Yksinäinen.Haluan nyt toivottaa sinulle hyvää joulua ja onnea uuteenvuoteen 2021.
Yksinäinen.Hyvää joulua.
7
53
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä samaa, kiitos! Virtuaalisia halauksia kaikille, ne ovat nyt tarpeen!
- Anonyymi
Joulu tulee ja joulu menee,
- Anonyymi
Kiitos ja hyvää rauhaisaa Joulua aloittajalle ja muille yksinäisille. Täällä yksi yksin jäänyt myös.
- Anonyymi
Joulu yksin.Se tosin ei ole suuri ongelma.Olen tähän jo tottunut.(ap).
- Anonyymi
Kiitos samoin! Onnea todella tarvitsemme me, jotka kärsimme psykotrooppisten lääkkeiden haitoista ja vieroitusoireista yhä edelleen.
- Anonyymi
Valoa ja korkeimman huolenpitoa. Me ollaan henkisiä ihmisiä, joten siltä puolen kannattaa etsiä apua yksinäisyyteen. Korkein ei haluaisi lastensa olevan yksinäisiä, joten muistuttakaa ystävällisesti. Antakaa muillekin valoa ja rakkautta, jos suinkin voitte ja omanne kasvaa siinä samalla. Rakkaus ei ole koskaan pois itseltä, vaan sen jakaminen valaisee yhä enemmän. Kiirtan auttaa kasvattamaan rakkautta myöskin, sen henki on rakkaus, rauha ja positiivisuus, https://www.youtube.com/watch?v=N6z2SUDGzmQ
Ison varpaan koskettelu lattiaan toimii vyöhyketerapian tavoin rauhoittaen aivotoimintaa, mantran laulaminen kohentaa mielialaa ja sen merkityksen ajatteleminen auttaa saamaan yhteyden korkeimpaan tietoisuuteen joka on myös osa meitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805519
- 1263887
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423675- 663384
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262848Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72369- 242141
- 2022055
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91638