Aihe

Olikin jo ikävä

Anonyymi

sitä paniikin omaista tunnetta, joka iskee aina sinut nähdessä. Jostain syystä saat pääni aivan sekaisin. Tällaista minulle ei ole koskaan ennen tapahtunut. Tunne on hämmentävän vahva ja kenties ainakin jossain määrin molemminpuolinen. Ehkä me joskus vielä selvitetään tämä.

Miehelle naiselta.

7

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanoisin että tunne on molemminpuolinen ja vahva. Se pitäisi selvittää kunnolla?

• Anonyymi

No nyt osuit oikeaan. Noin se juuri on ollut, ja hyvä että tunnustat. Minä vain en panikoi kuten sinä. Minun paniikkin johtaa sinun luokse ja sinun pois minusta, siis alunalkaen ja käytännössä enimmän aikaa.

• Anonyymi

Rakastan sua jo nyt ❤️

• Anonyymi

Asutko tampereella?

• Anonyymi

Asun, entäs sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asun, entäs sinä?

Naapurissa ❤️

• Anonyymi

Samat tunteet. Ei kyllä olla nähty pieneen hetkeen, joten ohi menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      10375
    2. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      141
      6535
    3. Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi

"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      398
      2793
    4. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      2143
    5. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      1937