Mitäs kokemuksia postin toiminnasta?
Tuntuu, että häviää jonkun verran postia tai sitten posti jakaa niitä väärään osoitteeseen ja vastaanottaja on epä-rehellinen. Syy kuitenkin postin jakelussa.
Postin toiminta
31
397
Vastaukset
- Anonyymi
Ei toinna lähettää postin kautta.
- Anonyymi
Tosi kätevää kun Varkaudesta Joroisiin lähetetty paketti pitää hakea Cittarista.
- Anonyymi
On aika vekkulia porukkaa! Kalliita tilauksia ovat jättäneet väärään paikkaan kotitoimituksessa ja viimeisin paras juttu oli kun paketin lähetystiedoissa lukee vastaanottaja tuntematon. Muutenvaan yli 10v samassa osoitteessa asuttu. Minne lie paketti hävinnyt.
- Anonyymi
Ihan pelle pulju nykyään eikä niille voi edes laittaa palutetta.
Joroisissa on Postin popup-piste tyhjillään ja silti paketit kuskataan Varkauteen Citymarkettiin. Sinne on kiva ajaa varta vasten 25 kilometriä suuntaansa ja saada vuoronumero 17. Odottele siinä sumpussa sitten puoli tuntia tai jotain - kivaa näinä korona-aikoina. Ja minä kun luulin että nämä verkkokaupat olisi turvallisempia. - Anonyymi
Tilaamani paketti on ollut nyt 10 tuntia auton kyydissä lähialueella. Ei kuulu postia ei.
- Anonyymi
Tilattiin kalliit laitteet,kiersivät jostain Leppävirran kautta ensin. Kotiin toimitus maksettiin.
- Anonyymi
Aina on tullut paketit perille Postin kautta.
- Anonyymi
Jospa paketti jakelijat ovat tarkempia, mutta tärkeitä kirjeitä häviää.
Joko ne jaetaan väärään osoitteeseen ja niitä ei palauteta postille.
Tunnusluvut pankin lähettämiä katoaa??
Lukekaa tarkemmin jakajat, sillä asunto numero voi olla sama, mutta katu numero ei, pahasti menee vihkoon.
Opetellaan tarkkaavaisuutta, eikä höselletä ja pidetä kiirettä. että pääsee vapaalle, kookos?
- Anonyymi00050
Epäeettistä toimintaa, ovat ulkoistaneet laskujen perinnän RopoSuomelle, epäeettinen yritys, viivästysmaksut + muut kulut yleensä n +300%. sairasta edes tehdä tuollaisten huijarien kanssa yhteistyötä. Laskut pitää maksaa, mutta myös perintäyrityksiä on reilujakin, ja rehellisiä. Em yritys ei sitä ole.
- Anonyymi00051
paketit harrastaa maakuntamatkailua postin käsittelysssä
- Anonyymi00052
minun tavarat on tässä vielä mitkä on täyttä roskaa
- Anonyymi00053
valokuvat mihin ei ole mitään tunteita enää
- Anonyymi00054
sama kun heittäs roskiin mutta minun päässä on
- Anonyymi00055
mitä onkin ja suurin osa
- Anonyymi00056
sitten kun saa hävitettyä kierrätetty minun pään
- Anonyymi00057
sharpin gf 767 ohjekirja on rauhanturvaaja tuonut taiwanista dekit toimii koko homma toimii
- Anonyymi00058
tosta pitäs saada 150 euroo kun toimii
- Anonyymi00059
ite olisin aina halunnut saada musiikkia kunnelle sharpin gf 777 ikinä ei löynynyt
- Anonyymi00060
se on prototyyppi
- Anonyymi00061
muovikoteloon ei ole vielä tehty niitä säätimiä mitä siinä on mutta sama kotelo
- Anonyymi00062
ei kuulosta kovin hyvältä
- Anonyymi00063
minun tuo sharpo gf 767 on jostai taiwanista
- Anonyymi00064
mulla on ohjekirja siihen
- Anonyymi00065
sharpin ne tehdyt radiot gf radiot on japanista
- Anonyymi00067
apps sharpin pystyy laittamaan kasetilta toiselle kappaleella varmaan molempiin suuntiin
- Anonyymi00068
sitten jos apld pystyy
- Anonyymi00069
saattaa olla tossa molemmat
- Anonyymi00070
sharpin tossa gf 767 ei varmaa oo kun apss
- Anonyymi00071
auto progarm search system
- Anonyymi00072
gf 777 voi olla mitä en tiiä itellä vaan tollane
- Anonyymi00073
suomessa myyty gf 777ja
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585544KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953567Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182388Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222365Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91178- 1021048
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621027Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181012- 83988
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965