Amanda Lehto verkkokauppa kokemuksia

Anonyymi

Minkälaisia kokemuksia muilla on verkkokauppa Amanda Lehdosta? Kuvittelin nimen perusteella että tää on suomalainen mutta viesti vastaukseen tuli englanniksi. Annetulla seurantanumerolla ei löydy mitään. Viesteihin on luvattu vastata 24h vaan eipä vastata. Olo on nyt kyllä vähän huijatun puolella.

178

11012

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanlainen huijatuksi tulemisen olo täälläkin. Luulin myös suomalaiseksi, mutta mainosviestien kieli kertoo ihan muuta. Seurantatunnus ilmoittaa vain, että tilaus on tulossa. Yhteydenottoon ei saa vastausta. Tilaus on ollut matkassa useita viikkoja. ja tuskin tulee jouluksi, todennäköistä on, ettei koskaan. Pitänee ilmoitella firmasta eteenpäin.

      • Anonyymi

        Oletko saanut tilauksesi?


      • Anonyymi

        Oletteko ilmoittanut...mulle ei ole tullut pakettia ja rahojani en saa takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko ilmoittanut...mulle ei ole tullut pakettia ja rahojani en saa takaisin.

        En ole saanut, enkä saa yhteyttä mihinkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole saanut, enkä saa yhteyttä mihinkään!

        Yhteyttä ei saa edes sähköpostilla. Siihen ei voi lähettää mitään. Onneksi tiladin Klarnapankin kautta maksaaksenu ja ilmoitin että se on epäluotettava kauppa josta ei saa tuotteita eikä
        Rahojaan takaisin


      • Anonyymi

        Juu. Samanlailla luulin että firma toimii Suomesta. Nyt taas opin kantapään kautta että osta vain kivijalkakaupasta sovittamalla saat oikeanlaisen. Kyseessä sandaalit jotka olivat liian pienet. 42 koko vastasi oikeasti 38-39 jalkaa. Mitään osoitetta ei ole mihin voi lähetyksen palauttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteyttä ei saa edes sähköpostilla. Siihen ei voi lähettää mitään. Onneksi tiladin Klarnapankin kautta maksaaksenu ja ilmoitin että se on epäluotettava kauppa josta ei saa tuotteita eikä
        Rahojaan takaisin

        Juuri näin tämä on huijari firma , tuotteet ihan sika 🐷 huonoja. Älkää tilatko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin tämä on huijari firma , tuotteet ihan sika 🐷 huonoja. Älkää tilatko

        Kun edes SAISI niitä tuotteita. Tilasin myös Klarnan kautta ja ilmoitin huijauksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteyttä ei saa edes sähköpostilla. Siihen ei voi lähettää mitään. Onneksi tiladin Klarnapankin kautta maksaaksenu ja ilmoitin että se on epäluotettava kauppa josta ei saa tuotteita eikä
        Rahojaan takaisin

        Sama juttu, älkää tilatko mitään. Tuotteet täysin erilaisia kun mainostaa. En onneksi maksanut ja lähetin omalla kustannuksella takaisin , joka tosin vähän maksoi. Olen jakanut sos.mediassa tieto tästä huijari firmasta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, älkää tilatko mitään. Tuotteet täysin erilaisia kun mainostaa. En onneksi maksanut ja lähetin omalla kustannuksella takaisin , joka tosin vähän maksoi. Olen jakanut sos.mediassa tieto tästä huijari firmasta .

        Mistä löysit osoitteen mihin palauttaa?
        Ohjeissa luki, että pitää lähettää Alankomaihin. Lisäksi laittaa seurantailmoitus ja palautus lähettäjän vastuulla. Kengät olen pakannut jo samaan pussiin missä tulivatkin,
        Klarnan kautta maksu tauolla. Jos Klarnassa tietävät huijariksi ilmoitusten takia, niin onkohan asiat edenneet siellä huijausten pysäyttämiseksi.
        Noora Koivulle olen laittanut postia. joitain "vastauksia" tullut - viimeksi otsikolla " Support" ja tarjous rintoja tukevista rintaliiveistä.
        nimimerkki : "Terveyskengät tilannut"


      • Anonyymi

        miten voi lähettää sähköpostia tälle amandalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten voi lähettää sähköpostia tälle amandalle?

        Moi.

        Sähköpostia voit laittaa osoitteeseen [email protected]. Vastaa muutaman päivän viiveellä, mutta ei vastaa annettuun kysymykseen.

        Mitkähän nuo yhteystiedot tuonne Alankomaihin on? Paketissa on vain tuon Kiinassa sijaitsevan kuriirifirman tiedot.

        Onneksi otin laskulla niin voin sopia asian Klarnan kanssa mutta boikottiin ehdottomasti koko firma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.

        Sähköpostia voit laittaa osoitteeseen [email protected]. Vastaa muutaman päivän viiveellä, mutta ei vastaa annettuun kysymykseen.

        Mitkähän nuo yhteystiedot tuonne Alankomaihin on? Paketissa on vain tuon Kiinassa sijaitsevan kuriirifirman tiedot.

        Onneksi otin laskulla niin voin sopia asian Klarnan kanssa mutta boikottiin ehdottomasti koko firma.

        Täyttä huijausta!!!! Kukaan älköön koskaan mitään tilatko! 😖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löysit osoitteen mihin palauttaa?
        Ohjeissa luki, että pitää lähettää Alankomaihin. Lisäksi laittaa seurantailmoitus ja palautus lähettäjän vastuulla. Kengät olen pakannut jo samaan pussiin missä tulivatkin,
        Klarnan kautta maksu tauolla. Jos Klarnassa tietävät huijariksi ilmoitusten takia, niin onkohan asiat edenneet siellä huijausten pysäyttämiseksi.
        Noora Koivulle olen laittanut postia. joitain "vastauksia" tullut - viimeksi otsikolla " Support" ja tarjous rintoja tukevista rintaliiveistä.
        nimimerkki : "Terveyskengät tilannut"

        Ihan samanlaista säätöä. Ei tule palautusosoitetta. Kiittävät kohteliaasti, että annetaan palautetta...muttaalennustuotteita ei voi palauttaa. Terveyssandaalit olivat ihan kauheet. Klarna nostaa kädet - asia pitää sopia Amanda Lehto yrityksen kautta. Maksoin laskun-tulipa oppirahat etten jatkossa luota kuin tunnettuihin yrityksiin. ÄLKÄÄ SIIS TILATKO MITÄÄN KO. FIRMASTA. Toivottavasti saadaan ko. tyyppiset huijarifirmat lopettamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samanlaista säätöä. Ei tule palautusosoitetta. Kiittävät kohteliaasti, että annetaan palautetta...muttaalennustuotteita ei voi palauttaa. Terveyssandaalit olivat ihan kauheet. Klarna nostaa kädet - asia pitää sopia Amanda Lehto yrityksen kautta. Maksoin laskun-tulipa oppirahat etten jatkossa luota kuin tunnettuihin yrityksiin. ÄLKÄÄ SIIS TILATKO MITÄÄN KO. FIRMASTA. Toivottavasti saadaan ko. tyyppiset huijarifirmat lopettamaan.

        Tilasin keväällä pellavapaidan. Tuli kyllä, mutta laatu huonoa ja m-koko liian pieni. Käytettyjä ja likaisia vaatteita ei voi palauttaa, oli heidän viesti. Myös, että miksi olet mitannut väärin. Heidän kokotaulukossa rinnanympärys m-koossa oli94 ja minulle lähetetyssä 89, joka vastasi heidän s-kokoa. Olen ilmoittanut klarnalle, kuluttajavirastolle ja seuraavaksi euroopan kuluttajakeskukseen. Tiedän, etten saa tästä mitään. Onpa opetus, että aina katsoo yrityksen tiedot,jollei oleennen tilannut. Luulin, että on suomalainen, kuluttajavirasto löysi Espanjaan liittyvän linkn. Myös bynoorakoivu on sama yritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löysit osoitteen mihin palauttaa?
        Ohjeissa luki, että pitää lähettää Alankomaihin. Lisäksi laittaa seurantailmoitus ja palautus lähettäjän vastuulla. Kengät olen pakannut jo samaan pussiin missä tulivatkin,
        Klarnan kautta maksu tauolla. Jos Klarnassa tietävät huijariksi ilmoitusten takia, niin onkohan asiat edenneet siellä huijausten pysäyttämiseksi.
        Noora Koivulle olen laittanut postia. joitain "vastauksia" tullut - viimeksi otsikolla " Support" ja tarjous rintoja tukevista rintaliiveistä.
        nimimerkki : "Terveyskengät tilannut"

        Tämä huijari, ei vastaa, kuin vain englanniksi . Ja tarjoaa 15% alennusta seuraavasta tilauksesta. Minä hölmö tilasin rintaliivejä ja jostain kumman syystä paketteja tuli kaksi. Ja toisessa oli noita liivejä 4x3 setti. Laitoin monta kertaa viestiä, että en tarvitse näin monia ja että haluan palauttaa nämä ylimääräiset. Mutta tämä ämmä vain änkyttää, että ei voi palauttaa. Ainoa hyvä puoli tässä on kai se, että en ole maksanut vielä tuota toista lähetystä. Mutta klarna laittoi laskun vähäksi aikaa jäihin. Palautin itse postiin tuon ylimääräisen lähetyksen ja maksoin postikulut sekä paperisen saapumisilmoituksen.
        Osoite mihin nämä lähtivät oli siinä paketin päällä. Eli YANWEN LOGISTICS CHINA
        C/O.P. BOX 7120 00002 Helsinki
        Nyt tänään sain taas ilmoituksen, että tämä myyjä ei ole vieläkään rekisteröinyt palautusta. Ja Klarna pyytää lisätietoja.
        Toivottavasti tästä on seuraavalle huijatuille apua. En kyllä ymmärrä, miksi Klarna tekee tämän kanssa kauppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten voi lähettää sähköpostia tälle amandalle?

        Minulle tuli Klanalta lasku muka hiusten värjäys saippua jota en edes ole tilannut. Mikä laittaa kuriin nämä huijari firmat.En maksa laskua ilmoitin Klarnalle enkä taida ainoa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä huijari, ei vastaa, kuin vain englanniksi . Ja tarjoaa 15% alennusta seuraavasta tilauksesta. Minä hölmö tilasin rintaliivejä ja jostain kumman syystä paketteja tuli kaksi. Ja toisessa oli noita liivejä 4x3 setti. Laitoin monta kertaa viestiä, että en tarvitse näin monia ja että haluan palauttaa nämä ylimääräiset. Mutta tämä ämmä vain änkyttää, että ei voi palauttaa. Ainoa hyvä puoli tässä on kai se, että en ole maksanut vielä tuota toista lähetystä. Mutta klarna laittoi laskun vähäksi aikaa jäihin. Palautin itse postiin tuon ylimääräisen lähetyksen ja maksoin postikulut sekä paperisen saapumisilmoituksen.
        Osoite mihin nämä lähtivät oli siinä paketin päällä. Eli YANWEN LOGISTICS CHINA
        C/O.P. BOX 7120 00002 Helsinki
        Nyt tänään sain taas ilmoituksen, että tämä myyjä ei ole vieläkään rekisteröinyt palautusta. Ja Klarna pyytää lisätietoja.
        Toivottavasti tästä on seuraavalle huijatuille apua. En kyllä ymmärrä, miksi Klarna tekee tämän kanssa kauppaa.

        Minä sain Klarnalta seuraavanlaisen osoitteen johon tuotteet tulisi palauttaa.

        Tässä kaupan antama palautusosoite ja oheet:
        Name: wangshaoxiang
        Phone: 13819971784
        Zip code: 321000
        Address: China zhe jiang sheng jin hua shi wu cheng qu ya fan zhen huanansuye

        "Once shipped, the customer needs to provide the return receipt or a return tracking number. This will helps us resolve the request as soon as possible. We apologize for the inconvenience and have a great day!"

        Sain tänään kuitenkin maksumuistutuksen, kun laskua ei ole maksettu. Ilmoitin jälleen etten tule näitä liian pieniä vaatteita (kaksi puseroa) maksamaan ja kiistän koko maksumuistutuksen.

        ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO HEILTÄ (amanda lehto tai nora koivu) MITÄÄN!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten voi lähettää sähköpostia tälle amandalle?

        Et mitenkään 😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain Klarnalta seuraavanlaisen osoitteen johon tuotteet tulisi palauttaa.

        Tässä kaupan antama palautusosoite ja oheet:
        Name: wangshaoxiang
        Phone: 13819971784
        Zip code: 321000
        Address: China zhe jiang sheng jin hua shi wu cheng qu ya fan zhen huanansuye

        "Once shipped, the customer needs to provide the return receipt or a return tracking number. This will helps us resolve the request as soon as possible. We apologize for the inconvenience and have a great day!"

        Sain tänään kuitenkin maksumuistutuksen, kun laskua ei ole maksettu. Ilmoitin jälleen etten tule näitä liian pieniä vaatteita (kaksi puseroa) maksamaan ja kiistän koko maksumuistutuksen.

        ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO HEILTÄ (amanda lehto tai nora koivu) MITÄÄN!!!

        Aikani taisteltuani,monenmonta sähköpostia palautusohjeista pyydettyäni,sain samantyyppisen osoitteen.
        Olin ollut yhteydessä Klarnaan ja sen jälkeen sain osoitteen. Lähetin pokkana paketin tavallisena kirjeenä Kiinan osoitteeseen.Aivan sama,menikö perille.Maksoin postituksesta n.13€.
        Noin viikon kuluttua tuli Klarnalta ilmoitus,että maksettavaa ei ole.
        Mitään ilmoitusta k.o. yritykseltä laskun hyvityksestä minulle ei ole tullut.
        Sain asian päätökseen.Täysi huijari!!!
        Mutta sinnikkyys kannatti,en antanut periksi,vaan lähes päivittäin parin viikon ajan lähetin sähköp.NooraKoivulle.Ja aina suomeksi. Vastaus tuli milloin milläkin kielellä,mutta pyysin jokakerta vastauksen suomeksi.No,tulihan se,mutta hoono soomi. HUIJAUSTA,ÄLKÄÄ TILATKO,IKINÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteyttä ei saa edes sähköpostilla. Siihen ei voi lähettää mitään. Onneksi tiladin Klarnapankin kautta maksaaksenu ja ilmoitin että se on epäluotettava kauppa josta ei saa tuotteita eikä
        Rahojaan takaisin

        Sama täällä, tein reklamaation, kuoletin korttini. 2 maksua maksoin.. yhden tilauksen Sain. Tavaran toimittajan tietoj en saa mistään. Ylihintaan hammasharjat/ 3kk välein. Peruisin kun tietäis osoitteen! Petetty!


    • Anonyymi

      Sama tilanne. Nyt seurantatunnus näyttää että on toimitettu, mutta ei siis ole.

      • Anonyymi

        Saitko edes tilausvahvistusta, minä en


    • Anonyymi

      Verkkokaupan sivuissa jotain outoa... ihmisten kommentit huonosti käännettyjä, vaikka muka suomalaisia, osa tekstistä tanskaa tai norjaa.

    • Anonyymi

      Kyllähän tää huijaukselta rupee vaikuttamaan. Löysin vasta tilauksen jälkeen amanda lehdon nettisivut, vähän hassua suomea ym. "Syntynyt ja kasvanut Kalliossassa...tuotteissa on 2 vuoden oikeus tehdä valitus tanskan myyntilain mukaisesti. Vikatilanteesta on ilmoitettava ByAmalieHansenille...". Seurantanumero antaa vain että on matkalla(2vko). Paljon vaivaa nähty näitten ilmoitusten tekemisessä...!"Vain" 25€ huijaus, mutta ketuttaa. Mihinkäs tästä ekaks pitäis ilmottaa? Ihmisiä pitäis kans varottaa tästä toimijasta.

      • Anonyymi

        Näkyykö sulla tilaus postin sivuilla?


      • Anonyymi

        Just samaa oon miettiny et eikö näitä vois ilmoittaa johonkin että nää sais heti alkuun loppumaan. Pitäs olla joku ylempi taho näitäkin valvomaan. Ja mikä on halveksittavampaa kun huijata lasten tuotteilla. 🤬 Kun minä pääsisin kasvokkain tuollaisten kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyykö sulla tilaus postin sivuilla?

        Sain kyllä lähetyksen LL.........LU-tunnuksen, jolla ei Suomen Postin seurannassa ole vielä tietoja. Mutta Luxembourg Post Tracking näyttäisi että olisi sinne jätetty 21.12.2020, eli voihan se sieltä vielä vaikka tullakin. Eihän tilauksesta ole vasta kuin pari päivää yli 2 viikkoa...! Maksu näytti menneen 7.12.: RIDDERKERK,alankomaat, eikä sen jälkeen ole Visalta veloitettu lisää enää samaan paikkaan...

        Hämärä välittäjä tämä byAmandaLehto kyllä on. Jäljet johtaa vahvasti Tanskaan päin, ja suomalainen nimi keksitty/lainattu, ja kotisivujen omakuva on lainattu jostain kuvapankista. Sama naama esiintyy monessa eri yhteydessä(eri nimillä) ympäri maailman, kuten myös "asiakaspalvelu-Hanna"tytön naama. Heidän oma Track min ordre-byAmandaLehto,seuranta tilausnumerolla, näyttää vain "tulossa, odottettu toimituspäivä 22-27 Joulukuu". Eli ei auta kuin odotella, ja hyvä jos sieltä jtn tulee tänävuonna..

        Ilmeisesti sama toimija Tanskassa ByAmelieHansen-nimellä ja eri naamalla. Näitä samoja tavaroita kyllä myy netissä moni muukin bulvaani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kyllä lähetyksen LL.........LU-tunnuksen, jolla ei Suomen Postin seurannassa ole vielä tietoja. Mutta Luxembourg Post Tracking näyttäisi että olisi sinne jätetty 21.12.2020, eli voihan se sieltä vielä vaikka tullakin. Eihän tilauksesta ole vasta kuin pari päivää yli 2 viikkoa...! Maksu näytti menneen 7.12.: RIDDERKERK,alankomaat, eikä sen jälkeen ole Visalta veloitettu lisää enää samaan paikkaan...

        Hämärä välittäjä tämä byAmandaLehto kyllä on. Jäljet johtaa vahvasti Tanskaan päin, ja suomalainen nimi keksitty/lainattu, ja kotisivujen omakuva on lainattu jostain kuvapankista. Sama naama esiintyy monessa eri yhteydessä(eri nimillä) ympäri maailman, kuten myös "asiakaspalvelu-Hanna"tytön naama. Heidän oma Track min ordre-byAmandaLehto,seuranta tilausnumerolla, näyttää vain "tulossa, odottettu toimituspäivä 22-27 Joulukuu". Eli ei auta kuin odotella, ja hyvä jos sieltä jtn tulee tänävuonna..

        Ilmeisesti sama toimija Tanskassa ByAmelieHansen-nimellä ja eri naamalla. Näitä samoja tavaroita kyllä myy netissä moni muukin bulvaani...

        Sydänriipus tuli kuin tulikin, Luxenburista postin mukana kotiin kannettuna 30.12.-20, eli vähän yli 3:ssa viikossa. Ei paha, loppujen lopuksi joulunaikaan? Mukana kiinalainen certifikaatti oikein laminoituna:-)

        Fb myynti-ilmoituksen kuvassa ollutta lahjapakkausta ei kyllä ollut, mutta itse koru näytti näin miessilmään ihan ok:lta, ketju vaan näytti vähän heppoiselta, mutta käytössä näkee sit miten kestää. ByAmalieLehtdon asiakaspalvelu kyllä päivitti väliaikatietoja. LU...-tunnus vaan omapostiin seurantaan, niin sieltäkin näkee missä vaiheessa lähetys matkalla on.

        En kyllä välttämättä suosittelisi tätä toimittajaa kellekään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kyllä lähetyksen LL.........LU-tunnuksen, jolla ei Suomen Postin seurannassa ole vielä tietoja. Mutta Luxembourg Post Tracking näyttäisi että olisi sinne jätetty 21.12.2020, eli voihan se sieltä vielä vaikka tullakin. Eihän tilauksesta ole vasta kuin pari päivää yli 2 viikkoa...! Maksu näytti menneen 7.12.: RIDDERKERK,alankomaat, eikä sen jälkeen ole Visalta veloitettu lisää enää samaan paikkaan...

        Hämärä välittäjä tämä byAmandaLehto kyllä on. Jäljet johtaa vahvasti Tanskaan päin, ja suomalainen nimi keksitty/lainattu, ja kotisivujen omakuva on lainattu jostain kuvapankista. Sama naama esiintyy monessa eri yhteydessä(eri nimillä) ympäri maailman, kuten myös "asiakaspalvelu-Hanna"tytön naama. Heidän oma Track min ordre-byAmandaLehto,seuranta tilausnumerolla, näyttää vain "tulossa, odottettu toimituspäivä 22-27 Joulukuu". Eli ei auta kuin odotella, ja hyvä jos sieltä jtn tulee tänävuonna..

        Ilmeisesti sama toimija Tanskassa ByAmelieHansen-nimellä ja eri naamalla. Näitä samoja tavaroita kyllä myy netissä moni muukin bulvaani...

        Jeps, minäkin huomasin, että sama naama esiintyy monessa eri yhteydessä(eri nimillä) ks Facebookissa By Amanda Lehto= Amanda Larsen ja lisäksi ovat mukaana: By Elina Korhonen (sponsorioitu facebookissa) ja Sofia Lehto. Itse huomasin myös tulleeni huijatuksi liian myöhään, sillä olen jo tilannut ja maksanut tuoteeni visakortilla.


      • Anonyymi

        Hei
        Minulle tuli tilatessa tieto, että 8-21pv kestää ja piti paikkansa. Kerrottiin, että tulee 30.1 - 4.2.21 ja piti paikkansa, olen erittäin tyytyväinen💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kyllä lähetyksen LL.........LU-tunnuksen, jolla ei Suomen Postin seurannassa ole vielä tietoja. Mutta Luxembourg Post Tracking näyttäisi että olisi sinne jätetty 21.12.2020, eli voihan se sieltä vielä vaikka tullakin. Eihän tilauksesta ole vasta kuin pari päivää yli 2 viikkoa...! Maksu näytti menneen 7.12.: RIDDERKERK,alankomaat, eikä sen jälkeen ole Visalta veloitettu lisää enää samaan paikkaan...

        Hämärä välittäjä tämä byAmandaLehto kyllä on. Jäljet johtaa vahvasti Tanskaan päin, ja suomalainen nimi keksitty/lainattu, ja kotisivujen omakuva on lainattu jostain kuvapankista. Sama naama esiintyy monessa eri yhteydessä(eri nimillä) ympäri maailman, kuten myös "asiakaspalvelu-Hanna"tytön naama. Heidän oma Track min ordre-byAmandaLehto,seuranta tilausnumerolla, näyttää vain "tulossa, odottettu toimituspäivä 22-27 Joulukuu". Eli ei auta kuin odotella, ja hyvä jos sieltä jtn tulee tänävuonna..

        Ilmeisesti sama toimija Tanskassa ByAmelieHansen-nimellä ja eri naamalla. Näitä samoja tavaroita kyllä myy netissä moni muukin bulvaani...

        Visalla maksaessa, saat tuotesuojan. Kannattaa olla yhteydessä pankkiin.


      • Anonyymi

        Juuri niin, palutusoikeutta ei lainkaan, lähetin omalla kustannuksella sika 🐷 huonon tuotteen takaisin. Onneksi maksu meni Klarna kautta, heille ilmoitin että palautan huonon tuotteen enkä maksa laskua .


      • Anonyymi

        Ilmoitin Facebook sivuilla ja Klarnaan soitin 🤔Paska juttu mutta jakakaa tietoa vaikka instan tai Facebookin kautta 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, palutusoikeutta ei lainkaan, lähetin omalla kustannuksella sika 🐷 huonon tuotteen takaisin. Onneksi maksu meni Klarna kautta, heille ilmoitin että palautan huonon tuotteen enkä maksa laskua .

        Sain myös huonon tuotteen. Mihin osoitteeseen palautit, koska itse en ole löytänyt kuin tekstin, että pitää palauttaa Alankomaihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, palutusoikeutta ei lainkaan, lähetin omalla kustannuksella sika 🐷 huonon tuotteen takaisin. Onneksi maksu meni Klarna kautta, heille ilmoitin että palautan huonon tuotteen enkä maksa laskua .

        Minä kans menin halpaan, luulin suomalaiseksi firmaksi, eräpäivä oli jo ennen kuin sain tuotteen, tuote liian pieni ja laatu ala arvoinen.Sinne meni rahat, ei pystynyt palauttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, palutusoikeutta ei lainkaan, lähetin omalla kustannuksella sika 🐷 huonon tuotteen takaisin. Onneksi maksu meni Klarna kautta, heille ilmoitin että palautan huonon tuotteen enkä maksa laskua .

        Mihin osoitteeseen lähetit takaisin?


    • Anonyymi

      Luin että sama sivusto toimii Tanskassa juurikin tuolla Amalie Hansenin nimellä. Ei ole suomalainen, vaan selvä huijaussivusto.
      Älkää ottako yhteyttä samannimiseen suomalaiseen yrittäjään, hän ei liity asiaan mitenkään ja on joutunut viimeisen kuukauden aikana itsekin uhriksi kun saa jatkuvasti puheluita vihaisilta ihmisiltä jotka uhkailevat rikosilmoituksella jne.
      Samanlainen nimi ei tarkoita että on sama henkilö.

      • Anonyymi

        Minä tilasin yhden tuotteen. Se tuli silloin kun pitikin.


    • Anonyymi

      No huh huh, tilausta oottelen,mutta huijaukselta vaikuttaa. Harmittaa...

      • Anonyymi

        Juu minullakin sama ongelma eli huijaus ilmeisesti kyseessä - en ole saanut vieläkään tilaamaani Montessori-peliä. Mainos tuli mielestäni vastaan Facebookissa & sitä kautta klikkasin byamandalehto-sivuille. Heräteostos, joka oli 25,95€. Harmi vain etten tajunnut tsekata sivuja paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu minullakin sama ongelma eli huijaus ilmeisesti kyseessä - en ole saanut vieläkään tilaamaani Montessori-peliä. Mainos tuli mielestäni vastaan Facebookissa & sitä kautta klikkasin byamandalehto-sivuille. Heräteostos, joka oli 25,95€. Harmi vain etten tajunnut tsekata sivuja paremmin.

        Huomasi saman Montessori-pelin Instagramissa, ja koska vailkutti hauskalta peliltä, tilasin oitis. Enmyöskään tonkinut enempää firmaa, vaan suinpäin kaupoille. Summa ei ole järin suuri, mutta huijatuksi tuleminen ottaa päähän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu minullakin sama ongelma eli huijaus ilmeisesti kyseessä - en ole saanut vieläkään tilaamaani Montessori-peliä. Mainos tuli mielestäni vastaan Facebookissa & sitä kautta klikkasin byamandalehto-sivuille. Heräteostos, joka oli 25,95€. Harmi vain etten tajunnut tsekata sivuja paremmin.

        Ihan sama tilanne, ei voi olla totta!
        Useita viikkoja on jo mennyt, kummipojalle tilasin jouluksi. Mihin tästä voi ilmoittaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasi saman Montessori-pelin Instagramissa, ja koska vailkutti hauskalta peliltä, tilasin oitis. Enmyöskään tonkinut enempää firmaa, vaan suinpäin kaupoille. Summa ei ole järin suuri, mutta huijatuksi tuleminen ottaa päähän!

        19.12. ei ollut merkkiäkään saada kys. peliä. Tänään 30.12. postista tuli epämääräinen saapumisilmoitus, jolla sain tilaukseni. Oli mainoksen mukainen, kovin heppoinen kylläkin. Tuolta en tilaa enää mitään, enkä toista kertaa mistä sattuu. Älä sinäkään, äläkä ainakaan by AmandaLehdolta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19.12. ei ollut merkkiäkään saada kys. peliä. Tänään 30.12. postista tuli epämääräinen saapumisilmoitus, jolla sain tilaukseni. Oli mainoksen mukainen, kovin heppoinen kylläkin. Tuolta en tilaa enää mitään, enkä toista kertaa mistä sattuu. Älä sinäkään, äläkä ainakaan by AmandaLehdolta!

        Erehdyin myös tilamaan kaksi tuotetta joululahjaksi, maksettu on, odottelen jos ensi jouluksi saisi. 50 euroa ja rapiat meni. Yrittänyt tätä ns. Amandaa tavoitella mutta mitään ei ole kuulunut, täyttä huijausta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasi saman Montessori-pelin Instagramissa, ja koska vailkutti hauskalta peliltä, tilasin oitis. Enmyöskään tonkinut enempää firmaa, vaan suinpäin kaupoille. Summa ei ole järin suuri, mutta huijatuksi tuleminen ottaa päähän!

        Tilasin 1.12.020 kaksi Montessori-peliä joululahjoiksi, joiden hinta yht. 50€. Kyselin joulun alla lähetyksestä. Vastasivat englanniksi ja pyysivät olemaan kärsivällinen - paketit tulossa. Saapuivat 23.12. Mutta pelit olivat vain muovipussiin pakattut, joten pelien pahvilaatikot olivat rytistyneet. Toinen niin pahasti, että näytti ihan käytetyltä, kirpparilta ostetulta. En kehdannut sitä antaa joululahjaksi. Laitoin useampaan kertaan viestiä, että haluan palauttaa pelin ja saada rahan takaisin. Ei kuulemma onnistu.
        Harmitti kovasti. Toiste en tilaa tuolta tai muualtakaan. Parempi maksaa vähän enemmän ja saada laadukas tuote. Ja ennen kaikkea nähdä tuote. Tämä peli oli aika vaatimattoman näköinen, vaikka pelin idea on ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin 1.12.020 kaksi Montessori-peliä joululahjoiksi, joiden hinta yht. 50€. Kyselin joulun alla lähetyksestä. Vastasivat englanniksi ja pyysivät olemaan kärsivällinen - paketit tulossa. Saapuivat 23.12. Mutta pelit olivat vain muovipussiin pakattut, joten pelien pahvilaatikot olivat rytistyneet. Toinen niin pahasti, että näytti ihan käytetyltä, kirpparilta ostetulta. En kehdannut sitä antaa joululahjaksi. Laitoin useampaan kertaan viestiä, että haluan palauttaa pelin ja saada rahan takaisin. Ei kuulemma onnistu.
        Harmitti kovasti. Toiste en tilaa tuolta tai muualtakaan. Parempi maksaa vähän enemmän ja saada laadukas tuote. Ja ennen kaikkea nähdä tuote. Tämä peli oli aika vaatimattoman näköinen, vaikka pelin idea on ok.

        Kävin äsken katsomassa, mitä tämä Montessori-peli maksaa kiinalaisessa Wish verkkokaupassa. Normaalihinta siellä vain 9€/kpl.. Ja Amanda Lehdolla "tarjoushinta" 25€. Kovat on katteet


    • Anonyymi

      Tilasin pelin 3 vk sitten. Tänään sen sain. Toimittaja ilmoitti, että on toimitettu. Vaan en saanut tekstaria ja laitoin vastaussähköpostin, jossa ihmettelin. Sain tunnin päästä eng.kielisen viestin, jossa LL.... koodi. Sillä sain omasta postista.

      • Anonyymi

        Mihin laitoit viestin?


    • Anonyymi

      Tuli 3 vk tilauksesta. Sain lopultakin ajoissa, kun pitää lähettää vielä eteenpäin. Eli pitä toimitusaika, johtuuko jouluruuhkasta...

    • Anonyymi

      Tyttö tilasi 2.12.20 lelun kummi pojalleen. Ei kuulu ei näy. Mikähän voisi olla alaarvoisempaa kun huijata ihmisiä lasten tavaroilla. Voi 🤬 sanon minä 😡😡

      • Anonyymi

        Mulla toimitusaika oli 3 vk, kyllä se varmaan tulee, mutta ei ennen joulua välttämättä.


    • Anonyymi

      Tilaus matkalla nyt reippasti yli kuukauden, sain seurantakoodin LL alkuisen näyttää että on jo toimitettu . Eikä todellakaan ole. Sinne jäi joululahjat, harmittaa että en tutustunut sivuihin tarkemmin ennen tilaamista ja maksamista. Rahojaan tästä ei varmaankaan takaisin saa... minne näistä ilmoitetaan ettei muut tee samaan erehdystä.

      • Anonyymi

        Kuluttaja-asiamiehelle voi ilmoittaa. Tiedä sitten, mitä voivat tehdä, mutta aina kannattaa ilmoittaa.


    • Anonyymi

      Tälläiset vähänkään outojen verkkokauppojen ostokset kannattaa maksaa Visalla niin saa aina rahansa takaisin..

      Itse tilasin kolme viikkoa sitten kyseisestä paikasta joululahjan joka tuli tänään perille. Seuranta koodi toimi kokoajan joten en sillai ollut huolissani. Isoin harmitus tuli siinä että tavaraa tilatessa ei ollut mainintaa, että se tulee Luxemburgista. Eli tämä pulju taitaa olla sellainen välittäjämyyjä joka ei tee oikeasti itse ollenkaan töitä. Harmittaa kun olisin voinut 10€ kalliimmalla ostaa vastaavan tuotteen varmasti Suomalaiselta toimijalta.

      • Anonyymi

        Maksoin tuotteen visalla......mitä täytyy tehdä,että saa rahansa takaisin


    • Anonyymi

      Harmittaa ja suututtaa moinen toiminta!!!

    • Anonyymi

      Tänään tuli kotiin kannettuna. Postinkantaja ei saanut mahtumaan postiluukusta, siis soitti ovikelloa. En tiedä olisiko miten tullut ilmoitus saapumisesta, jos ei olisi oltu kotona.

    • Anonyymi

      Sama täällä.

    • Anonyymi

      Minäkin luulin,että Suomalainen firma,mutta englantia tuntuvat viestien mukaan olevan...yksi viesti tuli Suomeksi.Tein tilaukseni yli kaksi viikkoa sitten ja nyt,kun kyselen tilaustani niin ei vastata ? Toimittavatko tilausta ?Saas nähdä ?

    • Anonyymi

      otin pankkiin yhteyttä, olin maksanut Visalla sanoivat että kortti kannattaa nyt sulkea ja tilata uusi kortti. Muuten kortin tiedot jäävä huijareiden tietoon. Tietojen mukaan maksu meni tällaiseen osoitteeseen NLD Ridderkerk sp by amandalehto .

      • Anonyymi

        Minäkin jouduin kuolettamaan pankkikorttini,suosittelivat pankista että niin kannattaa tehdä


    • Anonyymi

      Vaikuttaa pahasti huijaukselta. ”Perustajan tarinassa” kielioppivirheitä, kuvalla löytyy 348 muuta hakutulosta (joku kuvapankkikuva ilmeisesti kyseessä), osa sivuston hakukoneesta tanskaksi, ei Y-tunnusta. Ennen viestin lähettämistä pyydettiin vilkaisemaan usein kysyttyjä kysymyksiä, mutta semmoinen on unohdettu laittaa sivustolle. Sopivan pienillä summilla muka lahjoja, niin ettei asiaa jää sen pidempään miettimään, vaan tilaa joululahjat siitä. Kivan potin keräsivät.

      Kortit kuoletukseen ja tarkempana ensi kerralla!

    • Anonyymi

      Huijausta se on. Onneksi maksoin ostokseni Amexilla, joka otti asian tutkittavakseen ja hyvitti maksamani hinnan.

      • Anonyymi

        Peruutan eilisen postaukseni. Montessoripeli saapui eilen illalla viikko sen jälkeen, kun seuranta ilmoitti, että tilaus on toimitettu. Eli näyttää kuitenkin olevan rehellistä, joskin amatöörimäistä toimintaa.
        Ja ilmoitin myös Amexille, että homma on ok.


    • Anonyymi

      Samanlaisia. Kaksi viikkoa ilmoitettu, että paketti tulossa kotiosoitteeseen. Välillä viestit suomeksi, välillä englanniksi. Ei ole näkynyt....

      • Anonyymi

        Mainos instagramissa.


    • Anonyymi

      Huijaukselta kyllä vaikuttaa näin jälkikäteen noi sivut, mutta tilattu tuote tuli kuin tulikin 3vkoa tilauksesta perille. Pitäisköhän silti kuolettaa kortti?

      • Anonyymi

        Minä en ole saanut tuotetta,tänään viimeksi tuli sieltä sähköpostia kun eilen laiton viestiä että haluan rahat takaisin. Ei kuulemma onnistu. Pankkikorttini kuoletin pari viikkoa sitten kun tajusin että kyseessä on huijaus


    • Anonyymi

      Tilasin fb-mainoksen houkuttelemana peräti 5 jouluista palapeliä, jo marraskuun viimeisellä viikolla. Pari viikkoa sitten viikkoa tuli ilmoitus kahden palapelin tulosta. Lähetin sähköpostin suomeksi ja kysyin asiasta. Sain kyllä jonkinlaisen vastauksen englanniksi; ymmärsin, että loput tulevat myöhemmin. Kaksi palapeliä tulivat sitten postiin siis vajaa kaksi viikkoa sitten. Loput kolme tulivat eilen Luxenburgista. Mutta olen kyllä pettynyt. Niitä ei ollut pakattu huolella vaan pelkästään muoviseen ohueen pakkauspussiin. Pahviset katelot ovat kaikki ainakin yhdeltä sivulta rytyssä. Ikävät antaa lahjaksi. Ja aika vaatimattoman halvan näköiset. Onneksi en muista hintaa, olivat kalliit. Mutta tulivat.

      • Anonyymi

        Täysin samanlaiset palapelikaupat tein minäkin , tosin vain yhdestä pelistä. Postissa tuli pitkän odottelun jälkeen ryttääntynyt laatikko, joka ei muistuttanut lainkaan tilaamaani tuotetta. Nyt olen kysellyt, voinko palauttaa tuotteen kun mainostavat 100% tyytyväisyystakuuta. Vastausta odottelen edelleen🤷‍♀️


    • Anonyymi

      Yllätys, yllätys! AmandaLehdolta tilaamani paketti tuli sittenkin! Eilen tiistaina (22.12.) posti toi saapumisilmoituksen, jonka mukaan minulle tulleen paketin voi noutaa perjantaina (18.12.) klo 17 jälkeen. Paketti tuli lopulta 31 päivää tilauksesta, mutta tuli kuitenkin.

    • Anonyymi

      Älkää tilatko tältä! Hinta-laatusuhde on onneton, palapelin hinta lähes kolminkertainen, mutta kuvan taso surkea. Lähetys tuli perille useita viikkoja myöhässä. Yhteyttä ei saa.

    • Anonyymi

      No voihan...
      Sinne siis meni 72 € kuin tuhka tuuleen....😡...

    • Anonyymi

      Mulla kävi ihan samoin

    • Anonyymi

      Voisikohan kuluttaja-asiamies auttaa jos tekisi ilmoituksen sinne tästä huijarista

      • Anonyymi

        Ajattelin ainakin tutkia josko sinne olisi kanava ilmoittaa moisesta yrityksestä. Varoitukseksi muille. Täydellisen huijauksen tunnusmerkit täyttyvät kyllä.


    • Anonyymi

      Tilasin uteliaisuuttani polttopuun halkaisuporan hintaa 27,90€. Tulihan se sieltä, mutta tuote on täysin käyttökelvoton. Laitoin sähköpostia (jo 2 kpl), että vaadin rahat takaisin, koskapa lupasivat 100% tyytyväisyystakuun. Eipä taida rahoja kuulua.

    • Anonyymi

      Sama homma. Tilaus tehty 20.11 ja seuranta näyttää että paketti on toimitettu kotiosoitteeseen 17.12. Mitään ei ole tullut!! Ja viestiin ei enää vastata🤔

    • Anonyymi

      Itse tilasin marraskuun lopussa facebookin kautta pelin lapsenlapsille joululahjaksi. Kolmisen viikkoa oli matkalla luxemburgin ja suomen välillä sitten 23.12 näkyi että on toimitettu. Ei vain ole peliä näkynyt. sähköpostia laittanut jo monta kertaa ja vastauksena tulee aina sama englannin kielinen automaatti viesti. Raivostuttavaa!

      • Anonyymi

        Tilasin maton ja palapeli 28.11. Viimeinen viesti 24.12. Toimitettu. Eipä ollut. Laitoin viestiä 27.12 ja toisen 28.12 . Vastasivat ja lähettivät seurannan.jossa ilmeni Kiinasta lähtenyt ja oli juuri sinä päivänä tullut Helsinkiin. Tänään 30.12 posti toi perille. Matto ok. Palapelistä en vielä tiedä. En tilaa enää jos pitää olla varmasti ja tiettynä aikana perillä. Ei ollut jouluiloa palapelistä.
        Luulin aluksi tilanteeni Suomesta. Olisi pitänyt olla tarkempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin maton ja palapeli 28.11. Viimeinen viesti 24.12. Toimitettu. Eipä ollut. Laitoin viestiä 27.12 ja toisen 28.12 . Vastasivat ja lähettivät seurannan.jossa ilmeni Kiinasta lähtenyt ja oli juuri sinä päivänä tullut Helsinkiin. Tänään 30.12 posti toi perille. Matto ok. Palapelistä en vielä tiedä. En tilaa enää jos pitää olla varmasti ja tiettynä aikana perillä. Ei ollut jouluiloa palapelistä.
        Luulin aluksi tilanteeni Suomesta. Olisi pitänyt olla tarkempi.

        Mulla ihan sama tilanne. Luulin suomalaiseksi, tilasin palapelin. 3.12. tuli viesti että on muka lähtenyt, tänään se vihdoin tuli meidän postiin, 4 vkon päästä! Viesti "Toimitettu" tuli silloin kun se todellisuudessa vasta saapui maahan. Seuranta tosin alkaa vasta 21.12., eikä suinkaan 3.12. Palapeli on sullottu pieneen laatikkoon, tosi huonolaatuinen ja maksoi kolme kertaa sen mitä kotimaasta ostetut. En osta tuolta enää ikinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ihan sama tilanne. Luulin suomalaiseksi, tilasin palapelin. 3.12. tuli viesti että on muka lähtenyt, tänään se vihdoin tuli meidän postiin, 4 vkon päästä! Viesti "Toimitettu" tuli silloin kun se todellisuudessa vasta saapui maahan. Seuranta tosin alkaa vasta 21.12., eikä suinkaan 3.12. Palapeli on sullottu pieneen laatikkoon, tosi huonolaatuinen ja maksoi kolme kertaa sen mitä kotimaasta ostetut. En osta tuolta enää ikinä!

        Mulla marraskuulla tehty tilaus Montessoripeleistä. tilauksen seurannasta päätellen peli on mulle toimitettu jo pari viikkoa sitten siihen osoitteeseen missä asun, edelleen kuitenkin toimittamatta, tiedusteluihin vastataan suurin piirtein samalla kaavalla ja aina englanniksi. Tänään suljin luottokorttini varmmuden vuoksi ja tein myös ilmoituksen Kilpailu ja kuluttajavirastoon. Tämän digiloikan kanssa on parasta olla hyvin varovainen, helposti näköjään tulee loikasta yliastuttu, eli ponnistus ei osu lankulle oikein. Kaikilla kenellä ongelmat on vielä ratkaisematta, suosittelen ilmoitusta Kilpailu- ja kuluttajavirastoon, mitä enemmän sinne on tehty ilmoituksia sen varmempi on, että tämä tekijä otetaan tutkittavaksi ja toivon mukaan toiminta lopetetaan viranomaisten toimesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla marraskuulla tehty tilaus Montessoripeleistä. tilauksen seurannasta päätellen peli on mulle toimitettu jo pari viikkoa sitten siihen osoitteeseen missä asun, edelleen kuitenkin toimittamatta, tiedusteluihin vastataan suurin piirtein samalla kaavalla ja aina englanniksi. Tänään suljin luottokorttini varmmuden vuoksi ja tein myös ilmoituksen Kilpailu ja kuluttajavirastoon. Tämän digiloikan kanssa on parasta olla hyvin varovainen, helposti näköjään tulee loikasta yliastuttu, eli ponnistus ei osu lankulle oikein. Kaikilla kenellä ongelmat on vielä ratkaisematta, suosittelen ilmoitusta Kilpailu- ja kuluttajavirastoon, mitä enemmän sinne on tehty ilmoituksia sen varmempi on, että tämä tekijä otetaan tutkittavaksi ja toivon mukaan toiminta lopetetaan viranomaisten toimesta

        Kilpailu- ja kuluttajavirasto ei ota kantaa ulkomailla oleviin netti- tai kivijalkakauppoihin, koska toimivalta ei riitä Suomen rajojen ulkopuolelle.
        Kiinan tilauksissa toimitusaika on 2 viikkoa - 3 kuukautta. Muutaman kerran on tullut jopa alle kahdessa viikossa ja viimeinen tilaus tuli maanantaina. Tilaus oli tehty 21.09.2020.
        Aliexpress ja Ebay ovat suht koht turvallisia ostospaikkoja. PayPal tai luottokortin myöntäjä korvaa mahdollisen menetyksen. Korttia ei kannata sulkea vaan laittaa nettimaksujen, korttimaksujen, automaattinostojen ja maiden turvarajat kuntoon aina silloin kun korttia ei käytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin maton ja palapeli 28.11. Viimeinen viesti 24.12. Toimitettu. Eipä ollut. Laitoin viestiä 27.12 ja toisen 28.12 . Vastasivat ja lähettivät seurannan.jossa ilmeni Kiinasta lähtenyt ja oli juuri sinä päivänä tullut Helsinkiin. Tänään 30.12 posti toi perille. Matto ok. Palapelistä en vielä tiedä. En tilaa enää jos pitää olla varmasti ja tiettynä aikana perillä. Ei ollut jouluiloa palapelistä.
        Luulin aluksi tilanteeni Suomesta. Olisi pitänyt olla tarkempi.

        Palapelin laatu huono. Otettu kopio kuvasta ja tehty palapeli. Kuvan laatu huono. Ei kannata ostaa. Hukkaan menivät rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palapelin laatu huono. Otettu kopio kuvasta ja tehty palapeli. Kuvan laatu huono. Ei kannata ostaa. Hukkaan menivät rahat.

        Mulla kävi kans just näin! Laatu todella huono, kiinalainen feikki kopio siitä näyttävät nettisivuilla. Ja palat on niin likaisia että kätensä sai pestä parin minuutin päästä. Laitoin valituksen ja vaadin rahat takaisin. Vastasivat viime yönä klo 0:09 (ei tod eurooppalainen firma!) etteivät ota takaisin. Ihan huijarifirma! Ei todelkakaan kannata ostaa tuolta mitään!


    • Anonyymi

      Täällä odotellaan myös edelleen että paketti saapui, tilattu kk aikaa😏

    • Anonyymi

      Mulle tuli tilaus, kesti noin kuukauden

    • Anonyymi

      Juu,maksettu on mitään ei ole kuulunut eikä viestejä saa lähetettyä.Mihinkähän vois ilmoitella?

    • Anonyymi

      Tilasin kaksi sydänkorua muutama viikko ennen joulua ja tuli uutenavuotena n viiden viikon jälkeen tilauksesta ?Korut oli tehty Kiinassa ja lähetyksessä luki Luxenbourg ?
      Siis ei ainakaan Suomalainen.Korut oli kyllä halpa tuotantoa ja vaatimattomia hintaan nähden.Maksoin visalla ja siksi useiden huomautusten jälkeen sain ne.En suosittele.

    • Anonyymi

      Tilaamani ampumapeli tuli (kk kesti) ja on ihan rikkinäinen. En todellakaan voi suosittella tätä kauppaa!!

      • Anonyymi

        Sama juttu oli meillä. Pelin tulo kesti yli kk ja oli rikki. Laatu aivan pilipalia. Laitoin palautetta,videon pelistä ja vastattiin tosi nopeasti. Rahat palautuksesta tulivat tänään. Maksu oli suoritettu Visalla. Saitko sinä rahat takaisin?


    • Anonyymi

      Ainakin Beliani - verkkokaupasta tilaamani valkoiset pinnatuolit (Burbank, 75 e/ kpl) olivat malesialaista huonoa laatua. Koloja maalia puuttui ja mittavirheitä. En enää koskaan tilaa huonekaluja ulkomaisesta Beliani -kaupasta.

    • Anonyymi

      Myös BELIANI - verkkokauppa näyttää netissä suomalaiselta, vaikka onkin sveitsiläinen. Sain Beliani - kaupasta erittäin huonolaatuiset malesialaiset pinnatuolit. En tilaa enää huonekalua ulkomaisesta BELIANII - kaupasta.

    • Anonyymi

      Tilasin palapelin ja sen piti alun perin tulla 20.-25.12. Sit ilmoitettiin että 25.-30.12. 30.12 tuli ilmoitus, että toimitettu. Ei tosin ollut toimitettu! Laitoin kipakan sähköpostin johtuen enimmäkseen siitä että olin lukenut mahdollisista huijauksista. En ollut älynnyt tarkistaa ennen tilausta ja en varmaan olis tilannutkaan jos olisin näistä kokemuksista lukenut. Sain kuitenkin vuorokauden sisällä sähköpostia kuten oli luvattu vastata, englanninkielisenä kylläkin. Viestissä oli ohjeet paketin seurannasta ja hyvin pysyin kärryllä missä paketti liikkuu. Luxenburgista näytti tulevan. Jännitin kyllä loppuun asti että pitääkö paikkaansa ja että saanko paketin.. No, toissapäivänä tuli ilmoitus että paketti noudettavissa ja eilen sen hain. Mulla siis ihan ok kokemus☺️ En nyt taida toista kertaa tilata mutta en ihan huijauksenakasn pidä.

    • Anonyymi

      Huijausta ja huonoa palvelua. Tilaus tuli 1,5 tilauksesta. 3 viikkoon ei tapahtunut mitään. Kyselyjen jälkeen pyysivät seuraamaan toimituslinkkiä, mikä ilmoitti tavaran jo toimitetun perille. En suosittele vaikka tuotteet sinänsä Ok.

    • Anonyymi

      Tilasin useamman tuotteen - hölmö olin! Jokainen tuote tuli eri paketissa ja eri aikaan. Kaikki tosi myöhään. Monta kertaa kyselin, antoivat väärän seurantakoodin. Paketit enemmän tai vähemmän rikkinäisiä. Lasten lautapelissä ei ole minkäänlaisia peliohjetta mukana. Urheilurannetaskua mainostetaan kätevänä rannekukkarona, johon saa avaimet ja kännyn. No ei mahdu känny! Muutkaan tuotteet eivät vastaa mainosta.

      Olen 2 krt kysynyt, mihin voin palauttaa tuotteet. Ei ole osoitetta, vaikka mainostetaan ilmaista palautusmahdollisuutta. Vastauksena tuli lopulta, että alennustuotteita ei vaihdeta. Kaikki eivät olleet alennustuotteita! Ja ilmeisesti ”alennus” on vain siksi, että voivat vedota tähän.
      Täysi huijaus!

    • Anonyymi

      Odotin n. kuukauden tilaustani ja aioin jo ilmoittaa poliisille. Latasin LL... - tunnuksen Oma Postiin ja siellähän se oli haettavissa. Firman oma tracking ei siis toimi vaan vastasi aina, ettei tilausta löydy. Pitää siis ladata Oma Posti ja käyttää sitä.

    • Anonyymi

      Ihan huijausta. Hitaat toimitukset eikä hyväksy normaalisti verkkokaupassa sujuvia palautuksia.
      Tuotteet oli ihan täyttä soopaa.

    • Anonyymi

      Tässä muutama kohta Amandan verkkosivustolta kopioitu:
      "Maksu vähennetään tililtäsi vasta, kun fyysinen tuote lähetetään tai virtuaalituote luodaan, ellei tilauksessasi ole toisin sovittu."
      "Huomaa: Alennuksella tai alennuspaketilla ostettuja tuotteita ei voi palauttaa."

      Siis rahat menee heti maksuun, kun tavara lähtee liikenteeseen. Ei siis silloin, kun on tullut perille ja noudettu. Alennuksia oli kaikista tuotteista, eikä silloin niitä voi palauttaa.
      Meille tuote tuli perille kotiin kuljetettuna, Toimitusaika oli 6 viikkoa. Luottokorttifirma ilmoitti, että kannattaa sulkea kortti, laittaa sinne lomake rahojen takaisin saamiseksi ja tehdä vielä rikosilmoitus. Kun kerroin tilanteen, niin parin päivän kuluttua sain tuotteet. Seurantakoodia piti erikseen kysellä muutamaan kertaan, todella surkea palvelu.

    • Anonyymi

      Mulla on hyvä kokemus. Sain mun tuotteen, mitä olen tilannut ja olen täysin tyytyväinen tuotteeseeni, paitsi, että toimitus kesti hieman normaalia pidempään.

    • Anonyymi

      Aivan asiallinen myyjä, tilaukseni tuli eilen kuten oli sovittu ja asiallisesti tiedottivat että tulossa on😃

    • Anonyymi

      Näin taisi käydä myös minulle. Harmi.

    • Anonyymi

      Odottanut jouluvaloja marraskuun alusta ei ole vielä tullut....... Ja tuleekohan koskaan🙄

    • Anonyymi

      Minulle tuli vain toinen tilaamistani tuotteista. Palautin toisen huonon laadun vuoksi, nyt ei rahoja kuulu. Olisi pitänyt laittaa heille videokuvaa tuotteesta, palauttaa ei olisi tarvinnut..
      Paska firma!

    • Anonyymi

      Tilasin pörröisen koiran pedin. Tuote tuli, viikkoja meni. Laatu ei kummoinen mutta hintakin halpa. Pääasia että koira tykkää!

    • Anonyymi

      Huijarihommaa 😣. Tilasin 2 tuotetta joulukuun alussa. Toinen tuli tammikuussa ja toista ei ole edelleenkään näkynyt. Olen laittanut säännöllisesti viestiä muutaman viikon välein (tiedän kyllä että ei vaikuta) ja aina vaan tulee sama vastaus, "kiitos kärsivällisyydestä" jne.. ei ole onneksi isosta rahasummasta kyse, mutta ärsyttää!

    • Anonyymi

      Täällä sama, erittäin huono kokemus. Antoivat väärän y-tunnuksen ja paketti osoitettu eri ihmiselle ja eri osoitteeseen, ja käskivät vain olemaan yhteydessä postiin. Postihan ei voi asialle mitään sillä toisen ihmisen paketti ja seuraavaksi sähköpostit alkoivat palautua lähettäjälle.

    • Anonyymi

      Sama kokemus. Onneksi ei iso summa. Taitavasti tehty huijaus.

    • Anonyymi

      Tämän firman toiminta on kaikkea muuta kuin firman rehellistä toimintaa. Tehkää hyvät ihmiset valitukset eteenpäin. Pankkiin valitus vain, he auttavat. Itselleni pankki maksoi summan tililleni ja yrittää karhuta sitä sitten kyseiseltä firmalta.
      Luulisi jo olevan poliisiasia.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset tilatko tältä hujarilta mitään!!! Muka suomalainen. Myyntiilmoituksessa väärä email osoite,oikea löytyy googlesta. 👹

    • Anonyymi

      19.4 tilasin kyseisestä verkkokaupasta tuotteen. Vasta sen jälkeen tuli mieleen googlettaa kaupasta tietoa, ja totesin etten varmaan tuu saamaan yhtään mitään sieltä ikinä. Olin jo unohtanut koko tilauksen, kun tänään tuli postin ilmoitus että paketti on noudettavissa. Hip hei hurraa, sain sen mitä tilasin.. Toivottavasti muitakin onnistaisi siellä asiointi!

    • Anonyymi

      Hei!

      Enpä tajunnut katsoa näitä viestejä ennen tilaamistani. Tuote ei ole vielä tullut, mutta luvattu kyllä toimittaa. Olen ollut jo viranomaisiin yhteydessä ja jos tuote ei tule, teen rikosilmoituksen kuten käskettiin tehdä. Katsotaan miten toimitus etenee. Puhelinnumerokin on jo tiedossa ky. toimittajaan, mutta annan sen hoitaa viranomaisten, jos tuote ei tule.

    • Anonyymi

      Palautus ei tunnu onnistuvan...olisi pitänyt lukea pieni präntti lopusta...alennettuin hinnoin ostetut ei palautusoikeutta.

      • Anonyymi

        Ei voi palauttaa vaikka tuli vääränvärinen,kokoinen, materiaali ei sitä mitä piti eli ei tilaamani tuote. Taitavat olla kaikenlisäksi värisokeita siellä.
        Täysi huijareita, vaihdetaan nimeä jatkuvasti kun alkaa tulla liikaa negatiivista julkisuutta.
        Petollista täysin kuluttajasuojalain vastaista toimintaa...


    • Anonyymi

      Miten selviää palautuksista, ei mitään palautus osoitetta, koitan vielä email kautta josko vastaavat. Ostokseni oli yli 60e eli kyllä harmittaa jos en saa rahoja gakaisin, ihan huijariytitys !!

    • Anonyymi

      Älkää vaan tilatko byAmandaLehto sivuilta mitään jos ette halua tulla huijatuksi. Tilasin pellava paitoja ja pellava mekon. Tuotteet EIVÄT olleet pellavaa vaan jotain halpaa ohutta puuvillan retkua. Vaatteista ei ollut mitään tuotemerkin tää, ei pesuohjeita ainoastaan koko lappu niskassa. ByAmandaLehdon ilmoittamat koot eivät pitäneet paikkaansa. Hyvin pientä kokoa. Tuotteet oli lähetetty Kiinasta! Maksoin tuotteet luottokortilla ja nyt yritän saada rahani takaisin. Tämä vaikuttaa rikollisesta toiminnalta. Tehkää rohkeasti ilmoitus ko firmasta. Ei tälläinen firma voi toimia Suomessa, vastuuseen heidät pitää saada. Oletin tämän firman toimivan Helsingin Kalliossa.

      • Anonyymi

        Amanda Lehdon sivu johtaa nyt byNooraKoivu sivulle. Täysin sama teksti ja kuva on???
        Huijausfirma on!
        Tein tilauksen Klarna maksulla, joka on nyt tauolla, koska palautan tuotteen sen lähetyspakkauksessa.
        Katsotaan, meneekö perille??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amanda Lehdon sivu johtaa nyt byNooraKoivu sivulle. Täysin sama teksti ja kuva on???
        Huijausfirma on!
        Tein tilauksen Klarna maksulla, joka on nyt tauolla, koska palautan tuotteen sen lähetyspakkauksessa.
        Katsotaan, meneekö perille??

        Nyt vaan kaikki piinaamaan kaikkia Noora Koivuja suomessa :-D
        Niinkuin muille Amanda Lehdoille tehtiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amanda Lehdon sivu johtaa nyt byNooraKoivu sivulle. Täysin sama teksti ja kuva on???
        Huijausfirma on!
        Tein tilauksen Klarna maksulla, joka on nyt tauolla, koska palautan tuotteen sen lähetyspakkauksessa.
        Katsotaan, meneekö perille??

        Palautuksesta Kiinaan olisi pitänyt maksaa 11 € postimaksu.
        Tuotteen hinta oli 20 €.
        Joten en palauta sitä, luultavasti häviäisi matkalla, tai jotain?

        Opiksi ja ojennukseksi minulle!


      • Anonyymi

        Ihan toisinto omasta kokemuksestani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amanda Lehdon sivu johtaa nyt byNooraKoivu sivulle. Täysin sama teksti ja kuva on???
        Huijausfirma on!
        Tein tilauksen Klarna maksulla, joka on nyt tauolla, koska palautan tuotteen sen lähetyspakkauksessa.
        Katsotaan, meneekö perille??

        Mistä sait palautusosoitteen? Minä tilasin myös ja haluan palauttaa ihan liian pienen vaatteen. Eivät vastaa s.posteihin. Mulla myös klarna tauolla.


    • Anonyymi

      Erehdyin tilaamaan pellavatunikan. Sain keinokuituisen paidan. Vaatteesta puuttuu "pesulappu", jossa pitää olla selvitys mm. materiaalista, pesusta, silityksestä, valmistusmaasta. Vaate ei vastaa miltään osin mainoksen mukaan tilaamaani!!! Odottelen parhaillaan palautusohjeita sähköpostiini.
      Eka ja vika kerta tilaus tuosta putiikista.

      • Anonyymi

        ByAmandaLehto on huijaus firma. Sain tuotteet, mutta eivät vastanneet sitä mitä tilasin. Pellava paita ei ollut pellavaa vaan jotain kiinalaista keinokuitua. Laitoin e-postia ja pyysin palautus osoitetta. Eivät antaneet palautus osoitetta. Eivät suostu ottamaan tuotteita takaisin. Paidassa ei ollut mitään selvitystä tuotteesta ei pesuohjeita. Maksoin tuotteet Visalla. Onko kukaan onnistunut saamaan rahoja takaisin?


      • Anonyymi

        Katselin samaa paitaa Instassa. Toimi aikaisemmin just Amanda Lehtona. Molemmat nimet pöllitty ihan oikeilta ihmisiltä..aikamoista huojausta. Amanda Lehto ja monta eri nimeä samalla firmalla. Instan kautta voi laittaa ilmiantoa eteenpäin. Nimiä on käytössä muitakin.


    • Anonyymi

      Entäpä, tuotteen palauttaminen, ihan sekundaa eikä vastaa eurooppalaista mitoitusta ollenkaan, ei palautusohjetta 😳

      • Anonyymi

        Mainostavat suloinen elefantti potkupuku, jonka erehdyin ostamaan. Todella surkea laatu, joka kelpaa tiskirätiksi. Täysi huijausfirma.


    • Anonyymi

      Tilasin sandaalit jotka tulivat kyllä, mutta paketissa oli kaksi oikean jalan kenkää. Olin yhteydessä ja sain kyllä vastauksia viesteihini nopeasti, mutta niitä ei ole mahdollista palauttaa ja he tarjoavat -10% laskun summasta alennusta. Onneksi olin tilannut ne Klarna-laskulla ja nyt Klarna hoitaa asiaa eikä minun tarvitse maksaa tuotteesta, jota en voi edes käyttää.

      • Anonyymi

        Mulla kun on liian pieni tuote, niin oliskohan sekin peruste ettei tarvitsisi palauttaa? Miten toimit Klarnan kanssa? (en ole vielä itse maksanut laskua, joten ehkä toivoa on) Mullekin tuli vastaus, ettei voi palauttaa ale-tuotteita, koska heillä on niin huonot kokemukset palautetuista tuotteista... kiesus mitä huijausta!


    • Anonyymi

      Kun sivuillenne ilmestyy ByAmandaLehdon tai bynoorakoivun nimellä huijaus mainos firmasta faceen tai IG:iin niin klikatkaa oik.yläyläkulmasta mainosta ja ilmiantakaa huijaus viestinä.

    • Anonyymi

      Ihan samanlainen kokemus.

    • Anonyymi

      Mä sain jopa tuotteen, mutta palautusyrityksiin tuli vastaus, että koska tuote on aletuote, he ei ota sitä vastaan (kuulemma niin paljon huonoja kokemuksia palautetuista tuotteista). Ja jos menee byamandakoivu.com sivuille, se viekin nykyään bynoorakoivu.com-sivuille eli huijari vaihtaa koko ajan sivustoa. Taisi mennä rahat kankkulan kaivoon. Onneksi ei kovin kallis tuote ollut.

    • Anonyymi

      Yllättävää, että palautus maksaa n 10€. Vastekoot todella pieniä.

    • Anonyymi

      Suurta huijausta koko verkkokauppa!!! Tilasin yhdet sandaalit jotka piti olla käsinkudotut etc. Ihan hirveätä paskaa tuli paketissa. Eivät olleet yhtään samannäköiset kuin kuvassa ja haju oli ihan kuvottava. Jotain myrkyn hajuista kumipaskaa. Laitoin reklamaatiota sinne mutta sain vastaukseksi vain pelkkää liibalaabaa. Älkää vaan sortuko. Itse menetin noin 30 euroa. Nämä ns sandaalit lensi roskiin samantien.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä minäkin luulin suomalaiseksi firmaksi...tilasin rintaliivit, katsoin heidän kokotaulukosta, että liivit olisivat sopivat...Huh, hu, kun tulivat, en saa niitä edes päälleni. Nyt pitäisi lähettää takaisin...Palautus Alankomaihin suoraan tehtaalle!!! kaikki teksti englannin kielistä, ei mitään palautus lappua. ... Nyt käy niin, että kärsin tappion ...en lähetä kyllä takaisin, on niin monimutkaista ja tuntuu vaaralliselta .... viimeinen kerta!

    • Anonyymi

      Tilasin "pehmeät NAHKAISET" sandaalit. Kuvassa ihan mukavan näköiset ja olet myös että kotimaiset. No, Kiinastahan ne tuli n. 3 viikon kuluttua.
      Tuli kevyessä muovipaketissa ja laatu aivan surkea. Jotain papermassa? Ei muistuttanut edes keinonahkaa, nahasta nyt puhumattakaan.
      Palaitukseen menee. Onneksi en maksanut etukäteen, n. 37 €. HUIJAUSTA!

    • Anonyymi

      Tilasin "pehmeät NAHKAISET" sandaalit. Kuvassa ihan mukavan näköiset ja olet myös että kotimaiset. No, Kiinastahan ne tuli n. 3 viikon kuluttua.
      Tuli kevyessä muovipaketissa ja laatu aivan surkea. Jotain papermassa? Ei muistuttanut edes keinonahkaa, nahasta nyt puhumattakaan.
      Palaitukseen menee. Onneksi en maksanut etukäteen, n. 37 €. HUIJAUSTA!

    • Anonyymi

      luulin kotimaiseksi firmaksi ja kengät tulikin Kiina paketissa, on kyllä huijattu olo

    • Anonyymi

      Tulin myös huijatuksi. Tilasin kolme vauvan potkupukua ja maksoin kaikki. Noin viikon päästä sain postissa yhden täysin ala-arvoisen "lumpun" Kiinasta. Kysyin suomeksi sähköpostilla joltain Nora nimiseltä, missä muut viipyvät. Vastaus tuli heti englanniksi, että lähettävät kaksi muutakin tottakai. Nyt kulunut kolmisen viikkoa, mitään ei kuulu

    • Anonyymi

      Huijari on, ei kannata tilata. Ei voi palauttaa muuten kuin omalla kustannuksella ostoksia.
      Ala-arvoisia tuotteita 🙃

    • Anonyymi

      Sama täällä. Huijatuksi tuntuu olo. Tilasin Sandaalit ja liian pienet oli vaikka otin reilumman koon. Paketissa ei mitään osoitetta mihin palautetaan. Asiakaspalvelu vastaa englanniksi ja että tuote on luvatun mukainen. Tyhmyydestä taas sakotettiin. Huijausfirma.

    • Anonyymi

      Vaihtaa nimeä koko ajan Noora Koivu,Noora Koivie,rakasti store ym. Facebook täynnä tällaisia firmoja jotka yrittävät olla suomalaisia ja myyvät halvalla kauniinnäköisiä,halpoja tuotteita. Mikään mitä lupaavat,ei pidä paikkaansa.

    • Anonyymi

      En voi suositella. Wish-laatuisten vaatteiden koot olivat täysin vääriä. Esim XL ei mahtunut minulle, että jonka normi koko on L. "Pellavamekko" ei ole pellavaa nähnytkään. Palauttaa en saanut tuotteita, jotka vaikka sivuilla lukee 14pv palautusoikeus. Sovimme - 10% alesta hinnasta sähköpostitse, että jota ei koskaan korjattu Klarnaan. ÄLÄ OSTA MITÄÄN TUOLTA !

    • Anonyymi

      Tilasin paidan ja maksoin 45,82€. Ei ole kuulunut.

    • Anonyymi

      Tilatut tavarat(2 puhelinlaukkua)tuli n. kuukaudessa , mutta ruskea muuttunut punaiseksi ja mustasta puuttui se itse asia eli puhelimen käytön mahdollisuus laukusta. No ei paljon maksanut ja kommenttien perusteella en viitsi edes omin kustannuksin palautella . En näihin yleensä sorru ja kokemusta viisaanpana en tulevaisuudessakaan.
      Nämä huijarifirmat pilaavat hyvienkin maineen samalla,.

    • Anonyymi

      Vastauksen sain myös englanniksi, tilasin kännykkälaukun, oli väärän värinen ja todella huonosti ommeltu, aivan kamala, älkää tilatko mitään!!!!

    • Anonyymi

      Joo. Tilasin sandaalit. Eivät vastaa laatuvaatimuksia. Lähetin postia, ei vastata.

    • Anonyymi

      Hei !

      Tilasin Noora Koivu verkkokaupasta kissatunikan , mutta tuotetta ei ole kuulunut .
      Kirjoitin sähköposti viestin , mutta ei ole vastattu mitään , vaikka luvataan vastata 24tkuluessa . Tämäkin taitaa olla näitä huijarifirmoja !

    • Anonyymi

      Näyttääkin olevan täyttä kusetusta. Tilaamani paidan koko ei todellakaan pidä paikkaansa ja palautusohjeessa on, että ensin viesti heille. Laitoin viestin jo useita päiviä sitten vaan mitään ei kuulu. Ei ole oositetta mihin palauttaa, sivullaluki vain että Alankomaihin. Taitaa pääst vähemmällä verenpaineen nousulla kun pitää paidan ja maksa pois. Sen nyt opin, että Facebookin kautta en tilaa enää ikinä mitään :(

    • Anonyymi

      Hetki sitten kirjoitin faceen: En suosittele! Jos kirjoittaa kyselyn, vastaus tulee osoitteesta 'support' englannin ja ruotsin kielellä, pyydellään anteeksi ja teemme parhaamme...jne. Itse Noora Koivuun ei saa yhteyttä? Onkohan olemassakaan? Eniten harmittaa kun lasku ( Klarnan kautta) erääntyi tilauspäivästä 14p ja olen jo maksanut, onneksi ei ollut paljon. Ja se suututtaa kun selkeitä vastauksia ei tule, eikä tuotteen seurantakoodi toimi. Tuotetta en ole vielä saanut, tilasin 14.5. tän viikon vielä odotan, sitten "kaivetaan" Noora ei esiin.

    • Anonyymi

      Joo mä ostin kengät ja tuli väärän jalan ,eivät ole ottaneet mitään yhteyttä ,kun laitoin sähköpostia!!! joo minäkin luulin ett on Suomalainen !
      Oli sitten viimeinen kerta kun tilaan tämmöisistä paikasta mitään
      kyllä harmittaa niin vimmatusti. luin joltain sivulta eivät oo olleet tyytyväisiä?

    • Anonyymi

      Petetty, tilasin puseron ,,luulin myös että suomalainen verkkokauppa. Tilaus myöhässä, lasku makstteva 24.5, soitin Klarnaan,siirrettiin laskua. No, paketti saapui vihdoin tänään,,mutta suoranaista sittua sisälsi. Joten paketti lähtee jonnekkin, en maksa. Älkää hyvät ihmiset sortuko, minä opin sen. Olihan viimeinen tilaus yleenssäkin mistään verkkokaupasta. Kyse kissapaidasta.

    • Anonyymi

      Toimii nimellä Noora Koivu myös. Sama kokemus minulla, tilasin 2 pellavapaitaa kokoa xxl, koska ajattelin, että on sitten tosi reilun kokoisia ja rentoja kesäpaitoja, Ja pah, koko oli niin pieni, että ei mahtunut edes M-kokoiselle kaverilleni. Ei mitään palautusosoitetta paketissa. Laitoin palautetta sähköpostiin, joku tyyppi lupasi puhua managerilleen. Ja sanoi, että kyllähän tilatessasi tiesit koon, Joopa joo, mutta mitoitukset eivät ole samat kuin Suomessa tai Euroopassa. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO MITÄÄN! Tuotteet tulee Kiinasta ja mitään mahdollisuutta palautukseen ei ole. Huijaa sillä, että on olevinaan suomalainen firma.

    • Anonyymi

      Tilasin paidan koko L, vastasi kokoa s, laatu todella huonoa,ei voi palauttaa.Saa seuraavasta tilauksesta 15% alennuksen Ei todellakaan tule seuraavaa tilausta.Suuri huijaus koko firma .

    • Anonyymi

      Minulla seurannassa näkyy, että tilaus on toimitettu. En ole saanut sitä enkä myöskään mitään vastausta viesteihini. Onneksi otin laskulla, jote en ole maksanut. seuravaksi teen ilmoituksen kuluttajaneuvonnalle.

    • Anonyymi

      Mulle tumi mut kiinasta

    • Anonyymi

      Tilasin M-kokoisena naisena L- kokoisen puseron mutta se oli kuin nukenvaate. Laskukin oli maksettu Klarnalle pari päivää aiemmin. Tuotteessa ei ollut minkäänlaista ohjetta palautukseen tai hyvityksen hakemiseen. Jostain kiinalaisesta osoitteestahan se tuli. Selatessani eri sivuja totesin tulleeni huijatuksi ko. puodissa. No, tappio ei ole kovin suuri 20,45 euroa. Paita menee kirppikselle ja haluan varoittaa tällaisesta amandalehdosta joka näitä ja viesteistä päätelleen kaikkea muutakin krääsää kauppaa👍

    • Anonyymi

      Nyt nimi on Noora Koivie fb ssa

    • Anonyymi

      Ja nyt kauppa taas muuttanut nimensä. Samoja vaatteita myy nimellä New Mode ja facessa kaikki kommentit poistettu.

    • Anonyymi

      Olen aivan äimän käkenä tämän firman kanssa. Tavarasta ei tarkkaa tieoa, kysymyksiini ei vastata, puhelinnumeroa ja osoitetta ei löydä mistään, mihin voisin palauttaa tuotteet. täysin kummallista!

    • Anonyymi

      En tilaa Amanda Lehto tai Noora Koivu, ihan kuin Wish tilaukset. Tilasin kengät ja ihan muuta tuli, ei kannaya edes palauttaa. Kalliiksi tulee🤨

    • Anonyymi

      Tämä firma ei hyväksy palautuksia joten ei kannata ostaa

    • Anonyymi

      Tilasin sandaalit, olivat olevinaan terveyssandaalit korkealla korolla, maksoin Visalla. Sovitin toista, lättänäpohjaiset muovikorput, ilmoitin heti, että palautan. Jostain tuli englanninkielinen viesti, ei palautusoikeutta, ei rahojenpalautusta! En jätä asiaa tähän, TÖRKEÄÄ HUIJAUSTA , EN USKO ETTÄ TUOLLAISTA KOIVUA ON OLEMASSAKAAN. ILMOITTAKAA POLIISILLE!

    • Anonyymi

      Sama juttu, aivan huijausta!

    • Anonyymi

      VAROKAA! HUIJAUSTA ON.Vastaus pyyntöihin palautusohjeista välillä englanniksi,välillä ruotsiksi,ja kohta vinkuintiaksi.Älkää tilatko!!!

    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia 🐷

    • Anonyymi

      byNooraKoivu ja tuotteet sekä palvelu heikkoa ja ajallisesti venyvää. Tilasin vaaleansinisen mekon, tuotekuvauksessa toimitusajaksi luvattiin 9-12 päivää. Toimitus kesti 17 päivää. Jo avaamatta pakettia näki että väri oli väärä!
      Olin heti yhteydessä palauttaakseni tuotteen, palautus on Alankomaihin ja osoitetta ei kerrota sivustolla. Pyysin osoitetta, sain vastauksen jossa kysyttiin syytä palautukseen ja kuvaa tuotteesta. Meilejä aiheeseen liittyen viikon ajan, ja lopuksi tuli ilmoitus, että tilattu tuote on ollut alennettu ja siksi sitä ei voi palauttaa. Ostotilanteessa tuotteen hinnassa ei ollut alennusta.

    • Anonyymi

      Huijari ! Jonkinlainen "rätti" tuli mutta laskua en löytänyt mistään netin maailmasta, ja sitten tuli muistutus lasku !!!! Prkle.

    • Anonyymi

      ByNooraKoivu ja ByAmandaLehto ja mitähän muita nimiä tällä firmalla onkaan. Olen nyt kohta kuukauden käynyt heidän kanssaan sähköpostin kautta keskustelua, mutta vastaukset ovat tällaisia: "Hei! Otamme yhteyttä ryhmäämme huolestuneisuutesi / pyyntösi suhteen ja lähetämme sinulle päivityksen heti, kun kuulemme heistä. Arvostamme kärsivällisyyttäsi tässä asiassa. Älä epäröi ilmoittaa meille, jos sinulla on lisäkysymyksiä. Ystävällisin terveisin Hanna - asiakastuki"

      Ei siis mitään järjellistä vastausta kysymyksiini, vaan liirum-laarumia. Olen palauttanut jo kesäkuussa molemmat paketit osoitteeseen, josta ne oli lähetettykin eli joku logistiikkafirma. Olen nyt jo kolmesti lähettänyt kopiot postista saamistani kuiteista . En ole maksanut mitään, olen informoinut Klarnaa, jossa laskutus on nyt tauolla. Olen myös tehnyt ilmoituksen kuluttaja-asiamiehen toimistoon.

    • Anonyymi

      Pelkkää huijausta. Älä missään nimessä osta mitään. Käyttää myös muita nimiä. Ei toimita, mitä tilaat. Et voi palauttaa. Et saa rahoja takaisin.

    • Anonyymi

      Matkamekko maksoi 37,90e ja kangas oli ohutta todella surkealaatuista rääsyä. Kirppiskamaa ja hinnan pitäisi olla korkeintaan e. Koko on pieni, vaikka tilasin varmuuden vuoksi XXL-koon. Alvia ei oltu eroteltu ja paketin arvoksi oli merkattu vajaa 9e, eli tullia ja alvia kierretään molempien osalta huimasti. Mistään ei käynyt ilmi, että tavara tulee Kiinasta. En jaksanut reklamoida ja oppirahat tuli maksettua. Täysin huijarifirma. Ärsyttää niiden spämmääminen ja laitoin estoon s-postiini.

    • Anonyymi

      Samanlainen kokemus. Täysi huijari. Kiinasta tulee suoraan haisevia rättejä. Ei voi palauttaa, vastaa vain englanniksi jotain yleistä höpinää. Ei tietenkään ota vastuuta. Toimii monella eri nimellä. VAROKAS TÄTÄ HUIJARIA!!

    • Anonyymi

      Tilasin kesäkuussa yhden vauvanvaatteen ja maksu Klarnalla. 15.7. Tuli 2 muistutusta samasta vaatteesta ja vielä eri hintaisia 🤬. Siis maksumuistutusta vaatteesta, jota en ole koskaan edes saanut. Laskuni on nyt pidossa Klarnalla ja nyt vaativat lisäselvitystä, että olenko ottanut yhteyttä tilauksen lähettäjään? Miten helvetissä voi ottaa, kun tuollaisia myyjiä ei ees ole. Kulut taistelustani ovat kohta tuon edullisen mukamas ostokseni veroiset. Tähän loppuu yhteistyöni Klarnan kanssa 🤬🤬🤬.

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta, kiinalaista kelvotonta krääsää, jota ei voi palauttaa mihinkään, eivät anna palautusosoitetta, vaikka nettisivullaan lukee, että voi pyytää palautusosoitteen. Olen nyt kaksi kuukautta "tapellut" firman kanssa palauttamistani puseroista, lähettänyt heille moneen kertaan kopion palautuskuiteista, ollut yhteydessä myös Klarnaan - en onneksi ole maksanut mitään. Postin asiakaspalvelusta minulle sanottiin, että palauttamistani paketeista ei voida antaa minulle enää mitään tietoja, koska ne ovat vastaanottajien omaisuutta. Olen lähettänyt BYNOORAKOIVUlle osoitteet, joihin paketit palautin, mutta he vaativat, että minun pitää selvittää, missä paketit ovat nyt.

      • Anonyymi

        Mihin sitten ne lähetit


    • Anonyymi

      Nyt runsaan neljän kuukauden ja kymmenien sähköpostien, valitusten ym. selvittelyjen jälkeen Klarnalta tuli viesti, että tilaukseni BYAMANDALEHTO on peruutettu eikä minulla ole mitään maksettavaa Klarnalle. Sinnikkyys palkittiin, olen nyt toivottavasti hiukan viisaampi tilatessani tavaraa. Kiinakrääsää en tule ostamaan mistään, vaan boikotoin kaikkea kiinalaista niin pitkälle kuin se suinkin on mahdollista.

    • Anonyymi

      Itse palautin tuotteen jonka tilasin. Ei löytynyt mitään tietoa palautuksesta. Huijareita ovat ja rahat ottivat. Ois pitänyt viedä pitemmälle asia että ois asiat saanut hoidettua. Ikinä enää en tilailee tuolta.

    • Anonyymi

      Onko teidän pitänyt maksaa tullimaksua? Siitä tuli postin nimessä tekstiviesti, mietin että onko aito.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe