Pelko jäytää persuja

Anonyymi

Rokotteet ovat tulossa, nyt persujen historian tärkein tehtävä on estää niiden tulo ja estää niiden käyttö! Qanon, Trump ja flathearth tukee persuja , ette ole yksin...KOHTI VOITTOA JA LOPULLISTA RATKAISUA!!!

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihreät ovat vaarallinen ääriliike! Apua!

• Anonyymi

Me pelkäämme todellakin Vihreitä. He saavat tehdä mitä vaan eivätkä joudu ikinä vastuuseen.

• Anonyymi

Ilmeisesti pelkäät omaa varjoasikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti pelkäät omaa varjoasikin.

Älä yritä. Meillä on todisteita että Vihreät ovat tuomassa maahan oikeita terroristeja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä. Meillä on todisteita että Vihreät ovat tuomassa maahan oikeita terroristeja

Tarviiko tänne terroristeja tuoda? Onhan meillä persut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarviiko tänne terroristeja tuoda? Onhan meillä persut.

Jo vain meillä on terroristeja omasta takaa persut hakkaavat toisiaan ja suunnittelevat uusia iskuja ja persu edustajan mukaan varmempi pääsy puolueeseen ja kansanedustajaksi on pitkä rikosrekisteri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on todisteita, kertoisit ne, vai toimitko niinkuin trumpp

• Anonyymi

Osa tulee saamaan haittavaikutuksia

Toivokaamme että persuja heistä mahdollisimman moni

• Anonyymi

Näin just. Vihreät on vaarallinen ääriliike joka haluaa satuttaa suomalaisia

• Anonyymi

Kyllähän ne vaaralliset ääriliikkeet ovat Hällä-välin siipein suojassa. Ne hiljaa tai kovaa hyväksymällä muokataan pohjaa oikeutuksille Lapuanliikkeen tapaiseen toimintaan. Eikä natsismin nousun tapainen ääriytyminkään ole kaukana.
      Kaikkea suomalaisuutta mollataan ja kaikkeen syljetään. Mitä isänmaallisuutta se on. Se on rotan työtä.

• Anonyymi

Onko sulla jotain todisteita? Meillähän on todisteita että Vihreät ovat tuoneet maahan terroristeja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla jotain todisteita? Meillähän on todisteita että Vihreät ovat tuoneet maahan terroristeja

Persujen hallitus toi yli 35 000.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen hallitus toi yli 35 000.

Miten se toi? Voitko kuvailla tarkemmin? Eikö ne itse kävelleet tänne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se toi? Voitko kuvailla tarkemmin? Eikö ne itse kävelleet tänne?

Persujen tervetulotoivotusten kera.

• Anonyymi

Mistä johtuu tämä tutkitusti suuri persujen rokotevastaisuus ?

• Anonyymi

Se johtuu yksilönvapaudesta.

• Anonyymi

Persut käyttävät omaa järkeään.

Ja se järki on niin suuri, että se kumoaa hetkessä tiedemiesten, professorien ja kaikenlaisten asiantuntijain väitteet

Minäkin tässä juuri ihan itse järkeilin, että koronarokote on lääketeollisuuden keksimä huijaus. (Ok, täytyy myöntää, että suuri ajattelija Ano Turtiainen hieman auttoi minua tässä järkeilyssä.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se järki on niin suuri, että se kumoaa hetkessä tiedemiesten, professorien ja kaikenlaisten asiantuntijain väitteet

Minäkin tässä juuri ihan itse järkeilin, että koronarokote on lääketeollisuuden keksimä huijaus. (Ok, täytyy myöntää, että suuri ajattelija Ano Turtiainen hieman auttoi minua tässä järkeilyssä.)

Samaa mieltä, korona saa persujen tuen sikäli että on fiksumpaa että kaikki sairastaa sen ja sitten voidaan avata taas yhteiskunta. Mitään rokotteita ei tarvita / tule ottaa, herätkää jo!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, korona saa persujen tuen sikäli että on fiksumpaa että kaikki sairastaa sen ja sitten voidaan avata taas yhteiskunta. Mitään rokotteita ei tarvita / tule ottaa, herätkää jo!!

Älä huoli. Kyllä viranomaiset ruumistasi huolen pitävät, jos huonosti käy. Kuollutkin kun voi tartuttaa. Nuku vaan jatkossakin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se johtuu yksilönvapaudesta.

Olisit ollut edes kerrankin rehellinen ja sanonut, että vainoharhoista johtuen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kerran King Kongin Roll-on tuollaisia huijauksia järkeili, niin mitäpä siihen vastaan . .

• Anonyymi

Osaa persuita pelottaa se siru, joka heihin pistetään rokotteen mukana ;-)

• Anonyymi

Niinkähän ajattelevat olevansa merkkihenkilöitä, että joku viitsisi vaivautua.
        Kännykkä lienee kuitenkin mukana.

• Anonyymi

Q Ano Turtiaisella lähti jo joulumopo keulimaan.

• Somesoppa on mielenkiintoinen, kun keskustelussa on yhtäaikaa kaikkea vastustavia anarkisteja, heikkoälyisiä koulupudokkaita, yli 40-vuotiaita isoja lapsia, normaaleja ihmisiä, sekä normaalia älykkäämpiä ihmisiä. Normaalien ja normaalia älykkäämpien keskustelu menee täysin hukkaan, kun se hukkuu roskaväen valheita ja vihaa lietsovaan mölinään.

Mölinäopeista löytyy aina ne "faktat", mihin em. ryhmään en kuulu ja mihin kuulun. Vai mitä? Kuka kertoo ensimmäisenä? Rohkeasti vain.

• Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/e7218c64-3e99-4e30-a3a8-e90fc62ec6f3

Koronarokote aiheutti vakavan allergisen reaktion Yhdysvalloissa – potilaalla ei aiempaa taustaa allergioista

Terveydenhoitoalan työntekijä on saanut vakavan allergisen reaktion Pfizerin ja Biontechin koronavirusrokotteesta Yhdysvalloissa.

Alaskassa asuva keski-ikäinen henkilö sai allergisen reaktion muutamassa minuutissa rokotuksen jälkeen. Hän sai oireisiinsa adrenaliinia, mikä auttoi. Varmuuden vuoksi hän on sairaalahoidossa, mutta hänen tilansa on vakaa.

Potilaan oireet ovat samantyyppisiä kuin kahdella allergisen reaktion saaneella potilaalla Britanniassa. Siellä terveysministeriön alainen sääntelyvirasto MHRA sanoo, että varotoimenpiteenä henkilöiden, joilla on ollut voimakkaita allergisia reaktioita, ei tule ottaa rokotetta.

Alaskassa rokotteen saaneella henkilöllä ei kuitenkaan ole aiempaa taustaa allergioista. Pfizer sanoo selvittävänsä tapausta.

• Persuista viis, mutta osaatko sinä kertoa faktaa, mitä ja miten ne rokotteet vaikuttavat ihmisiin ?
      Tuo rokotehan on uuden tyyppinen rokote, jollaista ei ole koskaan, missään eikä mihinkään tautiin hyväksytty maailmassa ihmisille. Tuollaisia Rna-tyyppisiä rokotteita on kehitelty parikymmentä vuotta, huonoin tuloksin. Nyt on kuitenkin alta vuoden, kehitetty Rna-tyyppinen rokote virukseen, josta itse asiassa ei oikein edes kukaan tiedä, mitä ja miten se toimii. Miten siis kuvittelet Rna-rokotteen toimivan tuollaiseen virukseen ?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      45
      3046
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2904
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2757
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2608
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2508
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2490
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2271
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe