Yksinäinen.Hyvää joulua.

Anonyymi

Yksinäinen.Haluan nyt toivottaa sinulle hyvää joulua ja onnea uuteenvuoteen 2021.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä samaa, kiitos! Virtuaalisia halauksia kaikille, ne ovat nyt tarpeen!

• Anonyymi

Joulu tulee ja joulu menee,

• Anonyymi

Kiitos ja hyvää rauhaisaa Joulua aloittajalle ja muille yksinäisille. Täällä yksi yksin jäänyt myös.

• Anonyymi

Joulu yksin.Se tosin ei ole suuri ongelma.Olen tähän jo tottunut.(ap).

• Anonyymi

Kiitos samoin! Onnea todella tarvitsemme me, jotka kärsimme psykotrooppisten lääkkeiden haitoista ja vieroitusoireista yhä edelleen.

• Anonyymi

Valoa ja korkeimman huolenpitoa. Me ollaan henkisiä ihmisiä, joten siltä puolen kannattaa etsiä apua yksinäisyyteen. Korkein ei haluaisi lastensa olevan yksinäisiä, joten muistuttakaa ystävällisesti. Antakaa muillekin valoa ja rakkautta, jos suinkin voitte ja omanne kasvaa siinä samalla. Rakkaus ei ole koskaan pois itseltä, vaan sen jakaminen valaisee yhä enemmän. Kiirtan auttaa kasvattamaan rakkautta myöskin, sen henki on rakkaus, rauha ja positiivisuus, https://www.youtube.com/watch?v=N6z2SUDGzmQ

Ison varpaan koskettelu lattiaan toimii vyöhyketerapian tavoin rauhoittaen aivotoimintaa, mantran laulaminen kohentaa mielialaa ja sen merkityksen ajatteleminen auttaa saamaan yhteyden korkeimpaan tietoisuuteen joka on myös osa meitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe