Haluasin suhariksi

Anonyymi

Haluan suhariksi. Tykkään munkeista, olen työtävieroksuva, juon usen ja haaveilen että saisin joskus ystäviä. Lisäksi olen kalju, huonokuntoinen ja lihava.

Miten pääsen alalle? Autoa en kylläkään osaa ajaa.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet kuin luotu taksialalle. Menet vain heti huomenna jonkun taksiyrittäjän luokse ja hän palkkaa sinut välittömästi. Älä kuitenkaan mene heti aamusta vaan vasta puolen päivän jälkeen jotta "isäntä" on ehtinyt herätä ja ottaa muutaman tasoittavan kiljupaukun.

      • Anonyymi

        Muista myös rasvata kaljusi liukuvoiteella.


    • Anonyymi

      Unohdit mainita että kärsit myös mielenterveysongelmasta. Ja ihmeessä tuota tyhjäpäistä kirjoittamista täällä.Se lienee vaativinta, mitä voit tällä hetkellä tehdä.

      • Anonyymi

        Nuo ominaisuudet ovat vain plussaa suhareille.


    • Anonyymi

      Haluaisin vanhan tyylin suhariksi. Univormu nahkatakki päälle, koppalakki ja kiiltävät mustat saappaat ja mulukkuhousut. Pää kaljuna koppalakin alla, munkkipussi vänkärin penkillä ja tuupi liukkaria hansikaslokerossa. Sokerina pohjalla penkkiin asennettu anustappi.

      • Anonyymi

        Penkkiin asennettu anustappi on edelleenkin monella suharilla käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Penkkiin asennettu anustappi on edelleenkin monella suharilla käytössä.

        mikä se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Penkkiin asennettu anustappi on edelleenkin monella suharilla käytössä.

        Yllättävän paljon tiedät taksareitten anustapeista. Taitaa olla mieluisa aihe,heh heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän paljon tiedät taksareitten anustapeista. Taitaa olla mieluisa aihe,heh heh.

        Jos te suharit haluatte pitää asian salaisena niin miksi sitten esittelette sitä niin innokkaasti kaikille?


    • Anonyymi

      Sinun pitää ryhtyä yrittäjäksi. Omaat kaikki taksiyrittäjän ominaisuudet. Ystäviä voit hakea teee eeee palveluiden kautta, kuten muutkin yrittäjät. Joskus sieltä vielä löytyy kiva puppelipoju tolpalle leikkimään kanssasi.

    • Anonyymi

      Suharin pitää osata lukea ja kirjoittaa, eli et voi pääsä.

      • Anonyymi

        Äiti lupasi että pääsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti lupasi että pääsen.

        Miksi te suharit kysytte ainaa äitinne mielipidettä kaikkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te suharit kysytte ainaa äitinne mielipidettä kaikkeen?

        Osaatko lukea? Minä haluan suhariksi, en ole vielä suhari. Äiti lupasi että pääsen suhariksi. Tajuatko nyt vai pitääkö piirtää että ymmärrät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko lukea? Minä haluan suhariksi, en ole vielä suhari. Äiti lupasi että pääsen suhariksi. Tajuatko nyt vai pitääkö piirtää että ymmärrät?

        Mutta kun sinä et ole aloittaja vaan joku palstalla pyörivä taksikuski. Siksi onkin erikoista, että olet kysynyt äidiltäsi lupaa (heh heh) ryhtyä suhariksi vaikka olet jo sellainen. Tuollainen kertoo jonkinlaisesti mielen häiriöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun sinä et ole aloittaja vaan joku palstalla pyörivä taksikuski. Siksi onkin erikoista, että olet kysynyt äidiltäsi lupaa (heh heh) ryhtyä suhariksi vaikka olet jo sellainen. Tuollainen kertoo jonkinlaisesti mielen häiriöstä.

        Väärin, minä olen aloittaja. Äiti lupasi, pääsen suhariksi.

        Pitäisikö sinun opetella yhdyssanat, et ymmärrä lukemaasi ja kirjoitustaitosi on lapsen tasolla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te suharit kysytte ainaa äitinne mielipidettä kaikkeen?

        Mitä Jakomäkeen kuuluu? Taksipesula pyörii hyvin, taksikilju menee kaupaksi, lakimiestiimi puskee uutta taksilakia, Rami ja Ritu äitisi jatkavat katkokävelyä ja Kaiden Datsun on rikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, minä olen aloittaja. Äiti lupasi, pääsen suhariksi.

        Pitäisikö sinun opetella yhdyssanat, et ymmärrä lukemaasi ja kirjoitustaitosi on lapsen tasolla,

        Hah hah! Taksialaan ahdistunut suhari se vain jaksaa vieläkin "vitsailla". Olisiko sinunkin jo aika mennä OIKEISIIN töihin? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Jakomäkeen kuuluu? Taksipesula pyörii hyvin, taksikilju menee kaupaksi, lakimiestiimi puskee uutta taksilakia, Rami ja Ritu äitisi jatkavat katkokävelyä ja Kaiden Datsun on rikki?

        Jakomäen tilanteesta tiedän vain sen verran, että poikaystäväsi ei halua sinua enää takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Jakomäkeen kuuluu? Taksipesula pyörii hyvin, taksikilju menee kaupaksi, lakimiestiimi puskee uutta taksilakia, Rami ja Ritu äitisi jatkavat katkokävelyä ja Kaiden Datsun on rikki?

        Kaiden Datsun on rikki vieläkin. Taksipesula on tauolla, taksikiljun valmistus vie kaiken ajan lakimiestiimiltäni eivätkä nyt ehdi pesemään takseja.

        Jakomäkeen kuuluu hyvää. Rami ja Ritu saivat kumpikin rollaattorin. Niillä liikkuvat nyt hitaasti mutta varmasti. Taksikilju pönikätkin saa niihin mukavasti etukoriin mukaan ja mikä sen mukavampaa kun istahtaa rollaattorin päälle ja siemailla ostarin edessä taksikiljua ja keskustella lakimiestiimin muun porukan kanssa Rami kertoi.

        Terkkuja kaikille Uber frendeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiden Datsun on rikki vieläkin. Taksipesula on tauolla, taksikiljun valmistus vie kaiken ajan lakimiestiimiltäni eivätkä nyt ehdi pesemään takseja.

        Jakomäkeen kuuluu hyvää. Rami ja Ritu saivat kumpikin rollaattorin. Niillä liikkuvat nyt hitaasti mutta varmasti. Taksikilju pönikätkin saa niihin mukavasti etukoriin mukaan ja mikä sen mukavampaa kun istahtaa rollaattorin päälle ja siemailla ostarin edessä taksikiljua ja keskustella lakimiestiimin muun porukan kanssa Rami kertoi.

        Terkkuja kaikille Uber frendeille.

        Kiva kuulla......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah! Taksialaan ahdistunut suhari se vain jaksaa vieläkin "vitsailla". Olisiko sinunkin jo aika mennä OIKEISIIN töihin? :D

        DDDDD DDT persuko täälläkin?


    • Anonyymi

      Sopisit ominaisuuksiesi perusteella paremmin poliisiksi Porvooseen tai Siilinjärvelle. Mieti niitä vaihtoehtoja.

    • Anonyymi

      Joks uus panos taksikiljua on kypsää Jakomäessä?

      • Anonyymi

        On ja uusi kaalimadon anustappi hankittu koekäyttöä vaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ja uusi kaalimadon anustappi hankittu koekäyttöä vaille.

        Ne on parhaat anustapit. Taksi Helsinki niitä suosittelee.


    • Anonyymi

      Sinkkuus on vain eduksi, kun työvuoron jälkeen on hiukan zompi olotila!!

      • Anonyymi

        Suharit ovat sinkkuja vain siksi koska kukaan ei huoli heitä. Suharit eivät kelpaa edes toisilleen, sen verran kuvottava ihmisryhmä on kyseessä.

        Suharilla ei ole "zompi (kirjoitetaan muuten zombi) olotila" työvuoron jälkeen - suharilla on AINA zombimainen olotila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suharit ovat sinkkuja vain siksi koska kukaan ei huoli heitä. Suharit eivät kelpaa edes toisilleen, sen verran kuvottava ihmisryhmä on kyseessä.

        Suharilla ei ole "zompi (kirjoitetaan muuten zombi) olotila" työvuoron jälkeen - suharilla on AINA zombimainen olotila.

        Jakomäkeen kuuluu hyvää. Rami ja Ritu saivat kumpikin rollaattorin. Niillä liikkuvat nyt hitaasti mutta varmasti. Taksikilju pönikätkin saa niihin mukavasti etukoriin mukaan ja mikä sen mukavampaa kun istahtaa rollaattorin päälle ja siemailla ostarin edessä taksikiljua ja keskustella lakimiestiimin muun porukan kanssa Rami kertoi.

        Terkkuja kaikille Uber frendeille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jakomäkeen kuuluu hyvää. Rami ja Ritu saivat kumpikin rollaattorin. Niillä liikkuvat nyt hitaasti mutta varmasti. Taksikilju pönikätkin saa niihin mukavasti etukoriin mukaan ja mikä sen mukavampaa kun istahtaa rollaattorin päälle ja siemailla ostarin edessä taksikiljua ja keskustella lakimiestiimin muun porukan kanssa Rami kertoi.

        Terkkuja kaikille Uber frendeille

        Jakomäen suhareilla elämä pyörii samaa ympyrää päivästä toiseen. Pitäisiköhän ajaa Jakomäen ohi kun seuraavan kerran tulen täältä Dubaista Suomessa käymään? Voisin heitellä seteleitä auton ikkunasta niin saataisiin teihin Jakomeän laiskimuksiinkin vauhtia. Tosin teille riittää jos heittelen viisisenttisiä. Kiljun tekohan on halpaa ja nopeaa jos sitä ei halua kirkastaa mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jakomäen suhareilla elämä pyörii samaa ympyrää päivästä toiseen. Pitäisiköhän ajaa Jakomäen ohi kun seuraavan kerran tulen täältä Dubaista Suomessa käymään? Voisin heitellä seteleitä auton ikkunasta niin saataisiin teihin Jakomeän laiskimuksiinkin vauhtia. Tosin teille riittää jos heittelen viisisenttisiä. Kiljun tekohan on halpaa ja nopeaa jos sitä ei halua kirkastaa mitenkään.

        Vastasit itsellesi. Mielenkiintoista mitä tuo jakomielitautisi saa aikaan.


      • Anonyymi

        Sinähän luulet harhaisuudessasi asuvasi Kuusisaaressa, lomailevasi Dubaissa, nauttivasi laatujuomia, vaikkutaneesi merkittävästi liikennekaarihankkeeseen ja taksiuudistukseen, tekeväsi eläkeuudistuksen, paaluttavasi ubber tolpalla, ajavasi Teslalla jossa on automaatti ohjaus sekä olevasi ministeriössä antamassa asiantuntija lausuntoja lakimiestiimisi kanssa. Näin muutaman harhasi mainitakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän luulet harhaisuudessasi asuvasi Kuusisaaressa, lomailevasi Dubaissa, nauttivasi laatujuomia, vaikkutaneesi merkittävästi liikennekaarihankkeeseen ja taksiuudistukseen, tekeväsi eläkeuudistuksen, paaluttavasi ubber tolpalla, ajavasi Teslalla jossa on automaatti ohjaus sekä olevasi ministeriössä antamassa asiantuntija lausuntoja lakimiestiimisi kanssa. Näin muutaman harhasi mainitakseni.

        Olet oikeassa. harhoissani kirjoittelen tänne kaikkea. Kuvittelen usein olevani Dubaissa jne.

        Terkkuja kaikille frendeille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. harhoissani kirjoittelen tänne kaikkea. Kuvittelen usein olevani Dubaissa jne.

        Terkkuja kaikille frendeille

        Tämänhän me kaikki tiesimme jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. harhoissani kirjoittelen tänne kaikkea. Kuvittelen usein olevani Dubaissa jne.

        Terkkuja kaikille frendeille

        Asiaa, näin se on kohdallasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa, näin se on kohdallasi.

        Olin vain rehellinen.

        Terkkuja kaikille Uber frendeille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin vain rehellinen.

        Terkkuja kaikille Uber frendeille

        Joku palstan suhari yrittää esiintyä minuna. Sitä se taksilla ajaminen huonolla palkalla teettää. Minulla ei ole ollut rahaongelmia sen jälkeen kun MENIN ensimmäiseen työpaikkaani opiskelujen jälkeen. Vanhempani olivat varakkaita mutta he eivät auttaneet minua taloudellisesti vaan olen itse joutunut hankkimaan varallisuuteni kovalla työllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku palstan suhari yrittää esiintyä minuna. Sitä se taksilla ajaminen huonolla palkalla teettää. Minulla ei ole ollut rahaongelmia sen jälkeen kun MENIN ensimmäiseen työpaikkaani opiskelujen jälkeen. Vanhempani olivat varakkaita mutta he eivät auttaneet minua taloudellisesti vaan olen itse joutunut hankkimaan varallisuuteni kovalla työllä.

        Miksi valehtelet? Toisaalta mitä väliä sillä on mitä äitisi on tai oletettu isäsi? Olethan lukuisia kertoja todistanut eläväsi harhoissa.

        Toivottavasti saat ja hankit apua. Ei hyvältä näytä.


    • Anonyymi

      Ostat vain muutaman taksin, hommaat kuljettajat, jotka ajavat ilmaiseksi, tietysti ylivertaista reititystä käyttäen, tällä tavalla voit nauttia laatujuomia siellä Vetsendissä
      ulkkareta mielikuvituksessas kuljettajaen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe