Naurettavaa väittää ettei olisi

Anonyymi

Minulla on ihan normaalin kokoinen kyrpä, eikä kukaan ole sitä koskaan pieneksi sanonut. En silti ole koskaan saanut sillä naista voihkimaan kunnolla, vaikka sitä miten käyttäisi. Vain muutama nainen on saanut orgasmin kanssani penetraatiossa (tai ovat näytelleet), mutta useimmiten on pitänyt käyttää käsiä ja kieltä, että nainen laukeaa.

Exälle ostin aikoinaan sellaisen suht kookkaan dildon ja heti huomasi, että kyllä koolla on todellakin väliä. Ei tarvinnut kuin työntää se hitaasti pilluun, niin alkoi heti voihkia kiimassa ja kun työnteli edestakaisin, sai nopeasti pari-kolme orgasmia, kunnes oli pakko lopettaa hänen pyynnöstään. Meinasi taju lähteä.

Tiedän hyvin, että pillu mukautuu kyllä pienemmällekin munalle, mutta on se täyttymisen tunne varmasti ihan erilainen paksulla kyrvällä kuin normaalikokoisella.

14

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta töriset mutta! asioilla on puolensa...
      Itselläni vehkeen pituus n. 16cm. mutta huomattavan paksu, olen ollut elämässäni noin 20 naisen kanssa ja yhtä lukuunottamatta kaikki tykänneet just koska paksu. Se yksi joka ei tykännyt oli vielä hyvin nuori ja vähän kokemusta omaava ja todella tiukka, ongelmia saada sisäön vaikka hyvät ja pitkät esileikit.
      Myös joillan naisilla taas suuseksin antamisessa ongelmia jos paksu kalu ja kovin moni ei mielellään anna/kokeile kakkoseen paksukaluisen miehen kanssa...
      Eli kohtuus kaikessa ehkä se paras.

      • Anonyymi

        Harva nainen haluaa kakkoseen muutenkaan. En ole itse sitä koskaan kokenut paria surkeata yritystä lukuunottamatta. Ei mulla kyllä juuri ole edes intohimoja sellaiseen. Onnittelut sulle jos omaat paksun kullin. Mulla on saman pituinen mutta ohut. Jotkut naiset on sanonu, että se on just hyvä, mutta epäilen kovasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva nainen haluaa kakkoseen muutenkaan. En ole itse sitä koskaan kokenut paria surkeata yritystä lukuunottamatta. Ei mulla kyllä juuri ole edes intohimoja sellaiseen. Onnittelut sulle jos omaat paksun kullin. Mulla on saman pituinen mutta ohut. Jotkut naiset on sanonu, että se on just hyvä, mutta epäilen kovasti.

        Mulla on normaalin paksuinen kyrpä ja ei se mene edes perseeseen vaikka kuinka rasvaa. Nuorempana meni pari kertaa kun kuukautisten aikaan kokeiltiin. Emäntä ei tykännyt. Sanoi että tuntuu kuin iso paska olisi tulossa ja perseeseen käy. Nauroi silti. Ei siinä kauaa menny kun mällit lensi perseen sisälle. En työntänyt koko pituudelta. Minulla on siis oikein mitattuna 16cm, miten lie teidän mittausten oikeellisuus?


    • Anonyymi

      Koolla on väliä, ei saa olla liian iso eikä liian pieni. Minkäs kokoinen oli se exälle ostamasi suhteellisen kookas dildo?
      Paljonko itselläsi on?

      • Anonyymi

        Eipä tullut silloin mitattua sitä dildoa, mutta luulisin että n. 20 cm pitkä ja 4-5 cm paksu. Itsellä on (päältä mitattuna) 16-17 cm pitkä ja piirun vajaa 4 cm paksu. Pituus on ihan hyvä, mutta liian ohut. Tuo pituuden mittaaminen on siitä haastavaa, että erektio aina alkaa laskea kun mittanauhan ottaa esille. 16 cm tulee mittaa helposti, mutta jos oikein jännittää tiettyjä lihaksia ja veri pakkautuu penikseen, niin mittaa tulee 1-2 cm lisää.


    • Anonyymi

      Koska mainitsit ostaneesi exälle dildon niin kiinnostaisi tietää kokemuksia siitä lisääkö seksilelut seksin määrää parisuhteessa tai parantaako sen laatua? Oma vaimo mainitsi ensin ettei varmaan juurikaan käyttäisi tekopenistä jos sellaisen hommaan mutta kuitenkin myöhemmin sanoi että ehkä kuitenkin sellaisen haluaisi minulta lahjaksi. Ei kai tuossa mitään menettääkään voi. En vain oikein tiedä pitäisikö hommata kookasta vai keskivertoa.

      • Anonyymi

        Kysymällähän asiat yleensä selviää mutta oma muija on niin ujo ettei aina uskalla sanoa suoraan näitä juttuja.


      • Anonyymi

        Oman kokemuksen mukaan lusää sekä määrää että laatua, se monipuolistaa seksileikkien mahdollisuuksia. Itse olen pyrkinyt ostamaan suunnilleen oman kaluni kokoisen dildon ensimmäiseksi leluksi. Se toimii silloin korvikkeenani, jos olen reissussa tms. Sitten muut voi myöhemmin ostaa maun mukaan, jompaan kumpaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman kokemuksen mukaan lusää sekä määrää että laatua, se monipuolistaa seksileikkien mahdollisuuksia. Itse olen pyrkinyt ostamaan suunnilleen oman kaluni kokoisen dildon ensimmäiseksi leluksi. Se toimii silloin korvikkeenani, jos olen reissussa tms. Sitten muut voi myöhemmin ostaa maun mukaan, jompaan kumpaan suuntaan.

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Miehenä kun toiselle ostaa, niin voisi ehkä helposti ostaa hieman itseään isomman mutta varmaan ensi leluksi väärä valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Miehenä kun toiselle ostaa, niin voisi ehkä helposti ostaa hieman itseään isomman mutta varmaan ensi leluksi väärä valinta.

        Tähän vielä lisäkommenttina, että tuntemani naiset tuntuvat valitsevan dildoiksi mieluummin hieman pienempiä kuin käytössä oleva oma kaluni. Tämä siis kun naisella on lajitelma eri kokoisia dildoja ja pyydän ottamaan leikkiin yhden niistä. Olen arvellut sen olevan materiaalista kiinni, dildot kun on kovia heti pinnasta saakka, oikeassa kullissa iho muodostaa muutamien millien pehmeän pinnan kovan sisustan päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Miehenä kun toiselle ostaa, niin voisi ehkä helposti ostaa hieman itseään isomman mutta varmaan ensi leluksi väärä valinta.

        Nainen tässä moi sanoo: Osta mieluiten keskikokoa tai omasi kokoinen, kuin iso. Tekokullit on aika kovia, oikea on parempi monessa mielessä, mutta ovat oikein kiva lisä. Osta myös klitoriskiihotin, satisfyer. Ja liukkaria, ihoöljykin käy.
        Ei muuta kuin nautinnollisia hetkiä yksin ja yhdessä!


    • Anonyymi

      Jaa-a kyllä KV forumeilla naiset valittavat kohdun kaulan paukuttamista ja miehet joutuvat käyttämään donitsia jos on liian pitkä mela että näinkin voi käydä tai sitten ottaa vajaita työntöjä mikä ei varmaan kovin mieluisaa ole voisin kuvitella.

      Ja mitä voihkimiseen tulee niin eivätpä ne naiset kivusta voihkimisesta juuri nauti ja hermostuvat kohtuu nopeasti jos äijä siitä innostuu.

      Tai sitten ottaa vaan melaa kerran viikossa kun ei halua joka päivä jättiläistä.

      Voi olla että ne on enemmän lihavat neidot jotka kestävät sen ison melan kun ei muuten perille yllä niin hyvin?

    • Anonyymi

      Tekokulli on niin eri tuntuinen, kuin aito iso kyrpä. Aito antaa periksi ja kuminen ei paljon jousta. Oma nainen käy naimassa isokyrpäisten miesten kanssa toisinaan ja hän sanoi, että pitää olla tosi märkä, koska muuten sattuu. Hän kyllä tosin on yleensä läpimärkä, kun on lähdössä kotoa, kun joskus voi olla pidempi tauko, että on ollut yökylässä vakityypin luona, niin olo on himokas. Sanoi kyllä, että kun sitä on odottanut kauan ja asialla herkutellut, niin meinaa järki lähteä kun mies työntyy yli 20 senttisellä ja paksulla kullillaan hitaasti sisälle. Orgasmi kuulemma tuntuu isokyrpäisen kanssa erilaiselta, koska pillu ei pysty sykkimään niin paljon, koska on niin täynnä. Ei huonompi, eikä parempi. Takaapäin kuulemma iso tuntuu taivaallisen hyvältä, kun laukeaa paljaana sisälle. Kun pillu on niin täynnä reunoja myöden, niin sen koon ja vielä lisää paisumisen tuntee vieläkin paremmin.

    • Anonyymi

      Naisena sanon, että on koolla ja muodolla väliä, mutta kaikkien kanssa pärjää. Pieni ei tunnu sisällä niin paljon. Mutta täytyy sanoa, että exäni, jolla oli pieni, on ollut kyllä paras suuseksin antaja ikinä. Sellainen käteen sopiva on hyvä. Liian pitkät ei oikein mun juttu. Yhdellä miehellä oli paksu ja siinä oli harjoittelua. Sopivaa ja kaunista on aivan ihana katsella ja runkata.
      Mutta kuitenkin, se mies omana itsenään on se pääasia, oli kummoinen kulli tahansa.
      Vaikka mies olisi kuin taitava ja muna ihana, niin ei nainen saa aina orgasmia panemalla. Tästä voisin kirjoittaa pitkän stoorin. Harjoittelua erilaisiin konsteihin ja naisen pitää itse 'ottaa' se orgasmi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe