Yksinäinen.Hyvää joulua.

Anonyymi

Yksinäinen.Haluan nyt toivottaa sinulle hyvää joulua ja onnea uuteenvuoteen 2021.

7

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä samaa, kiitos! Virtuaalisia halauksia kaikille, ne ovat nyt tarpeen!

• Anonyymi

Joulu tulee ja joulu menee,

• Anonyymi

Kiitos ja hyvää rauhaisaa Joulua aloittajalle ja muille yksinäisille. Täällä yksi yksin jäänyt myös.

• Anonyymi

Joulu yksin.Se tosin ei ole suuri ongelma.Olen tähän jo tottunut.(ap).

• Anonyymi

Kiitos samoin! Onnea todella tarvitsemme me, jotka kärsimme psykotrooppisten lääkkeiden haitoista ja vieroitusoireista yhä edelleen.

• Anonyymi

Valoa ja korkeimman huolenpitoa. Me ollaan henkisiä ihmisiä, joten siltä puolen kannattaa etsiä apua yksinäisyyteen. Korkein ei haluaisi lastensa olevan yksinäisiä, joten muistuttakaa ystävällisesti. Antakaa muillekin valoa ja rakkautta, jos suinkin voitte ja omanne kasvaa siinä samalla. Rakkaus ei ole koskaan pois itseltä, vaan sen jakaminen valaisee yhä enemmän. Kiirtan auttaa kasvattamaan rakkautta myöskin, sen henki on rakkaus, rauha ja positiivisuus, https://www.youtube.com/watch?v=N6z2SUDGzmQ

Ison varpaan koskettelu lattiaan toimii vyöhyketerapian tavoin rauhoittaen aivotoimintaa, mantran laulaminen kohentaa mielialaa ja sen merkityksen ajatteleminen auttaa saamaan yhteyden korkeimpaan tietoisuuteen joka on myös osa meitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      312
      1691
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1254
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1237
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1116
    5. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      793
    6. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      57
      784
    7. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      74
      759
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      757
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      740
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      696
    Aihe