Vinkuna hurstista

Anonyymi

Etenkin persut vinkuvat kun valtio ei auta köyhiä. Valtio kyllä maksaa toimeentulotukea, asumistukea jne. Ei tietenkään rahaa alkoholiin ja tupakkaan ja huumeisiin asti. Vanhuksille on omia tukimuotojaan jos ei eläke riitä.
Mutta juuri sitähän hyväntekeväisyys on että se tulee yksityiseltä. Hyväkun kymppejä annatte.
Mitä hyväntekeväisyyttä on jos valtio tukee hurstien liikeyritystä, kovaa palkkaa maksavat itselleen.
Ihmiset ovat niin narrattavia vielä, nyt on hätä vain helsingin hurstista. Ympäri suomea on ruokajonoja, jotka oikeesti toimivat vapaaehtoisin voimin. Tukekaapa jokainen oman paikkakunnan avun tarvitsijoita.

27

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän hallitus tue edes vappusatasjonoa.

    • Anonyymi

      Hursti saa lahjoituksina yksityisiltä ihmisiltä ja yrityksiltä niin paljon ettei tarvitse enää valtion rahaa.

      • Anonyymi

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Hurstin Laupeudentyö ry:n suurimpia lahjoittajia tällä hetkellä ovat muun muassa Stockmann, Unilever ja HOK-Elantoja ja Kesko.

        Lahjoitukset tulevat tavarana. Tämän lisäksi toimintaan tulee muina lahjoituksina noin 250 000-300 000 euroa vuosittain. Myös yksityiset tekevät lahjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurstin Laupeudentyö ry:n suurimpia lahjoittajia tällä hetkellä ovat muun muassa Stockmann, Unilever ja HOK-Elantoja ja Kesko.

        Lahjoitukset tulevat tavarana. Tämän lisäksi toimintaan tulee muina lahjoituksina noin 250 000-300 000 euroa vuosittain. Myös yksityiset tekevät lahjoituksia.

        Tuo kirjoittaja valehteli ettei tarvitsisi rahaa valtiolta.


    • Anonyymi

      Paskat. Käytännössä et mitää saa, jos todella tarvitset. Nähty on.

    • Anonyymi

      Hursti osaa parhaiten vinkua itsekin. Onko hänkään tajunnut että puutetta ja rahojen riittämättömyyttä on muuallakin. Tukekaa jokainen omalla paikkakunnalla toimijoita, välittäkää omistanne.
      En ymmärrä miksi espoolainen tai hämeenlinnalainen tai turkulainen vaatii hurstille rahaa.

      • Anonyymi

        Hursti tekee hyvää työtä, mutta saa kyllä satoja tuhansia euroja vuodessa puhdasta rahaa sekä jopa moninkertaisesti tuon summan edestä tavaralahjoituksia. Nämä tuppaavat näiltä nettihurskastelijoilta aina unohtumaan. Samoin kuin persujen Mika Niikon kikkailut valtionrahoituksen saamiseksi omille järjestöilleen persujen ollessa hallituspuolue.


    • Anonyymi

      miksi nimettelet pieneläkeläisiä juopoksi. Kommunisteilla uudet kujeet,

    • Anonyymi

      Milläs rahoilla ne turvapaikkaa hakeneet ja saaneet muhametit reissaavat kotimaissaan, siis niissä joissa eivät voi asua ja sen takia ovat saaneet Suomesta turvapaikan?

    • Anonyymi

      Meillä on nyt sosiaalidemokraattinen hallitus. Eiköhän sieltä tule kultaiset neuvot köyhien elättämiseen.

    • Anonyymi

      Oletteko koskaan kuullut avustusjärjestöstä jonka mielestä he saavat rahaa tarpeeksi? Ei Hursti ole poikkeus.

    • Anonyymi

      Aivan totta. Ihan turha vikistä, mokoma puoli miljoonaa jonottajaa on yhtä tyhjän kanssa, kun maailmalla on yli kaksi miljardia hätää kärsivää. Suorastaan hävytöntä tuollainen Hurstin hurskastelu, menisi Afrikkaan jakamaan ruokapakettinsa, siellä niitä tarvitaan.

      Tukeakin tulisi ihan toisella tapaa.

      • Anonyymi

        "Puoli miljoonaa jonottajaa" löytyy lähinnä nettiperseilijöiden mielikuvituksista, jos Suomesta puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puoli miljoonaa jonottajaa" löytyy lähinnä nettiperseilijöiden mielikuvituksista, jos Suomesta puhutaan.

        Vaikkei niitä olisi kuin kymmenen,ei riittäisi niillekän rahaa. Aina on joku ulkomaalta tullut, joka tarvitsee uuden kännykän, uuden kampauksen, uuden talvitakin, Dior tai Armani kelpaa. Tai sitten lentimatka jollekin kotimaassaan lomailevalle perheelle.


    • Anonyymi

      Ja miksi nyt ihmiset ympäri suomea laittavat niitä kymppejä hurstille eivätkä kotikuntansa ruokajonoja? En ymmärrä. Saako vaalien alla vaikka hankasuomella pisteitä kun somettaa siellä sitä kuittia, katsokaa, annoin kympin hurstille?

      • Anonyymi

        Niin... Suomessa on kymmeniä ja kymmeniä avustusjärjestöjä jotka voivat vain unelmoida Hurstin medianäkyvyydestä ja lahjoitusummista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... Suomessa on kymmeniä ja kymmeniä avustusjärjestöjä jotka voivat vain unelmoida Hurstin medianäkyvyydestä ja lahjoitusummista.

        Ja myös järjestöjä jotka auttavat koko maassa. Ei heidän johtajiaan vain näy iltapäivälehdissä valittamassa rahanpuutettaan.


    • Anonyymi

      Kehitysavun voisi antaa hurstille, joka sitten jakaisi sen tarvitseville.

    • Anonyymi

      Jos köyhät saa apua riittävästi, ne ei tarvii leipäjonoja.
      Miksei mamut ole leipäjonoissa, mutta
      kantikset on?

      On syrjintää/ rasismia ettei valtio auta kantasuomalaisia vähävaraisia, mutta ulkomailta tunkeutuvia auttavat.

      Katso, paljonko kantiksia auttavat yhdistykset saa apurahoja, ja paljonko maahanmuuttajia tukevat saa.

      Petyin, kun veikkauskin on huomioi vieraaat , eikä omia.

      • Anonyymi

        "Petyin, kun veikkauskin on huomioi vieraaat , eikä omia."

        Ai ei omia vai? Jätetäänkö se MV-sonnan tavaaminen vähemmälle. Ihan oikeata tietoakin kun löytyy. Siitä lukemaan:

        https://www.veikkaus.fi/fi/yritys?#!/avustukset/avustuskohteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Petyin, kun veikkauskin on huomioi vieraaat , eikä omia."

        Ai ei omia vai? Jätetäänkö se MV-sonnan tavaaminen vähemmälle. Ihan oikeata tietoakin kun löytyy. Siitä lukemaan:

        https://www.veikkaus.fi/fi/yritys?#!/avustukset/avustuskohteet

        Epämääräistä jupinaa muka kaikkien suomalaisten hyväksi annetusta avusta.

        Ja mukana tällainenkin lause: Ilman avustuksia jäisi myös moni kulttuurielämys kokematta.
        Onkohan yhdys sana vihre ja tarkoitus ollut olla: "monikulttuurielämys".


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe