Yksinäinen.Haluan nyt toivottaa sinulle hyvää joulua ja onnea uuteenvuoteen 2021.
Yksinäinen.Hyvää joulua.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä samaa, kiitos! Virtuaalisia halauksia kaikille, ne ovat nyt tarpeen!
- Anonyymi
Joulu tulee ja joulu menee,
- Anonyymi
Kiitos ja hyvää rauhaisaa Joulua aloittajalle ja muille yksinäisille. Täällä yksi yksin jäänyt myös.
- Anonyymi
Joulu yksin.Se tosin ei ole suuri ongelma.Olen tähän jo tottunut.(ap).
- Anonyymi
Kiitos samoin! Onnea todella tarvitsemme me, jotka kärsimme psykotrooppisten lääkkeiden haitoista ja vieroitusoireista yhä edelleen.
- Anonyymi
Valoa ja korkeimman huolenpitoa. Me ollaan henkisiä ihmisiä, joten siltä puolen kannattaa etsiä apua yksinäisyyteen. Korkein ei haluaisi lastensa olevan yksinäisiä, joten muistuttakaa ystävällisesti. Antakaa muillekin valoa ja rakkautta, jos suinkin voitte ja omanne kasvaa siinä samalla. Rakkaus ei ole koskaan pois itseltä, vaan sen jakaminen valaisee yhä enemmän. Kiirtan auttaa kasvattamaan rakkautta myöskin, sen henki on rakkaus, rauha ja positiivisuus, https://www.youtube.com/watch?v=N6z2SUDGzmQ
Ison varpaan koskettelu lattiaan toimii vyöhyketerapian tavoin rauhoittaen aivotoimintaa, mantran laulaminen kohentaa mielialaa ja sen merkityksen ajatteleminen auttaa saamaan yhteyden korkeimpaan tietoisuuteen joka on myös osa meitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368