeaa muuttaa mieltään ja tässä tapauksessa tehdä sanottua johtopäätöstä.

        Silloin pitää taustaorganisaation eli tässä tapauksessa puolueen nimeltään Vihreät - De Gröna tehdä johtopäätös hänen puolestaan. Nythän Virheet yrittävät siilipuolustusta ja keskusta KÄRNÄ mukaanlukien tuon toimenpiteen hyväksyivät ja luottamuksen puolesta äänestämällä virallisesti mahdollistivat. Vain Hoskonen erottui edukseen äänestämällä omantuntonsa mukaisesti josta hänelle pisteet.

        Jos mokaa niin sitten ei pidä tulla julkisuuteen selittelemään ellei erityisesti halua kiinnittää huomiota siihen että mokasi. Tämä siis hieman myöhässä tulevana vihjeenä Kärnälle. Ensi kerralla hän ehkä jo muistaa asian.

        Mutta siis edelleen: Muistuttakaa vihreitä siitä että Pekka Haaviston tilalle on saatava joku uskottavampi henkilö kun nyt on mennyt todella pahasti luottamus hänen toimintaansa.


    • Anonyymi

      Pelkkä puhe....

    • Anonyymi

      Voit tukeutua minuun ilman tukeani sanoi Haavisto isis naikkosille lennätettyään ne suomeen.

    • Anonyymi

      Kepu on melkoinen aisankannattaja.

    • Anonyymi

      Keskustan lisäksi nykyään pettää myös sdp ja vihreät (tai ne aina)

    • Anonyymi

      Milloin rikollinen pekka haavisto eroaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe