Haluaisin,mutta ei haluta

Anonyymi

Hei! Onko täällä samankokeneita joko naisia(niinkuin minä) tai miehiä joiden ongelmaksi parisuhteessa/avioliitossa on muodostunut epämääräinen haluttomuus? Asia on kipeä ja jokaisella varmasti oma tarinansa. Haluan kuitenkin avata keskustelua siitä näkökulmasta,että haluja olisi,mutta ne joko eivät kohtaa tai toinen osapuoli ei ole kiinnostunut. VAIN asialliset kommentit,tämä on aikuisille,parisuhteessa/avioliitossa eläville tai näistä syystä tai toisesta erilleen ajautuneille.
Itsellä haluttomuus liittyy vahvasti miehen välinpitämättömyydestä,koen siis etten ole miehelle "mitään" ja tämä saa aikaan riittämättömyyden tunteen sekä alkaa masentaa. Olen tehnyt omalta osaltani kaikkeni ,mutta esim sängyssä mun hiukset kuulemma menee suuhun,niin ei voi olla/nukkua "niin lähekkäin". Kaipaisin hellää rakkautta miehen puolelta ja myös kahdenkeskistä aikaa ilman pelkoa et toista ei vaan innosta/kiinnosta...

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä yksi 53v mies.
      Vähitellen vaimo on ikäänkuin hiipunut.
      Ei auta mikään - kyse ei ole arjen jakamisesta eikä siitä, ettenkö olisi aina huomioinut vaimon tarpeita seksiä harrastaessa - päinvastoin. Naisen nautinto on ollut parasta koko touhussa.
      Näin se vain on 20 vuoden avioliiton aikana käynyt - enää ei vaimo halua.
      Joskus nuoruudessa olin suhteessa, jossa seksittömyyttä kesti yli kolme vuotta, kunnes paljastui, että kyllähän naisella oli seksiä riittänyt. Pamahti sitten vieraalle paksuksi ja se oli siinä.
      "Ei koskaan enää", ajattelin. Vaan nyt ollaan taas tilanteessa, jossa seksi on ikäänkuin kadonnut tästä suhteesta. Muuten kaikki on hyvin, mutta seksiä kaipaan.
      Vaimo jopa kehotti hakemaan muualta.
      En tiedä, mitä siitä pitäisi ajatella....

      Tuntuu, etten pysty yksin korjaamaan tilannetta, joten umpikujaltahan tämä näyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe