Wille-Werner Rydman

Anonyymi

Wille-Werner Rydman (s. 2. tammikuuta 1986 Helsinki) on kokoomusta edustava suomalainen kansanedustaja ja kaupunginvaltuutettu. Rydman on toiminut Helsingin kaupunginvaltuuston jäsenenä kunnallisvaaleista 2012 ja kansanedustajana eduskuntavaaleista 2015 lähtien. Hän on Pohjoismaiden neuvoston puheenjohtajiston, Helsingin kaupunginhallituksen, Suomen Kansallisoopperan ja -baletin hallituksen , Finnvera Oyj:n hallintoneuvoston ja Pohjoismaiden investointipankin tarkastusvaliokunnan jäsen sekä Helen Oy:n (ent. Helsingin Energia) hallituksen varapuheenjohtaja.

Siis voi juma,ja kaikista noista tulee palkkioita tms,eikö vähempikin riitä yhdelle ihmiselle,jättäisi muillekin mahdollisuuden.Ahneudella on paskanen loppu.

13

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän on varmaankin korvaamaton noissa kaikissa.

    • Anonyymi

      Rydman on ahkera onko siinä jotain rikollista? Kokoomusta en kannata mutta Rydman on hyväkäytöksinen ja erittäin komea.

    • Anonyymi

      Batman ja Rydman on kova pari stadin yössä.

    • Anonyymi

      Jos aloittaja olisi käynyt koulunsa loppuun, olisi hänelläkin muuta tekemistä kuin moittia ahkeria ihmisiä.

    • Anonyymi

      Ahneita ihmisiä,tarkoitat varmaan.

    • Anonyymi

      Avaaja ei ymmärrä,että sivutehtävistäkin maksetaan korvaus.
      Yleensä vaatimaton.

    • Anonyymi

      Jokaisella on laillinen oikeus osallistua minkä katsoo olevan tarpeellista, Rydman on hyväkäytöksinen ja erittäin söötti suomalainen mies. Hän ansaitsee kehuja ja ihailuja, eikä lainkaan ylpisty.

    • Anonyymi

      Ai jaa,minä kun luulin että tällä palstalla pitää aina haukkua ja arvostella jotain toista ihmistä että tuntisi itsensä paremmaksi ihmiseksi kuin on.

    • Anonyymi

      Liittyykö aloittajan viha häntä kohtaan siihen että hän ainoana kokkarina edustaa vielä isänmaallisia arvoja?

      • Anonyymi

        Tällä hetkellä hän on fiksuin kokkari. Ylivoimasesti vieläpä.


      • Anonyymi

        Viha,mikä viha?En minä ketään vihaa.Ihmettelen vain sitä miten joku ehtii osallistua kaikkien noiden yhtiöiden ja firmojen kokouksiin yms.Kansanedustajilla tosin on paljon avustajia.


    • Anonyymi

      Ootko kateellinen?

      • Anonyymi

        Täällä keskustelupalstoilla on paljon vihapuhatte,huomaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe