Minkälaisia kokemuksia muilla on verkkokauppa Amanda Lehdosta? Kuvittelin nimen perusteella että tää on suomalainen mutta viesti vastaukseen tuli englanniksi. Annetulla seurantanumerolla ei löydy mitään. Viesteihin on luvattu vastata 24h vaan eipä vastata. Olo on nyt kyllä vähän huijatun puolella.
Amanda Lehto verkkokauppa kokemuksia
179
11912
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlainen huijatuksi tulemisen olo täälläkin. Luulin myös suomalaiseksi, mutta mainosviestien kieli kertoo ihan muuta. Seurantatunnus ilmoittaa vain, että tilaus on tulossa. Yhteydenottoon ei saa vastausta. Tilaus on ollut matkassa useita viikkoja. ja tuskin tulee jouluksi, todennäköistä on, ettei koskaan. Pitänee ilmoitella firmasta eteenpäin.
- Anonyymi
Oletko saanut tilauksesi?
- Anonyymi
Oletteko ilmoittanut...mulle ei ole tullut pakettia ja rahojani en saa takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko ilmoittanut...mulle ei ole tullut pakettia ja rahojani en saa takaisin.
En ole saanut, enkä saa yhteyttä mihinkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole saanut, enkä saa yhteyttä mihinkään!
Yhteyttä ei saa edes sähköpostilla. Siihen ei voi lähettää mitään. Onneksi tiladin Klarnapankin kautta maksaaksenu ja ilmoitin että se on epäluotettava kauppa josta ei saa tuotteita eikä
Rahojaan takaisin - Anonyymi
Juu. Samanlailla luulin että firma toimii Suomesta. Nyt taas opin kantapään kautta että osta vain kivijalkakaupasta sovittamalla saat oikeanlaisen. Kyseessä sandaalit jotka olivat liian pienet. 42 koko vastasi oikeasti 38-39 jalkaa. Mitään osoitetta ei ole mihin voi lähetyksen palauttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteyttä ei saa edes sähköpostilla. Siihen ei voi lähettää mitään. Onneksi tiladin Klarnapankin kautta maksaaksenu ja ilmoitin että se on epäluotettava kauppa josta ei saa tuotteita eikä
Rahojaan takaisinJuuri näin tämä on huijari firma , tuotteet ihan sika 🐷 huonoja. Älkää tilatko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin tämä on huijari firma , tuotteet ihan sika 🐷 huonoja. Älkää tilatko
Kun edes SAISI niitä tuotteita. Tilasin myös Klarnan kautta ja ilmoitin huijauksesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteyttä ei saa edes sähköpostilla. Siihen ei voi lähettää mitään. Onneksi tiladin Klarnapankin kautta maksaaksenu ja ilmoitin että se on epäluotettava kauppa josta ei saa tuotteita eikä
Rahojaan takaisinSama juttu, älkää tilatko mitään. Tuotteet täysin erilaisia kun mainostaa. En onneksi maksanut ja lähetin omalla kustannuksella takaisin , joka tosin vähän maksoi. Olen jakanut sos.mediassa tieto tästä huijari firmasta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu, älkää tilatko mitään. Tuotteet täysin erilaisia kun mainostaa. En onneksi maksanut ja lähetin omalla kustannuksella takaisin , joka tosin vähän maksoi. Olen jakanut sos.mediassa tieto tästä huijari firmasta .
Mistä löysit osoitteen mihin palauttaa?
Ohjeissa luki, että pitää lähettää Alankomaihin. Lisäksi laittaa seurantailmoitus ja palautus lähettäjän vastuulla. Kengät olen pakannut jo samaan pussiin missä tulivatkin,
Klarnan kautta maksu tauolla. Jos Klarnassa tietävät huijariksi ilmoitusten takia, niin onkohan asiat edenneet siellä huijausten pysäyttämiseksi.
Noora Koivulle olen laittanut postia. joitain "vastauksia" tullut - viimeksi otsikolla " Support" ja tarjous rintoja tukevista rintaliiveistä.
nimimerkki : "Terveyskengät tilannut" - Anonyymi
miten voi lähettää sähköpostia tälle amandalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten voi lähettää sähköpostia tälle amandalle?
Moi.
Sähköpostia voit laittaa osoitteeseen [email protected]. Vastaa muutaman päivän viiveellä, mutta ei vastaa annettuun kysymykseen.
Mitkähän nuo yhteystiedot tuonne Alankomaihin on? Paketissa on vain tuon Kiinassa sijaitsevan kuriirifirman tiedot.
Onneksi otin laskulla niin voin sopia asian Klarnan kanssa mutta boikottiin ehdottomasti koko firma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi.
Sähköpostia voit laittaa osoitteeseen [email protected]. Vastaa muutaman päivän viiveellä, mutta ei vastaa annettuun kysymykseen.
Mitkähän nuo yhteystiedot tuonne Alankomaihin on? Paketissa on vain tuon Kiinassa sijaitsevan kuriirifirman tiedot.
Onneksi otin laskulla niin voin sopia asian Klarnan kanssa mutta boikottiin ehdottomasti koko firma.Täyttä huijausta!!!! Kukaan älköön koskaan mitään tilatko! 😖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löysit osoitteen mihin palauttaa?
Ohjeissa luki, että pitää lähettää Alankomaihin. Lisäksi laittaa seurantailmoitus ja palautus lähettäjän vastuulla. Kengät olen pakannut jo samaan pussiin missä tulivatkin,
Klarnan kautta maksu tauolla. Jos Klarnassa tietävät huijariksi ilmoitusten takia, niin onkohan asiat edenneet siellä huijausten pysäyttämiseksi.
Noora Koivulle olen laittanut postia. joitain "vastauksia" tullut - viimeksi otsikolla " Support" ja tarjous rintoja tukevista rintaliiveistä.
nimimerkki : "Terveyskengät tilannut"Ihan samanlaista säätöä. Ei tule palautusosoitetta. Kiittävät kohteliaasti, että annetaan palautetta...muttaalennustuotteita ei voi palauttaa. Terveyssandaalit olivat ihan kauheet. Klarna nostaa kädet - asia pitää sopia Amanda Lehto yrityksen kautta. Maksoin laskun-tulipa oppirahat etten jatkossa luota kuin tunnettuihin yrityksiin. ÄLKÄÄ SIIS TILATKO MITÄÄN KO. FIRMASTA. Toivottavasti saadaan ko. tyyppiset huijarifirmat lopettamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samanlaista säätöä. Ei tule palautusosoitetta. Kiittävät kohteliaasti, että annetaan palautetta...muttaalennustuotteita ei voi palauttaa. Terveyssandaalit olivat ihan kauheet. Klarna nostaa kädet - asia pitää sopia Amanda Lehto yrityksen kautta. Maksoin laskun-tulipa oppirahat etten jatkossa luota kuin tunnettuihin yrityksiin. ÄLKÄÄ SIIS TILATKO MITÄÄN KO. FIRMASTA. Toivottavasti saadaan ko. tyyppiset huijarifirmat lopettamaan.
Tilasin keväällä pellavapaidan. Tuli kyllä, mutta laatu huonoa ja m-koko liian pieni. Käytettyjä ja likaisia vaatteita ei voi palauttaa, oli heidän viesti. Myös, että miksi olet mitannut väärin. Heidän kokotaulukossa rinnanympärys m-koossa oli94 ja minulle lähetetyssä 89, joka vastasi heidän s-kokoa. Olen ilmoittanut klarnalle, kuluttajavirastolle ja seuraavaksi euroopan kuluttajakeskukseen. Tiedän, etten saa tästä mitään. Onpa opetus, että aina katsoo yrityksen tiedot,jollei oleennen tilannut. Luulin, että on suomalainen, kuluttajavirasto löysi Espanjaan liittyvän linkn. Myös bynoorakoivu on sama yritys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löysit osoitteen mihin palauttaa?
Ohjeissa luki, että pitää lähettää Alankomaihin. Lisäksi laittaa seurantailmoitus ja palautus lähettäjän vastuulla. Kengät olen pakannut jo samaan pussiin missä tulivatkin,
Klarnan kautta maksu tauolla. Jos Klarnassa tietävät huijariksi ilmoitusten takia, niin onkohan asiat edenneet siellä huijausten pysäyttämiseksi.
Noora Koivulle olen laittanut postia. joitain "vastauksia" tullut - viimeksi otsikolla " Support" ja tarjous rintoja tukevista rintaliiveistä.
nimimerkki : "Terveyskengät tilannut"Tämä huijari, ei vastaa, kuin vain englanniksi . Ja tarjoaa 15% alennusta seuraavasta tilauksesta. Minä hölmö tilasin rintaliivejä ja jostain kumman syystä paketteja tuli kaksi. Ja toisessa oli noita liivejä 4x3 setti. Laitoin monta kertaa viestiä, että en tarvitse näin monia ja että haluan palauttaa nämä ylimääräiset. Mutta tämä ämmä vain änkyttää, että ei voi palauttaa. Ainoa hyvä puoli tässä on kai se, että en ole maksanut vielä tuota toista lähetystä. Mutta klarna laittoi laskun vähäksi aikaa jäihin. Palautin itse postiin tuon ylimääräisen lähetyksen ja maksoin postikulut sekä paperisen saapumisilmoituksen.
Osoite mihin nämä lähtivät oli siinä paketin päällä. Eli YANWEN LOGISTICS CHINA
C/O.P. BOX 7120 00002 Helsinki
Nyt tänään sain taas ilmoituksen, että tämä myyjä ei ole vieläkään rekisteröinyt palautusta. Ja Klarna pyytää lisätietoja.
Toivottavasti tästä on seuraavalle huijatuille apua. En kyllä ymmärrä, miksi Klarna tekee tämän kanssa kauppaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten voi lähettää sähköpostia tälle amandalle?
Minulle tuli Klanalta lasku muka hiusten värjäys saippua jota en edes ole tilannut. Mikä laittaa kuriin nämä huijari firmat.En maksa laskua ilmoitin Klarnalle enkä taida ainoa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä huijari, ei vastaa, kuin vain englanniksi . Ja tarjoaa 15% alennusta seuraavasta tilauksesta. Minä hölmö tilasin rintaliivejä ja jostain kumman syystä paketteja tuli kaksi. Ja toisessa oli noita liivejä 4x3 setti. Laitoin monta kertaa viestiä, että en tarvitse näin monia ja että haluan palauttaa nämä ylimääräiset. Mutta tämä ämmä vain änkyttää, että ei voi palauttaa. Ainoa hyvä puoli tässä on kai se, että en ole maksanut vielä tuota toista lähetystä. Mutta klarna laittoi laskun vähäksi aikaa jäihin. Palautin itse postiin tuon ylimääräisen lähetyksen ja maksoin postikulut sekä paperisen saapumisilmoituksen.
Osoite mihin nämä lähtivät oli siinä paketin päällä. Eli YANWEN LOGISTICS CHINA
C/O.P. BOX 7120 00002 Helsinki
Nyt tänään sain taas ilmoituksen, että tämä myyjä ei ole vieläkään rekisteröinyt palautusta. Ja Klarna pyytää lisätietoja.
Toivottavasti tästä on seuraavalle huijatuille apua. En kyllä ymmärrä, miksi Klarna tekee tämän kanssa kauppaa.Minä sain Klarnalta seuraavanlaisen osoitteen johon tuotteet tulisi palauttaa.
Tässä kaupan antama palautusosoite ja oheet:
Name: wangshaoxiang
Phone: 13819971784
Zip code: 321000
Address: China zhe jiang sheng jin hua shi wu cheng qu ya fan zhen huanansuye
"Once shipped, the customer needs to provide the return receipt or a return tracking number. This will helps us resolve the request as soon as possible. We apologize for the inconvenience and have a great day!"
Sain tänään kuitenkin maksumuistutuksen, kun laskua ei ole maksettu. Ilmoitin jälleen etten tule näitä liian pieniä vaatteita (kaksi puseroa) maksamaan ja kiistän koko maksumuistutuksen.
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO HEILTÄ (amanda lehto tai nora koivu) MITÄÄN!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten voi lähettää sähköpostia tälle amandalle?
Et mitenkään 😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sain Klarnalta seuraavanlaisen osoitteen johon tuotteet tulisi palauttaa.
Tässä kaupan antama palautusosoite ja oheet:
Name: wangshaoxiang
Phone: 13819971784
Zip code: 321000
Address: China zhe jiang sheng jin hua shi wu cheng qu ya fan zhen huanansuye
"Once shipped, the customer needs to provide the return receipt or a return tracking number. This will helps us resolve the request as soon as possible. We apologize for the inconvenience and have a great day!"
Sain tänään kuitenkin maksumuistutuksen, kun laskua ei ole maksettu. Ilmoitin jälleen etten tule näitä liian pieniä vaatteita (kaksi puseroa) maksamaan ja kiistän koko maksumuistutuksen.
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO HEILTÄ (amanda lehto tai nora koivu) MITÄÄN!!!Aikani taisteltuani,monenmonta sähköpostia palautusohjeista pyydettyäni,sain samantyyppisen osoitteen.
Olin ollut yhteydessä Klarnaan ja sen jälkeen sain osoitteen. Lähetin pokkana paketin tavallisena kirjeenä Kiinan osoitteeseen.Aivan sama,menikö perille.Maksoin postituksesta n.13€.
Noin viikon kuluttua tuli Klarnalta ilmoitus,että maksettavaa ei ole.
Mitään ilmoitusta k.o. yritykseltä laskun hyvityksestä minulle ei ole tullut.
Sain asian päätökseen.Täysi huijari!!!
Mutta sinnikkyys kannatti,en antanut periksi,vaan lähes päivittäin parin viikon ajan lähetin sähköp.NooraKoivulle.Ja aina suomeksi. Vastaus tuli milloin milläkin kielellä,mutta pyysin jokakerta vastauksen suomeksi.No,tulihan se,mutta hoono soomi. HUIJAUSTA,ÄLKÄÄ TILATKO,IKINÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteyttä ei saa edes sähköpostilla. Siihen ei voi lähettää mitään. Onneksi tiladin Klarnapankin kautta maksaaksenu ja ilmoitin että se on epäluotettava kauppa josta ei saa tuotteita eikä
Rahojaan takaisinSama täällä, tein reklamaation, kuoletin korttini. 2 maksua maksoin.. yhden tilauksen Sain. Tavaran toimittajan tietoj en saa mistään. Ylihintaan hammasharjat/ 3kk välein. Peruisin kun tietäis osoitteen! Petetty!
- Anonyymi
Sama tilanne. Nyt seurantatunnus näyttää että on toimitettu, mutta ei siis ole.
- Anonyymi
Saitko edes tilausvahvistusta, minä en
- Anonyymi
Verkkokaupan sivuissa jotain outoa... ihmisten kommentit huonosti käännettyjä, vaikka muka suomalaisia, osa tekstistä tanskaa tai norjaa.
- Anonyymi
Kyllähän tää huijaukselta rupee vaikuttamaan. Löysin vasta tilauksen jälkeen amanda lehdon nettisivut, vähän hassua suomea ym. "Syntynyt ja kasvanut Kalliossassa...tuotteissa on 2 vuoden oikeus tehdä valitus tanskan myyntilain mukaisesti. Vikatilanteesta on ilmoitettava ByAmalieHansenille...". Seurantanumero antaa vain että on matkalla(2vko). Paljon vaivaa nähty näitten ilmoitusten tekemisessä...!"Vain" 25€ huijaus, mutta ketuttaa. Mihinkäs tästä ekaks pitäis ilmottaa? Ihmisiä pitäis kans varottaa tästä toimijasta.
- Anonyymi
Näkyykö sulla tilaus postin sivuilla?
- Anonyymi
Just samaa oon miettiny et eikö näitä vois ilmoittaa johonkin että nää sais heti alkuun loppumaan. Pitäs olla joku ylempi taho näitäkin valvomaan. Ja mikä on halveksittavampaa kun huijata lasten tuotteilla. 🤬 Kun minä pääsisin kasvokkain tuollaisten kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyykö sulla tilaus postin sivuilla?
Sain kyllä lähetyksen LL.........LU-tunnuksen, jolla ei Suomen Postin seurannassa ole vielä tietoja. Mutta Luxembourg Post Tracking näyttäisi että olisi sinne jätetty 21.12.2020, eli voihan se sieltä vielä vaikka tullakin. Eihän tilauksesta ole vasta kuin pari päivää yli 2 viikkoa...! Maksu näytti menneen 7.12.: RIDDERKERK,alankomaat, eikä sen jälkeen ole Visalta veloitettu lisää enää samaan paikkaan...
Hämärä välittäjä tämä byAmandaLehto kyllä on. Jäljet johtaa vahvasti Tanskaan päin, ja suomalainen nimi keksitty/lainattu, ja kotisivujen omakuva on lainattu jostain kuvapankista. Sama naama esiintyy monessa eri yhteydessä(eri nimillä) ympäri maailman, kuten myös "asiakaspalvelu-Hanna"tytön naama. Heidän oma Track min ordre-byAmandaLehto,seuranta tilausnumerolla, näyttää vain "tulossa, odottettu toimituspäivä 22-27 Joulukuu". Eli ei auta kuin odotella, ja hyvä jos sieltä jtn tulee tänävuonna..
Ilmeisesti sama toimija Tanskassa ByAmelieHansen-nimellä ja eri naamalla. Näitä samoja tavaroita kyllä myy netissä moni muukin bulvaani... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain kyllä lähetyksen LL.........LU-tunnuksen, jolla ei Suomen Postin seurannassa ole vielä tietoja. Mutta Luxembourg Post Tracking näyttäisi että olisi sinne jätetty 21.12.2020, eli voihan se sieltä vielä vaikka tullakin. Eihän tilauksesta ole vasta kuin pari päivää yli 2 viikkoa...! Maksu näytti menneen 7.12.: RIDDERKERK,alankomaat, eikä sen jälkeen ole Visalta veloitettu lisää enää samaan paikkaan...
Hämärä välittäjä tämä byAmandaLehto kyllä on. Jäljet johtaa vahvasti Tanskaan päin, ja suomalainen nimi keksitty/lainattu, ja kotisivujen omakuva on lainattu jostain kuvapankista. Sama naama esiintyy monessa eri yhteydessä(eri nimillä) ympäri maailman, kuten myös "asiakaspalvelu-Hanna"tytön naama. Heidän oma Track min ordre-byAmandaLehto,seuranta tilausnumerolla, näyttää vain "tulossa, odottettu toimituspäivä 22-27 Joulukuu". Eli ei auta kuin odotella, ja hyvä jos sieltä jtn tulee tänävuonna..
Ilmeisesti sama toimija Tanskassa ByAmelieHansen-nimellä ja eri naamalla. Näitä samoja tavaroita kyllä myy netissä moni muukin bulvaani...Sydänriipus tuli kuin tulikin, Luxenburista postin mukana kotiin kannettuna 30.12.-20, eli vähän yli 3:ssa viikossa. Ei paha, loppujen lopuksi joulunaikaan? Mukana kiinalainen certifikaatti oikein laminoituna:-)
Fb myynti-ilmoituksen kuvassa ollutta lahjapakkausta ei kyllä ollut, mutta itse koru näytti näin miessilmään ihan ok:lta, ketju vaan näytti vähän heppoiselta, mutta käytössä näkee sit miten kestää. ByAmalieLehtdon asiakaspalvelu kyllä päivitti väliaikatietoja. LU...-tunnus vaan omapostiin seurantaan, niin sieltäkin näkee missä vaiheessa lähetys matkalla on.
En kyllä välttämättä suosittelisi tätä toimittajaa kellekään... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain kyllä lähetyksen LL.........LU-tunnuksen, jolla ei Suomen Postin seurannassa ole vielä tietoja. Mutta Luxembourg Post Tracking näyttäisi että olisi sinne jätetty 21.12.2020, eli voihan se sieltä vielä vaikka tullakin. Eihän tilauksesta ole vasta kuin pari päivää yli 2 viikkoa...! Maksu näytti menneen 7.12.: RIDDERKERK,alankomaat, eikä sen jälkeen ole Visalta veloitettu lisää enää samaan paikkaan...
Hämärä välittäjä tämä byAmandaLehto kyllä on. Jäljet johtaa vahvasti Tanskaan päin, ja suomalainen nimi keksitty/lainattu, ja kotisivujen omakuva on lainattu jostain kuvapankista. Sama naama esiintyy monessa eri yhteydessä(eri nimillä) ympäri maailman, kuten myös "asiakaspalvelu-Hanna"tytön naama. Heidän oma Track min ordre-byAmandaLehto,seuranta tilausnumerolla, näyttää vain "tulossa, odottettu toimituspäivä 22-27 Joulukuu". Eli ei auta kuin odotella, ja hyvä jos sieltä jtn tulee tänävuonna..
Ilmeisesti sama toimija Tanskassa ByAmelieHansen-nimellä ja eri naamalla. Näitä samoja tavaroita kyllä myy netissä moni muukin bulvaani...Jeps, minäkin huomasin, että sama naama esiintyy monessa eri yhteydessä(eri nimillä) ks Facebookissa By Amanda Lehto= Amanda Larsen ja lisäksi ovat mukaana: By Elina Korhonen (sponsorioitu facebookissa) ja Sofia Lehto. Itse huomasin myös tulleeni huijatuksi liian myöhään, sillä olen jo tilannut ja maksanut tuoteeni visakortilla.
- Anonyymi
Hei
Minulle tuli tilatessa tieto, että 8-21pv kestää ja piti paikkansa. Kerrottiin, että tulee 30.1 - 4.2.21 ja piti paikkansa, olen erittäin tyytyväinen💕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain kyllä lähetyksen LL.........LU-tunnuksen, jolla ei Suomen Postin seurannassa ole vielä tietoja. Mutta Luxembourg Post Tracking näyttäisi että olisi sinne jätetty 21.12.2020, eli voihan se sieltä vielä vaikka tullakin. Eihän tilauksesta ole vasta kuin pari päivää yli 2 viikkoa...! Maksu näytti menneen 7.12.: RIDDERKERK,alankomaat, eikä sen jälkeen ole Visalta veloitettu lisää enää samaan paikkaan...
Hämärä välittäjä tämä byAmandaLehto kyllä on. Jäljet johtaa vahvasti Tanskaan päin, ja suomalainen nimi keksitty/lainattu, ja kotisivujen omakuva on lainattu jostain kuvapankista. Sama naama esiintyy monessa eri yhteydessä(eri nimillä) ympäri maailman, kuten myös "asiakaspalvelu-Hanna"tytön naama. Heidän oma Track min ordre-byAmandaLehto,seuranta tilausnumerolla, näyttää vain "tulossa, odottettu toimituspäivä 22-27 Joulukuu". Eli ei auta kuin odotella, ja hyvä jos sieltä jtn tulee tänävuonna..
Ilmeisesti sama toimija Tanskassa ByAmelieHansen-nimellä ja eri naamalla. Näitä samoja tavaroita kyllä myy netissä moni muukin bulvaani...Visalla maksaessa, saat tuotesuojan. Kannattaa olla yhteydessä pankkiin.
- Anonyymi
Juuri niin, palutusoikeutta ei lainkaan, lähetin omalla kustannuksella sika 🐷 huonon tuotteen takaisin. Onneksi maksu meni Klarna kautta, heille ilmoitin että palautan huonon tuotteen enkä maksa laskua .
- Anonyymi
Ilmoitin Facebook sivuilla ja Klarnaan soitin 🤔Paska juttu mutta jakakaa tietoa vaikka instan tai Facebookin kautta 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin, palutusoikeutta ei lainkaan, lähetin omalla kustannuksella sika 🐷 huonon tuotteen takaisin. Onneksi maksu meni Klarna kautta, heille ilmoitin että palautan huonon tuotteen enkä maksa laskua .
Sain myös huonon tuotteen. Mihin osoitteeseen palautit, koska itse en ole löytänyt kuin tekstin, että pitää palauttaa Alankomaihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin, palutusoikeutta ei lainkaan, lähetin omalla kustannuksella sika 🐷 huonon tuotteen takaisin. Onneksi maksu meni Klarna kautta, heille ilmoitin että palautan huonon tuotteen enkä maksa laskua .
Minä kans menin halpaan, luulin suomalaiseksi firmaksi, eräpäivä oli jo ennen kuin sain tuotteen, tuote liian pieni ja laatu ala arvoinen.Sinne meni rahat, ei pystynyt palauttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin, palutusoikeutta ei lainkaan, lähetin omalla kustannuksella sika 🐷 huonon tuotteen takaisin. Onneksi maksu meni Klarna kautta, heille ilmoitin että palautan huonon tuotteen enkä maksa laskua .
Mihin osoitteeseen lähetit takaisin?
- Anonyymi
Luin että sama sivusto toimii Tanskassa juurikin tuolla Amalie Hansenin nimellä. Ei ole suomalainen, vaan selvä huijaussivusto.
Älkää ottako yhteyttä samannimiseen suomalaiseen yrittäjään, hän ei liity asiaan mitenkään ja on joutunut viimeisen kuukauden aikana itsekin uhriksi kun saa jatkuvasti puheluita vihaisilta ihmisiltä jotka uhkailevat rikosilmoituksella jne.
Samanlainen nimi ei tarkoita että on sama henkilö.- Anonyymi
Minä tilasin yhden tuotteen. Se tuli silloin kun pitikin.
- Anonyymi
No huh huh, tilausta oottelen,mutta huijaukselta vaikuttaa. Harmittaa...
- Anonyymi
Juu minullakin sama ongelma eli huijaus ilmeisesti kyseessä - en ole saanut vieläkään tilaamaani Montessori-peliä. Mainos tuli mielestäni vastaan Facebookissa & sitä kautta klikkasin byamandalehto-sivuille. Heräteostos, joka oli 25,95€. Harmi vain etten tajunnut tsekata sivuja paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu minullakin sama ongelma eli huijaus ilmeisesti kyseessä - en ole saanut vieläkään tilaamaani Montessori-peliä. Mainos tuli mielestäni vastaan Facebookissa & sitä kautta klikkasin byamandalehto-sivuille. Heräteostos, joka oli 25,95€. Harmi vain etten tajunnut tsekata sivuja paremmin.
Huomasi saman Montessori-pelin Instagramissa, ja koska vailkutti hauskalta peliltä, tilasin oitis. Enmyöskään tonkinut enempää firmaa, vaan suinpäin kaupoille. Summa ei ole järin suuri, mutta huijatuksi tuleminen ottaa päähän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu minullakin sama ongelma eli huijaus ilmeisesti kyseessä - en ole saanut vieläkään tilaamaani Montessori-peliä. Mainos tuli mielestäni vastaan Facebookissa & sitä kautta klikkasin byamandalehto-sivuille. Heräteostos, joka oli 25,95€. Harmi vain etten tajunnut tsekata sivuja paremmin.
Ihan sama tilanne, ei voi olla totta!
Useita viikkoja on jo mennyt, kummipojalle tilasin jouluksi. Mihin tästä voi ilmoittaa?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasi saman Montessori-pelin Instagramissa, ja koska vailkutti hauskalta peliltä, tilasin oitis. Enmyöskään tonkinut enempää firmaa, vaan suinpäin kaupoille. Summa ei ole järin suuri, mutta huijatuksi tuleminen ottaa päähän!
19.12. ei ollut merkkiäkään saada kys. peliä. Tänään 30.12. postista tuli epämääräinen saapumisilmoitus, jolla sain tilaukseni. Oli mainoksen mukainen, kovin heppoinen kylläkin. Tuolta en tilaa enää mitään, enkä toista kertaa mistä sattuu. Älä sinäkään, äläkä ainakaan by AmandaLehdolta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
19.12. ei ollut merkkiäkään saada kys. peliä. Tänään 30.12. postista tuli epämääräinen saapumisilmoitus, jolla sain tilaukseni. Oli mainoksen mukainen, kovin heppoinen kylläkin. Tuolta en tilaa enää mitään, enkä toista kertaa mistä sattuu. Älä sinäkään, äläkä ainakaan by AmandaLehdolta!
Erehdyin myös tilamaan kaksi tuotetta joululahjaksi, maksettu on, odottelen jos ensi jouluksi saisi. 50 euroa ja rapiat meni. Yrittänyt tätä ns. Amandaa tavoitella mutta mitään ei ole kuulunut, täyttä huijausta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasi saman Montessori-pelin Instagramissa, ja koska vailkutti hauskalta peliltä, tilasin oitis. Enmyöskään tonkinut enempää firmaa, vaan suinpäin kaupoille. Summa ei ole järin suuri, mutta huijatuksi tuleminen ottaa päähän!
Tilasin 1.12.020 kaksi Montessori-peliä joululahjoiksi, joiden hinta yht. 50€. Kyselin joulun alla lähetyksestä. Vastasivat englanniksi ja pyysivät olemaan kärsivällinen - paketit tulossa. Saapuivat 23.12. Mutta pelit olivat vain muovipussiin pakattut, joten pelien pahvilaatikot olivat rytistyneet. Toinen niin pahasti, että näytti ihan käytetyltä, kirpparilta ostetulta. En kehdannut sitä antaa joululahjaksi. Laitoin useampaan kertaan viestiä, että haluan palauttaa pelin ja saada rahan takaisin. Ei kuulemma onnistu.
Harmitti kovasti. Toiste en tilaa tuolta tai muualtakaan. Parempi maksaa vähän enemmän ja saada laadukas tuote. Ja ennen kaikkea nähdä tuote. Tämä peli oli aika vaatimattoman näköinen, vaikka pelin idea on ok. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilasin 1.12.020 kaksi Montessori-peliä joululahjoiksi, joiden hinta yht. 50€. Kyselin joulun alla lähetyksestä. Vastasivat englanniksi ja pyysivät olemaan kärsivällinen - paketit tulossa. Saapuivat 23.12. Mutta pelit olivat vain muovipussiin pakattut, joten pelien pahvilaatikot olivat rytistyneet. Toinen niin pahasti, että näytti ihan käytetyltä, kirpparilta ostetulta. En kehdannut sitä antaa joululahjaksi. Laitoin useampaan kertaan viestiä, että haluan palauttaa pelin ja saada rahan takaisin. Ei kuulemma onnistu.
Harmitti kovasti. Toiste en tilaa tuolta tai muualtakaan. Parempi maksaa vähän enemmän ja saada laadukas tuote. Ja ennen kaikkea nähdä tuote. Tämä peli oli aika vaatimattoman näköinen, vaikka pelin idea on ok.Kävin äsken katsomassa, mitä tämä Montessori-peli maksaa kiinalaisessa Wish verkkokaupassa. Normaalihinta siellä vain 9€/kpl.. Ja Amanda Lehdolla "tarjoushinta" 25€. Kovat on katteet
- Anonyymi
Tilasin pelin 3 vk sitten. Tänään sen sain. Toimittaja ilmoitti, että on toimitettu. Vaan en saanut tekstaria ja laitoin vastaussähköpostin, jossa ihmettelin. Sain tunnin päästä eng.kielisen viestin, jossa LL.... koodi. Sillä sain omasta postista.
- Anonyymi
Mihin laitoit viestin?
- Anonyymi
Tuli 3 vk tilauksesta. Sain lopultakin ajoissa, kun pitää lähettää vielä eteenpäin. Eli pitä toimitusaika, johtuuko jouluruuhkasta...
- Anonyymi
Tyttö tilasi 2.12.20 lelun kummi pojalleen. Ei kuulu ei näy. Mikähän voisi olla alaarvoisempaa kun huijata ihmisiä lasten tavaroilla. Voi 🤬 sanon minä 😡😡
- Anonyymi
Mulla toimitusaika oli 3 vk, kyllä se varmaan tulee, mutta ei ennen joulua välttämättä.
- Anonyymi
Tilaus matkalla nyt reippasti yli kuukauden, sain seurantakoodin LL alkuisen näyttää että on jo toimitettu . Eikä todellakaan ole. Sinne jäi joululahjat, harmittaa että en tutustunut sivuihin tarkemmin ennen tilaamista ja maksamista. Rahojaan tästä ei varmaankaan takaisin saa... minne näistä ilmoitetaan ettei muut tee samaan erehdystä.
- Anonyymi
Kuluttaja-asiamiehelle voi ilmoittaa. Tiedä sitten, mitä voivat tehdä, mutta aina kannattaa ilmoittaa.
- Anonyymi
Tälläiset vähänkään outojen verkkokauppojen ostokset kannattaa maksaa Visalla niin saa aina rahansa takaisin..
Itse tilasin kolme viikkoa sitten kyseisestä paikasta joululahjan joka tuli tänään perille. Seuranta koodi toimi kokoajan joten en sillai ollut huolissani. Isoin harmitus tuli siinä että tavaraa tilatessa ei ollut mainintaa, että se tulee Luxemburgista. Eli tämä pulju taitaa olla sellainen välittäjämyyjä joka ei tee oikeasti itse ollenkaan töitä. Harmittaa kun olisin voinut 10€ kalliimmalla ostaa vastaavan tuotteen varmasti Suomalaiselta toimijalta.- Anonyymi
Maksoin tuotteen visalla......mitä täytyy tehdä,että saa rahansa takaisin
- Anonyymi
Harmittaa ja suututtaa moinen toiminta!!!
- Anonyymi
Tänään tuli kotiin kannettuna. Postinkantaja ei saanut mahtumaan postiluukusta, siis soitti ovikelloa. En tiedä olisiko miten tullut ilmoitus saapumisesta, jos ei olisi oltu kotona.
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
Minäkin luulin,että Suomalainen firma,mutta englantia tuntuvat viestien mukaan olevan...yksi viesti tuli Suomeksi.Tein tilaukseni yli kaksi viikkoa sitten ja nyt,kun kyselen tilaustani niin ei vastata ? Toimittavatko tilausta ?Saas nähdä ?
- Anonyymi
otin pankkiin yhteyttä, olin maksanut Visalla sanoivat että kortti kannattaa nyt sulkea ja tilata uusi kortti. Muuten kortin tiedot jäävä huijareiden tietoon. Tietojen mukaan maksu meni tällaiseen osoitteeseen NLD Ridderkerk sp by amandalehto .
- Anonyymi
Minäkin jouduin kuolettamaan pankkikorttini,suosittelivat pankista että niin kannattaa tehdä
- Anonyymi
Vaikuttaa pahasti huijaukselta. ”Perustajan tarinassa” kielioppivirheitä, kuvalla löytyy 348 muuta hakutulosta (joku kuvapankkikuva ilmeisesti kyseessä), osa sivuston hakukoneesta tanskaksi, ei Y-tunnusta. Ennen viestin lähettämistä pyydettiin vilkaisemaan usein kysyttyjä kysymyksiä, mutta semmoinen on unohdettu laittaa sivustolle. Sopivan pienillä summilla muka lahjoja, niin ettei asiaa jää sen pidempään miettimään, vaan tilaa joululahjat siitä. Kivan potin keräsivät.
Kortit kuoletukseen ja tarkempana ensi kerralla! - Anonyymi
Huijausta se on. Onneksi maksoin ostokseni Amexilla, joka otti asian tutkittavakseen ja hyvitti maksamani hinnan.
- Anonyymi
Peruutan eilisen postaukseni. Montessoripeli saapui eilen illalla viikko sen jälkeen, kun seuranta ilmoitti, että tilaus on toimitettu. Eli näyttää kuitenkin olevan rehellistä, joskin amatöörimäistä toimintaa.
Ja ilmoitin myös Amexille, että homma on ok.
- Anonyymi
Samanlaisia. Kaksi viikkoa ilmoitettu, että paketti tulossa kotiosoitteeseen. Välillä viestit suomeksi, välillä englanniksi. Ei ole näkynyt....
- Anonyymi
Mainos instagramissa.
- Anonyymi
Huijaukselta kyllä vaikuttaa näin jälkikäteen noi sivut, mutta tilattu tuote tuli kuin tulikin 3vkoa tilauksesta perille. Pitäisköhän silti kuolettaa kortti?
- Anonyymi
Minä en ole saanut tuotetta,tänään viimeksi tuli sieltä sähköpostia kun eilen laiton viestiä että haluan rahat takaisin. Ei kuulemma onnistu. Pankkikorttini kuoletin pari viikkoa sitten kun tajusin että kyseessä on huijaus
- Anonyymi
Tilasin fb-mainoksen houkuttelemana peräti 5 jouluista palapeliä, jo marraskuun viimeisellä viikolla. Pari viikkoa sitten viikkoa tuli ilmoitus kahden palapelin tulosta. Lähetin sähköpostin suomeksi ja kysyin asiasta. Sain kyllä jonkinlaisen vastauksen englanniksi; ymmärsin, että loput tulevat myöhemmin. Kaksi palapeliä tulivat sitten postiin siis vajaa kaksi viikkoa sitten. Loput kolme tulivat eilen Luxenburgista. Mutta olen kyllä pettynyt. Niitä ei ollut pakattu huolella vaan pelkästään muoviseen ohueen pakkauspussiin. Pahviset katelot ovat kaikki ainakin yhdeltä sivulta rytyssä. Ikävät antaa lahjaksi. Ja aika vaatimattoman halvan näköiset. Onneksi en muista hintaa, olivat kalliit. Mutta tulivat.
- Anonyymi
Täysin samanlaiset palapelikaupat tein minäkin , tosin vain yhdestä pelistä. Postissa tuli pitkän odottelun jälkeen ryttääntynyt laatikko, joka ei muistuttanut lainkaan tilaamaani tuotetta. Nyt olen kysellyt, voinko palauttaa tuotteen kun mainostavat 100% tyytyväisyystakuuta. Vastausta odottelen edelleen🤷♀️
- Anonyymi
Yllätys, yllätys! AmandaLehdolta tilaamani paketti tuli sittenkin! Eilen tiistaina (22.12.) posti toi saapumisilmoituksen, jonka mukaan minulle tulleen paketin voi noutaa perjantaina (18.12.) klo 17 jälkeen. Paketti tuli lopulta 31 päivää tilauksesta, mutta tuli kuitenkin.
- Anonyymi
Älkää tilatko tältä! Hinta-laatusuhde on onneton, palapelin hinta lähes kolminkertainen, mutta kuvan taso surkea. Lähetys tuli perille useita viikkoja myöhässä. Yhteyttä ei saa.
- Anonyymi
No voihan...
Sinne siis meni 72 € kuin tuhka tuuleen....😡... - Anonyymi
Mulla kävi ihan samoin
- Anonyymi
Voisikohan kuluttaja-asiamies auttaa jos tekisi ilmoituksen sinne tästä huijarista
- Anonyymi
Ajattelin ainakin tutkia josko sinne olisi kanava ilmoittaa moisesta yrityksestä. Varoitukseksi muille. Täydellisen huijauksen tunnusmerkit täyttyvät kyllä.
- Anonyymi
Tilasin uteliaisuuttani polttopuun halkaisuporan hintaa 27,90€. Tulihan se sieltä, mutta tuote on täysin käyttökelvoton. Laitoin sähköpostia (jo 2 kpl), että vaadin rahat takaisin, koskapa lupasivat 100% tyytyväisyystakuun. Eipä taida rahoja kuulua.
- Anonyymi
Sama homma. Tilaus tehty 20.11 ja seuranta näyttää että paketti on toimitettu kotiosoitteeseen 17.12. Mitään ei ole tullut!! Ja viestiin ei enää vastata🤔
- Anonyymi
Itse tilasin marraskuun lopussa facebookin kautta pelin lapsenlapsille joululahjaksi. Kolmisen viikkoa oli matkalla luxemburgin ja suomen välillä sitten 23.12 näkyi että on toimitettu. Ei vain ole peliä näkynyt. sähköpostia laittanut jo monta kertaa ja vastauksena tulee aina sama englannin kielinen automaatti viesti. Raivostuttavaa!
- Anonyymi
Tilasin maton ja palapeli 28.11. Viimeinen viesti 24.12. Toimitettu. Eipä ollut. Laitoin viestiä 27.12 ja toisen 28.12 . Vastasivat ja lähettivät seurannan.jossa ilmeni Kiinasta lähtenyt ja oli juuri sinä päivänä tullut Helsinkiin. Tänään 30.12 posti toi perille. Matto ok. Palapelistä en vielä tiedä. En tilaa enää jos pitää olla varmasti ja tiettynä aikana perillä. Ei ollut jouluiloa palapelistä.
Luulin aluksi tilanteeni Suomesta. Olisi pitänyt olla tarkempi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilasin maton ja palapeli 28.11. Viimeinen viesti 24.12. Toimitettu. Eipä ollut. Laitoin viestiä 27.12 ja toisen 28.12 . Vastasivat ja lähettivät seurannan.jossa ilmeni Kiinasta lähtenyt ja oli juuri sinä päivänä tullut Helsinkiin. Tänään 30.12 posti toi perille. Matto ok. Palapelistä en vielä tiedä. En tilaa enää jos pitää olla varmasti ja tiettynä aikana perillä. Ei ollut jouluiloa palapelistä.
Luulin aluksi tilanteeni Suomesta. Olisi pitänyt olla tarkempi.Mulla ihan sama tilanne. Luulin suomalaiseksi, tilasin palapelin. 3.12. tuli viesti että on muka lähtenyt, tänään se vihdoin tuli meidän postiin, 4 vkon päästä! Viesti "Toimitettu" tuli silloin kun se todellisuudessa vasta saapui maahan. Seuranta tosin alkaa vasta 21.12., eikä suinkaan 3.12. Palapeli on sullottu pieneen laatikkoon, tosi huonolaatuinen ja maksoi kolme kertaa sen mitä kotimaasta ostetut. En osta tuolta enää ikinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ihan sama tilanne. Luulin suomalaiseksi, tilasin palapelin. 3.12. tuli viesti että on muka lähtenyt, tänään se vihdoin tuli meidän postiin, 4 vkon päästä! Viesti "Toimitettu" tuli silloin kun se todellisuudessa vasta saapui maahan. Seuranta tosin alkaa vasta 21.12., eikä suinkaan 3.12. Palapeli on sullottu pieneen laatikkoon, tosi huonolaatuinen ja maksoi kolme kertaa sen mitä kotimaasta ostetut. En osta tuolta enää ikinä!
Mulla marraskuulla tehty tilaus Montessoripeleistä. tilauksen seurannasta päätellen peli on mulle toimitettu jo pari viikkoa sitten siihen osoitteeseen missä asun, edelleen kuitenkin toimittamatta, tiedusteluihin vastataan suurin piirtein samalla kaavalla ja aina englanniksi. Tänään suljin luottokorttini varmmuden vuoksi ja tein myös ilmoituksen Kilpailu ja kuluttajavirastoon. Tämän digiloikan kanssa on parasta olla hyvin varovainen, helposti näköjään tulee loikasta yliastuttu, eli ponnistus ei osu lankulle oikein. Kaikilla kenellä ongelmat on vielä ratkaisematta, suosittelen ilmoitusta Kilpailu- ja kuluttajavirastoon, mitä enemmän sinne on tehty ilmoituksia sen varmempi on, että tämä tekijä otetaan tutkittavaksi ja toivon mukaan toiminta lopetetaan viranomaisten toimesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla marraskuulla tehty tilaus Montessoripeleistä. tilauksen seurannasta päätellen peli on mulle toimitettu jo pari viikkoa sitten siihen osoitteeseen missä asun, edelleen kuitenkin toimittamatta, tiedusteluihin vastataan suurin piirtein samalla kaavalla ja aina englanniksi. Tänään suljin luottokorttini varmmuden vuoksi ja tein myös ilmoituksen Kilpailu ja kuluttajavirastoon. Tämän digiloikan kanssa on parasta olla hyvin varovainen, helposti näköjään tulee loikasta yliastuttu, eli ponnistus ei osu lankulle oikein. Kaikilla kenellä ongelmat on vielä ratkaisematta, suosittelen ilmoitusta Kilpailu- ja kuluttajavirastoon, mitä enemmän sinne on tehty ilmoituksia sen varmempi on, että tämä tekijä otetaan tutkittavaksi ja toivon mukaan toiminta lopetetaan viranomaisten toimesta
Kilpailu- ja kuluttajavirasto ei ota kantaa ulkomailla oleviin netti- tai kivijalkakauppoihin, koska toimivalta ei riitä Suomen rajojen ulkopuolelle.
Kiinan tilauksissa toimitusaika on 2 viikkoa - 3 kuukautta. Muutaman kerran on tullut jopa alle kahdessa viikossa ja viimeinen tilaus tuli maanantaina. Tilaus oli tehty 21.09.2020.
Aliexpress ja Ebay ovat suht koht turvallisia ostospaikkoja. PayPal tai luottokortin myöntäjä korvaa mahdollisen menetyksen. Korttia ei kannata sulkea vaan laittaa nettimaksujen, korttimaksujen, automaattinostojen ja maiden turvarajat kuntoon aina silloin kun korttia ei käytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilasin maton ja palapeli 28.11. Viimeinen viesti 24.12. Toimitettu. Eipä ollut. Laitoin viestiä 27.12 ja toisen 28.12 . Vastasivat ja lähettivät seurannan.jossa ilmeni Kiinasta lähtenyt ja oli juuri sinä päivänä tullut Helsinkiin. Tänään 30.12 posti toi perille. Matto ok. Palapelistä en vielä tiedä. En tilaa enää jos pitää olla varmasti ja tiettynä aikana perillä. Ei ollut jouluiloa palapelistä.
Luulin aluksi tilanteeni Suomesta. Olisi pitänyt olla tarkempi.Palapelin laatu huono. Otettu kopio kuvasta ja tehty palapeli. Kuvan laatu huono. Ei kannata ostaa. Hukkaan menivät rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palapelin laatu huono. Otettu kopio kuvasta ja tehty palapeli. Kuvan laatu huono. Ei kannata ostaa. Hukkaan menivät rahat.
Mulla kävi kans just näin! Laatu todella huono, kiinalainen feikki kopio siitä näyttävät nettisivuilla. Ja palat on niin likaisia että kätensä sai pestä parin minuutin päästä. Laitoin valituksen ja vaadin rahat takaisin. Vastasivat viime yönä klo 0:09 (ei tod eurooppalainen firma!) etteivät ota takaisin. Ihan huijarifirma! Ei todelkakaan kannata ostaa tuolta mitään!
- Anonyymi
Täällä odotellaan myös edelleen että paketti saapui, tilattu kk aikaa😏
- Anonyymi
Mulle tuli tilaus, kesti noin kuukauden
- Anonyymi
Juu,maksettu on mitään ei ole kuulunut eikä viestejä saa lähetettyä.Mihinkähän vois ilmoitella?
- Anonyymi
Tilasin kaksi sydänkorua muutama viikko ennen joulua ja tuli uutenavuotena n viiden viikon jälkeen tilauksesta ?Korut oli tehty Kiinassa ja lähetyksessä luki Luxenbourg ?
Siis ei ainakaan Suomalainen.Korut oli kyllä halpa tuotantoa ja vaatimattomia hintaan nähden.Maksoin visalla ja siksi useiden huomautusten jälkeen sain ne.En suosittele. - Anonyymi
Tilaamani ampumapeli tuli (kk kesti) ja on ihan rikkinäinen. En todellakaan voi suosittella tätä kauppaa!!
- Anonyymi
Sama juttu oli meillä. Pelin tulo kesti yli kk ja oli rikki. Laatu aivan pilipalia. Laitoin palautetta,videon pelistä ja vastattiin tosi nopeasti. Rahat palautuksesta tulivat tänään. Maksu oli suoritettu Visalla. Saitko sinä rahat takaisin?
- Anonyymi
Ainakin Beliani - verkkokaupasta tilaamani valkoiset pinnatuolit (Burbank, 75 e/ kpl) olivat malesialaista huonoa laatua. Koloja maalia puuttui ja mittavirheitä. En enää koskaan tilaa huonekaluja ulkomaisesta Beliani -kaupasta.
- Anonyymi
Myös BELIANI - verkkokauppa näyttää netissä suomalaiselta, vaikka onkin sveitsiläinen. Sain Beliani - kaupasta erittäin huonolaatuiset malesialaiset pinnatuolit. En tilaa enää huonekalua ulkomaisesta BELIANII - kaupasta.
- Anonyymi
Tilasin palapelin ja sen piti alun perin tulla 20.-25.12. Sit ilmoitettiin että 25.-30.12. 30.12 tuli ilmoitus, että toimitettu. Ei tosin ollut toimitettu! Laitoin kipakan sähköpostin johtuen enimmäkseen siitä että olin lukenut mahdollisista huijauksista. En ollut älynnyt tarkistaa ennen tilausta ja en varmaan olis tilannutkaan jos olisin näistä kokemuksista lukenut. Sain kuitenkin vuorokauden sisällä sähköpostia kuten oli luvattu vastata, englanninkielisenä kylläkin. Viestissä oli ohjeet paketin seurannasta ja hyvin pysyin kärryllä missä paketti liikkuu. Luxenburgista näytti tulevan. Jännitin kyllä loppuun asti että pitääkö paikkaansa ja että saanko paketin.. No, toissapäivänä tuli ilmoitus että paketti noudettavissa ja eilen sen hain. Mulla siis ihan ok kokemus☺️ En nyt taida toista kertaa tilata mutta en ihan huijauksenakasn pidä.
- Anonyymi
Huijausta ja huonoa palvelua. Tilaus tuli 1,5 tilauksesta. 3 viikkoon ei tapahtunut mitään. Kyselyjen jälkeen pyysivät seuraamaan toimituslinkkiä, mikä ilmoitti tavaran jo toimitetun perille. En suosittele vaikka tuotteet sinänsä Ok.
- Anonyymi
Tilasin useamman tuotteen - hölmö olin! Jokainen tuote tuli eri paketissa ja eri aikaan. Kaikki tosi myöhään. Monta kertaa kyselin, antoivat väärän seurantakoodin. Paketit enemmän tai vähemmän rikkinäisiä. Lasten lautapelissä ei ole minkäänlaisia peliohjetta mukana. Urheilurannetaskua mainostetaan kätevänä rannekukkarona, johon saa avaimet ja kännyn. No ei mahdu känny! Muutkaan tuotteet eivät vastaa mainosta.
Olen 2 krt kysynyt, mihin voin palauttaa tuotteet. Ei ole osoitetta, vaikka mainostetaan ilmaista palautusmahdollisuutta. Vastauksena tuli lopulta, että alennustuotteita ei vaihdeta. Kaikki eivät olleet alennustuotteita! Ja ilmeisesti ”alennus” on vain siksi, että voivat vedota tähän.
Täysi huijaus! - Anonyymi
Odotin n. kuukauden tilaustani ja aioin jo ilmoittaa poliisille. Latasin LL... - tunnuksen Oma Postiin ja siellähän se oli haettavissa. Firman oma tracking ei siis toimi vaan vastasi aina, ettei tilausta löydy. Pitää siis ladata Oma Posti ja käyttää sitä.
- Anonyymi
Ihan huijausta. Hitaat toimitukset eikä hyväksy normaalisti verkkokaupassa sujuvia palautuksia.
Tuotteet oli ihan täyttä soopaa. - Anonyymi
Tässä muutama kohta Amandan verkkosivustolta kopioitu:
"Maksu vähennetään tililtäsi vasta, kun fyysinen tuote lähetetään tai virtuaalituote luodaan, ellei tilauksessasi ole toisin sovittu."
"Huomaa: Alennuksella tai alennuspaketilla ostettuja tuotteita ei voi palauttaa."
Siis rahat menee heti maksuun, kun tavara lähtee liikenteeseen. Ei siis silloin, kun on tullut perille ja noudettu. Alennuksia oli kaikista tuotteista, eikä silloin niitä voi palauttaa.
Meille tuote tuli perille kotiin kuljetettuna, Toimitusaika oli 6 viikkoa. Luottokorttifirma ilmoitti, että kannattaa sulkea kortti, laittaa sinne lomake rahojen takaisin saamiseksi ja tehdä vielä rikosilmoitus. Kun kerroin tilanteen, niin parin päivän kuluttua sain tuotteet. Seurantakoodia piti erikseen kysellä muutamaan kertaan, todella surkea palvelu. - Anonyymi
Mulla on hyvä kokemus. Sain mun tuotteen, mitä olen tilannut ja olen täysin tyytyväinen tuotteeseeni, paitsi, että toimitus kesti hieman normaalia pidempään.
- Anonyymi
Aivan asiallinen myyjä, tilaukseni tuli eilen kuten oli sovittu ja asiallisesti tiedottivat että tulossa on😃
- Anonyymi
Näin taisi käydä myös minulle. Harmi.
- Anonyymi
Odottanut jouluvaloja marraskuun alusta ei ole vielä tullut....... Ja tuleekohan koskaan🙄
- Anonyymi
Minulle tuli vain toinen tilaamistani tuotteista. Palautin toisen huonon laadun vuoksi, nyt ei rahoja kuulu. Olisi pitänyt laittaa heille videokuvaa tuotteesta, palauttaa ei olisi tarvinnut..
Paska firma! - Anonyymi
Tilasin pörröisen koiran pedin. Tuote tuli, viikkoja meni. Laatu ei kummoinen mutta hintakin halpa. Pääasia että koira tykkää!
- Anonyymi
Huijarihommaa 😣. Tilasin 2 tuotetta joulukuun alussa. Toinen tuli tammikuussa ja toista ei ole edelleenkään näkynyt. Olen laittanut säännöllisesti viestiä muutaman viikon välein (tiedän kyllä että ei vaikuta) ja aina vaan tulee sama vastaus, "kiitos kärsivällisyydestä" jne.. ei ole onneksi isosta rahasummasta kyse, mutta ärsyttää!
- Anonyymi
Täällä sama, erittäin huono kokemus. Antoivat väärän y-tunnuksen ja paketti osoitettu eri ihmiselle ja eri osoitteeseen, ja käskivät vain olemaan yhteydessä postiin. Postihan ei voi asialle mitään sillä toisen ihmisen paketti ja seuraavaksi sähköpostit alkoivat palautua lähettäjälle.
- Anonyymi
Sama kokemus. Onneksi ei iso summa. Taitavasti tehty huijaus.
- Anonyymi
Tämän firman toiminta on kaikkea muuta kuin firman rehellistä toimintaa. Tehkää hyvät ihmiset valitukset eteenpäin. Pankkiin valitus vain, he auttavat. Itselleni pankki maksoi summan tililleni ja yrittää karhuta sitä sitten kyseiseltä firmalta.
Luulisi jo olevan poliisiasia. - Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset tilatko tältä hujarilta mitään!!! Muka suomalainen. Myyntiilmoituksessa väärä email osoite,oikea löytyy googlesta. 👹
- Anonyymi
19.4 tilasin kyseisestä verkkokaupasta tuotteen. Vasta sen jälkeen tuli mieleen googlettaa kaupasta tietoa, ja totesin etten varmaan tuu saamaan yhtään mitään sieltä ikinä. Olin jo unohtanut koko tilauksen, kun tänään tuli postin ilmoitus että paketti on noudettavissa. Hip hei hurraa, sain sen mitä tilasin.. Toivottavasti muitakin onnistaisi siellä asiointi!
- Anonyymi
Hei!
Enpä tajunnut katsoa näitä viestejä ennen tilaamistani. Tuote ei ole vielä tullut, mutta luvattu kyllä toimittaa. Olen ollut jo viranomaisiin yhteydessä ja jos tuote ei tule, teen rikosilmoituksen kuten käskettiin tehdä. Katsotaan miten toimitus etenee. Puhelinnumerokin on jo tiedossa ky. toimittajaan, mutta annan sen hoitaa viranomaisten, jos tuote ei tule. - Anonyymi
Palautus ei tunnu onnistuvan...olisi pitänyt lukea pieni präntti lopusta...alennettuin hinnoin ostetut ei palautusoikeutta.
- Anonyymi
Ei voi palauttaa vaikka tuli vääränvärinen,kokoinen, materiaali ei sitä mitä piti eli ei tilaamani tuote. Taitavat olla kaikenlisäksi värisokeita siellä.
Täysi huijareita, vaihdetaan nimeä jatkuvasti kun alkaa tulla liikaa negatiivista julkisuutta.
Petollista täysin kuluttajasuojalain vastaista toimintaa...
- Anonyymi
Miten selviää palautuksista, ei mitään palautus osoitetta, koitan vielä email kautta josko vastaavat. Ostokseni oli yli 60e eli kyllä harmittaa jos en saa rahoja gakaisin, ihan huijariytitys !!
- Anonyymi
Älkää vaan tilatko byAmandaLehto sivuilta mitään jos ette halua tulla huijatuksi. Tilasin pellava paitoja ja pellava mekon. Tuotteet EIVÄT olleet pellavaa vaan jotain halpaa ohutta puuvillan retkua. Vaatteista ei ollut mitään tuotemerkin tää, ei pesuohjeita ainoastaan koko lappu niskassa. ByAmandaLehdon ilmoittamat koot eivät pitäneet paikkaansa. Hyvin pientä kokoa. Tuotteet oli lähetetty Kiinasta! Maksoin tuotteet luottokortilla ja nyt yritän saada rahani takaisin. Tämä vaikuttaa rikollisesta toiminnalta. Tehkää rohkeasti ilmoitus ko firmasta. Ei tälläinen firma voi toimia Suomessa, vastuuseen heidät pitää saada. Oletin tämän firman toimivan Helsingin Kalliossa.
- Anonyymi
Amanda Lehdon sivu johtaa nyt byNooraKoivu sivulle. Täysin sama teksti ja kuva on???
Huijausfirma on!
Tein tilauksen Klarna maksulla, joka on nyt tauolla, koska palautan tuotteen sen lähetyspakkauksessa.
Katsotaan, meneekö perille?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amanda Lehdon sivu johtaa nyt byNooraKoivu sivulle. Täysin sama teksti ja kuva on???
Huijausfirma on!
Tein tilauksen Klarna maksulla, joka on nyt tauolla, koska palautan tuotteen sen lähetyspakkauksessa.
Katsotaan, meneekö perille??Nyt vaan kaikki piinaamaan kaikkia Noora Koivuja suomessa :-D
Niinkuin muille Amanda Lehdoille tehtiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amanda Lehdon sivu johtaa nyt byNooraKoivu sivulle. Täysin sama teksti ja kuva on???
Huijausfirma on!
Tein tilauksen Klarna maksulla, joka on nyt tauolla, koska palautan tuotteen sen lähetyspakkauksessa.
Katsotaan, meneekö perille??Palautuksesta Kiinaan olisi pitänyt maksaa 11 € postimaksu.
Tuotteen hinta oli 20 €.
Joten en palauta sitä, luultavasti häviäisi matkalla, tai jotain?
Opiksi ja ojennukseksi minulle! - Anonyymi
Ihan toisinto omasta kokemuksestani...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amanda Lehdon sivu johtaa nyt byNooraKoivu sivulle. Täysin sama teksti ja kuva on???
Huijausfirma on!
Tein tilauksen Klarna maksulla, joka on nyt tauolla, koska palautan tuotteen sen lähetyspakkauksessa.
Katsotaan, meneekö perille??Mistä sait palautusosoitteen? Minä tilasin myös ja haluan palauttaa ihan liian pienen vaatteen. Eivät vastaa s.posteihin. Mulla myös klarna tauolla.
- Anonyymi
Erehdyin tilaamaan pellavatunikan. Sain keinokuituisen paidan. Vaatteesta puuttuu "pesulappu", jossa pitää olla selvitys mm. materiaalista, pesusta, silityksestä, valmistusmaasta. Vaate ei vastaa miltään osin mainoksen mukaan tilaamaani!!! Odottelen parhaillaan palautusohjeita sähköpostiini.
Eka ja vika kerta tilaus tuosta putiikista.- Anonyymi
ByAmandaLehto on huijaus firma. Sain tuotteet, mutta eivät vastanneet sitä mitä tilasin. Pellava paita ei ollut pellavaa vaan jotain kiinalaista keinokuitua. Laitoin e-postia ja pyysin palautus osoitetta. Eivät antaneet palautus osoitetta. Eivät suostu ottamaan tuotteita takaisin. Paidassa ei ollut mitään selvitystä tuotteesta ei pesuohjeita. Maksoin tuotteet Visalla. Onko kukaan onnistunut saamaan rahoja takaisin?
- Anonyymi
Katselin samaa paitaa Instassa. Toimi aikaisemmin just Amanda Lehtona. Molemmat nimet pöllitty ihan oikeilta ihmisiltä..aikamoista huojausta. Amanda Lehto ja monta eri nimeä samalla firmalla. Instan kautta voi laittaa ilmiantoa eteenpäin. Nimiä on käytössä muitakin.
- Anonyymi
Entäpä, tuotteen palauttaminen, ihan sekundaa eikä vastaa eurooppalaista mitoitusta ollenkaan, ei palautusohjetta 😳
- Anonyymi
Mainostavat suloinen elefantti potkupuku, jonka erehdyin ostamaan. Todella surkea laatu, joka kelpaa tiskirätiksi. Täysi huijausfirma.
- Anonyymi
Tilasin sandaalit jotka tulivat kyllä, mutta paketissa oli kaksi oikean jalan kenkää. Olin yhteydessä ja sain kyllä vastauksia viesteihini nopeasti, mutta niitä ei ole mahdollista palauttaa ja he tarjoavat -10% laskun summasta alennusta. Onneksi olin tilannut ne Klarna-laskulla ja nyt Klarna hoitaa asiaa eikä minun tarvitse maksaa tuotteesta, jota en voi edes käyttää.
- Anonyymi
Mulla kun on liian pieni tuote, niin oliskohan sekin peruste ettei tarvitsisi palauttaa? Miten toimit Klarnan kanssa? (en ole vielä itse maksanut laskua, joten ehkä toivoa on) Mullekin tuli vastaus, ettei voi palauttaa ale-tuotteita, koska heillä on niin huonot kokemukset palautetuista tuotteista... kiesus mitä huijausta!
- Anonyymi
Kun sivuillenne ilmestyy ByAmandaLehdon tai bynoorakoivun nimellä huijaus mainos firmasta faceen tai IG:iin niin klikatkaa oik.yläyläkulmasta mainosta ja ilmiantakaa huijaus viestinä.
- Anonyymi
Ihan samanlainen kokemus.
- Anonyymi
Mä sain jopa tuotteen, mutta palautusyrityksiin tuli vastaus, että koska tuote on aletuote, he ei ota sitä vastaan (kuulemma niin paljon huonoja kokemuksia palautetuista tuotteista). Ja jos menee byamandakoivu.com sivuille, se viekin nykyään bynoorakoivu.com-sivuille eli huijari vaihtaa koko ajan sivustoa. Taisi mennä rahat kankkulan kaivoon. Onneksi ei kovin kallis tuote ollut.
- Anonyymi
Yllättävää, että palautus maksaa n 10€. Vastekoot todella pieniä.
- Anonyymi
Suurta huijausta koko verkkokauppa!!! Tilasin yhdet sandaalit jotka piti olla käsinkudotut etc. Ihan hirveätä paskaa tuli paketissa. Eivät olleet yhtään samannäköiset kuin kuvassa ja haju oli ihan kuvottava. Jotain myrkyn hajuista kumipaskaa. Laitoin reklamaatiota sinne mutta sain vastaukseksi vain pelkkää liibalaabaa. Älkää vaan sortuko. Itse menetin noin 30 euroa. Nämä ns sandaalit lensi roskiin samantien.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä minäkin luulin suomalaiseksi firmaksi...tilasin rintaliivit, katsoin heidän kokotaulukosta, että liivit olisivat sopivat...Huh, hu, kun tulivat, en saa niitä edes päälleni. Nyt pitäisi lähettää takaisin...Palautus Alankomaihin suoraan tehtaalle!!! kaikki teksti englannin kielistä, ei mitään palautus lappua. ... Nyt käy niin, että kärsin tappion ...en lähetä kyllä takaisin, on niin monimutkaista ja tuntuu vaaralliselta .... viimeinen kerta!
- Anonyymi
Tilasin "pehmeät NAHKAISET" sandaalit. Kuvassa ihan mukavan näköiset ja olet myös että kotimaiset. No, Kiinastahan ne tuli n. 3 viikon kuluttua.
Tuli kevyessä muovipaketissa ja laatu aivan surkea. Jotain papermassa? Ei muistuttanut edes keinonahkaa, nahasta nyt puhumattakaan.
Palaitukseen menee. Onneksi en maksanut etukäteen, n. 37 €. HUIJAUSTA! - Anonyymi
Tilasin "pehmeät NAHKAISET" sandaalit. Kuvassa ihan mukavan näköiset ja olet myös että kotimaiset. No, Kiinastahan ne tuli n. 3 viikon kuluttua.
Tuli kevyessä muovipaketissa ja laatu aivan surkea. Jotain papermassa? Ei muistuttanut edes keinonahkaa, nahasta nyt puhumattakaan.
Palaitukseen menee. Onneksi en maksanut etukäteen, n. 37 €. HUIJAUSTA! - Anonyymi
luulin kotimaiseksi firmaksi ja kengät tulikin Kiina paketissa, on kyllä huijattu olo
- Anonyymi
Tulin myös huijatuksi. Tilasin kolme vauvan potkupukua ja maksoin kaikki. Noin viikon päästä sain postissa yhden täysin ala-arvoisen "lumpun" Kiinasta. Kysyin suomeksi sähköpostilla joltain Nora nimiseltä, missä muut viipyvät. Vastaus tuli heti englanniksi, että lähettävät kaksi muutakin tottakai. Nyt kulunut kolmisen viikkoa, mitään ei kuulu
- Anonyymi
Huijari on, ei kannata tilata. Ei voi palauttaa muuten kuin omalla kustannuksella ostoksia.
Ala-arvoisia tuotteita 🙃 - Anonyymi
Sama täällä. Huijatuksi tuntuu olo. Tilasin Sandaalit ja liian pienet oli vaikka otin reilumman koon. Paketissa ei mitään osoitetta mihin palautetaan. Asiakaspalvelu vastaa englanniksi ja että tuote on luvatun mukainen. Tyhmyydestä taas sakotettiin. Huijausfirma.
- Anonyymi
Vaihtaa nimeä koko ajan Noora Koivu,Noora Koivie,rakasti store ym. Facebook täynnä tällaisia firmoja jotka yrittävät olla suomalaisia ja myyvät halvalla kauniinnäköisiä,halpoja tuotteita. Mikään mitä lupaavat,ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
En voi suositella. Wish-laatuisten vaatteiden koot olivat täysin vääriä. Esim XL ei mahtunut minulle, että jonka normi koko on L. "Pellavamekko" ei ole pellavaa nähnytkään. Palauttaa en saanut tuotteita, jotka vaikka sivuilla lukee 14pv palautusoikeus. Sovimme - 10% alesta hinnasta sähköpostitse, että jota ei koskaan korjattu Klarnaan. ÄLÄ OSTA MITÄÄN TUOLTA !
- Anonyymi
Tilasin paidan ja maksoin 45,82€. Ei ole kuulunut.
- Anonyymi
Tilatut tavarat(2 puhelinlaukkua)tuli n. kuukaudessa , mutta ruskea muuttunut punaiseksi ja mustasta puuttui se itse asia eli puhelimen käytön mahdollisuus laukusta. No ei paljon maksanut ja kommenttien perusteella en viitsi edes omin kustannuksin palautella . En näihin yleensä sorru ja kokemusta viisaanpana en tulevaisuudessakaan.
Nämä huijarifirmat pilaavat hyvienkin maineen samalla,. - Anonyymi
Vastauksen sain myös englanniksi, tilasin kännykkälaukun, oli väärän värinen ja todella huonosti ommeltu, aivan kamala, älkää tilatko mitään!!!!
- Anonyymi
Joo. Tilasin sandaalit. Eivät vastaa laatuvaatimuksia. Lähetin postia, ei vastata.
- Anonyymi
Hei !
Tilasin Noora Koivu verkkokaupasta kissatunikan , mutta tuotetta ei ole kuulunut .
Kirjoitin sähköposti viestin , mutta ei ole vastattu mitään , vaikka luvataan vastata 24tkuluessa . Tämäkin taitaa olla näitä huijarifirmoja ! - Anonyymi
Näyttääkin olevan täyttä kusetusta. Tilaamani paidan koko ei todellakaan pidä paikkaansa ja palautusohjeessa on, että ensin viesti heille. Laitoin viestin jo useita päiviä sitten vaan mitään ei kuulu. Ei ole oositetta mihin palauttaa, sivullaluki vain että Alankomaihin. Taitaa pääst vähemmällä verenpaineen nousulla kun pitää paidan ja maksa pois. Sen nyt opin, että Facebookin kautta en tilaa enää ikinä mitään :(
- Anonyymi
Hetki sitten kirjoitin faceen: En suosittele! Jos kirjoittaa kyselyn, vastaus tulee osoitteesta 'support' englannin ja ruotsin kielellä, pyydellään anteeksi ja teemme parhaamme...jne. Itse Noora Koivuun ei saa yhteyttä? Onkohan olemassakaan? Eniten harmittaa kun lasku ( Klarnan kautta) erääntyi tilauspäivästä 14p ja olen jo maksanut, onneksi ei ollut paljon. Ja se suututtaa kun selkeitä vastauksia ei tule, eikä tuotteen seurantakoodi toimi. Tuotetta en ole vielä saanut, tilasin 14.5. tän viikon vielä odotan, sitten "kaivetaan" Noora ei esiin.
- Anonyymi
Joo mä ostin kengät ja tuli väärän jalan ,eivät ole ottaneet mitään yhteyttä ,kun laitoin sähköpostia!!! joo minäkin luulin ett on Suomalainen !
Oli sitten viimeinen kerta kun tilaan tämmöisistä paikasta mitään
kyllä harmittaa niin vimmatusti. luin joltain sivulta eivät oo olleet tyytyväisiä? - Anonyymi
Petetty, tilasin puseron ,,luulin myös että suomalainen verkkokauppa. Tilaus myöhässä, lasku makstteva 24.5, soitin Klarnaan,siirrettiin laskua. No, paketti saapui vihdoin tänään,,mutta suoranaista sittua sisälsi. Joten paketti lähtee jonnekkin, en maksa. Älkää hyvät ihmiset sortuko, minä opin sen. Olihan viimeinen tilaus yleenssäkin mistään verkkokaupasta. Kyse kissapaidasta.
- Anonyymi
Toimii nimellä Noora Koivu myös. Sama kokemus minulla, tilasin 2 pellavapaitaa kokoa xxl, koska ajattelin, että on sitten tosi reilun kokoisia ja rentoja kesäpaitoja, Ja pah, koko oli niin pieni, että ei mahtunut edes M-kokoiselle kaverilleni. Ei mitään palautusosoitetta paketissa. Laitoin palautetta sähköpostiin, joku tyyppi lupasi puhua managerilleen. Ja sanoi, että kyllähän tilatessasi tiesit koon, Joopa joo, mutta mitoitukset eivät ole samat kuin Suomessa tai Euroopassa. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO MITÄÄN! Tuotteet tulee Kiinasta ja mitään mahdollisuutta palautukseen ei ole. Huijaa sillä, että on olevinaan suomalainen firma.
- Anonyymi
Tilasin paidan koko L, vastasi kokoa s, laatu todella huonoa,ei voi palauttaa.Saa seuraavasta tilauksesta 15% alennuksen Ei todellakaan tule seuraavaa tilausta.Suuri huijaus koko firma .
- Anonyymi
Minulla seurannassa näkyy, että tilaus on toimitettu. En ole saanut sitä enkä myöskään mitään vastausta viesteihini. Onneksi otin laskulla, jote en ole maksanut. seuravaksi teen ilmoituksen kuluttajaneuvonnalle.
- Anonyymi
Mulle tumi mut kiinasta
- Anonyymi
Tilasin M-kokoisena naisena L- kokoisen puseron mutta se oli kuin nukenvaate. Laskukin oli maksettu Klarnalle pari päivää aiemmin. Tuotteessa ei ollut minkäänlaista ohjetta palautukseen tai hyvityksen hakemiseen. Jostain kiinalaisesta osoitteestahan se tuli. Selatessani eri sivuja totesin tulleeni huijatuksi ko. puodissa. No, tappio ei ole kovin suuri 20,45 euroa. Paita menee kirppikselle ja haluan varoittaa tällaisesta amandalehdosta joka näitä ja viesteistä päätelleen kaikkea muutakin krääsää kauppaa👍
- Anonyymi
Nyt nimi on Noora Koivie fb ssa
- Anonyymi
Ja nyt kauppa taas muuttanut nimensä. Samoja vaatteita myy nimellä New Mode ja facessa kaikki kommentit poistettu.
- Anonyymi
Olen aivan äimän käkenä tämän firman kanssa. Tavarasta ei tarkkaa tieoa, kysymyksiini ei vastata, puhelinnumeroa ja osoitetta ei löydä mistään, mihin voisin palauttaa tuotteet. täysin kummallista!
- Anonyymi
En tilaa Amanda Lehto tai Noora Koivu, ihan kuin Wish tilaukset. Tilasin kengät ja ihan muuta tuli, ei kannaya edes palauttaa. Kalliiksi tulee🤨
- Anonyymi
Tämä firma ei hyväksy palautuksia joten ei kannata ostaa
- Anonyymi
Tilasin sandaalit, olivat olevinaan terveyssandaalit korkealla korolla, maksoin Visalla. Sovitin toista, lättänäpohjaiset muovikorput, ilmoitin heti, että palautan. Jostain tuli englanninkielinen viesti, ei palautusoikeutta, ei rahojenpalautusta! En jätä asiaa tähän, TÖRKEÄÄ HUIJAUSTA , EN USKO ETTÄ TUOLLAISTA KOIVUA ON OLEMASSAKAAN. ILMOITTAKAA POLIISILLE!
- Anonyymi
Sama juttu, aivan huijausta!
- Anonyymi
VAROKAA! HUIJAUSTA ON.Vastaus pyyntöihin palautusohjeista välillä englanniksi,välillä ruotsiksi,ja kohta vinkuintiaksi.Älkää tilatko!!!
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia 🐷
- Anonyymi
byNooraKoivu ja tuotteet sekä palvelu heikkoa ja ajallisesti venyvää. Tilasin vaaleansinisen mekon, tuotekuvauksessa toimitusajaksi luvattiin 9-12 päivää. Toimitus kesti 17 päivää. Jo avaamatta pakettia näki että väri oli väärä!
Olin heti yhteydessä palauttaakseni tuotteen, palautus on Alankomaihin ja osoitetta ei kerrota sivustolla. Pyysin osoitetta, sain vastauksen jossa kysyttiin syytä palautukseen ja kuvaa tuotteesta. Meilejä aiheeseen liittyen viikon ajan, ja lopuksi tuli ilmoitus, että tilattu tuote on ollut alennettu ja siksi sitä ei voi palauttaa. Ostotilanteessa tuotteen hinnassa ei ollut alennusta. - Anonyymi
Huijari ! Jonkinlainen "rätti" tuli mutta laskua en löytänyt mistään netin maailmasta, ja sitten tuli muistutus lasku !!!! Prkle.
- Anonyymi
ByNooraKoivu ja ByAmandaLehto ja mitähän muita nimiä tällä firmalla onkaan. Olen nyt kohta kuukauden käynyt heidän kanssaan sähköpostin kautta keskustelua, mutta vastaukset ovat tällaisia: "Hei! Otamme yhteyttä ryhmäämme huolestuneisuutesi / pyyntösi suhteen ja lähetämme sinulle päivityksen heti, kun kuulemme heistä. Arvostamme kärsivällisyyttäsi tässä asiassa. Älä epäröi ilmoittaa meille, jos sinulla on lisäkysymyksiä. Ystävällisin terveisin Hanna - asiakastuki"
Ei siis mitään järjellistä vastausta kysymyksiini, vaan liirum-laarumia. Olen palauttanut jo kesäkuussa molemmat paketit osoitteeseen, josta ne oli lähetettykin eli joku logistiikkafirma. Olen nyt jo kolmesti lähettänyt kopiot postista saamistani kuiteista . En ole maksanut mitään, olen informoinut Klarnaa, jossa laskutus on nyt tauolla. Olen myös tehnyt ilmoituksen kuluttaja-asiamiehen toimistoon. - Anonyymi
Pelkkää huijausta. Älä missään nimessä osta mitään. Käyttää myös muita nimiä. Ei toimita, mitä tilaat. Et voi palauttaa. Et saa rahoja takaisin.
- Anonyymi
Matkamekko maksoi 37,90e ja kangas oli ohutta todella surkealaatuista rääsyä. Kirppiskamaa ja hinnan pitäisi olla korkeintaan e. Koko on pieni, vaikka tilasin varmuuden vuoksi XXL-koon. Alvia ei oltu eroteltu ja paketin arvoksi oli merkattu vajaa 9e, eli tullia ja alvia kierretään molempien osalta huimasti. Mistään ei käynyt ilmi, että tavara tulee Kiinasta. En jaksanut reklamoida ja oppirahat tuli maksettua. Täysin huijarifirma. Ärsyttää niiden spämmääminen ja laitoin estoon s-postiini.
- Anonyymi
Samanlainen kokemus. Täysi huijari. Kiinasta tulee suoraan haisevia rättejä. Ei voi palauttaa, vastaa vain englanniksi jotain yleistä höpinää. Ei tietenkään ota vastuuta. Toimii monella eri nimellä. VAROKAS TÄTÄ HUIJARIA!!
- Anonyymi
Tilasin kesäkuussa yhden vauvanvaatteen ja maksu Klarnalla. 15.7. Tuli 2 muistutusta samasta vaatteesta ja vielä eri hintaisia 🤬. Siis maksumuistutusta vaatteesta, jota en ole koskaan edes saanut. Laskuni on nyt pidossa Klarnalla ja nyt vaativat lisäselvitystä, että olenko ottanut yhteyttä tilauksen lähettäjään? Miten helvetissä voi ottaa, kun tuollaisia myyjiä ei ees ole. Kulut taistelustani ovat kohta tuon edullisen mukamas ostokseni veroiset. Tähän loppuu yhteistyöni Klarnan kanssa 🤬🤬🤬.
- Anonyymi
Täyttä huijausta, kiinalaista kelvotonta krääsää, jota ei voi palauttaa mihinkään, eivät anna palautusosoitetta, vaikka nettisivullaan lukee, että voi pyytää palautusosoitteen. Olen nyt kaksi kuukautta "tapellut" firman kanssa palauttamistani puseroista, lähettänyt heille moneen kertaan kopion palautuskuiteista, ollut yhteydessä myös Klarnaan - en onneksi ole maksanut mitään. Postin asiakaspalvelusta minulle sanottiin, että palauttamistani paketeista ei voida antaa minulle enää mitään tietoja, koska ne ovat vastaanottajien omaisuutta. Olen lähettänyt BYNOORAKOIVUlle osoitteet, joihin paketit palautin, mutta he vaativat, että minun pitää selvittää, missä paketit ovat nyt.
- Anonyymi
Mihin sitten ne lähetit
- Anonyymi
Nyt runsaan neljän kuukauden ja kymmenien sähköpostien, valitusten ym. selvittelyjen jälkeen Klarnalta tuli viesti, että tilaukseni BYAMANDALEHTO on peruutettu eikä minulla ole mitään maksettavaa Klarnalle. Sinnikkyys palkittiin, olen nyt toivottavasti hiukan viisaampi tilatessani tavaraa. Kiinakrääsää en tule ostamaan mistään, vaan boikotoin kaikkea kiinalaista niin pitkälle kuin se suinkin on mahdollista.
- Anonyymi
Itse palautin tuotteen jonka tilasin. Ei löytynyt mitään tietoa palautuksesta. Huijareita ovat ja rahat ottivat. Ois pitänyt viedä pitemmälle asia että ois asiat saanut hoidettua. Ikinä enää en tilailee tuolta.
- Anonyymi
Onko teidän pitänyt maksaa tullimaksua? Siitä tuli postin nimessä tekstiviesti, mietin että onko aito.
- Anonyymi
Kuulostaa samalta kuin minulla Zalandon kanssa joka mainostaa Marketplacella facebookissa. Ei tämä oikea Zalando vaan Vietnamin kopio.Kaikki näyttää hyvältä China post lähetys tunnuksella paketti liikkuu ja tulee ilmoitus,toimitettu.Ei kyllä ole ainakaan mulle toimitettu.Kun yritän saada sähköpostia menemään China postille niin ei mene vaan ilmoitus ettei toimi.Päätin antaa palautetta missä vaan voin,älkää ostaako mitään Kiinasta,ei tule kuin vaikeuksia ja sontaa on tavarani.ÄLÄ OSTA KIINAN SONTAA🥵 Yritä saada tarroja mitä liimailen ja jaan varsinkin kiinalaisille jotka on keksineet paskan uudestaan ja lisää keksivät.Muutenkaan kommunisti valtiosta ei ole kuin harmia ja Venäjä nuolee niiden hanuria kun on pakko. siis,ÄLÄ OSTA KIINAN SONTAA!!!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1213070Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen342453Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302425Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631102094- 1141680
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1711388Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2891222Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2681165Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .211070- 621067