Voisi mtv3 vähän miettiä keitä sinne valtakunnan uutisiin päästetään puhumaan. Ikäväkseni olen kohdannut muutamaan otteeseen nuoren tyttölapsen uutisoimassa, joka honottaa nokkaansa, eikä sen puheesta saa mitään selvää. Ihme muoti on kun nuoret honottaa jollain ihme kurkkuääni/nokkaanhonotus tyylillä niin ettei mitään selvää saa. Pitääkö ainoa terveellä pohjalla oleva ajankohtaisohjelmakin pilata. Eikö siellä ole enää normaaleita ihmisiä laittaa ruutuun?
Pitääkö mennä johonkin sössötyskursseille, että oppii ymmärtämään mitä uutistenlukija puhuu?
Pohjanoteeraus
Anonyymi
5
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taas migreeniä aiheuttava vaate naisuutusten lukijalla, mustaa ja valkoista raitaa..
- Anonyymi
Samaa sössötyspuhetta on salkkareissa nuorilla näyttelijöillä, mumistaan vaan jotain.
- Anonyymi
Nää puhuu tätä Hesaa. Se on muotia nykyään.
- Anonyymi
Tommy on kiva, hän on iloinen jo aamusta, kiva katsoa aamu tv ohjelmaa.
- Anonyymi
Hommaa jo se kuulolaite, ikäukko kun olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669