Aihe

Haluasin suhariksi

Anonyymi

Haluan suhariksi. Tykkään munkeista, olen työtävieroksuva, juon usen ja haaveilen että saisin joskus ystäviä. Lisäksi olen kalju, huonokuntoinen ja lihava.

Miten pääsen alalle? Autoa en kylläkään osaa ajaa.

22

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet kuin luotu taksialalle. Menet vain heti huomenna jonkun taksiyrittäjän luokse ja hän palkkaa sinut välittömästi. Älä kuitenkaan mene heti aamusta vaan vasta puolen päivän jälkeen jotta "isäntä" on ehtinyt herätä ja ottaa muutaman tasoittavan kiljupaukun.

• Anonyymi

Muista myös rasvata kaljusi liukuvoiteella.

• Anonyymi

Unohdit mainita että kärsit myös mielenterveysongelmasta. Ja ihmeessä tuota tyhjäpäistä kirjoittamista täällä.Se lienee vaativinta, mitä voit tällä hetkellä tehdä.

• Anonyymi

Nuo ominaisuudet ovat vain plussaa suhareille.

• Anonyymi

Haluaisin vanhan tyylin suhariksi. Univormu nahkatakki päälle, koppalakki ja kiiltävät mustat saappaat ja mulukkuhousut. Pää kaljuna koppalakin alla, munkkipussi vänkärin penkillä ja tuupi liukkaria hansikaslokerossa. Sokerina pohjalla penkkiin asennettu anustappi.

• Anonyymi

Penkkiin asennettu anustappi on edelleenkin monella suharilla käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä se on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllättävän paljon tiedät taksareitten anustapeista. Taitaa olla mieluisa aihe,heh heh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllättävän paljon tiedät taksareitten anustapeista. Taitaa olla mieluisa aihe,heh heh.

Jos te suharit haluatte pitää asian salaisena niin miksi sitten esittelette sitä niin innokkaasti kaikille?

• Anonyymi

Sinun pitää ryhtyä yrittäjäksi. Omaat kaikki taksiyrittäjän ominaisuudet. Ystäviä voit hakea teee eeee palveluiden kautta, kuten muutkin yrittäjät. Joskus sieltä vielä löytyy kiva puppelipoju tolpalle leikkimään kanssasi.

• Anonyymi

Suharin pitää osata lukea ja kirjoittaa, eli et voi pääsä.

• Anonyymi

Äiti lupasi että pääsen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äiti lupasi että pääsen.

Miksi te suharit kysytte ainaa äitinne mielipidettä kaikkeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko lukea? Minä haluan suhariksi, en ole vielä suhari. Äiti lupasi että pääsen suhariksi. Tajuatko nyt vai pitääkö piirtää että ymmärrät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko lukea? Minä haluan suhariksi, en ole vielä suhari. Äiti lupasi että pääsen suhariksi. Tajuatko nyt vai pitääkö piirtää että ymmärrät?

Mutta kun sinä et ole aloittaja vaan joku palstalla pyörivä taksikuski. Siksi onkin erikoista, että olet kysynyt äidiltäsi lupaa (heh heh) ryhtyä suhariksi vaikka olet jo sellainen. Tuollainen kertoo jonkinlaisesti mielen häiriöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun sinä et ole aloittaja vaan joku palstalla pyörivä taksikuski. Siksi onkin erikoista, että olet kysynyt äidiltäsi lupaa (heh heh) ryhtyä suhariksi vaikka olet jo sellainen. Tuollainen kertoo jonkinlaisesti mielen häiriöstä.

Väärin, minä olen aloittaja. Äiti lupasi, pääsen suhariksi.

Pitäisikö sinun opetella yhdyssanat, et ymmärrä lukemaasi ja kirjoitustaitosi on lapsen tasolla,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä Jakomäkeen kuuluu? Taksipesula pyörii hyvin, taksikilju menee kaupaksi, lakimiestiimi puskee uutta taksilakia, Rami ja Ritu äitisi jatkavat katkokävelyä ja Kaiden Datsun on rikki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin, minä olen aloittaja. Äiti lupasi, pääsen suhariksi.

Pitäisikö sinun opetella yhdyssanat, et ymmärrä lukemaasi ja kirjoitustaitosi on lapsen tasolla,

Hah hah! Taksialaan ahdistunut suhari se vain jaksaa vieläkin "vitsailla". Olisiko sinunkin jo aika mennä OIKEISIIN töihin? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä Jakomäkeen kuuluu? Taksipesula pyörii hyvin, taksikilju menee kaupaksi, lakimiestiimi puskee uutta taksilakia, Rami ja Ritu äitisi jatkavat katkokävelyä ja Kaiden Datsun on rikki?

Jakomäen tilanteesta tiedän vain sen verran, että poikaystäväsi ei halua sinua enää takaisin.

• Anonyymi

Sopisit ominaisuuksiesi perusteella paremmin poliisiksi Porvooseen tai Siilinjärvelle. Mieti niitä vaihtoehtoja.

• Anonyymi

Joks uus panos taksikiljua on kypsää Jakomäessä?

• Anonyymi

On ja uusi kaalimadon anustappi hankittu koekäyttöä vaille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      624
      30396
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      308
      22604
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14131
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11245
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8339